سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 18 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵    
جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به ادغام پردیس خودگردان با دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه اعتراض کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۳    
صنعت پتروشیمی با استفاده از طرح های مختلف NGL حجم خوراک مورد نیاز خود را افزایش می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۱    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: تعدادی از بانک ها، به ویژه بانک های خصوصی کاهش دستوری نرخ سود بانکی را نمی پذیرند و اعلام می کنند چون با سپرده گذاران قرارداد داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۹    
سید مصطفی داودی با حکم مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان معاون سیر و حرکت این شرکت منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۵    
خرافات تقریبا در بیشتر کشورهای دنیا وجود دارد اما این باورهای غلط از فرهنگی به فرهنگی دیگر با هم متفاوت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۹    
'نگین نقیه' در بخش کشاورزی بیست و هشتمین دوره جشنواره کاریکاتور ' اولنس کارتوناله ' یکی از معتبرترین جشنواره های سالانه کارتون در جهان، توانست جایزه اول را کسب کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۵۶    
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: متاسفانه تا کنون بانک صنعت و معدن هیچ پرداختی در زمینه تسهیلات ازدواج در استان نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۵    
تیم ملی نوجوانان ایران در ادامه عملکرد درشان خود آلمان را با 4 گل درهم کوبید و راهی مرحله بعد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۴    
سید ضیا هاشمی سرپرست وزارت علوم طی حکمی محمد عثمان حسین بر از چهره های دانشگاهی اهل سنت را به عنوان مشاور خود در حوزه مسائل اجتماعی و همبستگی ملی منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۸    
اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را در خصوص نحوه واگذاری املاک در شهرداری تهران بیان کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان گفت: پدیده مخرب "کشند سرخ" در سواحل جنوبی استان مشاهده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، شعار امسال روز جهانی سلامت روان را سلامت روان در محیط های کاری عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۶    
مشتریان نفت و میعانات گازی ایران از ماه قبل آماده شرایط تحریم نفتی ایران می شوند و به نظر می رسد بخشی از این مشتریان قصد دارند در صورت تحریم نفتی ایران، نفت آمریکا را جایگزین کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۳    
با حضور یک هیئت آلمانی از فرودگاه مونیخ، طرح پیشنهادی آموزش مدیران نسل آینده فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران (اینگام)، از سوی آن ها ارائه شد و مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۳    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مطابق گزارش پایگاه استنادی ISI، سهم ایران از کل مقالات یک درصد برتر دنیا از 8 دهم درصد در سال 2012 ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۳    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار کارنامه نهایی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه از وضعیت رشته محل انتخابی خود مطلع شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۲    
بنا به ادعای این گزارش، معمولا کنفرانس های علمی سیا، بر یک موضوع خاص در فیزیک هسته ای که دارای کاربردهای مسالمت آمیز بود، تمرکز می کرد تا بتوانند دانشمندان ایران را جذب کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: با این حرکت اختصاصی در حیطه علوم پزشکی، طرح چابکسازی و کوچک سازی که مدنظر هست اجرایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: خانه حکیمیان پس از طی مراحل قانونی در فهرست آثار ملی ثبت شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۶    
وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، ترامپ را خطرناک ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا معرفی کرد و در ادامه گفت که تمام دنیا باید از ریاست جمهوری او نگران باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۱    
بیمارستان عشایر خرم آباد از جمله بیمارستان های جنرال و پر تردد لرستان که در طول شبانه روز بیشترین مراجعات را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف مشکل سرپرستی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۵    
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اخیر خود به مصاف روسیه رفت و در پایان دو تیم به تساوی رضایت دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
برای سومین هفته پیاپی پروازهای شرکت هواپیمایی "تابان" در فرودگاه خرم آباد برقرار نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
باوجود رکود عمیق حاکم بر اقتصاد کشور شرایط برای حضور در مشاغل خدماتی در مقایسه با حوزه های تولیدی، صنعتی و کشاورزی به مراتب مطلوب تر به نظر می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:محدودیت شماره گذاری خودرو های با مصرف سوخت بیش از 8.5 لیتر حذف می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران گفت: دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها رنگ و بوی دولتی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۱    
استاندار اصفهان گفت: ظرفیت های زیادی برای ادامه روابط دوجانبه میان ایران و چک وجود دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده برد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۹    
وزیر جهادکشاورزی تاکید دارد که اختلاف نظر بین این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه برای تعیین نرخ تضمینی گندم به قوت خود باقی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۳    
یک متن تأمل برانگیز در آگهی های اینترنتی نظر شهروندخبرنگار ما را به خود جلب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۳    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد : خانه های خالی امسال مشمول مالیات می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۳    
باز هم فصل پاییز با ورود بی موقع و زودتر از موعد پرتقال رنگ آمیزی شده ای همراه شد که نه تنها مانند سال های گذشته بازار این محصول را با چالش مواجه می کند بلکه این بار 45 روز زودتر از فصل برداشت به ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران دیدار استاندار مازندران با استاندار سمنان برای انتقال آب خزر به کویر مرکزی را رد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، همراهی نمایندگان مجلس و موافقت با کاهش تصدی گری دولت را مهم برشمرد و گفت واگذاری دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۲    
یکسال پیش وزیر اطلاعات درباره اتهامات وارده به دری اصفهانی پاسخ قابل تاملی به یکی از نمایندگان مجلس داد که حاکی از اشتباه فاحش کارشناسان ذی ربط درباره نفوذ در تیم مذاکره هسته ای است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۷:۱۳    
در پی پیروزی های نظامی به دست آمده در سال 2016، دولت سوریه در حال حاضر کنترل حدود یک چهارم مساحت سوریه را در اختیار دارد، که البته جزو مساحت حیاتی یا مساحت مفید آن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۰    
تهیه ویزا یکی از مقدمه های ضروری پیش از سفر به خارج است و به دلایل مختلف ممکن است انجام آن برای متقاضیان دشوار باشد؛ ولی آیا راهی برای سهولت این کار وجود دارد؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در واکنش به انتشار خبر انتصاب فرزندش در شهرداری چمخاله گفت که این مسائل کوچک را رها کنید و بروید ببینید دانه درشت ها کجا هستند!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از مبارزه با زنگ جارویی زرشک در 956 هکتار از اراضی استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
در کشور ما و در شرایطی که با بیکاری گسترده ای روبه رو هستیم، بحث امنیت شغلی از چند جهت قابل تامل و بررسی است و مساله ای تک سببی محسوب نمی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت تسهیلات به 2700 متقاضی ایجاد مشاغل خانگی در این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
از سال 93 تا کنون 30 اهدای عضو در یزد انجام شده که با این آمار یزد رتبه دوم کشوری در اهدای عضو را احراز کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
براساس اعلام معاون مجتمع شبانه روزی سوم خرداد شهر رودشت از توابع شهرستان لردگان به علت وجود مشکل آبرسانی مدرسه شبانه روزی تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۴    
رییس کل بانک مرکزی در واکنش به نوسانات روزهای اخیر بازار ارز گفت: "ارزهای مختلف در دنیا نوساناتی دارند و چیز عجیبی نیست و حتی قوی ترین ارزها هم دچار نوسان نرخ برابری با ارزهای دیگر می شوند."
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۴    
ضوابط انتخاب غرفه های برتر و فعال بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات همراه با ترکیب هیأت انتخاب اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد، ضوابط و الزامات همکاری با مؤسسه های خیریه و مراکز نیکوکاری را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
یک پایگاه پایگاه خبری-تحقیقاتی آمریکایی در گزارشی روز سه شنبه فاش کرد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با برگزاری همایش های علمی جعلی تلاش کرده است از سرعت پیشرفت برنامه هسته ای ایران بکاهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اسامی دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
در پی یادداشت علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در نقد عملکرد قوه قضائیه در خصوص احضار و بازداشت افرادی که مرتکب جرم شده و یا متهم هستند، دادستانی تهران پاسخ اظهارات وی را داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای فاز نخست طرح ثبت و شناسه دار کردن گوشی های موبایل (رجیستری) از پایان مهر ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
عضو ستاد انتخابات کمیسیون ورزشکاران در مورد دلیل برگزاری انتخابات این کمیسیون در روز تعطیل و چگونگی برنامه رای گیری از کاندیداها توضیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
تامین اعتبارات مالی مکفی یکی از مهمترین چالش های پیش روی دانشگاه است. در همین رابطه به بررسی روش های مختلف تامین منابع مالی در دانشگاه های دنیا می پردازیم تا ببینیم دیگر کشورها چه تدبیری برای حل این ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طرح های مربوط به اصلاح قانون بودجه و احیای بافت های تاریخی در نشست امروز کمیسیون بررسی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
تمایل ایران برای تاسیس پایگاه در سوریه و تهدید آمریکا به لغو برجام و قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی در کنار حملات گاه و بیگاه اسرائیل به خاک سوریه موجب شده است تا رویارویی مستقیم ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در همایش سیاست های توسعه مسکن گفت: این همایش باعث ایجاد تغییرات در حوزه مسکن نمی شود و باید مشکلات بازار مسکن را در جاهای دیگر پیدا کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
دبیر اتحادیه دانشگاه ها و مراکز غیرانتفاعی با اشاره به خالی ماندن اکثر ظرفیت های این موسسات گفت: دراین زمینه به وزارت علوم اخطار داده ایم تا فکری برای این موسسات کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
ایل قشقایی یکی از اتحادیه های ایلی ایران است که مانند بسیاری از اتحادیه های ایلی متأخر ایران مخلوطی از قبیله هایی با ریشه های قومی گوناگون لر، کرد، عرب و ترک است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
موهای دختران را موقع ورود به مرکز نگهداری تراشیدند، این تازه ترین خبری است که از وضعیت کودکان دستگیر شده در طرح جمع آوری کودکان کار منتشر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۲    
شهردار تهران که با بدهی های نجومی و به ارث رسیده از محمدباقر قالیباف، شهردار سابق دست و پنجه نرم می کند؛ دیروز (دوشنبه 17 مهرماه) جلسه ای را با محمدباقرنوبخت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۹    
چند روز پیش از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای رد پایبندی ایران به توافق هسته ای 2015، صداهای تأثیرگذار در واشنگتن که به دنبال به حداقل رساندن صدمات ناشی از چنین اقدامی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۹    
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: چرا حزب کارگزاران بعد از چندین سال پاسخ مردم را نمی دهد؟ چه برجستگی دارند که تمام امکانات استان در اختیارشان است ؟ سپاه جلوی انها خواهد ایستاد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۹    
احمد مازنی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است طرح موضوع تغییر در قانون اساسی و ایجاد نظام پارلمانی به نظام ریاستی، بحثی انحرافی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۶    
اسلامی بیدگلی کارشناس مسائل اقتصادی بر این باور است که دولت قصد دارد نرخ ارز را افزایش دهد و به قیمت واقعی خود برساند اما نمی تواند این موضوع را به صورت علنی عنوان کند زیرا از بعد روانی که در جامعه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
پایگاه خبری المصدر گزارش داد که ناوگان روسیه تعداد زیادی از سربازان این کشور را برای شرکت در عملیات علیه داعش در دیرالزور روانه خاک سوریه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
ما در تمرینات آنقدر سختی و رنج تحمل می کنیم که به پیروزی خودمان در صحنه ها و میادین مبارزه واقعی، اطمینان داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
استاد حوزه علمیه قم گفت: شورایی شدن مدیریت جامعتین رویایی است که هیچ وقت تعبیر نمی شود؛ چرا که بین آنها وحدت وجود ندارد. این آرمان شدنی نیست تجربه نشان داده آقایان با خودشان مشکل دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۰    
پرزیدنت اوباما نیز تصدیق کرده بود که بند معروف به غروب آفتاب در توافق هسته ای که به زمان پایان توافق هسته ای می پردازد به این معنا است که پس از توافق هسته ای زمان دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای به ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۰    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دشمن روی "بیوتروریسم" سرمایه گذاری سنگینی انجام داده است. سامانه بهداشت باید روی این موضوع برای حفاظت از فرماندهان و نیروها سرمایه گذاری کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۷    
حق پخش؛ این شاید بی شک بزرگترین گمشده ورزش ایران، بخصوص فوتبال باشد. سال هاست که همه از این حق می گویند و در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد. یک روز راه دوربین ها را می بندند. روز دیگر از تعامل می گویند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۴    
وزیر نفت گفت: بسته های 5 میلیارد دلاری برای توسعه میادین مشترک از محل صندوق توسعه ملی آماده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۴    
هکرهای پیونگ یانگ برنامه های محرمانه آمریکا برای جنگ با کره شمالی را از یک پایگاه داده در سئول سرقت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی با این ادعا که طرح مسکن مهر قیمت زمین در کشور را 760درصد و قیمت مسکن را 500درصد افزایش داد خبرنگاران را مورد انتقاد قرار داد و گفت: قیمت زمین از سال 92 تا 95 صفردرصد رشد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رییس کل گمرک ایران گفت: برای حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از افزایش قیمت موبایل در نظر داریم تا در ماخذ مالیات ارزش افزوده و مالیات 4 درصد الحساب تغییراتی اعمال شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۸    
رییس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن اشاره به ضعف در مدیریت پسماند برخی نقاط شهرستان تهران گفت: لازم است که طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران از سوی شهرداری هر چه زودتر به روز رسانی و به اداره محیط زیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۸    
معاون سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استفاده از خمیرمرغ در تولید سوسیس و کالباس مشکلی ندارد اما باید سه شرط عدم استفاده از خمیرمرغ دپو شده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۸    
حمید بعیدی نژاد گفت: دری اصفهانی از اعضای تیم مذاکرات هسته ای نبود، بلکه وی به نمایندگی از سازمان خود و با شرکت در برخی از جلسات و به فراخور نیاز ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس شورای شهر تهران گفت: ماجرای هفته گذشته مبنی بر قهر من با اصحاب رسانه تنها یک سوء تفاهم بوده و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی می کنم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
آمار ها نشان می دهد که میزان کاهش فروش نفت عربستان به چین و آمریکا، توسط ایران و عراق جبران شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۹    
چه بلایی سر اقتصاد کشور آماده؟ بیکاری برقرار است و به سختی می شود کار پیدا کرد. گرانی ها و تورم هم امان مردم را بریده و نمی توان پولی پس انداز کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۶    
وضعیت ایران خیلی شبیه به اتفاقیه که در قرن های گذشته در غرب افتاده. اونجا حکومت دست کلیسا بوده و عقایدی متحجرانه حاکم بوده ولی تهاجم فرهنگی هم وجود داشته که از امریکا و با سینما وارد غرب شده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال از صدور ماهیانه دو میلیون و 500 هزار کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: کارت های قدیمی سال آینده بی اعتبار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
وزیر دادگستری از آماده شدن لایحه پلیس اطفال در قوه قضائیه برای طی مراحل قانونی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه 400 هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم کمیته امداد در مسائل سیاسی دخالت کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه راضی به مذاکرات مجدد نخواهد شد و دوباره به آمریکایی ها اعتماد نخواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
در قسمت اول ساندرو، تندر 90 و لیفان ایکس 50 در بازه قیمتی زیر 60 میلیون معرفی و بررسی شد. در ادامه پژو 207 ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
یک فوق تخصص آلرژی گفت: زایمان به روش سزارین، مصرف شیرخشک یا شیر گاو، تغییر شیوه زندگی و زندگی شهر نشینی و تغذیه از مواد غذایی کارخآن های از علل شیوع آلرژی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
در تصاویر زیر نمونه هایی از خانه های بی سرانجام مسکن مهر را مشاهده می کنید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
چُرت زدن رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری مشترک با همتای اوکراینی اش، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که آمریکا بر مبنای احساسات تصمیم گرفته و نباید با تداوم تعلیق صدور روادید شهروندان آمریکایی و ترکیه ای را متضرر کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به تذکر 69 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در مورد واردات محصولات تراریخته به کشور گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جزییات پرداخت و بازپرداخت وام شهریه از منابع صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
عدم دریافت کامل مطالبات گندم کاران، تاخیر در تعیین نرخ خرید تضمینی و عدم افزایش این نرخ از جمله درخواست هایی است که هر سال کشاورزان از دولت دارند که بیشتر اوقات بی پاسخ می ماند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه کشفیات موادمخدر توسط وزارت اطلاعات بیشترین رشد را بین سایر دستگاه های کاشف داشته است افزود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
تامین سلامت روان شهروندان در دستان همه کسانی است که با آنها در ارتباط مستقیم و غیر مستقیم هستیم و در محیط کار با آنها در ارتباطیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت ایجاد صلح و ثبات پایدار در منطقه، گفت: جنگ و تشدید اختلافات منطقه ای به نفع هیچ کشوری نیست و همه دولت های منطقه باید برای برقراری صلح پایدار و آرامش، تلاش کنند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۲    
دکتر محمد جواد ظریف در مقاله ای که اخیرا نشریه آمریکایی آتلانتیک منتشر کرده است به تشریح دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۹    
دوازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران در موضوع تحقیقات مقدماتی با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی و دوایر نظارت دادسرای تهران و دادیاران تحقیق سه ناحیه از دادسرای تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۹    
فعال اصلاح طلب با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت: ترامپ اجازه ندارد سپاه را تروریستی بداند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۶    
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفته است که سپاه استوانه مقاومت در ایران و منطقه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۶    
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در دوربین های ثبت تخلف از سامانه بومی استفاده شده است؛ گفت: برخی گمان می کردند که زمانی که به دوربین می رسند با کم کردن سرعت ...
  • ۱