دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 22 مرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 مرداد 1397 شعار سال 2 مرداد 1397 شعار سال 3 مرداد 1397 شعار سال 4 مرداد 1397 شعار سال 5 مرداد 1397 شعار سال 6 مرداد 1397 شعار سال 7 مرداد 1397 شعار سال 8 مرداد 1397 شعار سال 9 مرداد 1397 شعار سال 10 مرداد 1397 شعار سال 11 مرداد 1397 شعار سال 12 مرداد 1397 شعار سال 13 مرداد 1397 شعار سال 14 مرداد 1397 شعار سال 15 مرداد 1397 شعار سال 16 مرداد 1397 شعار سال 17 مرداد 1397 شعار سال 18 مرداد 1397 شعار سال 19 مرداد 1397 شعار سال 20 مرداد 1397 شعار سال 21 مرداد 1397 شعار سال 22 مرداد 1397 شعار سال 23 مرداد 1397 شعار سال 24 مرداد 1397 شعار سال 25 مرداد 1397 شعار سال 26 مرداد 1397 شعار سال 27 مرداد 1397 شعار سال 28 مرداد 1397 شعار سال 29 مرداد 1397 شعار سال 30 مرداد 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۰    
دیروز پژو، امروز رنو و فردا بقیه خودروسازان اروپایی؛ تحریم های جدید آمریکا قراردادهای خودروسازان ایرانی با شرکت های بزرگ خارجی را یکی پس از دیگری بر هم می زند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۰    
مردان شیادی که با دسترسی به سامانه سیستم مالیاتی خودروها، 2 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، با تلاش پلیس زنجان دستگیر شدند
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۰    
با همه عظمتی که میراث علمی ما دارد، ما نتیجه روشنی از آن دانش برای ایجاد تحول و انقلاب علمی نگرفته ایم و حالا لازم است بار دیگر تأمل کنیم که اشکال کار در کجا بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۰    
دیدترین لیست قیمت محصولات ایران خودرو را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۲:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با مدیریت بهینه، برنامه ریزی و اقدامات دقیق، مصرف برق در این شرکت 24 درصد کاهش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۰    
شب 23 تیر 94 شبی به یاد ماندنی برای تعداد زیادی از مردم ایران بود، شب امضای توافق نامه برجام. 3 سال از آن شب می گذرد و مردم درباره یک عکس مشهور از آن شب حرفهایی می زنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۰    
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: من از موافقان استیضاح وزیر کار نبودم و متاسفانه امضای من را جعل کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۰    
طبق توافقات صورت گرفته میان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و گمرک جمهوری اسلامی ایران، تمامی شرکت های دانش بنیان از پرداخت مالیات 4 درصد علی الحساب بر واردات معاف می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: اخبار و اطلاعاتی که از طریق موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور منتشر می شود، به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
با توجه به اختلافاتی که بر سر موضوع تقسیم خزر بین کشورها و تعیین خط مبدا و تقسیم بستر و زیربستر وجود دارد، رئیس جمهوری و وزیرخارجه ایران تاکید کردند که گفت وگوها درباره مسائل خزر ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۲    
تصویر صفحه اول روزنامه های صبح دوشنبه 29 مرداد 97 را در زیر ببینید .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۰۴    
آرش شفاعی یک فعال حوزه رسانه می گوید وقتی در صداوسیما اجازه پیدا نکنید با مسایل مهم شوخی کنید به مسایل سطحی کشیده می شوید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۰۴    
موشک فاتح مبین ، نسل جدید موشک های نقطه زن زمینی و دریایی با سر جستجو گر پیشرفته و هوشمند در آستانه 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۰۴    
معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی از برون سپاری 95 درصد فعالیت های بهزیستی خبرداد و گفت: در این راستا 2200 مرکز به بخش خصوصی واگذار شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۶:۵۴    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: در یک سیاست خارجی متوازن باید بهترین و بهینه ترین استفاده را برای تامین حداکثر امتیازات ممکن به نفع کشور از طرق مختلف و مشخص آن به عمل آورد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۳    
سرپرست استانداری کرمان از ایجاد تشکل های اجتماعی جهت تسهیل گری و فرهنگ سازی مصرف صحیح و بهینه منابع آبی خبر داد و دستگاه های اجرایی استان را موظف به همکاری با این تشکل ها نمود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۴    
تنفس شش ماهه برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنایع کوچک و متوسط ، حل مسائل بنگاه های تولیدی در حوزه بیمه تامین اجتماعی و ایجاد شرایط برای استفاده از ضمانت نامه صندوق حمایت از صنایع کوچک به منظور ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۳:۳۱    
رئیس یک مرکز روانی جامع توانبخشی در گیلان گفت استرس، موجب اختلال در سلامت روانی خانواده می شود و نتیجه استرس برای اشخاص، خانواده ها، جامعه و سازمان هایی که دچار استرس سازمانی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۰    
افرادی که موفق به خرید از بورس کالا می شوند می توانند کالایشان را به نصف قیمت خرید کنند و از در بورس کالا خارج نشده کالا را به دوبرابر قیمت بفروشند!
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۰    
انجمن متخصصین زنان و مامایی: بازرسی های سرزده بازرسان اداره کل نظارت واعتباربخشی این وزارتخانه از مطب پزشکان متخصص زنان و باهدف جستجو و جمع آوری دستگاه های سونوگرافی به عنوان یک ابزار تشخیصی ساده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۰    
ایران و شوروی سابق، به عنوان دو کشور ساحلی دریای خزر، هر کدام مالک 50 درصد از این دریا بوده اند و در معاهده 1921 و 1940 نیز که بین دو کشور امضا شده، این مالکیت 50 درصدی به رسمیت شناخته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور از اعطای ضمانت حقوقی به مدیران تصمیم گیر در واگذاری طرح های نیمه تمام خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۷:۱۱    
سکوی مقابل با مجسمه باربر وسط آن همیشه پر از آدم هایی بود که خسته از پرسه در بازار، گوشه ای یله می دادند و ساندویچ گاز می زدند تا جانی بگیرند و دوباره راهی شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۳    
پر ساندبرگ وزیر شیلات نروژ از سمت خود استعفا خواهد داد؛ این خبر از سوی روزنامه نروژی Aftenposten اعلام شد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۴    
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت 147 میلیارد تومان طرح گازرسانی با حضور معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی گاز ایران در این استان افتتاح می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس دانشگاه علمی کاربردی یزد گفت: در حال حاضر 60 درصد فارغ التحصیلان دوره کاردانی و 40 درصد فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، وارد بازار کار می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۴    
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه این چه اِشراف اطلاعاتی است که طرف وقتی فرار کرد باید متوجه فسادش شد، گفت: تروریست های اقتصادی باید بلافاصله تیرباران شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: صحت خبر مبنی بر احتکار دارو را تأیید می کنم اما اینکه منتسب به چه کسی است باید رسیدگی شود و در صورتی که تخلف محرز باشد اعلام می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
یک کارشناس حوزه کار نرخ بیکاری زنان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را بیش از 40 درصد عنوان کرد و گفت: اگر ساختار اقتصاد کشور متحول شود، ظرفیت های بازار کار افزایش و نرخ بیکاری کاهش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
کارگران فصلی ایلام که از اقشار ضعیف جامعه هستند و روز را در چهارراه ها و خیابان های ایلام می گذرانند تا کاری پیدا کنند و از بیمه و داشتن هرگونه خدمات درمانی و رفاهی محروم هستند خود را محتاج نان شب می ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پشت پرده هایی از استیضاح وزیر کار و فشار دولت به نمایندگان برای لغو استیضاح گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور مصوبه دولت برای اختصاص 25 میلیارد تومان به منظور جبران خدمات کارکنان شرکت های تعاونی شهرستانی سهام عدالت را مغایر با قانون اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
مترسک هایی که تا پیش از این برای ترساندن پرندگان گرسنه و مزاحم در مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گرفتند، با توسعه فناوری لیزر به دست فراموشی سپرده خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عضویت اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه درآمد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: تا پایان این هفته (26 مرداد) محموله تخم مرغ با نرخ 12 هزار و 600 تومان برای تنظیم بازار وارد کشور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تزریق بیش از 200 میلیون دلار ارز پتروشیمی ها و فولادی ها در سامانه نیما خبر داد و گفت: آرامش بازار ارز اتفاق می افتد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۵۰    
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا از افرادی که 4 تا 5 هزار کارگر را در شرایط فعلی اداره می کنند قدردانی شود و خود نیز از این فعالیت منافع داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۵۰    
گمرک براساس نامه وزیر صنعت معدن و تجارت ممنوعیت صادرات لاستیک و تایر فرسوده را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۵۰    
یک مقام مسئول با اشاره به سهم80 درصدی بخش خصوصی از صندوق توسعه ملی، گفت: نهادهای عمومی غیردولتی ازهمه سهم خود درصندوق استفاده کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۵۰    
تولیدکنندگانی که از سیاست های اخیر ارزی و تجاری دولت گله دارند، معتقدند برنامه ریزی نه چندان جامع و غیرحرفه ای، از مهمترین عوامل کم اثر بودن این طرح هاست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۳    
این نوشته، گزارشی است از روستاهای اطراف شهرری که نقص عضو کودکان مشغول به کار در کارگاه ها موضوعی رایج است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۲    
فرماندار خوی گفت: در شهرستان خوی یک هزار و 84 حلقه چاه مجاز در بخش کشاورزی، 178 حلقه چاه در بخش صنعت و خدمات و 101 حلقه چاه در بخش شرب و بهداشت وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: محمدباقرنوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز برای بازدید از پروژه راه آهن به ارومیه سفر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۲    
از 174 مصوبه پنجمین شورای شهر تهران 71 مصوبه در خصوص مشخص کردن نمایندگان شورا در کمیسیون ها و کمیته های مختلف است؛ یعنی فقط مشخص می شده است چه فردی از سوی شورا برای انجام کاری انتخاب شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۳    
مطالبه گری حق مردم است و این حق به معنای مخالفت با حاکمیت نیست، آنان از حقوق پایمال شده کارگران، مشکل بیمه ای و بی عدالتی در تقسیم کار اجتماعی، سفره های خالی، ضعف اقتصاد، رانت، پارتی بازی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با تأکید بر اینکه خریدوفروش وکالتی در دفاتر پیشخوان ممنوع است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۳    
طی ماه اخیر دوبار خبر بسته شدن دفتر تاکسیرانی اسنپ توسط مسئولان مربوطه منتشر شد و این در حالی است که افراد این شرکت همچنان در سطح شهر مشغول جذب راننده هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۳    
من برای پسرم گریه می کردم که شب تا صبح درس می خواند و الآن چهارسال است فارغ التحصیل شده ولی خانه نشین شده، آیا این حق است؟ اما پسر فلانی دیپلم هم ندارد ماهی 20، 30 میلیون از فلان جا می گیرد!
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۳    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه از چهار میلیون بهره بردار بخش کشاورزی کمتر از یک درصد تحصیلکردگان مرتبط به این بخش هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۳    
امام خامنه ای: در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد زیرا مشکلات کشور شناخته شده است و برای همه آنها نیز راه حل های شناخته شده ای وجود دارد و فقط باید مسئولان کمر همت ببندند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۴    
کارگران فصلی ارومیه گویی مدت هاست دیگر شهروند این شهر نیستند و مسئولی به مشکلات آن ها رسیدگی نمی کند؛ آنان اسم شان "کارگر فصلی" است اما حتی در فصل کار هم بیکارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۴    
با وجودی که کشورهای آمریکایی و اروپایی مانند انگلستان به واسطه اثبات اثرات درمانی "حجامت" به تأسیس کلینیک های متعدد حجامت در کشورهای خود روی آورده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه ملکی کردن واحدهای 99ساله با قیمت مناسب و اقساط پنج ساله خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گزارشی شفاف، دقیق و جامعی از عملکرد سه ماهه اخیر این سازمان در حوزه خرید حمایتی و چگونگی بازاررسانی و عرضه محصول زعفران ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۴    
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مورد احتمال تغییر استاندار اصفهان، گفت: صحبت های زیادی در مورد مهرعلیزاده وجود دارد که پس از اینکه طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان نهایی شد آیا وی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۴    
در حالی سیستان و بلوچستان در سال های اخیر خسارت های زیادی را در بخش کشاورزی متحمل شده که کشاورزان از کم ترین آب برای کاشت محصولات پر آب استفاده می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۴    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اینکه تعاونی ها نقش بالایی در اشتغالزایی بخش شهری و روستایی برعهده دارند اما برخی بی تفاوتی نسبت به آنها، سبب مهاجرت روستاییان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۴    
این روزها 600 هزار حاشیه نشین در 3000 هکتار از مساحت هشت شهر آذربایجان غربی به یک معضل بزرگ جمعیتی و اجتماعی در این گوشه از کشور تبدیل شده و هنوز راهکار اثربخشی برای رسیدگی به انبوه مشکلات آنان پیدا ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: مخالفت با واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی که بر اساس اصل 44 قانون اساسی صورت گرفته ، سیاسی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۴    
اسماعیل براری کارگردانی که نمی دانیم نامش را شنیده اید یا نه، بنا بر آنچه نبود عدالت خوانده، از سینما خداحافظی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۴    
برکناری شهردار دره شهر طی هفته گذشته حرف و حدیث های فراوانی بر جای گذاشت، امام جمعه دره شهر از شورای شهر به خاطر این برکناری انتقاد و حالا شورای شهر پاسخ انتقادات و شائبه ها را داده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: به کارگیری راهکارهای اجتماع محور به جای اقدامات کیفری در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، مشارکت و نظارت بخش مدنی جامعه و تشکلهای مرتبط با آن را طلب می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلات کشور با اکتفا به هشت ساعت کار اداری حل نمی شود و همه باید در هر پست و مقامی که هستیم به صورت شبانه روزی و جهادی کار کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
شهر بین المللی گردشگری شهمیرزاد در استان سمنان ظرفیت قابل توجهی در بخش گردشگری دارد که برای تحقق این مهم به مدیریت اصولی ، تحول ساختاری و اعتبار کافی نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: ضریب اشغال صندلی قطار در مسیرهای مشهد- تهران، حومه مشهد و مشهد به 25 شهر و مرکز استان، طی چهار ماهه نخست امسال حدود 15 درصد افزایش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان گفت: هنرمندان حوزه صنایع دستی این استان باید با فعالیت در قالب تشکل ها به برندسازی این بخش اقدام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۴    
همزمان با برگزاری جشنواره شهید نامجو، از چهار محصول جدید نرم افزاری و سخت افزاری نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۴    
داستان اسباب بازی ایرانی داستان طولانی و دنباله داری است. سه نفر از کارشناسان حوزه اسباب بازی به مهر آمدند تا صنعتی نشدن اسباب بازی ایرانی را بررسی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
مقابله با تکدی گری از وعده هایی است که مسئولان شهری در دوره های مختلف مطرح ساخته اند. با توجه به تجربیات ناموفق گذشته، وعده حذف این معضل از پیکر پایتخت برای بسیاری از همان ابتدا ناشدنی به نظر آمد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
مترو تهران در حال حاضر بار زیادی از حجم مسافران را بردوش می کشد اما حضور گسترده دست فروشان به ویژه در خطوط اصلی و در ساعات شلوغ به یکی از مسایل شاهرگ های زیر زمینی پایتخت بدل گردیده است
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
ما در هفته های گذشته با سازمان امور مالیاتی نشست هایی داشته ایم و درباره این موضوع هم صحبت کرده ایم. حال اینکه هشتگی را در فضای مجازی راه انداخته اند و هدایت کننده آن هم معلوم نیست چه کسانی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
آمریکا برای قطع روابط بانکی ایران با عراق، گروهی از مستشارانش را به عراق فرستاده و این مستشاران درباره انتقال پول به صورت نقد و ارتباط پنچ بانک عراقی با ایران تحقیق می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
رئیس مرکز پژوهش جنگلداری دانشگاه کردستان گفت: طرح جامع جنگل پژوهشی و آموزشی در سطح 350 هکتار از جنگل های این استان در گستره زاگرس شمالی انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بخشنامه وزارت صنعت در خصوص الزام شرکت های فولادی به ارائه محصول با نرخ ارز 4200 تومانی در بورس کالا انتقاد کرد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
تلاش ها نه برای کاهش خروج دانشجویان و نه بازگرداندن دانشجویان موثر بوده است و به همین علت شاهد رشد روزافزون مهاجرت به خارج از کشور هستیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۴    
مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: 75 هزار هکتار زمین کشاورزی مرغوب شناسایی شده توسط کارشناسان این مدیریت در مناطق جنوبی استان فاقد زهکشی بوده و نیاز مبرم به اجرای طرح زهکشی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۴    
40 ساله بنظر می رسد با اینکه تا کمر سر در سطل زباله دارد اما پیداست قامت بلندی دارد و سیاهی زباله ها بر صورت و لباس هایش حتی از دور هم پیداست، می گوید؛ رزق او در پلاستیک ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۴    
روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و بخشی از فعالان بخش خصوصی و نمایندگان متولی طرح بازآفرینی شهری از پیش نویس بسته وزارت راه و شهرسازی برای مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری در نوسازی بافت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۴    
ذهن مردمان سرزمین مان همواره از صفا و شاعرانگی کوچه باغ های روستایی خالی نبوده و بوم گردی، در اشتیاق همین نوستالژی و عطر خوش دیوارهای کاهگلی باران خورده، هیزم داغ تنور ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۴    
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: 20 کودک زیر پنج سال در این استان برای انجام عمل جراحی کاشت حلزون گوش متقاضی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۴    
مراسم اختتامیه یازدهیم دوره لیگ علمی بین المللی پایا صبح دوشنبه 22 مرداد 97 برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۴    
معاون آموزشی وزارت بهداشت از عدم تغییر ظرفیت پذیرش پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کنکور 97 خبر داد و گفت: شرایط پذیرش در دانشگاه های علوم پزشکی مانند سال گذشته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۴    
دبیر انجمن قطعه سازان با اعلام اینکه امروز صنعت قطعه سازی در بحران قرار دارد، گفت: به خودروسازان گفتیم از اول شهریور امکان تولید قطعه نداریم و مسئولیت بیکاری کارگران این صنعت متوجه بانک مرکزی و وزارت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۴۴    
یک روز پس از رسانه ای شدن ماجرای نامه نگاری آیت الله صادق آملی لاریجانی با مقام معظم رهبری درمورد نحوه برخورد با مفسدین اقتصادی که با تمرکز بر لزوم برخورد با سوءاستفاده کنندگان از بحران ارز و سکه در ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۴    
تشکل ها و سازمان های مردم نهاد (سمن ها) به ویژه فعالان در حوزه جوانان، به عنوان یکی از بسترهای مشارکت اجتماعی به رغم حمایت های دولت، همچنان در هزار توی بوروکراسی و مشکلات ساختاری دست وپا می زنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۴    
یک مقام مسئول گفت: اگرچه فروشندگان لبنیات سنتی ادعایی مبنی بر ارگانیک بودن آن دارند اما این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۴    
رییس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش گفت: ناوگان نفتکش ایران برای مقابله با تحریم ها و حمل نفت کشور به سوی مقاصد صادراتی آماده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۲۴    
بنده صددرصد مخالف این رویه هستم که دارو را به صورت فله وارد کشور کنیم و به بسته بندی آن بپردازیم، چرا که قطعا دزدی بوده و یک نوع رانت محسوب می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
5 نفر از روسای دانشگاه های کشور با رای مثبت اعضای کمیته منتخب تائید صلاحیت روسای دانشگاه ها انتخاب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کشاورزان استان در امر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی مشارکت بیشتری داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به بیست و سومین دوره مسابقات جهانی رباتیک فیرا در کشور تایوان با کسب 16 مقام مختلف دانش آموزی و دانشجویی به کار خود پایان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
رئیس دانشگاه امیرکبیر در آئین نکوداشت مهندس نفیسی، از افتتاح موزه پلی تکنیک در این دانشگاه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب های زیر زمینی کشور گفت: در کشور 320 هزار حلقه چاه غیرمجاز وجود دارد که امسال تاکنون 10 هزار حلقه از آنان پلمب شده و برای پلمب مابقی آنان برنامه هایی در نظر گرفته ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اگر افرادی از بودجه بیت المال تحصیل کرده باشند و بخواهند از این طریق هم تدریس کنند و استاد دانشگاه شوند، کار غلطی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
ساعت کاری آجرپزی از 3 صبح شروع می شود و تا 17 ساعت بعد ادامه دارد و کودکان بخش مهمی از فعالیت در این ساعات را به دوش می کشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
وزیر دفاع گفت: با داشتن صنایع دفاعی بروز، هوشمند و قدرتمند است که می توانیم از صلح محافظت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
خال با اشاره به رو به پایان بودن ظرفیت بهشت زهرا گفت: برای تأمین زمین آرامستان در اطراف تهران نیازمند همکاری دولت هستیم .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نوع تفکر دولت اظهار داشت: تفکری که در پنج ساله گذشته حاکم بوده تفکری نیست که بتواند اقتصاد ایران را در شرایط بحرانی مدیریت کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
اولین جلسه گزارش حسابرسی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه در استان آذربایجان غربی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
رییس سی و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با بیان اینکه شفافیت در امور جشنواره اولویت اصلی ماست تاکید کرد که امکان انتشار اطلاعات درباره دستمزد هنرمندان را نداریم.