چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 28 فروردین 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 فروردین 1397 شعار سال 2 فروردین 1397 شعار سال 3 فروردین 1397 شعار سال 4 فروردین 1397 شعار سال 5 فروردین 1397 شعار سال 6 فروردین 1397 شعار سال 7 فروردین 1397 شعار سال 8 فروردین 1397 شعار سال 9 فروردین 1397 شعار سال 10 فروردین 1397 شعار سال 11 فروردین 1397 شعار سال 12 فروردین 1397 شعار سال 13 فروردین 1397 شعار سال 14 فروردین 1397 شعار سال 15 فروردین 1397 شعار سال 16 فروردین 1397 شعار سال 17 فروردین 1397 شعار سال 18 فروردین 1397 شعار سال 19 فروردین 1397 شعار سال 20 فروردین 1397 شعار سال 21 فروردین 1397 شعار سال 22 فروردین 1397 شعار سال 23 فروردین 1397 شعار سال 24 فروردین 1397 شعار سال 25 فروردین 1397 شعار سال 26 فروردین 1397 شعار سال 27 فروردین 1397 شعار سال 28 فروردین 1397 شعار سال 29 فروردین 1397 شعار سال 30 فروردین 1397 شعار سال 31 فروردین 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۲:۴۷    
برنج وارداتی که در گذشته به دلیل قیمت پایین در رقابت با محصول داخلی، مورد استقبال اقشار متوسط و کم درآمد قرار داشت، اکنون به دلیل تحولات اخیر نرخ ارز، گران تر از قیمت برنج پرمحصول داخلی عرضه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
نگاهی به بازار خودروهای تولید داخل و محصولاتی که با بیشترین حاشیه سود و متقاضی در بازار عرضه می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال نماینده ارومیه گفت: اجازه واردات صافی دیالیز، جزو اختیارات قانونی من و اقدام درست و لازمی بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۷    
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 15 استان کشور طی روزهای گذشته متاثر از سیل، آب گرفتگی و طوفان بود، گفت: امدادگران به دو هزار و 955 نفر خدمات امدادی ارائه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۷:۲۷    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: بیشترین ضمانت نامه های صادر شده این صندوق در سال گذشته از سوی بانک های ملی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۵    
رئیس مرکز آمار گفت: سه میلیون و 200 هزار نفر بیکار مطلق در کشور داریم و حدود دو میلیون هم افرادی داریم که اشتغال ناقص دارند و به دنبال شغل تمام وقتند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۵    
روایتی از مباحثه دکتر مصطفی چمران و حجت الاسلام روحانی در خصوص انحلال بخشی از ارتش در مجلس اول
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۵    
یک هفته از بخشنامه دستوری جهانگیری درباره دلار گذشت. معاون اول روحانی حدود هفت روز پیش در مصوبه ای اعلام کرد از این به بعد هر کس که دلار می خواهد می تواند آن را با قیمت 4200 تومان تهیه کند و کسی دیگر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال 200 هزار دانشجو می توانند بن کارت دریافت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۶    
استاندار لرستان بر لزوم بالا بردن بهره وری آب در استان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۸    
صیدی از آخرین پیگیری ها برای تهاتر طلب از دولت با بدهی"وبصادر" به بانک مرکزی خبر داد و گفت:افزایش سرمایه بانک بطور ترکیبی از آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها از سوی هیات مدیره به مجمع سهامداران ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
در سال های اخیر رشد جمعیت در سراسر جهان در کنار مهاجرت های گسترده، زیرساخت بسیاری از شهرهای دنیا را تحت فشار قرار داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تصویب آیین نامه طرح ترافیک خبرنگاران، خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
طبق تحقیقی که اواخر سال 2015 در گلوبال ریسرچ منتشر شد، ایالات متحده از بعد از جنگ جهانی دوم حداقل در کشتار 20میلیون انسان در جهان نقش آفرینی مستقیم کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
یکی از مسائلی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، اصرار اصلاح طلبان بر عدم حضور چمران در شورای شهر تهران حتی به قیمت شهردار شدن یک فرد ناکارآمد است؛ موضوعی که البته قابل تأمل است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
هنوز یکی دو ساعت به ظهر مانده؛ اما آفتاب بی رحمانه می تابد. هوا داغ است و خاک آلود. زمین تشنه. اینجا شرق اصفهان است؛ جایی که اخیرا تجمع کشاورزان معترضش خبرساز شده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۷    
پورابراهیمی با انتقاد از کلاهبرداری احمدی نژاد در دولت نهم، از دولت خواست حساب سپرده ارزی را تضمین کند .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۷    
همه چیز از فضای مجازی شروع شد؛ طرحی به عنوان طرح پیراهن تیم ملی در جام جهانی دست به دست چرخید تا اینکه رفته رفته به باور عموم رسید که این پیراهن، پیراهن اصلی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۷    
رییس سازمان نظام مهندسی به مراکز زیرمجموعه خود در استان ها اعلام کرده که مجاز به اجرای بخشنامه عدم دریافت پنج درصد وزیر راه وشهرسازی نیستند و با متخلفین برخورد خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۶    
یکی از ویژگی های شاخص و تفاوت های اصلی تلگرام با دیگر پیام رسان ها این بوده که تلگرام همواره جسارت زیادی برای آزمایش و اضافه کردن ویژگی های جدید به اپلیکیشن خود دارد و از این حیث در مقایسه با رقبای ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۶    
درحالی که در نخستین نشست سال 97 علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در مورد استفاده از حساب های اقماری در حوزه گردشگری ابراز امیدواری شده بود که امسال بتوانند این اقدام ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۶    
یک پنجم معاملات مسکن در ماه گذشته به آپارتمان های 60 تا 80 مترمربع تعلق داشته است و سهم این گروه در بازار مسکن به دلیل تناسب با میزان بودجه متقاضیان خرید مسکن، قابل توجه است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۷    
استاندار لرستان به نهادینه کردن مفهوم همکاری در بین دستگاه ها ی اجرایی و مدیران تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۷    
ناصر مقدسی رئیس پیشین شورای عالی جنگل ها با حکم عیسی کلانتری به سرپرستی امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۷    
قائم مقام مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان نوشت:در برهه هایی کشور دست مدیران گوناگون در عرصه اقتصادی بوده است که بعضا بدون سواد آکادمیک و با مدرک دیپلم بودند که بعدها به سمت گرفتن مدرک دکتری در حوزه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۷    
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت های خرید کارت توضیحاتی ارایه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۱۵    
وزیر اسبق جهاد کشاورزی گفت: بندی در قانون بهره وری وجود دارد که تعداد و رشته های مورد نیاز باید توسط وزارت جهاد کشاورزی به وزارت علوم اعلام شود، ولی در حال حاضر این قانون اجرایی نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
محققان استرالیایی هشدار داده اند، استفاده از برخی دستگاه ها در شب بر روی عادت های خواب کودکان تأثیر می گذارد و به سلامت روان آن ها آسیب می رساند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
توسعه تعاونی ها و کمک به بخش خصوصی باعث رشد میزان اشتغال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
شب گذشته یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان به برجک مرزبانی ناجا در میل مرزی 889 حمله کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
رئیس سازمان سنجش گفت: همان طور که از قبل پیش بینی می شد سه رشته مدیریت، حقوق و روان شناسی رشته های پرطرفدار میان داوطلبان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با نظام تک نرخی شدن ارز، افزایش قیمتی در نهاده های تولید و کالاهای اساسی بخش کشاورزی نخواهیم داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
چندی پیش خبری از سمت سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مبنی بر واردات 160 تن کود انسانی از ترکیه در برخی از رسانه ها منتشر شد که سازمان توسعه تجارت اعلام کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
بنابر آنچه اعلام شده تا اطلاع ثانوی کلیه درخواست های مجوزی که مربوط به سازمان غذا و دارو می شوند، بدون پاسخ خواهند ماند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
رئیس کمیته دام، طیور و آبزیان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده بود تغییر قیمت ارز مشمول نهاده هایی که تاکنون وارد شده اند نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: براساس فرهنگ و روحیه جهادی و باور به توانایی ساختن کشور هیچ توقفی در جریان پیشرفت و توسعه کشور نباید ایجاد شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۶    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ساعات کاری اساتید دانشگاه آزاد کم می شود و ساعات حضور آن ها به زودی به واحد های دانشگاه ابلاغ می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۷    
یک کارشناس ارشد مشاوره خانواده گفت: رانندگان با رعایت قوانین رانندگی و درک طرف مقابل می توانند در نهایت آرامش و خونسردی رانندگی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۷    
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری آئین افتتاحیه این رویداد در روز 11 اردیبهشت با حضور رئیس جمهور و برپایی آئین اختتامیه این دوره با حضور رئیس مجلس در روز 22 اردیبهشت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
گروهک های چپ گرا که امام خمینی(ره) به درستی در یکی از بیانات خود آنان را نیز آمریکایی خوانده بودند از روزهای نخست پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن خواستار انحلال رژیم طاغوتی بودند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
در حالی که امروزه تقریبا تمامی تبلیغات دیجیتال به نمایش گذاشته در اینترنت هدفمند و مبتنی بر سلائق و علائق هر کاربر هستند، این پدیده در حال تسری به تلویزیون ها نیز هست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
طبق دستورالعمل واردات خودرو که در دی ماه سال گذشته از سوی هیات دولت مصوب و وزارت صنعت معدن و تجارت آن را ابلاغ کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
اول زلزله خانه و کاشانه شان را ویران کرد، بعد باد و بارندگی شدید در فصل سرما کانکس ها و چادرهایشان را تخریب؛ حالا هشدار داده اند که احتمالا وبا و سالک به جانشان خواهد افتاد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
مسئولین می گویند تجمعات اعتراضی حق مردم است. این حرفی است که در تمام دولت ها و مجالس زده شده اما کمتر باری بوده که شاهد اجرای آن بوده باشیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
فرش بیجار، زیر تانک هم سالم می ماند. فرش آهنین که می گویند همین است. یک فرش معمولی بیجار بیش از 300 سال عمر می کند ، پشتوانه مالی بانک های امریکایی است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
برق رگ ها بر پولاد دریا و عطر قریب غزال مشرق ها و شاخه یاس به شام خرابات جدیدترین دفترهای شعر قاسم آهنین جان است؛ شاعری که نگرش اسطوره ای به وقایع پیرامون دارد و بخوبی آن را در شعرش بازتاب می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
موسسه (صندوق) قرض الحسنه خاتم الانبیاء قائم شهر به شماره ثبت 56، هیچ گونه مجوزی از بانک مرکزی ندارد و فعالیت آن در سراسر کشور غیرقانونی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
در یکی، دو سال گذشته موضوع کپی رایت یا به عبارت دیگر حق مولف بیش از گذشته مورد توجه مسوولان و قانون گذاران قرار گرفته است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
همه آنچه باید درباره شیوه مدیریت فدراسیون فوتبال در خرید لباس از کمپانی آدیداس بدانید؛ از ادعاهای مهدی تاج تا تکذیب ممبینی و درنهایت احتمال جریمه فدراسیون در صورت فسخ این قرارداد پرماجرا.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به خبر حذف تصویر یوز از پیراهن تیم ملی فوتبال، از ارسال نامه به فدراسیون فوتبال و درخواست برگزاری جلسه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سوالی در خصوص حکم سپرده گذاری در بانک ها و دریافت سود در برابر آن نظر خود را بیان کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
صبح امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر استعفای وزیر بهداشت دست به دست می شد که مشخص شد این خبر کذب است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فیلتر کردن تلگرام جزو سیاست های اصلی است که مورد اتفاق مسئولین نظام در قوه سه گانه است که به زودی اتفاق خواهد افتاد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تشریح جزئیات دستور کار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حمایت از کالای ایرانی گفت: صادرات مناطق آزاد امسال به 1.5 میلیارد دلار می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
سازمان فضایی ایران از انتقال ارتباطات ماهواره ای روستاهای دورافتاده کشور به ماهواره داخلی ایران (ایرانست 21) به دلیل کارشکنی های ماهواره خارجی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
یک مقام مسئول بانکی با بیان اینکه جذب منابع قرض الحسنه در نظام بانکی کار سختی است، گفت: زنان سرپرست خانوار می توانند وام با سود صفر تا 4درصدی بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفته است: باید گروهی برای بازاریابی بین ایران و ویتنام تشکیل و همکاری بانکی بین دو کشور تسهیل شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
طی سال های اخیر تنها 50 دستگاه اتوبوس به فیلتر دوده مجهز شده اند و شهرداری تهران برای نصب فیلتر دوده روی 150اتوبوس دوکابین برنامه دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۸    
سهم صادرات محصولات کشاورزی و غذایی از کل صادرات غیرنفتی کشور در سال 96 حدود 13درصد بوده است. آمارهای گمرک صادرات کل محصولات کشاورزی و غذایی در سال گذشته را 6میلیون و 130هزار تن به ارزش 5میلیارد و ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۷    
مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از تمایل 17 درصدی افراد 15 تا 64 ساله به مصرف مواد مخدر خبر داد و گفت: همچنین 27 درصد از افراد 15 تا 64 سال نسبت به مصرف مواد مخدر نگرش مثبت دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۷    
پرداخت یک ماه پاداش مذکور به اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و کارکنان شرکت های دولتی از اعم از شرکت های مستلزم ذکر و تصریح نام، بانک ها و بیمه های دولتی، پس از تصویب مجامع یا شوراهای عالی آنها مجاز است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
از خلال تعریف های مختلف و بعضا متناقضی که برای روزنامه نگاری داده محور ارائه شده ، می توان به این نتیجه رسید که این کار یک نوع روزنامه نگاری است که به جای رفتن سراغ افراد و کسب اطلاعات از آنها به ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تدوین طرح تدریس به زبان مادری در مدارس کشور خبر داد و افزود: جمع آوری امضا در مجلس برای این طرح با جدیت دنبال می شود و در حال افزایش است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
عضو کمیسیون آموزش مجلس از درخواست 55 نماینده مبنی بر در اولویت قرار گرفتن بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون استخدام معلمان حق التدریس در صحن علنی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از آغاز پرداخت پول گندمکاران طی یک تادو روز آینده خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
هفته سلامت امسال با محوریت عزم عمومی وهمگانی با عنوان"پویش همگانی"آغاز می شود تا در امر مهم سلامت مردم هم به یاری متولیان بشتابند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۰:۵۶    
نماینده اصفهان با اشاره به ضعف مدیریت در بانک مرکزی گفت: نمایندگان خواستار استعفای سیف از بانک مرکزی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۰:۵۶    
سرمایه خارج شده در چهار دهه گذشته معادل هزینه بازسازی دو کشور جنگ زده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۰:۵۶    
به مناسبت حلول ماه شعبان کانال @Khamenei_ir متن یادداشت حضرت آیت الله خامنه ای در وصف مناجات شعبانیه را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح دستورالعمل اجرایی وزارت راه و شهرسازی درباره ممنوعیت مداخله کارمندان دولتی در ارائه خدمات مهندسی خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
وزیر کشور با اشاره به اینکه در معیشت کولبران هیچ مشکلی ایجاد نمی شود، گفت: دپوی کالاهای داخل کشور از مناطق مرزی شمال غرب وارد می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
فرماندار تهران گفت: قطعا در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب ترافیک سنگینی خواهیم داشت ولی از سوی دیگر 5 روز از 10 روز برگزاری نمایشگاه تعطیل رسمی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته نیروهای مرزبانی میرجاوه با اشرار و گروهک تروریستی درگیر شدند که در این عملیات 2 مرزبان و 2 بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تهیه گزارشی در خصوص تخلف رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مبنی بر اجرای حکم برنامه ششم توسعه برای شفاف سازی حقوق وزرا و مدیران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون و جریمه 90 هزار تومانی تردد غیرمجاز رانندگان در محدوده ورود ممنوع از سوی مأموران پلیس راهور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
شجره نامه ای که برای ملکه انگلستان تهیه شده، بسیار ناشیانه جعل شده است؛ چراکه شجره نامه از حیث نسب باید حداقل در حدود 42 نفر باشد، حال آنکه این شجره نامه ساختگی این گونه نیست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۸    
روند سرمایه گذاری در ایران بنا به دلایلی مانند وابستگی شدید به منابع عظیم نفت و به دنبال آن درآمدهای ارزی ناشی از فروش نفت خام ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۶    
تحقیر سریالی محمدرضا عارف توسط اصلاح طلبان ادامه دارد. این بار روزنامه کارگزاران سازندگی احتمال حضور او در شهرداری را به سخره گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۶    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: لایحه نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس در کمیسیون حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت و با افزایش متوسط 12.5 درصد موافقت شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۶    
دریافت خلافی خودرو از طریق سایت پلیس راهور 120 و سامانه پیامکی 1101202020 میسر است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۶    
روسیه هفته گذشته یک شوک ارزی جدید را تجربه کرد. نرخ برابری دلار به روبل در کمتر از 72 ساعت از 58 به 65 رسید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۶    
بر اساس آمارهای موجود، در ایران تقریبا به ازاء هر 8 خانوار (26 نفر) یک مغازه وجود دارد. بگذریم از اینکه گاه به اشتباه گفته می شود به ازاء هر 8 نفر ایرانی یک مغازه وجود دارد (در اینصورت با لحاظ نرخهای ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۶    
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این که با وجود همه فشارها موظف هستیم خون های پاک شهدا را حفظ کنیم، گفت: اگر خدایی نکرده انقلاب اسلامی آسیب ببیند لعنت ابد دامن گیر ما می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۶    
تک نرخی کردن دلار و عرضه دولتی آن به قیمت 4200 تومان آخرین نمونه از تلاش برای حل مشکلات پیچیده چند بعدی از طریق برگزیدن راه حل های تک بعدی بسیط است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۶    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ثبت جهانی عسل سبلان اردبیل در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
با ورود سامانه بارشی در آخرین روزه های فروردین ماه به کشور، بارش ناگهانی برف ،برخی مناطق استان ها همچون قوچان و چناران استان خراسان رضوی و ارتفاعات تهران و لواسانات را سفید پوش کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
پورحاجت، گفت: افزایش قیمت مسکن متأثر از نرخ ارز است و با کنترل قیمت توسط دولت این بازار نیز به ثبات می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
تعدادی از نمایندگان مجلس طرح سوالی را درباره علل عدم شفاف سازی حقوق و دستمزد مدیران، وزرا و معاونین دولت در دستور کار قرار دادند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
معاون وزیر علوم گفت: سال گذشته نزدیک به هزار و 900 نفر از دانشجویان دکتری از فرصت مطالعاتی استفاده کردند که قطعا امسال این عدد بالاتر از 2 هزار نفر خواهد رفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: در سال گذشته تعداد شاغلان به 23 میلیون و 378 هزار و 613 نفر رسید که نسبت به سال پیش از آن 790 هزار و 561 نفر افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس (E3) در نشست روز دوشنبه وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، نتوانستند درباره جلب حمایت از اعمال تحریم ایران به بهانه های دیگری به غیر از برنامه هسته ای توفیقی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: حمایت از کالای ایرانی نه تنها وظیفه شرعی بلکه وظیفه ملی و ناشی از عِرق ملّیت است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله بامداد امروز( سه شنبه) تروریست ها به یک برجک مرزبانی در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
مدرسه صالحیه استان قزوین که به عنوان بزرگترین مدرسه دوره قاجار شناخته می شود از دیرباز محل تربیت و تدریس بزرگان تاریخ و نخبگان دینی چون سید جمال الدین اسدآبادی، سید اشرف الدین حسینی (شاعر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر سال 90 درصد درآمد دانشگاه از محل شهریه تامین می شد، اما در بودجه سال 97 در قیاس با سال های گذشته باید درصدی از درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از محل تجاری ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اظهارنظر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر تغییر وی از سوی رئیس جمهور گفت: شخصا از پیشنهاد آقای پورابراهیمی استقبال می کنم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای نوشت:به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان اسلام، مدافع پرتوان تمامیت ارضی، منافع ملی و استقلال کشور هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
رییس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت ثبت نام زائران در کاروان های حج تمتع امسال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل بانک شهر در مورد تعریف اعتبار بن کارت های نمایشگاه کتاب بر روی کارت ملی هوشمند توضیحاتی را ارائه کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه سیاست این کشور هم چنان حمایت و حفظ برجام است و هیچ تغییری را در این زمینه نمی پذیرد ...
  • ۱