جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 11 دی 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 مهر 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 دی 1396 شیرازه 2 دی 1396 شیرازه 3 دی 1396 شیرازه 4 دی 1396 شیرازه 5 دی 1396 شیرازه 6 دی 1396 شیرازه 7 دی 1396 شیرازه 8 دی 1396 شیرازه 9 دی 1396 شیرازه 10 دی 1396 شیرازه 11 دی 1396 شیرازه 12 دی 1396 شیرازه 13 دی 1396 شیرازه 14 دی 1396 شیرازه 15 دی 1396 شیرازه 16 دی 1396 شیرازه 17 دی 1396 شیرازه 18 دی 1396 شیرازه 19 دی 1396 شیرازه 20 دی 1396 شیرازه 21 دی 1396 شیرازه 22 دی 1396 شیرازه 23 دی 1396 شیرازه 24 دی 1396 شیرازه 25 دی 1396 شیرازه 26 دی 1396 شیرازه 27 دی 1396 شیرازه 28 دی 1396 شیرازه 29 دی 1396 شیرازه 30 دی 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و آب از امروز در شیراز برپا می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
اولین المپیاد ورزش همگانی در 9 رشته ورزشی بهمن ماه سال جاری در استان فارس برگزار خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز گفت: تاکنون چه کاری برای کم شدن سرمایه و اعتبار اجتماعی نظام که روزبه روز هم وضعیت بدتری دارد کرده ایم ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
رییس کل دادگستری فارس با تاکید براینکه حساب معترضان از اغتشاشگران جدا است، گفت: با افرادی که به بهانه اعتراض صنفی دست به اغتشاش زده و اقدام به برهم زدن نظم عمومی می کنند مطابق قانون برخورد می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
دبیران کل سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در جلسه شورای گفت وگوی سیاسی که در وزارت کشور برگزار شد بر حل و رفع دل نگرانی های اقتصادی مردم تأکید کردند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
فرمانده انتظامی فارس گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون 31 تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور گفت: با وحدت مسئولان تردید ندارم جمعیت 80 میلیونی ایران اگر لازم باشد به خیابان آمده و در حمایت از نظام پاسخ آشوب گران و قانون شکنان را خواهند داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حوادث اخیر گفت: عده ای افراد سودجو، فرصت طلب و موج طلب از افراد عادی و بی گناه سوء استفاده می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۰    
رسانه های ضد انقلاب خبر از اختشاش درگیری و خسارت به اموال عمومی در ممسنی می دهند اما باید گفت که شهر در امن و امان است و آنها از این تجمع بدون خشونت نورآبادی ها سوء استفاده می کنند
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۰    
شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم گفت:آینده را در درجه اول دانشگاههای مطرح باید رقم بزنند ما باید تلاش کنیم تنها در این صورت دانشگاه های مطرح رشد بسیار جدی خواهد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۰    
15 تشکل اصولگرای استان فارس در بیانیه ای اعلام کردند:حقیقت غیر قابل انکاری نیز وجود دارد و آن اینکه مردم حق دارند از بابت گرانی تورم افسارگسیخته و بیکاری گسترده جوانان و فقر و فساد گله مند باشند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۰    
وزارت اطلاعات درباره تجمعات چند روز اخیر در تهران و دیگر شهرستان ها و حرکت اغتشاش گرایانه معاندین اطلاعیه ای صادر کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۰    
خادم گفت: فاز اول آزاد راه طریق الرضا تا پایان سال 96 پایان و فاز دوم آن نیز تا پایان سال 97 بهره برداری می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۴    
حجت الاسلام نیری گفت: جناح های سیاسی باید متاثر از دانشگاه ها باشند نه دانشگاه ها متاثر از جناح های سیاسی .جناح های سیاسی باید از فضای آکادمیک دانشگاه بیاموزند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۴    
برخی از سرحلقه ها و لیدرهای اغتشاشگران که سعی در بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد آشوب های خیابانی داشتند دستگیر شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۴    
شش دستگاه فرهنگی استان فارس به تبادل نظر پیرامون چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداختند
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۴    
امیر حاتمی در واکنش به حوادث اخیر در کشور گفت: در شرایط کنونی تمامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۴    
روزنامه انگلیسی درباره اغتشاشات اخیر در ایران، دشمنان و رقبای کشورمان را به لاشخورهایی تشبیه کرد که در آسمان ایران در چرخشند و به آنان هشدار داد مراقب آرزوی خود باشند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۴    
در این ایین مجید سلیمانیان به عنوان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جهرم معرفی شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۴    
دی آندریا حدوداً 60 ساله است. وی در سال 1979 به سازمان سیا پیوست و در ابتدا به عنوان نیرویی مبتدی در اردوگاه نظامی پیری در ایالت ویرجینیا مشغول به خدمت شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۴    
آشوبگران با ربودن یک کامیون آتش نشانی در شهرستان دورود باعث کشته شدن دو نفر شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۴    
اعتراضات چند روز اخیر در برخی شهرهای ایران بار دیگر ماهیت یکسان دولت های جمهوری خواه و دموکرات را در تقابل با ایران نشان داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۴    
حجم بالای توییت توسط کاربران سعودی بدون اینکه زبان فارسی هم بلد باشند، شبیه یک اقدام خودجوش نیست و نشانه های یک سازماندهی سایبری را دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: بر اساس لایحه بودجه 97 بهای آب، برق و گاز در سال آینده افزایشی نخواهد داشت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۴    
هر چه به ساعت های پایانی شب نزدیک می شد، با وجود اینکه نیروی انتظامی چندین مرتبه آنها را متفرق کرد اما همچنان اصرار بر تجمع و سر دادن شعارهای ساختار شکنانه و سد کردن راه خودروهای عبوری داشتند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴    
صداپیشه پیشکسوت سینمای ایران با اشاره به اهمیت دوبله در انیمیشن گفت: با دوبله کاراکترهای انیمیشن زبان باز می کند و اگر به دست مدیر دوبلاژ کم تجربه سپرده شود، کاراکترها الکن خواهند بود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴    
فعالین اصلاح طلب تزهایی درباره حضور مردم در خیابان و اعتراض مدنی می دادند و بنزین آتش را فراهم می ساختند ولی در زمان حال که بستر اعترضات از سیاست های دولت روحانی در زمینه اقتصاد و معیشت فراهم آمده ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۴    
فرمانده سپاه فجر گفت: تسهیل ازدواج جوانان روحیه نشاط و اُمید به زندگی را بخصوص در اقشار محروم تقویت کرده و جامعه را از آسیب های اجتماعی و اخلاقی مصون می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
مسوول تربیت بدنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از برگزاری مسابقات مقدماتی فوتسال منطقه 2 کارکنان علوم پزشکی شیراز جام بزرگداشت دهه فجر به میزبانی شهرستان فراشبند خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
فال حافظ که یکی از جذابیت های ادبیات ایران به حساب می آید، ظرفیت قابل توجهی برای جذب گردشگر دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
به منظور آمادگی بیشتر بسیجیان فرهنگی درهنگام وقوع بلایای طبیعی کارگاه آموزشی " زلزله و مدیریت بحران " در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش نی ریز برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۴    
به دنبال وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع اسب سواری در شهر لیورپول انگلیس، بیش از 1600 خودرو در آن طعمه حریق شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۴    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کودکان به دلیل تغییر سبک زندگی، به فقر حرکتی دچار شده اند و باید چارچوب منسجمی مشخص شود تا آموزش های پیش دبستان به جای تمرکز بر کاغذ و قلم به آموزش هایی که ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۴    
در فاصله یک ماه مانده به برگزاری جشنواره فیلم فجر، بازیگران حاضر در این رویداد سینمایی را بشناسید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۴    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس با بیان اینکه مهمترین مشکل اجرایی سد نرگسی تامین اعتبار است گفت: این طرح اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برا ی اتمام مراحل تکمیل نیاز به 1400 میلیارد ریال اعتبار ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
باوجود آنکه ایران در دایره حادثه خیزترین کشورهای جهان قرار دارد، قریب به چهار پنجمِ خانه های مسکونی در کشور، فاقد بیمه حوادث هستند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۴    
سهم استان های کم برخوردار در بودجه 97، موضوعی است که با در نظرگرفتن آن می توان چشم انداز پیش روی استان ها را در یک سال آینده پیش بینی کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۴    
همتی گفت: میزان حقوق دولتی وصول شده سازمان صنعت و معدن فارس از معادن استان با توجه به ظرفیت اسمی آن ها در 9 ماهه سال جاری 176میلیارد ریال است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
یک اقتصاددان گفت: مسؤولان به جای فرافکنی، اعتراض ها و مشکلات را ریشه یابی کنند که با سیاسی کردن اعتراض ها مشکلی از دولت حل نمی شود و طبعاً مشکلات را بیشتر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
برخی از این کارگران و همچنین افرادی که هفته های قبل از شرکت های پارس جنوبی که بر اساس لغو مصوبه بومی گزینی تا شعاع 150 کیلومتری حوزه نفوذ پارس جنوبی اخراج شده اند علیرغم مراجعه به مسئولان شهرستان ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۴    
رولاند اشمیت و فرانسیس پاری، خطبه ی ازدواج خود را بر روی طنابی که بین برج های راشل هاربور بسته شده بود شنیدند
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۴    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۴    
نقد را تحمل می کنیم، اغتشاش را نه؛ مناطق آزاد در بیراهه؛ پاسخ دندان شکن یمنی ها به آل سعود؛ حباب قیمت خودرو می ترکد و طارمی در الغرافه؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۴    
منابع خبری از کشته شدن 12 نفر بر اثر سقوط یک فروند هواپیما در کاستاریکا خبر داده اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (دوشنبه، 11دی) در قسمت پایین، قابل مشاهده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۳۴    
داستان خرابی پمپ های گاز از آن قصه های تکراری ودرازی است که اهالی شهر اردکان از آغازین روزهای فعالیت این پمپ های گاز در شهرستان از خدمات این پمپ ها اعلام نارضایتی می کردند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۰:۲۰    
مسئول کانون رهپویان وصال گفت: اگر مردم نتوانند نجابت خودشان را در قبال وضعیت بد اقتصادی کنترل کنند دیگر نمی توان کاری کرد.