پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 30 مرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 مرداد 1397 شعار سال 2 مرداد 1397 شعار سال 3 مرداد 1397 شعار سال 4 مرداد 1397 شعار سال 5 مرداد 1397 شعار سال 6 مرداد 1397 شعار سال 7 مرداد 1397 شعار سال 8 مرداد 1397 شعار سال 9 مرداد 1397 شعار سال 10 مرداد 1397 شعار سال 11 مرداد 1397 شعار سال 12 مرداد 1397 شعار سال 13 مرداد 1397 شعار سال 14 مرداد 1397 شعار سال 15 مرداد 1397 شعار سال 16 مرداد 1397 شعار سال 17 مرداد 1397 شعار سال 18 مرداد 1397 شعار سال 19 مرداد 1397 شعار سال 20 مرداد 1397 شعار سال 21 مرداد 1397 شعار سال 22 مرداد 1397 شعار سال 23 مرداد 1397 شعار سال 24 مرداد 1397 شعار سال 25 مرداد 1397 شعار سال 26 مرداد 1397 شعار سال 27 مرداد 1397 شعار سال 28 مرداد 1397 شعار سال 29 مرداد 1397 شعار سال 30 مرداد 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۲    
محدودیت وکالت در جرایم علیه امنیت داخلی وخارجی کشور،حالا دامنگیر متهمان اقتصادی هم شده است. وکیل یکی از متهمان جرایم اقتصادی اخیراً به دادگاه مراجعه کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۲    
نمایندگان مردم کرمانشاه می گویند از محل اعتبار 200 میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی تا به حال مبلغی در مناطق زلزله کرمانشاه هزینه نشده و دولت این پول را در جای دیگری مصرف کرده است
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۰    
کشاورزی به شاهراه گسترش تجارت و مبادلات اقتصادی میان استان مازندران با ولگاگراد تبدیل می شود .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۲    
برای نخستین بار نیست که شاهد سرگردانی گزارشگران صداوسیما در یک کشور خارجی هستیم. 2 ماه قبل هم در جریان برگزاری جام جهانی این اتفاق رخ داد و هیچ کدام از نفرات اعزامی نتوانستند با آی دی کارت مسابقات به ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۳:۰۰    
ماجرای درخواست پلیس برای ارتقاء ایمنی خودروها و بهانه های خودروسازان از زبان رضا رشیدپور.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۱:۰۱    
لاکهید مارتین از مخاطبان توئیتری اش می خواهد عکسی از محصولاتِ این شرکت را توئیت کنند و آن ها بمبی که بر سر دانش آموزان یمنی افتاد را بر سرش آوار می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۱:۰۱    
رئیس هیئت تیر اندازی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج سالن تیراندازی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۱:۰۱    
احزاب باید تمرین دولت سایه را داشته باشند و با نقد دولت مستقر، خود را در اداره و حل معضلات کشور توانمند سازند. این روالی است که در کشورهای با حکمرانی حزبی دنبال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۱:۰۱    
رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: دولت باید به قطع دست مافیای آب بپردازد که متاسفانه سودهای کلانی در پروژه های عظیم مربوط به سد سازی و انتقال آب بین حوزه ای برده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۱:۰۱    
در جلسه کمیسیون لوایح هیات دولت، با مجوز فروش ساختمان نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در نایروبی و لاگوس موافقت شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۱:۰۱    
تصاویری که برخی محیط بانان و فعالان محیط زیست این استان گردآوری کرده اند و نشان می دهد، چه وضعیت دردناکی در منطقه حفاظت شده جهان نما و پارک ملی گلستان حاکم است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰    
مدیریت نظارت بازار سازمان بورس از صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت 150 میلیاردی شرکت لیزینگ رایان سایپا و جزئیات عرضه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
باغ تاریخی 140 ساله کلانتر اخیرا به سبزی فروشی تبدیل شده اما با پیگیری ها و درخواست های مردمی، میراث فرهنگی از آغاز مرمت این بنا در روزهای آینده خبر می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
جت جنگنده تمام ایرانی به نام کوثر توسط رئیس جمهور رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
شهردار تهران با اشاره به مشکلات مالی شهرداری تهران گفت: با کمک بانک مرکزی و بانک شهر مشکلات انتشار 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت رفع شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
جدیدترین شکارچی پهپاد موسوم به DroneHunter به پنتاگون فروخته شد تا وزارت دفاع آمریکا با تکیه بر آن، بتواند کنترل بهتری بر آسمان، علیه پرنده های ناشناس فنّاورانه داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره توقف صدور گواهینامه های راهنمایی و رانندگی به دلیل نداشتن کارت خام توضیحاتی را ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۰    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای مهلت تعویض دسته چک قدیم با دسته چک صیادی را تا ششم آبان و به مدت دو ماه تمدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۰    
مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی تا سه شنبه شش شهریور تمدید شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز از اعلام آمادگی شهرداری تبریز برای اجرای طرح سازمان ملل در مناطق حاشیه نشین تبریز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۰    
دولت مغرب پس از موافقت شاه این کشور اعلام کرد که تمامی دختران و پسران جوان بین 19 تا 25 سال این کشور باید به خدمت سربازی بروند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۴    
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری در اولویت است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۲۴    
"موسساتی که نگاه تجاری به آموزش وپرورش دارند، موفقیت های دانش آموزان را به نام خودشان ثبت و مصادره می کنند".
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۶:۱۴    
نیم قرن پیش اگر تجمع در مدرسه فیضیه قم پایه گذار انقلاب اسلامی ایران شد اما پنج شنبه گذشته محل تجمعی بود که همگان برای اعلام برائت از آن ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۱۴    
فرامرز توفیقی با بیان اینکه نرخ سبد معیشت از پنج میلیون هم فراتر رفته است، می گوید: راهکارهای عام و جامع می تواند قدرت خرید از دست رفته ی دستمزد را تا حدودی احیا کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۱۴    
پخش تلویزیونی بازی های آسیایی 2018 اندونزی بار دیگر به جنجالی بین تماشاگران، هواداران، رسانه ها و صدا و سیما تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۱۴    
گزارشگر ویژه حقوق بشر و اقدامات قهری یکجانبه سازمان ملل اعمال مجدد تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان را نامشروع ، ظالمانه و مضر دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۰    
استاندار گیلان گفت: بخشی از تحریم ها برای استان، فرصتی قابل توجه است و باید حوزه معاونت اقتصادی استانداری، برنامه ریزی صحیحی برای تحقق این مهم انجام دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۰    
نیمه دوم سال که حضور گردشگران در جزیره افزایش پیدا می کند، تخلفی صورت نگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰    
با حکم وزیر کشور، مسعود مرسلپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهرمعرفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۲    
پاداش مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد کشورمان شب گذشته (دوشنبه) و در محل دفتر کادر سرپرستی کاروان اهدا شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
وزیر ورزش و جوانان حکم مدیرعاملی حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
روابط عمومی متروی تهران اعلام کرد که ساعت کار خطوط شش گانه متروی تهران وحومه از روز پنجشنبه اول شهریور ماه سال جاری به حالت عادی باز می گردد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
مدتی است که رشته های میان رشته ای در کانون توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و عزمی جدی در تعریف ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: لوایح شفافیت و تعارض منافع نقش مهمی در مبارزه با فساد و سالم سازی اقتصاد کشور دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
روز پنجشنبه 25 مرداد در زیرزمین مدرسه فیضیه قم تجمعی اعتراضی برگزار شد که حواشی فراوانی را در پی داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
در مواردی باند پرواز فاصله بسیار کمی از مردم دارد و برخی از باندها در کنار اقیانوس یا کوهستان ساخته شده اند و فرود در آن ها از عهده خلبانان خونسرد بر می آید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
حالا دیگر مردم روستا هم به کمک بچه های گروه جهادی آمده بودند؛ یکی بیل در دست داشت، دیگری سطل رنگ و همه پای کار آمده بودند...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
میلاد میری جوان 30 ساله لرستانی گفت: با چهار میلیون تومان سرمایه و 10 کندوی زنبور عسل کارم را شروع کردم که به لطف خدا امروز میزان سرمایه به 200 میلیون تومان و تعداد کندو ها به 600 رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
استاندار کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، 286 طرح عمرانی و خدماتی در این استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 13 طرح نیز آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از تغییرات قریب الوقوع احتمالی در مدیریت شرکت ارتباطات سیار ایران داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
استاندار خراسان رضوی ارتباط بی واسطه با خدمتگزاران را حق مردم و تکریم و پاسخگویی به آنان را تکلیف مسوولان دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
در شورای راهبری و سیاست گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد، استاندار زنجان تمرکز بر اتحاد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۲    
هاشمی گفت: در اجرای طرح تحول متاسفانه اشکال بزرگ کارم این بود که اعتماد کردم و طرح را پیشنهاد دادم، من قبلاً در میان سیاسیون نبوده ام آن ها گفتند برو و ما پشتت هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۲    
گفتنی است 6،800 میلیارد تومان فرار مالیاتی پزشکان، معادل یارانه یک سال 12 میلیون ایرانی و وام ازدواج برای 450،000 زوج جوان است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۲    
در این برنامه به سراغ مردم رفتیم تا ببینیم نظر آنها در مورد زندگی آقازاده ها چیست؟ آیا حاضرند همانند فرزندان آقازاده ها زندگی کنند؟
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۲    
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت: موارد زیادی از آبیاری زمین کشاورزی با پساب تصفیه نشده طی سالهای گذشته داشتیم که با متخلفین برخورد و برخی از کشاورزان با یکسال حبس جریمه شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۲    
تغییر رویه های کاری دیجی کالا پس از التهابات اقتصادی نشان می دهد این بنگاه بزرگ اقتصادی وارد فاز تازه ای از تاثیرگذاری بر بازار و مشتریان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۲    
فقر، چهره زشتی دارد و ممکن است در هر نقطه ای از جهان قابل مشاهده باشد. ولی گاهی اوقات قرار گرفتن فقر و غنا در کنار یکدیگر، نابرابری را به وضوح نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۲    
عضو شورای شهر تهران از عدم دسترسی مردم به جزئیات طرح تفصیلی شهر تهران گلایه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۲    
خجسته گفت: وزیر بهداشت در خصوص برنامه ی این وزارت خانه برای مقابله با تحریم ها پاسخگو باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۲    
حجت الاسلام پژمان فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات استاندار مبنی بر اینکه دولت حتی ریالی از پدیده پول دریافت نکرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۲    
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به اینکه روز گذشته صادرات ایران به عراق شکسته شد، گفت: در این روز بیش از هشت هزار تن کالا به ارزش 55 میلیون دلار صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۰    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تمامی کشورهای عربی از جمله دبی در روز عید قربان به لنج ها اجازه تخلیه و بارگیری کالا را نمی دهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد: چهار ساعت حضور بی وقفه ظریف در کمیسیون امنیت ملی برای پاسخگویی به 12 سئوال نمایندگان از رژیم حقوقی خزر و گرین کارت های ادعایی ذوالنوری تا تحریم و برجام و عفرین و ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۰    
مقامات عراقی قصد دارند از ایالات متحده آمریکا درخواست کنند تا از برخی تحریم هایی که علیه ایران وضع شده است معاف شوند تا بغداد بتواند به تجارت با تهران ادامه دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۰    
رئیس قوه قضاییه، بخشنامه "نحوه رسیدگی به پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی کشور" را به روسای کل دادگستری استان ها و دادستان های سراسر کشور ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۲۰    
هیات وزیران با برگزاری گردهمایی بین المللی اقتصاد سبز با تاکید بر نقش زنان و معیشت پایدار در منطقه اکو و کارگاه آموزشی اقتصاد سبز در چارچوب ریو +20 برای زنان موافقت نکرد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۰:۱۰    
سهم بخش های مختلف از تسهیلات بانکی را از جهت توصیه تحریمی ریچارد نفیو تحلیل کنید؛ خواهید دید که ابعاد ماجرا به جهات اقتصادی سیاسی بسیار تکان دهنده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
مدیر بندر امیرآباد با اشاره به ظرفیت های مختلف امیرآباد گفت: بندر امیرآباد بزرگترین بندر شمال کشور با هزار و 60 هکتار وسعت و پایلوت غلات شمال کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
معاون وزیر آموزش و پرورش از وجود 142 هزار بازمانده از تحصیل در کشور خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها یک میلیون و 483 هزار کلاس اولی در سال تحصیلی جدید سر کلاس خواهند رفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۴    
مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: کمبود نیروی انسانی را از چالش های اساسی مراکز پزشکی قانونی در گلستان است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۴    
استاندار مازندران، توسعه همکاری های اقتصادی بین مازندران و ولگاگراد را نیازمند تحول اساسی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۴    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان بر پایش خدمه خارجی شناورهای صیادی در آب های ایران تاکید کرد و گفت: خدمه خارجی در شناورهای صیادی در آب های کشور باید دارای پرونده اشتغال باشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۴    
معاون سازمان شیلات ایران گفت: شناورهای متخلف صید فانوس ماهیان به دادگاه معرفی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۴    
رئیس انجمن راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی فارس خواستار پیگیری جدی بحث بیمه راهنمایان گردشگری شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۴    
شهردار زنجان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با وزارت دفاع برای ایجاد مسیر دسترسی از داخل پادگان ارتش، گفت: وجود پادگان در داخل شهر یک معضل است که باید نسبت به حل این موضوع اقدام شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۴    
نماینده کاشان در شورای اصفهان گفت: منابع طبیعی برخی مزارع را ملی و در روزنامه ها منتشر می کند اما کشاورزان وقتی متوجه می شوند که علیه آنها شکایت شده و همین مسئله سبب نارضایتی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۴    
بازرس کل استان قزوین گفت: برای جلوگیری از هرگونه تضییع بیت المال در اراضی دولتی لازم است با تشکیل بانک اطلاعاتی از زمین های دولتی بر نحوه واگذاری ها نظارت جدی شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۴    
مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از زمان اجرای طرح شناسنامه دار کردن دار قالی ها در زنجان تاکنون 23 هزار دار قالی شناسنامه دار شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۴    
استاندار البرز به فعالیت های مثبت پارک علم و فناوری و تلاش برای تقویت تجاری سازی اقدامات توسعه ای در استان اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۴    
سمانه احسانی نیا دختر هنرمند مشهدی ست که با وجود معلولیت دست هایش، با دهان نقاشی هایی می کشد که تحسین همه را به دنبال دارد. سراغ این دختر قدرتمند رفتیم تا شنونده روایت زندگی اش باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۴    
آنچه درباره جنگنده تمام ایرانی کوثر باید بدانیم .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۴    
توهین، ایراد افتراء و نشر اکاذیب نسبت به رؤسای سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونان رئیس جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری و اعضای شورای نگهبان جرم سیاسی محسوب می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۴    
بررسی آمار رسمی حاکی از آن است که قیمت متوسط هر مترمربع آپارتمان در مناطق یک پایتخت طی فروردین امسال 11 میلیون و 773 هزار تومان بوده که با رشد 27 ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۴    
یک ماه از اقدام مالک خانه فروغ برای تخریب می گذرد و با وجود وعده هایی که برای ثبت این خانه در فهرست آثار ملی داده شده بود، هنوز این امر محقق نشده است. گفته می شود پرونده ثبت ناقص است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۴    
تل آویو به منظور انتقام جویی از فلسطینیان به دلیل تداوم راهپیمایی های بزرگ بازگشت برای چندمین ماه متوالی، به همان ابزار فشار قدیمی خود یعنی گسترش شهرک سازی ها متوسل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۲    
عرفات، نام منطقه وسیعی است با مساحت حدود 18 کیلومتر مربع، در شرق مکه، اندکی متمایل به جنوب، در میان راه طائف و مکه است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲    
این روزها در حالی طرح نرده کشی در پل 400 ساله اصفهان در حال اجرا است که بسیاری از دوستداران و کارشناسان میراث به این اقدام اعتراض دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲    
در سال های اخیر با بروز مشکلات اقتصادی در پی تصمیمات دولتی کاهش فعالیت در حوزه ساخت و ساز و حتی کشاورزی مشهود است و این موضوع برروی بازار کار کارگران فصلی نیز تاثیرگذار بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۲    
این جوانان با خریدن عطش و آتش گرماهای اهواز بدون منت شبانه روزی کار کردند اما به قول خودشان توانستند آتش گرمای آتشین خوزستان را برای این خانواده محروم بکاهند و گامی مستحکم و آهنین در مسیر غبارزدایی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی جزئیات تازه ای از سرنوشت جانباز خراسانی را که به دلیل تشابه چهره با اتباع افغانستانی به این کشور فرستاده شده و در غربت جان سپرده، تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰    
یک وکیل دادگستری با اشاره به اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه صد مدیر ارشد برای اثبات دوتابعیتی نبودنشان باید سوگند بخورند، گفت: صحبت های این نماینده مجلس خلاف قانون مدنی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد مهمترین دستاوردهای قراردادهای علمی بین المللی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۰    
در آستانه فرار سیدن عید سعید قربان بازار خرید و فروش دام در همدان رونق گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۰    
در حاشیه رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا 2018 که با قهرمانی نماینده کشورمان (مس سونگون) به پایان رسید، سه بازیکن این تیم با پیشنهاد یک تیم لالیگایی روبه رو شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۰    
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نباید به مناسبت های خاص محدود شود گفت: تقدیرها نباید فقظ مناسبی بلکه باید موضوعی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۰    
رضا عبدلی از مافیای بزرگ زباله های خشک در پایتخت خبر داد. او گفت: متأسفانه مافیای بزرگی با توجه به سود زیاد جمع آوری زباله های خشک شکل گرفته که برای ساماندهی آن ها توسط افراد خلاق اپلیکیشنی طراحی شده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۰    
آتش و بلوط های زاگرس آوردگاه بزرگی را شکل داده اند؛ یک روز آتش کامیاب می شود و درختان را به خاکستر می نشاند و گاهی هم بلوط ها، اما با هر حریق بخشی از تن پوش سبز زاگرس به خاطره ها می پیوندد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: توفان و وزش بادهای شدید و گرم حدود 10 میلیارد تومان به باغات عناب استان خسارت وارد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت امسال 27 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با سرمایه گذاری 33 میلیارد و 344 میلیون ریال در استان به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۰    
رایزنی با نمایندگان مجلس در خصوص اعضای کابینه، برنامه های اجرایی قوه مجریه و تصویب لایحه های دولتی به خصوص لوایح بودجه از مهمترین وظایف و کارکردهای معاون پارلمانی رئیس جمهوری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به وجود دو هزار تخت بیمارستانی در این استان گفت: از این تعداد 400 تخت طی دو سال گذشته اضافه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۰    
استاندار سمنان با بیان اینکه 578 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی به مناسبت هفته دولت در استان افتتاح می شود، گفت: 372 میلیارد و 686 میلیون تومان برای این طرح ها هزینه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۰    
استاندار ولگاگراد روسیه، این استان را شریک قوی و قابل اعتماد در زمینه های مختلف برای مازندران برشمرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۰    
بارگیری تانکرهای آب برای معادن شن و ماسه، آن هم از قنات دولت آباد در این هیاهوی کم آبی ، موضوعی است که مسئولان استان یزد و شهرستان مهریز باید به سرعت به آن رسیدگی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه پیشرفت های زیادی در کشاورزی داشته ایم ولی توسعه کشاورزی در ایران فاصله زیادی با شاخص های توسعه دنیا دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی توسعه اراضی زراعی و باغی در حاشیه دریاچه ارومیه را نگران کننده دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۰    
در حالی وام های زلزله زده های کوهبنان تمام شده که مردم به دلیل گرانی مصالح ساختمانی نمی توانند واحدهای نیمه ساز را تکمیل کنند و کار ساخت اکثر خانه ها در مرحله سقف متوقف شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۰    
سومین روز از بازیهای آسیایی در حالی برای کاروان ایران دنبال شد که ورزشکاران ایران نه تنها چهار مدال کسب کردند بلکه پنج مدال دیگر را برای روزهای آینده مسجل نمودند.