شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۶:۰۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 11 مهر 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 مهر 1396 شیرازه 2 مهر 1396 شیرازه 3 مهر 1396 شیرازه 4 مهر 1396 شیرازه 5 مهر 1396 شیرازه 6 مهر 1396 شیرازه 7 مهر 1396 شیرازه 8 مهر 1396 شیرازه 9 مهر 1396 شیرازه 10 مهر 1396 شیرازه 11 مهر 1396 شیرازه 12 مهر 1396 شیرازه 13 مهر 1396 شیرازه 14 مهر 1396 شیرازه 15 مهر 1396 شیرازه 16 مهر 1396 شیرازه 17 مهر 1396 شیرازه 18 مهر 1396 شیرازه 19 مهر 1396 شیرازه 20 مهر 1396 شیرازه 21 مهر 1396 شیرازه 22 مهر 1396 شیرازه 23 مهر 1396 شیرازه 24 مهر 1396 شیرازه 25 مهر 1396 شیرازه 26 مهر 1396 شیرازه 27 مهر 1396 شیرازه 28 مهر 1396 شیرازه 29 مهر 1396 شیرازه 30 مهر 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۰    
بنا به اعتراض یکی از اهالی مسکن مهر لپویی تنها امکانات بازی کودکان این شهرک در فصل تابستان بازی کردن با سگهای ولگرد بوده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰    
هنر و حماسه که از دهم مهرماه در باغ هنر اسلامی ایرانی آغاز به کار کرده است هرشب جلوه هایی از فرهنگ عاشورا را برای شهروندان شیرازی به نمایش می گذارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۰    
تیم ملی ووشوی ایران برای نخستین بار عنوان نخست مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد و به سلطه طولانی مدت چینی ها در این رشته پایان داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۰    
حضور در شهرستان های ممسنی، سپیدان، اقلید، آباده و مرودشت و آیین های یادواره شهدای این شهرستان ها در برنامه سفر رئیس مجلس تدارک دیده شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۰    
ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا که از او با عنوان چهره ای بانفوذ در کاخ سفید نام برده می شود پیش از این در صنعت جواهرسازی و نیز مدیریت اجرایی در امور توسعه شرکت ترامپ، مشغول به کار بود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۰    
انتشار تصویر دیدار محمد جواد ظریف با امیر قطر که در این ملاقات دمپایی (نعلین) به پادارد، حاشیه ساز شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰    
همه افراد و گروه ها از چند سینماگری که به بهانه سینما کنار تجزیه طلبان ایستاده اند تا همیشه ناراحت و غصه دار خواهند بود؛ سینماگرانی که مردم شان را رها کرده و با طرف مقابل عکس یادگاری گرفته اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰    
در این مطلب قصد داریم دو گوشی قدرتمند آیفون 8 پلاس و گلکسی S8 پلاس را با یکدیگر مقایسه کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۰    
رهبرانقلاب در دیدار با خانواده شهید حججی گفتند: جمعیتی که برای تشییع شهید حججی آمد با کدام جمعیت قابل مقایسه است؟ رادیوهای بیگانه به روی خودشان نمی آورند،اما تحلیلگران میفهمند چه اتفاقی افتاد در کشور!
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی، پنجشنبه 13 مهرماه جاری به اقلید سفر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
صدا وسیمای فارس با تولید و پخش 16 هزار دقیقه برنامه در خدمت مخاطبان استانی با موضوع محرم و عاشورا بوده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۰    
وقتی مهاجم یک سفیدپوست آمریکایی غیرمسلمان باشد، او فقط یک گرگ تنها است که به دلایل شخصی دست به اسلحه برده و به سوی مردم تیراندازی کرده اما قضیه در مورد مهاجم رنگین پوست و به خصوص مسلمان به طور کلی ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۰    
حال که دیوان عدالت اداری وزارت نفت را مکلف کرد روند قانون گریزی خود در استخدام دانشجویان را متوقف کند، لازم است رئیس جمهور نیز اجرای فوری قانون و احقاق حق دانشجویان را از بیژن زنگنه پیگیری نمایند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: هیچ گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ یک از اعضای خانواده آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نشده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۰    
سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس از برگزاری اولین یادواره شهدای بانکی استان فارس در 4 آبان ماه خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۰:۱۰    
اسداللهی با اشاره به اینکه مبلمان شهری شیراز دوستدار سالمند نیست، گفت: با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز برای ساخت فرهنگسرای دوستدار سلامت رایزنی شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۰    
عصر امروز تجمع بزرگ "رهروان زینبی" به یاد بانوی گرامی حضرت زینب(س) با حضور بانوان بسیجی، طلاب خواهر و با تقدیر از خانواده تعدادی از شهدا از جمله خانواده شهید حاج عبدالله اسکندی در حرم حضرت سید علاء ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۱    
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: در زمان برگزاری حج، مسئولان سعودی با وقاحت و بی حیایی تمام در تلویزیون ظاهر شدند و علیه جمهوری اسلامی حرف زدند، باید با ارتباط با مردم ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۱    
خانواده شهید محسن حججی ظهر امروز با امام خامنه ای دیدار کردند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۱    
چند سالی هم هست که ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان همزمان شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۱    
هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای چگونگی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تشکیل هیئت های اندیشه ورز تشکیل جلسه می دهد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به احترام استاندار فارس، وزیر بهداشت و سایر بزرگانی که خواستار ماندن بنده هستند به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی به خدمت خود ادامه می دهم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
پس از مشخص شدن وضعیت نامعلوم حسین قائدی همه ی نگاه ها به اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر است تا ببیند سکان هدایت شهرداری را به چه کسی می سپارند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
به مناسبت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان شعری تحت عنوان کربلا یعنی سروده ابراهیم خادمی تقدیم می گردد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه فردا در راس هیئتی عالی رتبه وارد تهران می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۱    
فقر مطلق و به تعبیر دیگر فقر خشن،پدیده ای است که برخی مسئولان دولتی تعداد آن را دو میلیون و برخی کارشناسان اقتصادی 5 میلیون نفر برآوُرد می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۶    
گزارش جدید مرکز آمار از سقوط شاخص مقدار تولید بخش معدن (بجز استخراج نفت و گاز طبیعی) در دولت یازدهم خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۱    
قادری نماینده سابق مردم شیراز در مجلس در سوگ پدرش نشست.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۶    
برخی از وزرای دولت تدبیر، نمایندگان مجلس و کارشناسان عملکرد مناطق آزاد را عمیقا نامطلوب ارزیابی می کنند اما دولت با بی اعتنایی ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۱    
تحلیلگر سرشناس آمریکایی و از مقام های دولت سابق این کشور در اظهار نظری گفت: آزمایش موشک های بالستیک ایران نقض توافق نیست و این سلاح قابلیت حملات متعارف برد بلند را فراهم می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره های دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
رحمانیان معاون دادگستری فارس گفت: باید مرکز مطالعات و پژوهش ها و آمار مستقل جهت پشتیبانی علمی و عملی در راستای پیشگیری کاهش تصادفات حوادث و تخلفات رانندگی درون و برون شهری ایجاد گردد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان فارس بر تشکیل کارگروه پیشگیری و دبیرخانه پیگیری اجرای طرح تخصصی پیشگیری از تصرفات غیر قانونی اراضی تأکید کرد و گفت ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
لاس وگاس، پایتخت سرگرمی و قمار آمریکا به خون کشیده شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
به تازگی درباره ترکیبات به کار رفته در بستنی ها و محصولات لبنی ادعاهای زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. حرف هایی که اگر درست باشد، باید در یخچال هایمان را به روی هر محصول لبنی ببندیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
حسن روحانی در حکمی به پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی ، مسعود نیلی و محمد نهاوندیان را به عنوان 2 عضو جدید- احتمالا کارشناس متخصص در حوزه پولی و بانکی- در شورای پول و اعتبار منصوب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۶    
نگهداری در هفت فضای مجزا طبق اصول جهانی، بدون ارتباط چشمی زیر نظر رفتار شناس در محیطی کاملاً بهداشتی با نظافت روزانه با دتول و جرمی ساید تنها بخشی از امکاناتی است که در ازای پرداخت میلیونی به حیوانات ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۱    
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: توجه به سالمندان و تکریم ایشان بر تحکیم خانواده بسیار کمک خواهد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۰    
در جلسه این هفته شورا دستورکار ساخت تندیس شهید محسن حججی در شیراز توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز مطرح شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.