دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۹May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 1 فروردین 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 فروردین 1397 شعار سال 2 فروردین 1397 شعار سال 3 فروردین 1397 شعار سال 4 فروردین 1397 شعار سال 5 فروردین 1397 شعار سال 6 فروردین 1397 شعار سال 7 فروردین 1397 شعار سال 8 فروردین 1397 شعار سال 9 فروردین 1397 شعار سال 10 فروردین 1397 شعار سال 11 فروردین 1397 شعار سال 12 فروردین 1397 شعار سال 13 فروردین 1397 شعار سال 14 فروردین 1397 شعار سال 15 فروردین 1397 شعار سال 16 فروردین 1397 شعار سال 17 فروردین 1397 شعار سال 18 فروردین 1397 شعار سال 19 فروردین 1397 شعار سال 20 فروردین 1397 شعار سال 21 فروردین 1397 شعار سال 22 فروردین 1397 شعار سال 23 فروردین 1397 شعار سال 24 فروردین 1397 شعار سال 25 فروردین 1397 شعار سال 26 فروردین 1397 شعار سال 27 فروردین 1397 شعار سال 28 فروردین 1397 شعار سال 29 فروردین 1397 شعار سال 30 فروردین 1397 شعار سال 31 فروردین 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به نامگذاری سال 1397 با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: این سازمان منویات رهبر معظم انقلاب را با جدیت بیشتر در دستورکار قرار می دهد و خود را موظف به حمایت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۰    
بیانات رهبر انقلاب را در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۰    
رهبر معظم انقلاب در اجتماع زائران حرم مطهر رضوی، ضمن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، برخی از موانع بر سر راه پیشرفت کشور را تشریح کرده و بر نقش جوانان در انجام کارهای بزرگ تاکید کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۰    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در سال 97 بخشی از توان و اعتبارات را در راستای تقویت تجهیزات دریایی مرزبانی اعم از شناورهای نیمه سنگین، تندرو و... پیش بینی کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۰    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به شعار امسال و ضرورت حمایت از کالای ایرانی، گفت: اگر کالای ایرانی خریداری شود به طور طبیعی چرخ کار ایرانی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۰    
حمایت از تولید داخلی سبب رونق چرخه اقتصاد و ارتقای درآمد ملی می شود. این مهم پویایی حوزه تولید و توسعه آن را در کانون توجه رهبران جهان قرار داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: رویکرد نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان 'حمایت از کالای ایرانی' صرفا اقتصادی نیست بلکه ماهیت آن نزدیک تر شدن و همکاری بیشتر بین دستگاه های اجرایی و مردم است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۴    
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۳    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال یعنی حمایت از تولید ملی به یک عزم جدی، همه جانبه و همگرایی همه دستگاه های نظام نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۷    
عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی در حمایت از کالای ایرانی بر عهده قوای سه گانه قرار دارد، گفت:خرید محصولات داخلی راه حل ابرچالش بیکاری در اقتصاد ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۷    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که بازار محصولات مختلف از میوه تا محصولات پروتئینی و غیره در ایام نوروز هیچ مشکلی از نظر موجودی و قیمت ندارد و در تعطیلات نوروزی نیز ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۷    
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: بروز اعتراضات مردمی نشان داد که صدای مردم به خوبی شنیده نمی شود و مسئولان نسبت به تحقق خواسته ها و مطالبات آنها در بخش هایی ناموفق بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:به منظور حمایت از تولیدات داخلی مجلس شورای اسلامی شعار را کنار بگذارد و مردانه وارد میدان شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
رئیس جمهور از همه کارآفرینان، سرمایه گذاران و ایرانیان در داخل و خارج خواست تا سرمایه، دانش و تخصص خود را در مسیر پیشرفت کشور به میدان بیاورند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
شهر تاریخی سیمره در حاشیه جنوب شرقی شهرستان دره شهر به عنوان مهمترین و بزرگترین محوطه تاریخی استان ایلام در انتظار گردشگران نوروزی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
یوسف علیخانی می گوید از هر امکان طبیعی که خدا در اختیارش گذاشته برای کار نشر استفاده کرده است حتی از قد بلند، صدای خاص و سبیل هایش.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با انتشار بیانیه ای، ضمن تبریک سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی اعلام کرد: تلاش دارد همچون قطره ای در دریای بیکران ملت ایران، آنچه وظیفه و تکلیف است را ادا نماید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
معاون خانه صنعت و معدن تجارت ایران با اشاره به نام گذاری سال 1397 می گوید باید از کالاهایی مثل پوشاک، نخ و محصولات پتروشیمی، قطعه سازی و لوازم خانگی حمایت صورت گیرد که ما در تولیدشان مزیت داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۱    
بی گمان یکی از حرکت های اجتماعی ارزشمند که در ساختار مدیریتی کشور در سال های اخیر شکل گرفته و نهادینه شده است جهت دادن به حرکت مردم و دولت از طریق نامگذاری سال به وسیله مقام رهبری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۵    
با نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی یک کارشناس اقتصادی نقش مردم در کنار مسئولین را برای تحقق شعار سال ضروری دانست و گفت: باید گرایش مردم برای استفاده از کالای ایرانی بیشتر شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۲    
دبیر شورای عالی رسانه و فضای مجازی بسیج اصناف کشور گفت: پویش حمایت از کالای ایرانی با حمایت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بسیج اصناف کشور، وزارت صنعت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان، در پیام نوروزی خود ضمن تبریک به مردم گلستان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) ، فرا رسیدن نوروز 1397 و سال "حمایت از کالای ایرانی" را تبریک گفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
حمایت از کالای ایرانی،بسیار فراتر از ترجیح و خرید محصول وطنی است.در حقیقت،در این نام،تعصب به " ساخت_ایران" و اشاعه و ترویج آن و تلاش برای ایجاد فضا و وجهه مثبت برای "ساخت ایران" پررنگ تر است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
استاد دانشگاه صنعتی شریف با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی یکی از مهم ترین محورهای اقتصاد مقاومتی است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اصلاح فرهنگ مصرف مردم در راستای حمایت از تولید کالای داخلی گفت: دولت نیز با تسهیل راهکارهایی که منتهی به تولید می شود از تولید داخلی حمایت کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حمایت از کالاهای ایرانی شاه کلید حل مشکلات کشور است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت های کشور به سمت خودکفایی حرکت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
استاندار آذربایجان شرقی از تلاش برای برگزاری هرچه بهتر رویداد تبریز2018 در سال جدید خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که مردم کالای ایرانی مصرف کنند به طور مستقیم تولید تقویت شده و روحیه خودباوری نزد تولیدکننده و کارآفرین تقویت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۹    
سنجد باعث سلامتی کلیه و پاکسازی دستگاه گوارش شود؛ در حقیقت می توانید برای سلامتی دستگاه گوارش روی سنجد حساب کنید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
تا پایان اسفند ماه بیش از 272 هزار مسافر وارد استان شدند که 29 درصد از سال گذشته، بیشتر است
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
دو حادثه رانندگی شب گذشته در جاده های خراسان شمالی پنج مصدوم بر جا گذاشت
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
استان گیلان به مرکزیت شهر رشت یکی از خوش آب و هواترین شهرها و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود تأکید بر حمایت از کالای ایرانی داشتند در عکس نوشت های زیر ادله مصرف کالای ایرانی را مشاهده خواهید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی با اشاره به استعفای شهردار تهران گفت: به نظر من واقعا استعفای آقای نجفی پشت پرده و فشار بیرونی ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ در بین همه افراد جامعه تبدیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهارچوب سیاست های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق حمایت از کالاهای ایرانی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴    
حمایت از کالای ایرانی به عنوان یکی از ضرورت های مهم باید به عنوان راهبردی فراتر از شعار سال در اولویت قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴    
استاندار اصفهان با بیان اینکه برای حمایت از کالای ایرانی باید منفعت در ورود کالاهای قاچاق به حداقل برسد گفت: باید با تعدیل نرخ ارز راه برای توسعه کمی و کیفی کالاهای داخلی باز شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ایجاد اشتغال، بهبود وضعیت معیشت مردم و حمایت از کالای ایرانی در اولویت کاری همه مسئولان باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴    
استاندار هرمزگان گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار'حمایت از کالای ایرانی' به عنوان تکمیل کننده و تحقق اقتصاد مقاومتی از سیاست های محوری سال 97هجری خورشیدی دراین استان است که ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۴    
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: همگرایی ملی برای "حمایت از کالای ایرانی" در داخل کشور شکل گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۰۸    
دبیرکل حزب الله بر ضرورت مبارزه با فساد در لبنان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات معاون نخست وزیر کویت در افتتاحیه همایش سرمایه گذاری در این کشور را مثبت ارزیابی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
تقویم قضایی در سال 96 پربار بود، در سال گذشته پرونده های متعددی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در دستگاه قضایی مطرح شد که برخی از این پرونده ها در همان سال تشکیل شده بود و برخی دیگر برای سال های قبل بود که ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۱    
سالی که گذشت بیش از دو میلیون و 214 هزار و 730 نفر مجوز رانندگی با وسیله نقلیه را به دست آوردند و نوگواهینامه شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
آقازاده استاندار مرکزی در پیامی فرارسیدن سال نور را به هم استانی ها تبریک گفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
شهرستان محلات در استان مرکزی که به پایتخت گُل ایران ملقب است، علاوه بر پرورش گل وگیاه، مجموعه ای از جاذبه های تاریخی وطبیعی را نیز داراست که هرساله گردشگران بسیار رابه خود فرامی خواند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از وجود 260 نخبه ایثارگر در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، با آرزوی نوروزی شاد و شیرین و سالی پر از خیر و برکت، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
رییس جمهوری میانمار و یکی از متحدان آنگ سان سو چی در اقدامی غیرمنتظره استعفا کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۵    
نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد اولین نماز جمعه تهران سوم فروردین در مصلای تهران برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۵    
یکی از اتفاقات سال 96 در عالم سیاست ارتحال شخصیت هایی بود که عمری را در راه سیاست گذرانده و حال با کارنامه ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
شیراز، شهر راز، شهر گنبدهای سبز امام زادگان و مقبره هزار عارف، خاستگاه بزرگان علم و ادب و هنر، فرزند پاک ایران زمین و نگینی بر انگشتر ایران همیشه سرافراز ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
مجلس سنای آمریکا به قطعنامه خاتمه حمایت های آمریکا از کمپین عربستان در جنگ یمن رای منفی داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
کاربران فضای مجازی با هشتگ #حمایت_از_کالای_ایرانی، از شعار رهبر معظم انقلاب در سال جدید حمایت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
سرپرست سازمان اورژانس کشور، از انجام 60 هزار و 510 ماموریت اورژانس از 24 اسفند 96 تا اول فروردین 97 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۲    
موضوع اِعمال مالیات بر ارزش افزوده در سالیان اخیر،بسیار بحث برانگیز شده،امری که به اعتقاد برخی کارشناسان و فعالان صنفی،نیازمند بازبینی و اصلاحات مقتضی می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۳    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از اعمال شدید قانون جریمه 30 هزار تومانی پرتاب زباله در ایام نوروز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۰    
محمدرضا بادامچی، نماینده تهران معتقد است اگر به ظرفیت های قانون اساسی توجه شود و موضوع گفت وگوی ملی در کشور شکل بگیرد، بسیاری از مسائل جامعه حل و فصل خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مرکز انتقال خون وصال شیرازی از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 و مرکز اهدای خون ستاری از ساعت 8 صبح تا 19 در تمامی روزهای تعطیلات سال جدید فعال هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۰    
سال 96 در شرایطی پایان یافت که معلمان خرید خدمات از ابتدای مهر حقوق و معلمان رسمی مطالبات مربوط به ساعات حق التدریس را دریافت نکرده اند هر چند که آموزش و پرورش قول پرداخت مطالبات را داده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۰    
اروپا در سال 1396 با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده و اختلاف نظرها در بسیاری بحران ها و مواجهه با چالشی سخت به نام ترامپ به تشدید شکاف ها و تنش های داخلی در قاره سبز منجر شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۰    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان در صورت انجام تخلفات حادثه ساز از سفر باز می مانند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه خرید و فروش پایان نامه توسط برخی اساتید و دانشجویان زشت ترین کار ممکن است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
اول فرودین ماه در حالی به عنوان روز جهانی جنگل در تقویم محیط زیستی کشور نام گذاری شده است که این نامگذاری ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ مشکل و نگرانی در تامین و توزیع میوه های مورد نیاز در ایام عید وجود ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از جرم سرقت در محل کسب در ایام نوروز، گفت: از مغازه داران می خواهیم، در تعطیلات به طور مستمر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۴    
درباره دلیل عدم مشارکت دانشگاه در اعتراضات اخیر چند سناریو مطرح است؛ سناریوی اول بررسی نقش جنبش دانشجویی از سال 57 تا 96 است که نشان می دهد دانشگاه در مهم ترین رویدادها همیشه با مردم همراه بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۴    
وزیر صنعت،معدن و تجارت اعلام کرد: با اختصاص 1500 میلیارد تومان منابع به عنوان مشوق صادرات،جایزه صادراتی بعد از سالهای تعطیلی در سال 97 احیا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۱    
اگر میخواهید پشت فرمان بمیرید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۱    
حمایت از کالای ایرانی شعاری بود که رهبر انقلاب برای سال 1397 برگزیدند؛ شعاری که نشانگر نگاه راهبردی ایشان به مقوله اقتصاد در جهت پیشرفت است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۷:۴۵    
مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا در امور خاورمیانه تاکید کرده، از بین بردن برجام و یا اصلاح آن در آستانه مذاکره با کره شمالی این پیام را منتقل خواهد کرد که واشنگتن قابل اعتماد نخواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۷:۴۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در پی قراردادهای جدید نفتی شاهد انتقال دانش فنی و تکنولوژی به کشور خواهیم بود، گفت: این دانش و تکنولوژی می تواند در بخش های نفت ایران استفاده شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۷:۴۵    
به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های اداری و در اجرای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بازرسی کل کشور زیر نظر قوه قضائیه تشکیل شد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۶:۴۸    
این یادداشت در صدد است تا بخشی از سئوالات مطرح در زمینه تعریف ایرانی بودن و ضرورتهای توجه به کالای ایرانی را تبیین نماید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۶:۴۸    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نقش مهم مردم در تحقق شعار سال گفت: مردم باید وظیفه خود در قبال حمایت از کالای ایرانی را انجام دهند، چراکه این امر باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۶:۴۸    
طی 10 ماهه سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 کالای صنعتی و چهار کالای معدنی در میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی با رشد منفی روبرو شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۴:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای (رهبر انقلاب اسلامی) سال نود و هفت را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۴:۵۴    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به این موضوع پرداخته که در روز پس از خروج احتمالی آمریکا از توافق هسته ای ایران چه اتفاقی خواهد افتاد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۴:۵۴    
کارین مک دوگال مدل نشریات غیراخلاقی با طرح شکایت قضایی خواستار لغو توافقنامه حقوقی شد که او را از سخن گفتن درباره روابط نامشروع با رئیس جمهور آمریکا منع می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۴:۵۴    
به نظر می رسد نامه ای که آقای کروبی اخیرا منتشر کردند باعث شد وقفه ای در این روند ایجاد شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۵۱    
شهردار اصفهان از اسکان 57 هزار مسافر در شب گذشته در این کلان شهر خبر داد و گفت: طی دو شب گذشته تاکنون بیش از 92 هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۵۱    
دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس گفت: از زمان آغاز اسکان تا صبح امروز 175 هزار و 792 نفر شب در مراکز فرهنگیان اسکان یافتند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۵۱    
قلعه گلو یا همان قلعه گل و گلاب از طبیعت بکر استان خوزستان در شهرستان تاریخی بهبهان بوده که کمتر گردشگری تا کنون موفق به تماشای این قلعه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
لرستان با دارا بودن بیش از 100 پل تاریخی به عنوان پایتخت پل های تاریخی ایران مطرح است، آثاری که از آن ها به عنوان حیرت انگیزترین پل های تاریخی دنیا یاد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر شش برابر شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
استاندار اردبیل به ضرورت کاهش تصادفات جاده ای در این استان به ویژه در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اظهار داشت: ایلام در کنار جاذبه های دیدنی طبیعی، با دارا بودن 706 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی یکی از بهترین مقصد ها برای گردشگری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
کرمان - مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: جشن ملی نوروزگاه از دوم تا هشتم فروردین ماه سال 1397 در محل کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۵    
شهرستان پیشوا در 45 کیلومتری جنوب پایتخت، با تمدنی 8000 ساله و با شکوه و مردمی مومن و میهمان نواز، مقصدی مناسب برای سفر نوروزی مسافران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۵    
شهرستان شهرکرد یکی از زیباترین شهرستان های گردشگری کشور به شمار می رود که ایام نوروز فرصت مناسبی برای مشاهده جاذبه های گردشگری این شهرستان است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۳۳    
جواد تاجیک مسئول سابق قرارگاه نور بسیج دانشجویی نوشت: در مغازه های لوازم خانگی سوریه، فروشنده به شما پیشنهاد می کند که اجناس سوری را بخرید و آن قدر مزایای آن کالا را می گوید که شما فکر نمی کنید که ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۳۳    
فصل بهار با همه زیبایی هایش برای برخی افراد نگران کننده است، زیرا با ابتلا به آلرژی فصلی با مشکل های مختلفی مواجه می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
بدون تردید یکی از اهداف اصلی شکل دادن گروهک تروریستی داعش در منطقه، ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود که به لطف الهی با هوشیاری کادر فرماندهی و رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
مجموع تحولات عراق و سوریه در سال گذشته نشان می دهد که محور اصلی سناریوهای سیاسی و میدانی در این دو کشور ایالات متحده است و از این جهت در هفته های آینده هم شاهد طرح سناریوی جدید خواهیم بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
چند وقت پیش بود که فیلمی از تصادف یک پژو 206 با یک خودروی لوکس که قیمت آن بالای یک میلیارد تومان است در شبکه های اجتماعی منتشر شد. از نظر شرکت بیمه، 160 میلیون تومان برای راننده 206 آب خورد!
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
وزیر امورخارجه عربستان سعودی گفته است از آنجا که توافق هسته ای ایران را دارای نقص های بسیار می داند از تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام حمایت خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۹    
رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: همه ساله از روز سوم به بعد خروج از شهر مشهد زیاد خواهد شد و ظرفیت پذیرش هتل ها به 40 درصد خواهد رسید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: ملت ایران توانسته اصول بنیادین و شعارهای اصلی انقلاب را با همان استحکام اول تا امروز حفظ کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۶    
تصویری از وزیر ارتباطات با لباس محلی لری در اندیمشک
  • ۱