سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۳    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فهرست 10 دانشگاه برتر و پیشرو کشور را در بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از در شرف نهایی شدن فاینانس خارجی تامین مالی هواپیماهای ایرباس و بوئینگ خبر داد و گفت: در انتقال پول هواپیماهای خریداری شده مشکلی نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
خوابگاه دخترانه توحید به دلیل قرار گرفتن در خارج از شهر بسیار شرایط ناامنی دارد و ممکن است برای دانشجویان آن حوادث تلخی رخ دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۳    
امکان ثبت نام در رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دارای ظرفیت فراهم شده است و متقاضیان می توانند از فردا، 10 مهرماه برای ثبت نام در این رشته ها اقدام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۹    
دانش آموزان گلستانی در حالی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند که بازار لوازم التحریر مانند سنوات قبل داغ ولی در تسخیر اجناس خارجی بخصوص محصولات چینی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۹    
طی 72 ساعت گذشته لاشه دو فک خزری در استان گیلان کشف شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۹    
انتشار اخباری مبنی بر استخدام شکارچی در فرودگاه بین المللی مهرآباد برای شکار کبوتران سرگردان موجب شد تا فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران امروز به طور سرزده از این فرودگاه بازدید کند که ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۸    
هنوز ترکش های امضای سند 2030 یونسکو از ذهنمان پاک نشده بود که آموزش و پرورش با اقدام جنجالی دیگری معلمان پرورشی را از تدریس قرآن در مقطع ابتدایی حذف کرد و گام دیگری برای تضعیف قرآن در مدارس برداشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۵    
برادر شهیدان گلچینی گفت: سرنوشت برای ما اینگونه رقم خورد که هر دو برادرم را به فاصله شش روز از دست بدهیم و 31 سال بعد به فاصله 10 روز پیکرشان شناسایی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۲    
رئیس آموزش و پرورش میناب گفت: کانکس های کلاس درس خریداری شده برای جایگزیزینی مدارس تخریبی وارد میناب و به مدیران مدارس تحویل داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۳    
لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش اخراج شد. این موضوع را یکی از مسئولان باشگاه در تماس با برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش سیما اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۳    
گفتگوی ویژه خبری، چهارشنبه شب با حضور مهمانان برنامه به موضوع تولید و صادرات پسته و مشکل بازاریابی و رقابت با تولیدکنندگان دیگر پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۴    
فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از منطقه مرزی قصر شیرین کرمانشاه گفت: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم جهت برقراری امنیت نوار مرزی جهت تردد زوار اربعین حسینی از مرزهای پیش بینی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شایعاتی که درباره ریاست این دانشگاه در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: خودم اصرار به استعفا دارم و وزیر بهداشت با این استعفا موافقت شفاهی کرده است
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با تلاش های صورت گرفته ظرفیت اقامت گردشگران در استان اصفهان به 20 هزار تخت افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۴    
مدیرکل انتقال خون استان قزوین از فعالیت مستمر مرکز خونگیری در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۵    
نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه پس از 5 ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند آرایش نظامی تروریست ها را به حالت دفاعی تغییر دهند و با دفع حملات، مناطق اشغال شده را دوبار بازپس بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۵    
باید از این استاد پرسید اگر فردا نقیب زاده ها در دانشگاه اربیل پیدا شوند و از " تولد محتمل کردستان دوم " در ایران " با نوای دف به رقص در بیایند"، طبق منطق او، محقّ نخواهند بود؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه خوابگاه های دانشجویی از سطح یک تا سطح پنج تقسیم بندی می شوند، گفت: تا پایان دولت دوازدهم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی یک واحد آموزشی خاص دانش آموزان اتباع در یزد، وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
مدیر تلگرام امروز به اعتراض توییتری وزیر ارتباطات پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور در گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ترکیه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقدامات ناامن کننده تمامیت ارضی عراق مخالف است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس از نظارت بر عملکرد هیئت های مذهبی در این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
امام جمعه فردیس بر اجرای طرح جمع آوری قلیان در پارک های این شهرستان تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: موضوع امربه معروف و نهی از منکر در اماکن عمومی شهرستان فردیس توجه ویژه ای شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گروه های مختلف مردم شهرهای مختلف استان ایلام بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در آیین مهمانی لاله ها، غبار از تربت پاک و مطهر شهدا شستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان اردبیل از کمبود پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
امروز همه ایران با چشمانی اشکبار برای آخرین بار پیکر شهید محسن حججی که نماد مقابله با کفر شد را تشییع کرده و او را تا آرامگاه ابدی اش بدرقه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دریاچه ارومیه با اعتبارات قطره چکانی احیا نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از آماده بهره برداری شدن 11 کلینیک تخصصی در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت:صنایع هماهنگ با محیط زیست یکی از محورهای دستیابی به توسعه پایدار و متوازن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
استاندار هرمزگان گفت: بحث اجرای قانون ته لنجی نیز در سفر وزیر کشور به استان هرمزگان پیگیری خواهد شد تا مردم استان بتوانند همانند مردم بوشهر از این دستورالعمل استفاده کنند و بهره مند شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه سامانه سپهتن بر روی ناوگان حمل سوخت یزد نصب می شود، نظارت دقیق بر عملکرد رانندگان و کاهش تخلفات رانندگی را از جمله مزایای این سامانه دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۳    
شبکه الجزیره به نقل از ظریف نوشت اگر واشنگتن از برجام خارج شود خروج از توافق یکی از گزینه های ایران خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۳    
در شرایطی که هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد تیم خود بعد از بازی برابر الهلال و شکست سنگین مقابل نماینده عربستان شاکی هستند، دو بازیکن جوان این تیم حاشیه بزرگی رقم زده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۱    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر دامنه نفوذ امنیت نظام اسلامی ایران به بیرون از مرزهای جغرافیایی رفته و این حاصل خودگذشتگی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۰    
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: موافقت اصولی و تسهیلات برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت ارائه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۴    
اسامی نفرات واجد شرایط برای رأی دادن در انتخابات "کمیسیون ورزشکاران" فدراسیون کشتی اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۵    
دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه از بکارگیری تمام ظرفیت های قانونی برای استیفای حق مالباختگان پرونده گلیم و گبه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۵    
استاندار گیلان بابیان اینکه آموزش وپرورش نباید گرفتار کارهای فیزیکی و عمرانی باشد تصریح کرد: کیفیت آموزش در مقایسه باکار فیزیکی و عمرانی در اولویت است چگونه است که در اوایل دهه پنجاه مدارس عشایری با ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۰:۴۵    
بنرهایی عجیبی که مربوط به بازگشایی مدارس است در سطح شهر مشهد خودنمایی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۰:۴۲    
جامعه بین المللی و کشور های منطقه مخالف تجزیه عراق هستند اما بارزانی به پشتوانه رژیم صهیو نیستی همه پرسی استقلال کردستان و تجزیه عراق را کلید زد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۳    
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در سال جاری کشمش به صورت بیع شرط از کشاورزان استان خریداری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۳    
رئیس ستاد تسهیلات ساماندهی محرم در قزوین از صدور 90 مجوز برای برپایی ایستگاه صلواتی در شهر قزوین خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۳    
استاندار گلستان با اشاره به ورود واگن های حامل های کانتینرهای چین به ایران از مسیر کریدور ریلی اینچه برون گفت: کریدور ریلی موجب رونق صادرات و اشتغالزایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: طرح واکسیناسیون دام سنگین در این استان که با مشارکت بخش خصوصی از دوم مهر آغاز شده هم اینک به طور رایگان در حال انجام است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
استاندار سیستان و بلوچستان در حکمی سرپرستان فرمانداری های زاهدان و هامون را منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
رئیس اداره گاز شهرستان مهدی شهر گفت: انتقال گاز به روستای فولادمحله در این شهرستان، با پیشرفت 30 درصدی در حال حاضر، با اعتبار 71 میلیارد و 200 میلیون ریال تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان مدیر برگزیده برتر ملی در صنعت گردشگری انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: دستگاه های دولتی در اجرای پروژه ها به بخش خصوصی اعتماد کنند و مسئولیت برنامه ریزی و بستر سازی را خود بر عهده بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
استاندار خراسان رضوی پنجشنبه شب با خانواده شهید جاویدالاثر محمد جواد شیری سرشوری در مشهد دیدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه استان در گرو توسعه صنعت گردشگری است و همه باید در این مسیر تلاش و اقدام کنند. خراسان رضوی در عرصه برخورداری از ظرفیتهای مختلف صنعت گردشگری وضعیتی عالی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه احداث 120 واحد مسکن خیرساز برای محرومان و اقشار کم درآمد در دست اقدام است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از تولید 180 هزار تن محصول ذرت علوفه ای طی سال زراعی جاری در این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۸    
فرماندار شهرستان شیراز گفت: توسعه پالایشگاه شیراز آثار مثبت اقتصادی بسیاری برای مردم منطقه و به ویژه در زمینه اشتغالزایی به همراه دارد، از این رو باید موانع فراروی این طرح از میان برداشته شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۸    
فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت های گردشگری، تفریحی و سیاحتی در نقاط شهری، روستایی و عشایری این شهرستان رونق بخش اقتصاد و معیشت مردم منطقه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۸    
در این زمان، باید دیگران را هدایت و راهنمایی کنیم و کاری از این بالاتر نیست و در این راستا انسان بداند که باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۵    
رفت و آمدهای دیپلماتیک روسای کشورهای مختلف به محل اقامت دکتر حسن روحانی در مدت چهار روز حضور در نیویورک و در حاشیه هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، حاشیه های جالبی که داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۶    
براساس پیش بینی های اولیه دولت در بودجه 1397 مبلغ عیدی کارکنان حدود 932 هزار تومان خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۶    
پیش بینی دولت در بودجه سال آینده برای افزایش حقوق کارکنان تا پنج درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل امور عشایری استان لرستان جمعیت عشایری لرستان را 14 هزار خانوار برشمرد و گفت:کوچ پاییزه عشایر لرستان از 20 مهرماه شروع می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از برگزاری مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۱    
رئیس شورای شهر خارگ گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای بهره گیری از یک فروند شناور تندرو کاتاماران برای خط سیرهای دریایی خارگ اقدام کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تاکنون سه هزار و 635 دانش آموخته در طرح کارورزی استان مرکزی ثبت نام کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۸    
معاون استاندار مازندران با تاکید بر رونق تولید از طریق اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت، گفت: اکنون 30 درصد واحدهای صنعتی آمل فعال هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
یک روزنامه عربی در تحلیلی نوشت که حمایت پنهان واشنگتن، شجاعت برگزاری همه پرسی جدایی را به رئیس منطقه کردستان داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
تحولات این روزهای اقلیم کردستان عراق، هشدار دو سال قبل رهبر انقلاب را درباره توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی برای منطقه به یاد می آورد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با اشاره به اینکه زمان پایان دروغ ها و انحراف افکار عمومی درباره جنگ تحمیلی ضد این کشور فرا رسیده است بر حل و فصل سیاسی بحران تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
رئیس پلیس پایتخت گفت: با افرادی که به عزاداری های انحرافی و نامتعارف از جمله قمه زنی که موجب وهن در عزاداری های امام حسین(ع) می شود اقدام می کنند برخورد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
عضو شورای شهر تهران بر ضرورت ایمن سازی مناطق مرکزی و جنوبی تهران هم به لحاظ آسیب های اجتماعی و هم بافت فرسوده تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
معاون آموزشی دانشگاه ارومیه در واکنش به به پذیرش غیرمجاز دانشجوی دکتری در دانشگاه ارومیه با تاکید بر اینکه این دانشگاه پذیرش خارج از ظرفیت نداشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
هر چند کارشناسان معتقدند معضل اشتغال با پول پاشی برطرف نمی شود، اما طرح کنونی تفاوت هایی ماهوی را با طرح هایی که پیش از این با هدف ایجاد اشتغال ارائه شده را داراست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
اجرای برخی مداح های امروزی خود اصل موسیقی رپ و متال است و این مداحی ها از صداوسیما هم پخش می شود؛ جدیدا "رقص پا" را هم به این مجموعه اضافه کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
کارشناس حقوقی شرکت ملی نفت گفت: در صورت خروج از برجام آمریکا ضرر می کند زیرا امکان اینکه اتحادیه اروپا خودش ریسک سرمایه گذاری را بپذیرد، بسیار زیاد است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
به گفته ریس هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان تا امروز موفق نبوده است، چرا که با وجود 30 بار اجرای این طرح طی 35 سال گذشته ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
آن هایی که مداحان را به حوزه سیاست و حزب بازی کشانده اند، بزرگترین جنایت را در حق دین و مداحان کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
ورود گردشگران به روستای تاریخی ابیانه در تاسوعا و عاشورای امسال نیز ممنوع خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
وزرای کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از وکلای ملت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: سهم کلان شهرها از مالیات بر ارزش افزوده در قانون جدید باید اصلاح شود و کمیسیون اقتصادی در این بخش باید مشکلات کلانشهرها به خصوص شهر تهران را که با کاهش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
نایب رئیس اتحادیه آرایشگران زنان تهران با اعلام ممنوعیت انجام هرگونه خدمات تحت عنوان آرایش محرم در کلیه سالن های آرایشی از تعطیلی آرایشگاه های زنانه در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
دفتر نخست وزیر عراق امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که ترکیه با این مساله که فقط با دولت فدرال بغداد در زمینه ی صادرات نفت عراق تعامل داشته باشد، موافقت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
درخشش کشتی گیران آزاد و فرنگی ایران در بازی های داخل سالن آسیا در سایت اتحادیه جهانی بازتاب داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۹    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرده که تا حدود یک ماه دیگر، دور جدیدی از مذاکرات بین دولت سوریه و معارضان برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۶    
چند ماه پیش نخست وزیر عراق، ترکیه را تهدید کرد که سربازان ترک حاضر در پایگاه بعشیقه در شمال عراق را با تابوت به آنکارا خواهد فرستاد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۶    
نماینده اقلیم کردستان عراق در روسیه اعلام کرد: اگر بغداد نتایج رفراندوم اخیر را رد کند در این صورت کردستان عراق استقلال این منطقه را به صورت یک جانبه اعلام خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۳    
الان حدود 200 هزار تعاونی ثبت شده است... نیمی از این تعاونی ها، فقط ثبت شده یا بعدا غیر فعال شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۳    
دقایقی پیش دو فروند هواپیمای ای. تی. آر جدید وارد فرودگاه مهرآباد شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۳    
رییس جمهور ترکیه با اشاره به رفراندوم کردستان عراق، گفت: این مساله چالشی نیست که نتوانیم بر آن غلبه کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می دهم که تقریبا تمامی موشک های سپاه مجهز به فناوری نقطه زنی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۲    
علت تصویب این قانون ظاهرا این است که افراد مورد اعتماد برای پرداختن به مشاغل مهم در کشور ما محدود هستند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۹    
آمریکا باید درباره توافق هسته ای یک تصمیم اساسی بگیرد و به جامعه جهانی پیام خود را بدهد که آیا یک شریک قابل اعتماد است یا نه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۹    
ورود این دو کشور غیرمسلمان به لیست ممنوعیت ورود کار آسانی است. تعداد اتباع کره شمالی که به آمریکا سفر می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۶    
انجمن های حقوق بشر (HRW) از فیفا خواستند تا مسئولان قطری را وادار کنند که محدودیت هایی برای کار مهاجران در فضای باز در این کشور گذاشته شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۳    
بانک مرکزی از افزایش قیمت هر متر خانه تا 6.2 درصد در نیمه اول امسال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهوری کره جنوبی بر لزوم تقویت ارتش تاکید نهاده و مقامات این کشور گفته اند انتظار دارند کره شمالی به زودی به "اقدامات تحریک آمیز بیشتری" دست بزند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۷    
وقتی وارد مترو می شوی تا گپ وگفتی با زنان فروشنده در مترو داشته باشی، کمتر ایستگاهی را خالی از حضور آنها می بینی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۷    
آیا پرونده خرید هواپیما با نشستن دو فروند دیگر از هواپیماهای آی تی آر بسته خواهد شد؟ این سوالی است که این روزها در محافل کارشناسی محور بحث است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۴    
مدیر فرودگاه اربیل از تعلیق پروازهای بین المللی این فرودگاه از جمعه شب آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۴    
رهبر ارکستر سمفونیک تهران، گفت: هنرمندان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، همواره تلاش کردند تا با خلق آثار حماسی یاد شهدا را زنده نگه دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۱    
همه ساله همراه با مراسم های عزاداری مردم در سراسر کشور، سیاسیون نیز در مراسم هایی گرد هم آمده و
  • ۱