شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۴۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 10 مهر 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 مهر 1396 شیرازه 2 مهر 1396 شیرازه 3 مهر 1396 شیرازه 4 مهر 1396 شیرازه 5 مهر 1396 شیرازه 6 مهر 1396 شیرازه 7 مهر 1396 شیرازه 8 مهر 1396 شیرازه 9 مهر 1396 شیرازه 10 مهر 1396 شیرازه 11 مهر 1396 شیرازه 12 مهر 1396 شیرازه 13 مهر 1396 شیرازه 14 مهر 1396 شیرازه 15 مهر 1396 شیرازه 16 مهر 1396 شیرازه 17 مهر 1396 شیرازه 18 مهر 1396 شیرازه 19 مهر 1396 شیرازه 20 مهر 1396 شیرازه 21 مهر 1396 شیرازه 22 مهر 1396 شیرازه 23 مهر 1396 شیرازه 24 مهر 1396 شیرازه 25 مهر 1396 شیرازه 26 مهر 1396 شیرازه 27 مهر 1396 شیرازه 28 مهر 1396 شیرازه 29 مهر 1396 شیرازه 30 مهر 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۱    
درباره خانواده آیت الله آملی مصداقی است از استراتژی "دروغ را آنقدر بزرگ بگویید که کسی نتواند آن را تکذیب کند!" داستان خنده داری که حتی یک خط راست در آن نیست و کسی اگر اهل کتابت باشد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۱    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۱    
رئیس سازمان اطلاعاتی خارجی رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاها درباره برنامه هسته ای ایران و مواضع منطقه ای این کشور، مقابله با تهران را یکی از مهم ترین اولویت های این نهاد دانست.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۱    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس پنجشنبه 13 مهرماه از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۱    
رسانه های آمریکایی در خبری فوری از تیراندازی در نزدیکی یک کازینو در شهر لاس وگاس خبر می دهند و پلیس هم از مردم خواسته از صحنه درگیری فاصله بگیرند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۶    
آن زمان که یکی از دولتمردان و اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان از دبه کردن طرف آمریکایی بعد از مذاکرات برجام وعدم انجام تعهدات از سوی طرف آمریکایی سخن گفت شاهد استیضاح وی از سوی ریاست محترم جمهور بودیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از نشست کمیته فنی امروز این تیم مشخص شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۰    
استاندار فارس گفت: سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند، نباید با مشکل تامین زمین مواجه باشند بلکه باید با یک همت و تلاش جمعی مشکلات فراروی سرمایه گذاران رفع شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۰    
سالمندی بنا به تعریف سازمان بهداشت جهانی، عبور از مرز 60 سالگی است، در واقع سالمندی بخشی از روند طبیعی زندگی انسان محسوب می شود و گذشت زمان، بیماری های جسمی ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴    
علی محمد روانستان، شاعر کازرونی به مناسبت ایام محرم شعری سروده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۴    
همزمان با شب شهادت حضرت سید الشهداء(علیه السلام)، آئین سنتی شام غریبان در نی ریز مقابل مسجد جامع مهدی (عج) برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۴    
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب با وفای ایشان در شام غریبان در نقاط مختلف سطح شهرستان اقلید برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۴    
پرونده چهار نفر از اعضا جریان عدالتخواهی که متهم به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و ایراد توهین و افترا به مقامات بودند، در مسیر بررسی قضائی قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۴    
سرمربی آلمانی سابق تیم ملی جامائیکا در یک قدمی هدایت تیم فوتبال استقلال قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۴    
میثم مطیعی در آغوش رهبر معظم انقلاب؛ مراسم شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره)
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۴    
با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد هادی ایمانیه به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۴    
هفته گذشته شاهد اتفاقاتی در کشورمان بودیم که گویا در این برهه از زمان رقم خورده اند تا یک بیداری بزرگ در کشور را ایجاد کنند، اتفاقاتی همچون بازگشت شهید حججی.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۴    
آمارها حاکی از آن است که سیر تلفات حوادث رانندگی در خیابان ها و جاده های فارس بر خلاف روند عمومی کشور رو به افزایش است و تنها زمانی این رخداد غم انگیز بیش از هر زمان دیگری نزد افکار عمومی برجسته می ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۴    
نشانه های اولیه مسمومیت خفیف با گاز مونوکسید کربن اغلب شبیه به علائم مرتبط با آنفلوآنزا، مانند حالت تهوع، استفراغ و خستگی، به نظر می رسند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴    
چند روزی است که شهروندان شیرازی از بنیاد شهید استان فارس درخواست کرده اند تا برای شهید حاج عبدالله اسکندری در گلزار شهدای دارالرحمه شیرازمقبره ای ساخته شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در یادواره شهدای ممسنی و رستم به شهرستان ممسنی سفر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۴    
قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت ترین بلاها شدند و به سزای اعمالشان رسیدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۴    
مداحی بهنام بانی در روز عاشورای حسینی در شهر دامغان سمنان.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
مردم ایران در روز تشییع پیکر حججی از تمامی اقشار حضور داشتند. اقشاری که دشمنان برای منحرف کردن آنها میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرده بودند و تهاجم فرهنگی را از هر روزنه ای بر کشور و ملت تحمیل می ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۴    
سران سیاسی کردستان عراق از طرح مرجعیت عراق استقبال و برای گفت وگو با بغداد اعلام آمادگی کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۴    
برخی نمایندگان مجلس که برخی اعضای جوان شورا را به چشم رقبای خود در خرداد 98 می بینند، با تحریک برخی از آنها در حال تحمیل اقدامات هزینه زا برای شورای شهر هستند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۴    
رهبری با تعیین ماموریت خطیر برای مجلس خبرگان -که می توان آن را به نوعی مشارکت دادن خبرگان در یکی از مهم ترین وظایف رهبری دانست- سطح این مجلس را از یک مجلس مقطعی که فقط در یک بزنگاهی نقش آفرین می شود ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۴    
سپاه در هفته دفاع مقدس امسال تیم خدمات رسانی درمانی رایگان در راستای خدمت به مردم به روستای چهل چشمه بخش ارژن اعزام نمود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۴    
چند روز قبل از عاشورا، در برخی دانشگاه ها خبر ناآرامی و تشنج می رسید. بیشتر از همه از دانشگاه مشهد. این بار افراد موسوم به لباس شخصی با ورود به دانشگاه مشهد، آتش درگیری را روشن کردند،
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (دوشنبه، 10مهر) در قسمت پایین، قابل مشاهده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۴    
مشاهده فعالیت گسترده دستفروشان در دارالرحمه شیراز در نظر مردم به امری عادی تبدیل شده اما این سوال به ذهن خطور می کند که آیا مشاهده این صحنه ها آن هم در آرامستان شیراز در دیدگاه مسئولین شهر نیز به ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۴    
استان فارس ازجمله کانون های اصلی مبارزه علیه رژیم پهلوی به ویژه در سال 57 بود. مردم شهرهای این استان با هدایت و راهبری روحانیون مبارز و انقلابی ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۴    
شهرزاد2 به اندازه ی فصل اول جذاب نیست این نقل قولی است که از روز اول توزیع فصل دوم بارها و بارها شنیده ایم و یک جورهایی همه قبولش داریم. این فصل آن طور که باید به دلمان نمی نشیند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۴    
خطر ابتلا به سرطان پروستات با افزایش سن بالا می رود و احتمال بروز این بیماری بیشتر در مردان بالای 50 سال وجود دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۴    
سال 1389 در زمان دولت دهم به هنگام بررسی پیشنهادات دولت وقت برای اخذ فاینانس، لاریجانی معتقد بود منبع فاینانس خارجی و ربوی است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۴    
معاندین با شبهه پراکنی ها و توهین های متعدد سعی دارند رویش نسل جدید جوانان انقلابی را منکر شوند.