جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 24 فروردین 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 فروردین 1397 شعار سال 2 فروردین 1397 شعار سال 3 فروردین 1397 شعار سال 4 فروردین 1397 شعار سال 5 فروردین 1397 شعار سال 6 فروردین 1397 شعار سال 7 فروردین 1397 شعار سال 8 فروردین 1397 شعار سال 9 فروردین 1397 شعار سال 10 فروردین 1397 شعار سال 11 فروردین 1397 شعار سال 12 فروردین 1397 شعار سال 13 فروردین 1397 شعار سال 14 فروردین 1397 شعار سال 15 فروردین 1397 شعار سال 16 فروردین 1397 شعار سال 17 فروردین 1397 شعار سال 18 فروردین 1397 شعار سال 19 فروردین 1397 شعار سال 20 فروردین 1397 شعار سال 21 فروردین 1397 شعار سال 22 فروردین 1397 شعار سال 23 فروردین 1397 شعار سال 24 فروردین 1397 شعار سال 25 فروردین 1397 شعار سال 26 فروردین 1397 شعار سال 27 فروردین 1397 شعار سال 28 فروردین 1397 شعار سال 29 فروردین 1397 شعار سال 30 فروردین 1397 شعار سال 31 فروردین 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۰:۳۶    
کمی بارش باران در زمستان سال گذشته در استان کرمان خبر از در پیش بودن تابستانی بحرانی را برای کرمانی ها دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۰:۳۶    
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوسانات قیمت ارز ناشی از مسائل سیاسی است گفت: درآمدهای استان یزد باید منطقی تر دیده شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۷    
اینکه دو سوم بودجه کشور دولتی است نشان دهنده است که دولت تمایلی برای پایان دادن به تصدی گری خود و خصوصی سازی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۸    
با حضور استاندار بوشهر اختتامیه بیست وششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روستای زائر عباسی دشتی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۰:۰۶    
شهردار منطقه یک تهران با بیان این که مردم محور خدمت رسانی مسئولین هستند، گفت: پایگاه های امدادونجات کوهستانی در شمال تهران توسعه می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
استارتاپ دمو در حوزه صنعت گاز و صنایع وابسته با هدف جذب سرمایه برای شرکتهای نوپا و استارتاپ های فعال برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۵    
رئیس انجمن متخصصان داخلی گفت: افزایش قیمت ارز موجب ناپایداری و بی ثباتی قیمت لوازم پزشکی و تجهیزات مصرفی، دارو و خدمات درمانی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۹    
تعداد هشت قلاده سگ موادیاب پس از کسب رتبه اول مبارزه با قاچاق کالا به گمرک ایران اهدا شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۳:۲۴    
مراسم هشتاد و هشتمین سالروز تولد محمدعلی کشاورز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان هشتاد و هشت سال با کشاورز برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۱:۳۰    
فرماندار زابل گفت: عملیات اجرایی دستیابی به آب های ژرف به زودی در دشت سیستان آغاز می شود
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۱:۱۲    
آمارها نشان می دهد با کاهش 35 درصدی آب سدها و 20 درصدی ذخیره آبخوان ها، کم آبی در استان گلستان امسال شدیدتر خواهد شد، جایی که به رغم مشکل آب همچنان کشت شالی در حال افزایش است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری 4 میلیون تومانی اواخر فروردین ماه به 25 هزار نفر از بازنشستگان پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر عدم برگزاری آزمون مدارس سمپاد همچنان حاشیه هایی را به دنبال دارد؛ حاشیه هایی که مشخص نیست چه زمانی و توسط کدام مرجع رسمی کشور قرار است به آن پایان داده شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
تصویری جالب از داریوش شجاعیان و وینفرد شفر که توسط دختر شفر منتشر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با لارس نوردرم سفیر نروژ گفت: منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می گیرند، نمی مانیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان در اولین شورای اداری سال97 در قشم اعلام کرد: واردات و فروش کالاهای با مارک تجاری عربستان سعودی و إمارات ممنوع و با فروشندگان این نوع کالاها برخورد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر برخورد جدی با مربیان خاطی در مرکز نگهداری کودکان اتیسم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
با توجه به بازتعریف کارکرد صرافی ها در تصمیمات جدید ارزی؛ فروش ارز مستقیم از سوی صرافی ها ممنوع است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۷    
دو نفر دیگر از اعضای خانواده تیراندازی با کمان ضمن تأیید فحاشی و استفاده از مشروبات الکلی سرمربی کره ای تیم ملی به ابعاد جدیدی از اتفاقات پشت پرده این فدراسیون پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۷    
این حادثه موجب آسیب دیدن سعید بزرگی ، دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان اصفهان و علیرضا روحانی عضو شورای منطقه این حزب در اصفهان می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۷    
متخصص شبکیه چشم با اشاره به علائم هشداردهنده بروز مشکلات بینایی، مراجعه به پزشک را برای جلوگیری از عوارض شدید توصیه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
مأموری که انجام وظیفه در سیلاب اخیر باران را در ایلام رها نکرد، گفت: برطرف کردن ترافیک را در سیلاب وظیفه خود می دانم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
از سال های گذشته تک نرخی شدن ارز یا یکسان سازی نرخ از سوی مسئولین وعده داده می شد و سرانجام در 20 فروردین ماه سال 97 این وعده تحقق یافت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل از دیدار بن سلمان در پاریس با مریم رجبی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
حسن عباسی گفت: آنانکه می گویند مدافعان حرم به خاطر پول و دفاع از بشار اسد به سوریه رفتند نقششان به مراتب بدتر از داعش است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
اما امکان دارد در برخی موارد نیاز به فیلترشکن باشد و فعلا در دسترس بودن 100 درصد تلگرام بدون فیلترشکن تضمین نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
مشاور امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، آزادسازی غوطه شرقی را پیروزی برای کل جبهه مقاومت دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
حضرت مهدی(عج) از شدّت محبت و مرحمتی که به دوستانش دارد، به هر کسی که حضرت را با لقب قائم یاد کند، نگاه محبت آمیز می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
معبد هندوهای شهر بندرعباس به حدی نم کشیده که در ورودی آن را بسته اند و گردشگران این شهر اجازه ورود به داخل آن را ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
رمان الینور آلیفنت کاملا خوب است ؛ برگزیده جایزه ادبی کاستا سال 2017 به فارسی ترجمه شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۶    
استاد دانشگاه ایلام: قدم های اولیه تحقق شعار فوق حمایت عملی مسئولان از آن است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۶    
اردیبهشت ماه اوج زیبایی و سرسبزی استان ایلام به شمار می رود، این ماه زمان خاص گردشگری و طبیعت گردی در کوه های ایلام و البته چشیدن طعم گیاهان خوراکی آن است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۶    
خطیب جمعه کرج به تلاش دشمن برای استفاده از فضای مجازی در جهت ضربه زدن به بنیان های اخلاقی، دینی و فرهنگی جامعه اشاره و با دعوت مردم به استفاده از پیام رسان داخلی اظهار کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۴۵    
معاون سازمان خصوصی سازی از نزدیکی به زمان اتمام پرداخت سود سهام عدالت کلیه مشمولان سهام عدالت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۴۲    
یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان عید مبعث است، روزی که برای اولین بار نخستین آیات الهی بر رسول مهربانی پیامبر اکرم (ص) در غار حرا نازل شد. اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ ﴿1﴾
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۳۹    
سام آلتمن رئیس کمپانی وای کامبیناتور معتقد است: اینکه شما روزی 1 درصد بهره وری داشته باشید به مراتب بهتر از آن است که در یک روز 10 درصد کارها را انجام دهید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۳۶    
معاون فنی محیط زیست استان یزد از تصویربرداری یک قلاده پلنگ ایرانی در قرق علی آباد چهل گزی در شهرستان مهریز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۵:۵۴    
بزرگ ترین پالایشگاه نفت لهستان اعلام کرد محموله 130 هزار تنی نفت خام ایران به بندر گدانسک در دریای بالتیک رسید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۵:۵۴    
روند سپرده گذاری مدت دار در بانک ها که در اواخر سال قبل کند شده بود، بعید به نظر می رسد با تصمیم بانک مرکزی مبنی بر انتشار اوراق سپرده با سود بالاتر از حساب سپرده هم تغییر کرده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۵:۵۴    
دبیرکل ناتو از ایران و روسیه خواست امکان بازدید بی قیدوشرط کارشناسان بین المللی از دوما را فراهم سازند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۵:۵۱    
دبیرکل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد با اقدام اخیر علیه نیروهای ایرانی در سوریه مرتکب اشتباهی تاریخی و حماقتی بزرگ شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۳:۵۷    
رئیس خانه صنعت و معدن جوانان کشور گفت: در بحث سیمان به سبب تعرفه ترجیحی که بین عراق و عربستان برقرار است این کشور توانسته به راحتی جایگزین سیمان ما شود در کالاهای دیگر نیز تعرفه های ترجیحی که عراق با ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۳:۵۷    
شیرپسران تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان توانستند با کسب 7 مدال طلا و 2 برنز، مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بایستند و شکوه و اقتدار تکواندوی ایران را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۸    
طی دو روز گذشته ، آمریکایی ها و متحدانش در برابر سوریه تروریست زده صف آرایی کرده اند و بحران ساختگی مربوط به حمله شیمیایی را بهانه ای برای نقض قوانین بین المللی قرار داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۸    
دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در تجمع انتخاباتی حزب الله در حومه جنوبی بیروت گفت: منطقه مرحله حساس و بسیار مهمی را پشت سر می گذارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۸    
عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان باتشریح عوامل بی اعتمادی مصرف کننده به خرید محصولات تولیدداخل،به راهکارهای خرد و کلان موثر درجلب اعتماد مردم به کالای ایرانی اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۸    
این روزها در کنار میوه های عادی می شود رد و نشان میوه های عجیب و غریبی را پیدا کرد که چند سالی است در قفسه خرید فروشگاه ها جاخوش کرده اند محصولاتی که غالبا هویتی استوایی دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 125 میلیارد تومان برای خرید تضمینی برگ سبز چای در شمال کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
اسناد بررسی شده درباره ملک خریداری شده توسط حسینی مکارم حکایت از این دارد که وی 74 متر مشاع را به صورت نقد از تعاونی مسکن شهرداری خریداری و از تخفیف مصوب شورای شهر در مورد تمامی کارکنان شهرداری تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
مدیر کل دفتر بررسی آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه زباله به طور غیراصولی در شهرهای شمالی کشور دفن می شود، گفت: ورود فاضلاب ها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
استاندار فارس با تاکید بر فراهم کردن زیر ساخت و حمایت از پروژه های منطقه ویژه اقتصادی لامرد، این شهر را عسلویه ای در پهنه ی صنعت و معدن برشمرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت:در دولت یازدهم و دوازدهم به اکثر درخواست تجمعات پاسخ مثبت داده شد و ده ها هزار تجمع انتخاباتی در دوران انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
استاندار فارس گفت: بخش زیادی از مقدمات انتقال آب از خلیج فارس به این استان انجام شده است اما این کار باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
یک عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: افرادی از جمله ناطق نوری، خاتمی، سیدحسن خمینی و جهانگیری در ادامه جلساتی که با حضور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شد، اخیرا با یکدیگر دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۵    
رئیس جمهوری روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود اعلام کرد: در مورد سوریه از هرگونه اقدام خطرناک و ناسنجیده برخلاف منشور سازمان ملل خودداری کنید چرا که عواقب پیش بینی نشده خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
در این خبر با عجیب ترین چیزهایی که تاکنون به عنوان پول از آنها استفاده شده است آشنا می شوید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: 71 تیم عملیاتی و امدادی از دستگاه های مختلف به دستور استاندار خراسان جنوبی تا روز سه شنبه هفته جاری که سامانه بارشی فعال است در استان آماده باش هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مقام معظم رهبری با پیش بینی کاهش ارزش پول ملی راهبردهایی را در قالب برنامه ششم توسعه ارائه کردند اما به آن عملیاتی نشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام حماقت نکنند، آزموده را آزمودن خطاست. زمانی که انقلاب دوران طفولیت را تجربه می کرد، در دوران جنگ تحمیلی و پشتیبانی همه جانبه نتوانستید هیچ غلطی کنید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بودجه ای که به سازمان بیمه سلامت ایران اختصاص داده شده است، واقعی نیست و یکی از گرفتاری های مهم بیمه این است که ماموریت هایی برایش تعریف می شود که هزینه آن بیش ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۸    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یک میلیون و 200 هزار خانوار در کشور نیازمند مسکن هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی خواستار اهتمام ویژه مدیران عامل بانک ها در اجرای طرح یکسان سازی نرخ ارز شد و گفت که فرصتی مناسب برای انتقال فعالیت های ارزی از صرافی ها به شبکه بانکی ایجاد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ابلاغ مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی به دستگاه های اجرایی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
چندین سازمان بین المللی قبل از سفر بن سلمان به فرانسه و از یک سال پیش فعالیت هایی را در زمینه"جنایت های شکنجه آمیز" آغاز کرده بودند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
تولیت آستان حضرت امام زاده صالح با اشاره به بست نشینی و ایجاد اخلال توسط هواداران احمدی نژاد گفت: تا امروز تحمل کرده ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد و اینطور افراد را راه نمی دهیم تا امنیت و ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه نوسازی در بافت فرسوده به صورت منفرد و پراکنده پیش بینی آنچه درنهایت به دست می آید را دشوار می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
کارشناس ما در ادامه بازخوانی مهمترین قوانین بخش های صنعت، مسکن، کشاورزی و معدن به بررسی فصول و مواد قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری پرونده های مربوط به دوره گذشته شهرداری تهران از سوی شورای شهر تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
جانشین پلیس پایتخت از انهدام 16 باند مجرمانه در فضای مجازی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
20 فروردین شاهد رونمایی از دستاوردهایی در صنعت هسته ای بودیم که برخی از آنها در دنیا نظیر ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
از آنجایی که یکی از اهداف قیام حضرت صاحب الزمان (عج) برپایی عدالت است، یاران امام بر حسب شایستگی گزینش می گردند نه برحسب قومیت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
نشست شورای امنیت ملی آمریکا به ریاست دونالد ترامپ درباره حمله به سوریه بی نتیجه ماند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات محصولات باغی باید محدود و حتی ممنوع شود زیرا ما محصولات باغی متنوعی داریم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
برآوردها نشان می دهند که اگر الگوی مصرف آب سطح مصرف کنونی و میزان هدر رفت فعلی تغییر نکند در سال 2050 از هر سه نفر دو نفر دچار کمبود آب خواهند شد و همگی با خطر خشکسالی مواجه خواهیم شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:ا رتش سوریه و جبهه مقاومت در روی زمین پاسخ صهیونیست ها را خواهند داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
با ملایم شدن مواضع ترامپ در قبال سوریه قیمت نفت کاهش یافت اما 71.91 دلار در هر بشکه فروخته شد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
رسانه های آمریکایی گزارش کردند که یکی از کارکنان سابق برج ترامپ در شهر نیویورک در بیانیه ای فاش کرده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با یکی از خدمتکاران منزل خود رابطه داشته و از این رابطه یک بچه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
استاد حوزه علمیه قم گفت: حوزه علمیه قم در اجرا دچار ضعف است، ما به خاطر کمبود امکانات دچار مشکل هستیم، وگرنه حوزه از نظر مسایل اعتقادی، اخلاقی، اقتصادی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
وی با اشاره به طرح موضوع فیلترینگ تلگرام گفت: این مهم سیاست نظام و موضوعی قابل دفاع و کاملا منطقی است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
یک دیپلمات اروپایی در این باره گفت: گمان می کنیم پیشرفت خوبی در رفع نگرانی های رئیس جمهور (ترامپ) و رسیدن به یک توافق داشته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد هشت تخته فرش نفیس که توسط بهترین بافنده ها در تبریز آماده شده را به کاپیتان های هم گروه های ایران در جام جهانی، آستان قدس رضوی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم گفت: احمدی نژاد برای فرار از پاسخگویی نسبت به برخی اشتباهات دوره دهم ریاست جمهوری ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: توسعه آموزش های مهارتی در راستای حمایت از تولید ملی، کالای ایرانی و سیاست اقتصاد مقاومتی انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر لزوم شفاف سازی دادستانی از سرانجام پرونده های تخلفات گذشته شهرداری که از سوی نجفی در قالب 12 گزارش ارایه شده بود، تاکید کرد .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: ولیعهد خبیث عربستان اخیرا نطقی پیش هم پیاله اش در واشنگتن کرده و گفته است که ایران به نام مهدی و صاحب الزمان می خواهد جهان اسلام را بگیرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
سفیر پیشین ایران در امارات و فرانسه گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان امن ترین و پیشرفته ترین کشور منطقه در زمینه های علمی و آموزشی است که امکانات زیادی را می تواند در اختیار دوستان خودش در منطقه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
سیدجواد ابطحی درباره تلاش شخصیت های جریان اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، گفت: شک دارم آقای ضرغامی فعالیت هایی که در اینستاگرام دارد یا مصاحبه ها و دیدارهایش با هدف کاندیداتوری در انتخابات ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران التهابات بازار سکه فروکش کرده است. وی پیش بینی کرد که در روزهای آینده قیمت سکه روند نزولی خود را ادامه دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
یک منبع آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گفت: آمریکا هشت هدف احتمالی را برای حملات موشکی اش در سوریه مشخص کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن قدردانی از چین "بخاطر کمک هایش در ارتباط با بحران کره شمالی" اظهار کرد: نشست هایی میان او و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دست برنامه ریزی قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
قائم مقام سازمان بیمه سلامت ایران در امور استان ها گفت: بودجه سازمان بیمه سلامت پیش از آغاز طرح تحول سلامت 45 هزار میلیارد ریال بود که این رقم پس از اجرای طرح به بیش از سه برابر و رقم140 هزار میلیارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
اخبار مهم و پربازدید در بخش استان های کشور در هفته ای که گذشت را در این بسته خبری مشاهده کنید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۴    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: کارشناسان و پرسنل عملیاتی اورژانس ایران را برای بالا بردن مهارت فنی به مراکز تخصصی وزارت کشور و اورژانس آلمان اعزام می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۴    
رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: انقلاب مجازی در عصر جدید در مدت زمان کوتاهی تحولات شگرفی رقم زده و طبیعی است که بر نحوه ارتباط و تعامل با دانشجو هم تاثیرگذار باشد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۳    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، آبگرفتگی و طوفان در شش استان کشور، گفت: امدادرسانی در 24 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین انجام گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۳    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا توافق کردند که ایجاد بازدارندگی در برابر کاربرد تسلیحات شیمیایی توسط بشار اسد در سوریه امری ضروری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۳    
برخی منابع آمریکایی در گزارشی درباره نشست تازه شورای امنیت ملی این کشور درباره سوریه، از تنش و جر و بحث وزیر دفاع با مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۳    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر ساکنان نوار غزه را تهدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۳    
تاکنون هیچ خبر رسمی درباره گزینه های شورای شهر برای شهردار آینده منتشر نشده است، هرچه هست گمانه زنی است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۵    
این قسمت در مورد دلار و مسئولین
  • ۱