دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۷    
ورود آرایشگران به حوزه های تخصصی زیبایی در کنار مافیای شرکت های تجهیزات پزشکی باعث شده تا برخی آرایشگران با گذراندن دوره هایی چند روزه و زیرزمینی برای خودشان کلینیک تخصصی زیبایی باز کنند...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۲    
گروه تروریستی داعش اولین بار از زنان خواست سلاح به دست بگیرند و حملات تروریستی انجام دهند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۹    
شهردار ارومیه گفت: امروزه به دلیل گستردگی تبعات و آثار مصرف مواد مخدر لازم است نقش خانواده در حوزه آسیب های اجتماعی جدی گرفته شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از افزایش 8.5 درصدی صادرات استان در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۲    
گم کردن پول یا مدارک سفر می تواند یک سفر خاطره انگیز را به کابوس تبدیل کند، گاهی اوقات برای مخفی کردن اشیا باارزش باید جای خاصی را برای آن ها در نظر گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۹    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نظام برنامه ریزی کشور را شهرگرا و روستاگریز عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: قانون حمایت از معلولان و نابینایان عملیاتی شد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور در گفت و گو با شاتا ضمن تشریح آخرین وضعیت صنعت دخانیات کشور گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
افتتاح 176 طرح در خراسان شمالی با حضور سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
بانک آینده، در حالی تعیین تکلیف سپرده های تعاونی منحله افضل توس را آغاز کرده که انتظار می رود تا 25 مهر ماه و پایان یافتن مرحله نخست، 85 درصد از این حساب ها تعیین تکلیف شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: هیچ یک از تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران در حضور رئیس جمهور سخنرانی نمی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
روزنامه جوان با استقبال از روشن شدن هزینه های جشنواره فجر نوشت: شنیده ها حاکی از پرداخت 400 میلیون تومان به خانم بازیگری است که مشاور هنری جشنواره فیلم فجر بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از توقف افزایش تعرفه اشتراک برق خانگی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
فریدون همتی صبح شنبه در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح که در صبحگاه فرماندهی انتظای هرمزگان برگزار شد، بیان داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۶    
زهرا صدراعظم نوری و بهاره آروین، از اعضای شورای شهر پنجم، با حضور در کافه خبر به سوال هایی درباره حضور زنان در لیست امید، تبعیض مثبت، عملکرد زنان در شورا، انتخاب شهردار و بعضی حاشیه ها پاسخ دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۳    
متغیرهای کلان در لایحه بودجه سال 97 نشان می دهد، دولت قیمت نفت را حوالی هر بشکه 50 دلار و با نرخ تسعیر 3500 تومان پیش بینی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۳    
با حضور مهدی حجت در معاونت شهرداری تهران، فرصتی برای تعیین تکلیف بافت تاریخی شهر تهران فراهم شده، چراکه او علاوه بر تخصصِ مرتبط با این حوزه، سال ها رئیس سازمان میراث فرهنگی بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۰    
راهکارهای جذب سرمایه گذاری و مشارکت خارجی از طریق اصلاحات داخلی در کنار جلب اعتماد بین المللی با پشتوانه برجام ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۷    
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: استفاده از سیاست های تشویقی برای مشارکت بخش غیر دولتی در مدیریت پسماند استان های شمالی کشور ضروری است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۷    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پس از به پایان رسیدن ارائه گزارش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرائت آن در نوبت صحن قرار می گیرد که با توجه به تعطیلی یک هفته ای مجلس ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۲    
عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت:خودروسازان باید طبق قرارداد منعقدشده خودرو را به مشتریان تحویل دهند در غیر اینصورت باید تاوان بدعهدی شان را بدهند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۴    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروهای فرسوده و فاقد برگه معاینه فنی در صورت تردد در سطح شهر تهران، روزانه 50 هزارتومان جریمه می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۸    
کشف لباس هایی ابریشمی از مقابر واکینگ ها که نام های "الله " و "علی" به خط کوفی بر روی آنها نوشته شده، می تواند نشان دهنده نفوذ اسلام در شمال اروپا باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۲    
نماینده اصولگرای مجلس معتقد است طرح موضوع ایجاد نظام پارلمانی از سوی یکی از نمایندگان ناشیانه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۶    
کارشناس آمریکایی: کنگره آمریکا برای تحریم ایران مصمم است و اعضای آن معتقدند ایران با آمریکا بازی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور ترکیه با بیان خبر آغاز عملیات تأمین امنیت در استان ادلب سوریه گفت که گروههای وابسته به ارتش آزاد عملیات را بر عهده دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۳    
رئیس جمهور گفت: در همه انتخابات ها جناح های سیاسی مشارکت می کنند اما در آخر به جای آنکه همه به خاطر مشارکتشان تشویق شوند و جایزه بگیرند، یکی جایزه می گیرد و جناح دیگر تنبیه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۰    
منابعی در میان معارضان سوری از ورود ارتش سوریه به شهر المیادین، که یکی از مهم ترین پایگاه های داعش در حومه دیرالزور است، خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد با کسی تسویه حساب سیاسی کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۷    
گلناز قهرمان، وکیل حقوق بشر ایرانی تبار از حزب سبز نیوزیلند به پارلمان این کشور راه یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۴    
معاون پارلمانی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران به طور جدی مخالف استرداد نگار قدس کنی به آمریکا است، گفت: با وجود بارداری و شرایط مزاجی بسیار بد وی در زندان استرالیا ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۸    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس جزئیات طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۹    
انفجار در حین عمل، خروج لوله تنفس از دهان بیمار و قطع اتصالات اکسیژن از سیلندر؛ این بار انفجاری مهیب تر و خرد شدن شیشه های اتاق عمل؛ ماجرا حکایت سپیدپوشانی است که هشت سال حائل جان مردمان شان شدند...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۹    
آمارها از بین دانش آموختگان دانشگاهی حاکی از این است که 75 درصد بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی هستند،افزایش 15 ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
ایران دهمین کشور تولیدکننده تخم مرغ در دنیا محسوب می شود اما باوجود ظرفیت بالا سالانه تنها 950 هزارتن از این ماده غذایی ارزشمند در کشور تولید می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، انجمن های خصوصی می توانند نقش بسزایی در تصمیمات دولتی داشته باشند و فعالیت آنها موجب قدرت گرفتن صنعت کشور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
یک کارشناس برنامه ریزی روستایی گفت: بسیاری از روستاها به شهرک های خوابگاهی تبدیل شده اند به این مفهوم که روز را در شهرها کار می کنند و شب به روستا برمی گردند و همین افراد دیر یا زود به حاشیه ی شهرها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
اولین جلسه کارگروه زنان روستایی و عشایر معاونت رییس جمهور در امور زنان و بانوان در دولت دوازدهم در آستانه روز ملی روستا(15 مهر) و روز جهانی زنان روستایی(23 مهر) با حضور معصومه ابتکار و فعالان و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم گفت: طبق آخرین سرشماری در سال 95 در استان قم مشخص شد کمتر از 5 درصد از جمعیت قم، روستانشین هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۷    
ساماندهی یارانه های نقدی و تشکیل وزارت رفاه برای تبیین سیاست های رفاهی دولت از ضروریاتی است که محمدحسین شریف زادگان مطرح می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۴    
سردار شهید حسین همدانی در اسفند ماه سال 91 با ارائه یک پیشنهاد به بشار اسد، سوریه را از سقوط حتمی نجات داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۴    
مدیر ارشد اجرایی رنو گفت: مشخص است اگر تجارت با ایران غیرممکن شود با همکاری یکدیگر برنامه ای طراحی می کنیم که تجارتمان در آنجا را تعلیق کنیم .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۱    
معاون رئیس جمهور گفت: فاز دوم تخصیص های عمرانی سال 96 حداکثر تا پایان این ماه به خزانه ابلاغ می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۲    
بانک مسکن با تاکید بر این که ارائه سند رسمی املاک معامله شده (واحد مسکونی خریداری شده) به بانک مسکن به عنوان ضمانت ملکی برای دریافت تسهیلات الزامی است اعلام کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۲    
می گویند زیرک است. شخصیتی که شاید بیشترین شباهت را به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته باشد. حالا برای چهار سال دیگر قرار است در دفتر انتهای خیابان پاستور جلسات دولت دوازدهم را اداره کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم اتصال روستاهای کشور به بازارهای جهانی برای توسعه پایدار، گفت: بی تردید تولیدات روستایی می تواند در عرصه بازارهای جهانی عرضه شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره مخالفت مقامات ایرانی با بازرسی از سایت های نظامی گفت هدف این سازمان تجزیه و تحلیل حقایق است نه اظهارات مقامات کشورها.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۰    
تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی برای 7 رشته پزشکی، داندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، پرستاری، هوشبری و تغذیه انجام می شود که در هفته جاری در این رابطه اطلاع رسانی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۷    
جناح های سیاسی همدیگر را نقد کنند اما مثل کینه ای ها عقده ای حرف نزنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان نظام پزشکی با تأکید بر اینکه نخستین خطا در مورد پرونده مرحوم کیارستمی تشکیل دادگاه ویژه بود، گفت: در مورد این پرونده از کاه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با نشریه نیوزویک تاکید کرد که ایران هم اکنون در حال بررسی چند سناریوی مختلف در رابطه با برجام و نیز واکنش های اتحادیه اروپا و کنگره به لغو احتمالی این توافق از سوی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۰    
سرپرست وزارت علوم با تاکید بر اینکه زمان دقیق انتخاب وزیر علوم مشخص نیست، گفت: امیدوارم تا پایان مهرماه وزیر علوم به مجلس معرفی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۴    
رئیس دیپلمات مجلس دهم مدتی است که عزم سفر کرده و از شهری به شهر دیگر می رود، سفرهایی برای نظارت مستقیم بر اجرای برنامه ششم توسعه.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۸    
ننه مریم تنها زنی بود که زندگی را در خرمشهر آغاز کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۲    
وزیر بهداشت در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور گفت: فرصت آموختن و آموزش دادن را قدر بدانیم. دانشگاه از زمان تاسیس تا کنون، سنگ بنای پیشرفت و ترقی جوامع و کشورها بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۲    
رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت حاج داود احمدی نژاد پیام تسلیتی صادر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
از مزایای انحصاری کردن سینمای ایران به بهانه حمایت از فیلمسازان داخلی، ایجاد بازار انحصاری و برقراری امکان آزمون و خطا برای گروهی بود.. ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
این مسأله و ارتباط جدی آن یا امنیت ملی، موضوعی نیست که عده ای بخواهند با تمسک به آن به تیم مذاکراتی ضربه وارد کنند؛ چه اینکه وزیر خارجه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
باید دید این مسأله یک تاکتیک انتخاباتی است که می خواهد ائتلاف یاد شده را از انتقادات و برخی تخریب های اخیری که علیه آن ایجاد شده مصون بدارد یا اینکه اصلاح طلبان با نظر بزرگان خود تلاش برای جدایی و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: تا هنگامی که ضوابط اجتهادی به میدان نیاید نمی توانیم درک صحیحی از واقعه عاشورا داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
مدرسه نخستین مکانی است که مجبوریم با دیگران زندگی کنیم و جدا و متفاوت از جامعه نیست. مدرسه محلی است برای آموزش اجتماعی شدن انسان ها!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم با تاکید بر تشکل هیأت اندیشه ورز،گفت: از منظر رهبر انقلاب، خبرگان رهبری همان مرکزی است که می تواند بر روند پیشرفت یا پس رفت بخش های مختلف کشور از ارزش های بنیادی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
معاون متوسطه دفتر تالیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری عنوان کرد: از امسال، مباحث مربوط به فرهنگ سازی اهدای عضو به کتاب های درسی دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم افزوده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
رشته های گروه علوم انسانی بیشترین و گروه هنر کمترین ظرفیت پذیرش در دانشگاه های شهریه بگیر مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 را دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ایران بر اساس خواسته های دولت قانونی عراق در مورد مرزها، کنترل های بیشتری بر مرز مشترک با اقلیم کردستان انجام می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
طراحی نظام بهینه مالیات و تخصیص یارانه و روش های ایجاد نظام اجاره داری حرفه ای در بخش مسکن در قالب پایان نامه و رساله دانشجویان در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مورد حمایت مالی و معنوی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: دو وزنه بردار ما در مصاحبه صدور ویزا از سوی سفارت آمریکا رد شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
دادستان های کرج و قم در حالی طی دستورهای جداگانه، ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه خانه ها و مراکز عمومی را ابلاغ کردند که سخنگوی ناجا نقش پلیس در اجرای این ممنوعیت را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
رئیس دبیرخانه ستاد حمایت از مشاغل خانگی با اشاره به فرایند صدور مجوز این مشاغل، ظرفیت اشتغالزایی، توانایی متقاضی برای اجرای طرح و اتصال به بازار را شرط صدور مجوز اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
معاون صنایع دستی کشور گفت: باید یک موسسه بین المللی تجارت الکترونیک به شورای جهانی صنایع دستی معرفی کنیم تا به معرفی و فروش آثاری که مهر اصالت دارند بپردازد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران، گفت: امیدواریم وزارت بهداشت از اقدام غیرکارشناسی خود و اصرار و لجبازی بر اجرای ناعادلانه کتاب تعرفه 96 منصرف شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
قائم مقام بانک مرکزی با تاکید بر اینکه تهدید ترامپ، نتوانسته بانک های بزرگ دنیا را از ادامه همکاری با ایران منصرف کند،گفت:خط های اعتباری اخیر را بانک های بزرگ برای ایران باز کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
فرمانده ناجا با اشاره به امنیت مطلوبی که در کشور وجود دارد امنیت را کالای گرانبهایی برشمرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: ما می بینیم در آمریکا، فقط در یک حادثه که آن هم به وسیله یک تن انجام شد، قریب 60 تن کشته و 500 تن زخمی می شوند؛ بنابراین آمریکا ناامن ترین کشور جهان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
رییس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق فرهنگستان، دانشگاه ها و مراکز علمی ایران از هیچ همکاری و مساعدتی در گسترش زبان فاخر فارسی دریغ نخواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
زندگی در جامعه جهانی به سرعت تغییر کرده واز فضای حقیقی به سمت فضای مجازی در زمان کوتاهی تغییر مسیر داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، پلیس پیشگیری تهران بزرگ به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین استان کشور یکی از سخت ترین مسوولیت ها را در این خصوص دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه "بسیاری از طرح ها و لوایح مربوط به این کمیسیون به ما ارجاع نمی شود" گفت: این رویه ایراد دارد؛ ایکاش هیات رییسه اعتماد بیشتری به کمیسیون فرهنگی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره اینکه قانون عصای سفید یک قانون بین المللی است، گفت: از امروز این قانون در پلیس راهور اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
کوچ از جایی به جای دیگر، تکرار طبیعت هر سال و باز هم روایت و داستانی دیگر از متن و حاشیه جامعه بزرگ ایل و عشایر.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران قسمت میراث فرهنگی باغ عباس آباد در گذشته تغییر کاربری داده شده است، گفت: درباره واگذاری این مجموعه تاریخی به میراث فرهنگی مقرر شده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۳    
بعضی ها شوخی شوخی عمل می کنند، اما پیامدهای جراحی می تواند جدی جدی آنها را بکُشد! با گزارش ویژه مشرق از قربانیان تیغ های زیبایی همراه شوید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
در طول چهار سال گذشته یکی از موضوعاتی که بسیار جلب توجه کرده است تداوم رشد های نسبتا بالای نقدینگی و روند نزولی نرخ تورم و بنابراین شکاف قابل توجه بین نرخ رشد نقدینگی و نرخ تورم است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
اگرچه در تعریف کیفیت زندگی، نوع، مقدار و چگونگی ارائه خدمات شهری بسیار مهم است و در این میان شاخص های متعددی از جمله سکونت، حمل ونقل، رفاه و سلامت و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال معتقد است که بهتر بود کمیته فنی وارد بحث انتخاب شفر نمی شد، چون مدیریت خودش را پشت آن ها پنهان می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه پایبندی ایران به برجام توسط آژانس بارها اعلام شده، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
بازار ساخت وساز بعد از رکود حداقل سه ساله، در نیمه اول امسال وارد رونق شد. آمارهای رسمی از فعالیت های ساختمانی در پایتخت، رشد هشت درصدی تیراژ آپارتمان سازی در چهار ماه اول امسال را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
موسسه تحقیقاتی مالتی کلاینت با ارائه گزارشی از وضعیت آینده صنعت ریلی جهان تا سال 2025 به ارائه چشم انداز آتی این صنعت پرداخته و مسیر راه سرمایه گذاران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
کارنامه جذب سرمایه های خارجی در صنایع کشور در چهار ماه منتهی به تیر امسال از فرود سرمایه ها در 11 نقطه کشور حکایت دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۷    
در حالی که برخی نمایندگان مجلس در نامه ای به روحانی درباره افزایش تعرفه انشعاب برق واکنش نشان دادند، معاون وزیر نیرو این اقدام را مصوبه مجلس دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۷    
وزیر صنایع و بازرگانی روسیه اعلام کرد که این کشور امکان جایگزینی قطعات آمریکایی هواپیماهای مسافربری سوخو سوپرجت-100 را برای فروش به ایران بررسی می کند تا دیگر نیازی به دریافت مجوز از آمریکا نباشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۷    
طرح ساماندهی و جذب کودکان کار و خیابان از اواسط شهریور آغاز شده است. مجریان این طرح استانداری، فرمانداری و شهرداری تهران هستند و بهزیستی هم به عنوان سازمان همیار و پذیرنده بچه های جذب شده با آنها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۱    
با شروع کار دولت یازدهم در سال 92 فعالیت های کشاورزی به پیروی از سیاست های دولت برای رونق تولیدات داخلی مورد توجه قرار گرفت و در حالی که تراز تجاری تولیدات در سال 92 منفی 8 میلیارد دلار بود در حال ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد، رسما از ایران و ترکیه درخواست کرده گذرگاه های خود با اقلیم کردستان عراق را بسته و تمامی تعاملات تجاری با این اقلیم را متوقف کرده و این تعاملات را به بغداد منحصر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از انتخاب رئیس و اعضای کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی و کمیسیون اقتصادی این نهاد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۸    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برخی معتقدند با احیای سازمان ملی؛ جوانان در شرایط بهتری قرار می گیرند، تصریح کرد: اگر اراده و نظر مجلس به انتزاع باشد، آن را به سرعت اجرایی خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۴    
رسول خادم به عنوان نخستین نامزد برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۴    
سرپرست وزارت نیرو با بیان اینکه صنعت برق کشور در سال های گذشته حدود سه تا چهار درصد رشد داشته است، عنوان کرد: این رشد در سال جاری به هفت و نیم درصد رسیده است که ناشی از از تحرکات مثبت صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۸    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: جزئیات قراردادهای خرید هواپیماهای غربی پیچیده و فوق محرمانه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۸    
بسیاری از کارشناسان و مشاوران در رسالت خود کوتاهی کرده و به عبارت صریحتر، اقدام به فروشِ خود می کنند ...
  • ۱