شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۰:۱۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 24 مهر 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 مهر 1396 شیرازه 2 مهر 1396 شیرازه 3 مهر 1396 شیرازه 4 مهر 1396 شیرازه 5 مهر 1396 شیرازه 6 مهر 1396 شیرازه 7 مهر 1396 شیرازه 8 مهر 1396 شیرازه 9 مهر 1396 شیرازه 10 مهر 1396 شیرازه 11 مهر 1396 شیرازه 12 مهر 1396 شیرازه 13 مهر 1396 شیرازه 14 مهر 1396 شیرازه 15 مهر 1396 شیرازه 16 مهر 1396 شیرازه 17 مهر 1396 شیرازه 18 مهر 1396 شیرازه 19 مهر 1396 شیرازه 20 مهر 1396 شیرازه 21 مهر 1396 شیرازه 22 مهر 1396 شیرازه 23 مهر 1396 شیرازه 24 مهر 1396 شیرازه 25 مهر 1396 شیرازه 26 مهر 1396 شیرازه 27 مهر 1396 شیرازه 28 مهر 1396 شیرازه 29 مهر 1396 شیرازه 30 مهر 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۰    
نائب رئیس کانون زنان بازرگان ایران گفت: همایش ملی زنان و توسعه با حضور زنان بازرگان ایران، زنان فعال در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و چهره های مطرح ملی در شهر شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۰    
یک محقق و کارشناس عوارض امواج الکترومغناطیس در خصوص اثرات امواج بر مغز کودکان هشدار داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۰    
به گزارش شیرازه ، محمد نظری معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: انتخابات شورا های دانش آموزی نه تنها یک تمرین بلکه فراتر از آن یک الگو برای سایر انتخابات های بزرگ کشور است. ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۰    
قاضی مقیسه بیان کرد: در جلسه مواجهه زنجانی با شمس و فلاح هروی، وی صریحاً اعلام کرد پول دارم و یک ریال هم نمی دهم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سپاه بعنوان نهاد مدافع ملت ایران فریب دشمنان را نخواهد خورد و توانمندی خود را روز به روز افزایش خواهد داد چرا که شاخصه اول هر تحولی امنیت است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۰    
بنزین، دارای درجه کیفی است که اصطلاحاً به آن اکتان گفته می شود. اکتان، مشخص کننده میزان مقاومت بنزین در مقابل ضربه موتور است و هر چه این امتیاز بالاتر باشد بنزین در مقابل ضربه موتور مقاومت بیشتری دارد
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰    
هویزه، به عنوان تفنگی تک تیرانداز ضد مواد یا آنتی متریال شناخته می شود که هدف اصلی آن، نفوذ به سنگرهای تقویت شده یا بدنه زره پوش هاست اما دقت نمونه ایرانی از خانواده ام 82 آمریکایی نیز بیشتر است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۰    
فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری هشت کلاهبردار حرفه ای با 5 میلیارد ریال کلاهبرداری در این استان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۰    
محفل رندان آشنا با محوریت بررسی اندیشه حافظ در مرکز شیراز شناسی بوستان بعثت شیراز برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۰    
معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی گفت: رویت اشیای نورانی شب گذشته در آسمان برخی مناطق جنوبی کشور، حاصل سوزش بوستر موشک "دومین" ماهواره جاسوسی امریکا با نام NROL_52 بوده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۰    
سرمربی تیم برق جدید شیراز گفت: دیدارسنگینی برابر تیم بادران تهران داشتیم و در این بازی دروازه بان و دفاع تیم ما بسیار خوب و عالی کار کردند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
سد کوار در سال 1369 توسط مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی کلنگ زنی شد اما پس از گذشت 27 سال از شروع عملیات اجرایی، کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۰    
به دنبال پیگیری های صورت گرفته جهت ثبت مجموعه سروهای قدیمی شهرستان سروستان در میراث طبیعی کشور، صبح امروز تیم سه نفره کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس وارد سروستان شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام محرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: امروز خطر جدی که جامعه اسلامی ما را تهدید می کند نماز در مقابل نماز و قرآن در مقابل قرآن است و مشکل اصلی جامعه اسلام فاصله گرفتن از ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۰    
فعال سیاسی مرودشت در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: اظهارات ترامپ چیزی جز طنز نیست و باعث تأسف است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۰    
کیالک اگر چه جثه ای کوچک دارد ولی بسیار پُرفایده و مغذی است و به رنگ های زرد، قرمز و نارنجی در اکثر نواحی ایران می روید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می گوید که جنگنده های این رژیم سامانه دفاع موشکی ارتش سوریه را در شرق دمشق هدف قرار داده اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۰    
شیراز دومین شهری است که 41 درصد درآمد خانواده ها به اجاره بها اختصاص داده می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۰    
دهستان کمهر باداشتن 12 روستا به عنوان یکی از پرتردترین نقطه جنوب کشور وحدفاصل اردکان وآبشار مارگون سالهاست از نعمت گاز شهری محروم است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۰    
سعید پرچمی، رئیس شورای شهر استهبان انتخاب محمد هادی هاشم پور به عنوان شهردار استهبان را تایید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۰    
شهرداری خنج در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنر آرم سپاه را بر روی درب ورودی ساختمان اداری خود نصب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۰    
افزایش قیمت برنج مشکلات فراوانی رابرای خانواده های ایرانی ایجاد کرده وبرخی برای فرار از این مشکالات به دنبال خرید برنجهای نامرغوب خارجی هستند که باید این مشکل توسط مسئولان مرتفع گردد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰    
منابع محلی از فرار نجم الدین کریم استاندار معزول کرکوک به سلیمانیه در شمال عراق خبر می دهند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۰    
آمریکا به دنبال آن است که با اعمال تحریم های تروریسم علیه سپاه، در واقع اقتصاد ایران را با تحریم های بیشتر و فشارهای سنگین تر مواجه ساخته ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۰    
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد عرفان اسلامی بوده و نزدیک به 6 سال سابقه کار در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های جهرم و خنج دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۰    
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی رسمی فیفا با 9 پله سقوط در رده 34 جهان قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۰    
سرپرست پلیس امنیت عمومی فارس گفت: سفر به کربلا تنها با گذرنامه و گرفتن ویزا از مبادی رسمی امکان پذیر است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۰    
زهرا نجات دارابی بانوی کار آفرین علاقه خاصی نسبت به بافندگی داشته و کارش را از 15 سال پیش با بافت لباس شروع کرده است ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۰    
رییس شورای شهر داراب گفت: تمامی استعلام ها انجام شده اما انتشار آن بر عهده فرماندار داراب است و ما مسئولیتی در انتشار استعلامات نداریم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۰    
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: امروز باید به داد اسلام و قرآن رسید که این گونه قرآن را منحرفانِ تفسیر نکنند، این در حالی است که اسلام دین رحمت است و ما نباید بگذاریم اسلام و قرآن بدبین کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۰    
جبارزاده بعنوان رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان شیراز منصوب گردید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۰    
یک دوره مسابقات استانی موی تای به منظور شناسایی نفرات برتر استان فارس برگزار می گردد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۰    
معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از جایگزینی 49 فروند کشتی برای توسعه ناوگان با استفاده از ظرفیت سازندگان داخلی و خارجی طی پنج سال آینده خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۰    
براساس آمار منتشر شده در پنج ماهه ابتدایی سال جاری دولت از مالیات بر فروش سیگار بالغ بر 180 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
آمریکا یی ها قصد دارند با تجاوز به آب های داخلی ایران، کشور را در موضع ضعف قرار دهند تا خط مبدأ ترسیمی خود را در خلیج فارس تغییر دهند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۰    
استاد و رئیس مرکز پژوهشهای علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز کمرنگ شدن نقش مردم در حفاظت ، بهره برداری و پاسداری از منابع آب را دلیلی برای به یغما رفتن منابع آب توسط زیاده خواهان دانست و گفت ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۰    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با ارائه گزارش مالی به همراه نمودارهای در خصوص وضعیت درآمد، هزینه و استقراض های بانکی شهرداری در ادوار گذشته، انتظار افزایش بودجه سال 97 این مجموعه را غیرمنطقی دانست.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
انصاری لاری حالا در جایگاهی تکیه زده که به دلیل موقعیت راهبردی و ظرفیت های بالای ترانزیتی، گردشگری و تجاری یکی از مهمترین بخش های اقتصادی کشور بشمار می رود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره افزودن مکملی به توافق هسته ای تاکید کرد که واشنگتن نباید در مساله ای که به خوبی درحال کار است مداخله کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
رئیس اتحادیه عطاران و سقطفروشان شیراز گفت: 90 درصد ادویه های معطر در بازار فارس، وارداتی است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
دانلود
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
وزیر خارجه سابق آمریکا در یک سخنرانی فاش کرد که رهبران عربستان، مصر و اسرائیل در آن زمان از واشنگتن می خواستند که به ایران حمله نظامی کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۳۰    
یکی از مفاد مندرج در پرونده عبدالرسول دری اصفهانی همکاری او با 2 سرویس اطلاعاتی غربی بود. در حکم صادر شده علیه او نیز این موضوع قید شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۳۰    
رژیم غذایی مردان قبل از تشکیل نطفه نوزاد نقش بسیار زیادی بر سلامت کودک دارد.