شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 30 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: طی نیمه نخست سال جاری 271 نفر در سوانح رانندگی درون و برون شهری استان همدان جان خود را از دست دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۸:۱۴    
رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه قوه قضاییه باید انقلابی باشد و مدیران قضایی باید به جد انقلابی بوده و حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام و پیرو محض مقام عظمای ولایت باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۸:۱۴    
از ابتدای مهر تاکنون دانشگاه ها با مشکلات رفاهی-دانشجویی و صنفی رو به رو بودند که رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در ارتباط با مشکلات به وجود آمده درباره وضعیت غذا و خوابگاه توضیح داد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۸:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت جذب سرمایه گذاری خارجی را موضوع مهمی برای رایزنان بازرگانی دانست و گفت: هم اکنون 62 درصد صادرات کشور مربوط به کشورهای هدفی است که در آنها رایزن بازرگانی مستقر داریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۷    
معاون شهرداری تهران گفت: سازمان شهرداری در دوره قالیباف یک سازمان شبه نظامی بود و مدیران ارشد با روحیه نظامی گری استخدام شده بودند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از نبود طرحی از سوی وزارت صنعت باهدف حمایت از تولیدات دارویی،گفت: برخی داروهای تولید شده داخلی درشورای عالی بیمه تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲    
رئیس اداره محیط زیست سلماس گفت: تشخیص قطعی علت مرگ پرندگان در روستای مغانجوق و چیچک سلماس بیماری نیوکاسل و برونشیت اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲    
یکی از مشکلاتی که معلم با آن مواجه است ، غنی نبودن کتاب های درسی می باشد .متاسفانه در اکثر کتاب های درسی در پایه های مختلف بخصوص متوسطه ، نواقص بسیاری وجود دارد و معلم را با مشکل جدی مواجه می کند .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲    
طی حکمی از سوی وزیر و آموزش و پرورش، مهرداد خان ماکو به عنوان مدیرکل دفتر برنامه و بودجه این وزارتخانه منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۲۴    
رئیس کل بیمه مرکزی از تصویب آیین نامه ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث با موضوع ضوابط تعیین سقف بیمه شخص ثالث، نحوه اعمال تخفیفات و جرائم آن از سوی هیات وزیران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۱    
سازمان ثبت احوال کشور از بهمن 1395 به بهانه های فنی از انتشار آمار جمعیتی سرباز زده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۱    
اخیراً هم بحث پرداخت 30 هزار میلیارد تومان به واحدهای تولیدی مطرح است اما شرایط سنگین بانکی و معوقات واحدهای تولیدی باعث شده تا دریافت این تسهیلات هم برای تولیدکنندگان غیر ممکن باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۸    
هرچند روستاهای کشور اتریش به عنوان هشتمین کشور ثروتمند جهان فاصله زیادی با روستاهای کشور ما دارند اما درس هایی که از روش ها و رهیافت های این کشور در فرآیند مواجهه با مقوله توسعه روستایی می توان آموخت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۸    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب از روند مدیران دانشگاهی برای حضور یک زن در وزارتخانه علوم انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
استاندار گلستان با تکذیب تمامی شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تغییر مدیران و معاونان در سطح استانداری گلستان، مدیران کل و فرمانداران، گفت: تغییر هیچ مدیری را هنوز در دستور کار ندارم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
در گزارش های رسمی وزارت آموزش و پرورش، استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، آذربایجان غربی و هرمزگان از جمله استآن هایی اعلام شده که دختران در برخی از مناطق آنجا از تحصیل محروم هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
استاندار هرمزگان گفت: مهم ترین مطالبه مردم ایجاد امنیت فراگیر است که جز با مشارکت مردم در همه زمینه ها محقق نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ظرافت های کار فرهنگی، گفت: نگاه مدیران به عرصه فرهنگی متفاوت با حوزه عمرانی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۹    
تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هند مقابل نوجوانان اسپانیا باخت و از دور مسابقات حذف شد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۹    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای قیمت بلیت های داربی را از 8 تا 20 هزار تومان اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۶    
آذری جهرمی با اشاره به آفات جدی فضای مجازی در کنار منافع بسیار آن، عنوان کرد: به عنوان یک پدر، فرزندانم را به عضویت در شبکه های اجتماعی تشویق نکرده ام و آنها نیز تاکنون عضویتی نداشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۸    
وقتی امام در واکنش به شهادت فرزند برومند خود، تعبیر الطاف خفیه الهی را به کار بردند، بسیاری از نزدیکان و شاگردان ایشان در حیرت فرو رفتند. اما تنها 40 روز باید می گذشت تا سرّ این تعبیر عجیب آشکار شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست های دولت ترامپ در جهان منزوی است و می بینیم نزدیک ترین متحدان آن برابر سیاست های ضد برجامی و تلاش های آن برای تداوم بدعهدی ایستادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دستگاه قضا در جریان محاکمه جاسوس هسته ای بسیار تحت فشار بود گفت: دولت زبده ترین وکلا را برای پرونده "دری اصفهای" به کار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۳    
در جلسه شورای شهر تهران 2طرح یک فوریتی مطرح شد که فوریت یکی از آنها سلب شد و دیگری مسکوت ماند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۳    
مهلت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت بهمن 96) تمدید شد و داوطلبان تا 10 آبان فرصت دارند در این ثبت نام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۷    
اجرای طرح کددار کردن تلفن همراه یا همان رجیستری، در حالی از 28 مهر ماه کلید خورد که فعالان این عرصه، آن را تنها راه خروج بازار از سردرگمی و پایان دادن به حکمرانی قاچاقچیان بر بازار موبایل می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا درباره همکاری اروپا برای تحریم ایران گفت: وقتی ایران از آلمان، فرانسه یا سایر این کشورها میلیاردها دلار خرید می کند، برای این کشورها تحریم ایران سخت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۹    
امدادرسانی به مسافرانی که اغلب از جنوب کشور در فصل زمستان بدون تجهیزات لازم به این استان سفر می کنند، از مشکلات راهداران در فصل سرماست
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۶    
پدرش بازرگان بود و در زابل برای خودش اسم و رسمی داشت اما به هزار و یک دلیل که مهم ترینش مسائل مالی بود تصمیم خانواده بر مهاجرت شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۳    
مشکل آب و بحران بی آبی دامن بسیاری از روستاها و مناطق حاشیه را گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۳    
دیروز رئیس جمهوری در نامه ای به مجلس شورای اسلامی دکتر منصور غلامی را برای اخذ رأی اعتماد به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ضرورت تقویت اربعین و ضرورت تعظیم این شعار بزرگ اسلامی امروز محسوس است، گفت: بشریت عظمت اربعین را درک کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت: فصل جدیدی از روابط میان ایران و ترکیه آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تکمیل 15 کیلومتر پروژه نیمه تمام در شهرستان سلماس تا پایان امسال خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ارتقای شاخص های فرهنگی استان بدون حضور و مشارکت هنرمندان میسر نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از صادرات بیش از یک تن فرآورده دامی تحت نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: رساله فروشی و پایان نامه فروشی در جلوی دانشگاه تهران جای تاسف دارد و این را باید یک فاجعه برای کشور بدانیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال از کاهش مدت زمان صدور کارت های ملی هوشمند به کمتر از یک ماه خبر داد و گفت: اکنون زمان نام نویسی برای دریافت کارت های ملی هوشمند تا دریافت کارت حتی تا 15 روز کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
عبدالناصر همتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : هدف از اجرای نرخ جدید بیمه براساس ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
ثبت سفارش واردات ماشین آلات معدنی و راه سازی به کشور متوقف شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
استاندار ایلام با اشاره به اینکه مسئولان ایران و عراق آماده برگزاری مراسم اربعین حسینی هستند، گفت: این مراسم در امنیت کامل برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
ایران یکی از ده کشور جهان با نرخ باروری پایین
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام از آمادگی استان ایلام برای تامین شش ماه غلات در شرایط اضطراری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
تقریباً یک سال از زمانی که موضوع گفت و گوی ملی در مجلس مطرح شد، می گذرد. موضوعی که احمد مازنی، نماینده روحانی تهران در نطق روز 28 مهرماه سال گذشته خود آن را مطرح کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران خوب برکنار نمی شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: توجه به پدافند غیر عامل توسط مردم و مسئولان موجب افزایش امنیت کشور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۸    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از بررسی لایحه مجازات های جایگزین زندان در کمیسیون متبوع خود خبرداد وگفت: باید دایره نوع مجازات ها و جرائم را در جایگزین حبس وسیع تر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۱    
رییس جمهور عراق با دبیر کمیسیون گسترش روابط اقتصادی ایران و عراق و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- اصولی صفار گفت: چنانچه به بهانه دیر رسیدن مسافر، کانتر زودتر از موعد مقرراتی، بسته شود و بلیت مسافری به دیگری فروخته شود، در صورت طرح شکایت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۸    
در حالیکه تبلیغات گسترده ای برای خرید و فروش زمین و ویلاهای مختلف در مناطق مختلف کشور به ویژه استان های شمالی و تهران بین مردم دست به دست می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۵۸    
رئیس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با بیان اینکه 1600 موکب ایرانی در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۴۶    
در حالی اخبار منتشر شده حکایت از احتمال واردات لوله های مورد نیاز شرکت توتال در فاز 11 پارس جنوبی دارند که بسیاری از تولیدکنندگان لوله های مخصوص پروژه های نفت و گاز داخل کشورمان به امید دریافت سفارش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۴۶    
یک سال کمبود سیب زمینی و یک سال فراوانی آن، داستان بی تدبیری وزارت جهاد کشاورزی را به روشنی نشان می دهد. شاید به خاطر بیاورید سالی را که هزاران تن سیب زمینی آفت زد و در کوچه و خیابان رها شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۴۶    
یکی از اعضای هیات مدیره منطقه آزاد ماکو در سخنرانی افشاگرانه نسبت به آنچه بر این منطقه و نحوه مدیریت آن حاکم است، واکنش های تندی نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۰    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به غیر حضوری شدن تشریفات گمرکی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی یک سیاست است و یک مقصد تلقی نمی شود و ساز و کاری که گمرک در این زمینه تهیه و تدوین کرده باعث شده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۰    
هیأت دولت در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری آیین نامه ساماندهی مشاغل ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۱    
با پایان مهلت تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولان در روز جاری، سامانه سهام عدالت به مدت 3 روز و به منظور بروزرسانی از دسترس خارج می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: در راستای برخورد با سودجویانی که اقدام به تصرف عدوانی دریا و کوه در شهرستان کنگان کرده بودند پرونده دریاخوران و کوه خوران در دستگاه قضایی کنگان تشکیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۱    
آتوسا عباسی این روزها سوژه رسانه های ایران شده است؛ بانوی رکورددار سرعت ایران که برای امرار معاش زندگی اش راهی جز دستفروشی ندارد و به همراه پسرش در یکی از خیابان های تهران مشغول فروختن لباس بچه گانه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۸    
فریدون اصفهانیان گفت: اگر یک داور درجه یک در 30 بازی لیگ برتر قضاوت کند حدود 30 میلیون درآمد دارد که دستمزدش از خدمات تیم ها هم کمتر است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۵    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: بیماری گلوکوم یا همان آب سیاه، دومین علت نابینایی در جهان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر اصلاحات اساسنامه در زمان مقرر برسد، انتخابات کمیته با اساسنامه جدید برگزار می شود و اگر اساسنامه اصلاحی نرسد، انتخابات را با اساسنامه قدیم برگزار می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۵    
کت و شلوار مارک بر تن دارد و اتفاقا با ظاهری آراسته و مرتب و لباسی خوش دوخت با ساعت مچی لوکس در خیابان قدم می زند اما حرفی که می زند عابران را بر سرجایشان میخکوب می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۵    
دونالد ترامپ از استفاده مداوم خود از رسانه های اجتماعی و به خصوص توییتر دفاع کرده و می گوید که بدون استفاده از توییتر نمی توانست در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای شمال در بخش اکتشاف و تولید شرکت توتال با تاکید بر اینکه سیاست آمریکا در بحث برجام، موضوع داخلی آن کشور است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به اینکه قرار است برای ترانشه برداری بخشی از جاده سیرجان به بندرعباس در حوزه استحفاظی استان هرمزگان انجام شود گفت: این عملیات منجر به مسدود شدن جاده نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با 372.629 هزار مایل دریانوردی و حضور در چندین و چند تنگه و آبراه حساس جهان، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افزایش بیش از 13 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در استان طی امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
وزیر ارتباطات با اشاره به جایگاه حائز اهمیت دستگاه های نظارتی برای کنترل و نظارت بر بازار حین اجرای رجیستری گفت: یکی از راهکارهای تنظیم بازار عرضه و تقاضا عدم خرید گوشی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه در دیدار دست اندرکاران همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج سیدمصطفی خمینی در آستانه چهلمین سالگرد رحلت ایشان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۳    
رئیس مجلس گفت: جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو یکشنبه هفته آینده در مجلس برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۳    
شاخص بورس تهران در نخستین روز معاملات هفتگی با جهش 663 واحدی توانست پس از 45 ماه وارد کانال 86 هزار واحدی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مسعود کرباسیان می گوید این سخنان که این روزها مطرح می شود مبنی بر اینکه برنامه دولت این است که دلار را در بالای 4000 تومان ثابت نگه دارد صحت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
با پایان مهلت قانونی واریز مانده سهام عدالت تا ساعت 24 امشب، شمارش معکوس برای پرداخت سود سهام عدالت از فردا اول آبان آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۵    
11 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی مشترک به وزیر دادگستری خواستار توجه و پیگیری برای مقابله با پدیده کودک آزاری شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۵    
قرار گرفتن در قلب حساس ترین و پرتنش ترین حوزه جغرافیایی جهان خواه ناخواه ضرورت هایی را پیش روی مقامات سیاسی و نیروهای مسلح کشور قرار می دهد که علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای کشور در برابر تهدیدات ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
یک مسئول عراقی اعلام کرد که به دنبال حوادث کرکوک مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان از واشنگتن درخواست کمک کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۹    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا از راه اندازی تکنیک پیشرفته ای جهت توانایی تعیین HLA رویان ها قبل از لانه گزینی در مرکز درمان ناباروری ابن سینا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نرخ و هزینه آموزش در کشور ما بسیار بالاست و برای هر دانش آموز بیش از سه میلیون تومان هزینه جاری صرف می کنیم گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۶    
مدیر فنی موتور جستجوی یوز گفت: ما اینترنت پاکی را به مردم ارائه می کنیم. این می تواند گزینه خوبی برای خانواده ها به منظور استفاده اینترنت پاک برای کودکان باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۶    
عضو انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه قوانین و مقررات، فعالان اقتصادی را به مونتاژکاری ترغیب می کند، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با دست آویز قرار دادن بند T متن برجام به منظور بازرسی از مراکز نظامی ایران مخالفت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مسیح مهاجری اذعان دارد که مخالفتِ مخالفان لازم است و بد نیست، البته با این شرط که مخالفت ها در راستای منافع عمومی باشد و نه اینکه قدرت طلبی به میان بیاید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای اجرای شدن حذف دلار از معاملات مالی باید در کنار تثبیت نرخ ارز، زیرساخت های اجرای مفاد FATF و عضویت در آن فراهم شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۴    
مدیر کل پیش بینی هواشناسی کشور از عبور موج بارشی از سمت مدیترانه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه آمار صدقات جمع آوری شده در 6 ماه نخست امسال، استان های رکورددار را معرفی و جزئیاتی از نحوه هزینه کرد صدقات را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
کشتی اصول گرایان همچنان در دل دریای انتخابات است. طوفان زده و بی ناخدا. هر بادی که می وزد این کشتی به سویی می رود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
چهار دوره نمایندگی مردم پایتخت، گرد سفیدی بر موهایش پاشیده، زبده تر شده و از صندلی های صحن به جایگاه هیات رئیسه رفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۴    
با توجه به نرخ تورم و سود مرکب دوره 12 ساله، دریافت تسهیلات مسکن با اوراق فقط برای افرادی مفید است که با توجه به یافتن مسکن مورد نیاز خود، به سرعت پای معامله خواهند رفت و برای خانه دار شدن عجله دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اخبار شهرداری تهران در رسانه ملی پوشش داده می شود اما نه آنگونه که مورد انتظار است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۷    
معاون حقوقی رییس جمهوری با بیان اینکه بخشی از اموال و املاک دولتی بلا استفاده است، گفت: می توان به پشتوانه این اموال، صکوک منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۷    
محرومیت بازیکنان فوتبال به خاطر استعمال قلیان سوالات و ابهامات زیادی را به دنبال داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۷    
ابراهیم فیاض؛ نویسنده کتاب دین، فرهنگ و توسعه در ایران ، جامعه شناس و انسان شناس معتقد است علت اصلی فراری بودن ما از مطالعه، سیستم آموزشی کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۴    
تجمع تعدادی از تولیدکنندگان اسب ترکمن مقابل وزارت جهاد کشاورزی، خبری بود که روز گذشته جامعه سوارکاری را تحت تأثیر خود قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: نحوه بودجه ریزی منجر به بزرگ تر شدن دولت و تنگ شدن فضا برای بخش خصوصی شده است که در صورتی که برای کوچک شدن دولت اقدامی صورت نگیرد دولت در سالهای آینده با بحران بدهی روبه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۸    
جنگ قدرت باشگاه پرسپولیس و شرکت فروش بلیت مسابقات فوتبال ضرری جز برای تماشاگران فوتبال ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۸    
صحبت های ضد و نقیض و حرف های درگوشی درباره آرایشگاه های زیر زمینی زنانه که در آن آرایشگر مرد وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان می گوید: معاون نمایشگاه فرانکفورت پس از اعتراض ما گفت؛ اگر از این دست حرکت ها جلوگیری کند، نشریات و رسانه های آلمانی به آنها اعتراض خواهند کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲    
معرفی و پیشنهاد منصور غلامی به مجلس واکنش های مختلفی در فضای دانشگاهی و مجازی ایجاد کرد که میتوان اصلی ترین آن را اصلاح طلب بودن و یا نبودن غلامی دانست ...