جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 3 مرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 مرداد 1397 شعار سال 2 مرداد 1397 شعار سال 3 مرداد 1397 شعار سال 4 مرداد 1397 شعار سال 5 مرداد 1397 شعار سال 6 مرداد 1397 شعار سال 7 مرداد 1397 شعار سال 8 مرداد 1397 شعار سال 9 مرداد 1397 شعار سال 10 مرداد 1397 شعار سال 11 مرداد 1397 شعار سال 12 مرداد 1397 شعار سال 13 مرداد 1397 شعار سال 14 مرداد 1397 شعار سال 15 مرداد 1397 شعار سال 16 مرداد 1397 شعار سال 17 مرداد 1397 شعار سال 18 مرداد 1397 شعار سال 19 مرداد 1397 شعار سال 20 مرداد 1397 شعار سال 21 مرداد 1397 شعار سال 22 مرداد 1397 شعار سال 23 مرداد 1397 شعار سال 24 مرداد 1397 شعار سال 25 مرداد 1397 شعار سال 26 مرداد 1397 شعار سال 27 مرداد 1397 شعار سال 28 مرداد 1397 شعار سال 29 مرداد 1397 شعار سال 30 مرداد 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۵۱    
مردم با سختی ها و گرانی ها می سازند اما وقتی ببینند عده ای حق ملت را پایمال می کنند این مسئله به اعتمادشان آسیب می زند. شفاف سازی باید به همه حوزه ها نیز تسری پیدا کند تا آرامش روانی به جامعه برگردد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۵۱    
سومین جلسه کارگروه رفع دودزایی صبح امروز سوم مرداد 97 به منظور بررسی آلایندگی اتوبوس های خط 2 برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۱۲    
پیام تشکر علیرضا بیرانوند از مقام معظم رهبری: توصیف خوشحالی ام در واژه ها نمی گنجد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۴۱    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کاهش آلودگی هوای تهران، پیشنهاد داد تا شهرداری پایتخت با دریافت عوارض ایجاد انرژی های پاک ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۱    
از قدیم همیشه آوایی در بازار و خیابان های منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس ما رو به سوی خود می خواند که بفرمائید عکس با حرم چه آن موقع که همه دوربین عکاسی نداشتند یا بعدتر که عکاسی در حرم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۱    
داود محمدی نماینده قزوین با رای نمایندگان و علیرغم اعتراضات مطرح شده در صحن علنی مجلس نسبت به معرفی یک کاندیدا از سوی هیات رئیسه مجلس برای ریاست کمیسیون اصل نود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز با اشاره به بهره برداری از یک هزار کیلومتر خط انتقال گاز در سال 96 اعلام کرد که امسال نیز یک هزار کیلومتر خط انتقال گاز به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۳    
چند مدتی است جایگاه های عرضه سوخت خودروهای سنگین در زاهدان با صف های طولانی روبرو شده است. مشکلی که می تواند علل پیدا و پنهان زیادی داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: طبق طرح تفصیلی جدید شهر رشت، توسعه مرکز استان باید به سمت جنوب شهر (از سمت میدان گیل به سمت جاده تهران) صورت گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۳    
احمد همتی درباره وضعیت نرخ ویزیت در مطب ها درمانی درکشور، گفت: تعیین نرخ مصوب و تعرفه قانونی برای اخذ ویزیت از بیماران راهبرد بسیار مهمی برای تعیین نرخ ویزیت است بنابراین تمام پزشکان می بایست تنها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۲    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ارائه خدمات بدون وقفه برای صدور گواهی ها و مجوزهای مورد نیاز تامین کالاهای اساسی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۲    
بررسی وضعیت شاخص آلودگی هوا چهارماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشانگر افزایش آمار تعداد روزهای فراتر از حد مجاز بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۲    
ناخدایکم شفقت رودسری گفت: حامل پیام صلح و دوستی ملت و دولت ایران به کشور دوست و همسایه، آذربایجان هستیم و امیدوارم با شرکت در این مسابقات نظامی بتوانیم علاوه بر ارتقای توان رزمی سبب توسعه روابط در ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۲    
ایرج حریرچی در این مراسم که سوم مرداد در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، با بیان اینکه دکتر کمالی رئیس پیشین دانشگاه از دهه 60 در حوزه توانبخشی زبانزد بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۳۵    
دبیر اجرایی همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی گفت: هزینه های درمان و کاشت دندان (ایمپلنت) در کشور به دلیل اینکه تحت پوشش تعداد محدودی از بیمه های اجتماعی است، بسیار گران است .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۰    
نماینده حوزه انتخابیه دهلران ، دره شهر ،ابدانان و بدره گفت: با جذب اعتبار مصوب روند اجرای پروژه های مختلف حوزه جنوب استان ایلام به خصوص طرح های زیربنایی رونق و سرعت می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۰    
مدیرعامل شرکت گاز پارس جنوبی گفت:این مجتمع اکنون راهبری 10 پالایشگاه بزرگ گازی کشور را بر عهده دارد و در آستانه تصدی پالایشگاه های یازدهم و دوازدهم متشکل از فازهای13، 22و 24طرح توسعه پارس جنوبی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: از مجموع جمعیت 858هزارو 85 نفری واجد شرایط این استان تاکنون 31 درصد کارت ملی هوشمند نگرفتند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۰    
اتهام علیه شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری ایوان موضوعی بوده که چند هفته پیش تحت عنوان افشاگری از سوی یک عضو شورا مطرح و با استقبال رسانه ها همراه و با پیگیری قضایی ادامه یافت اما اعلام نتیجه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۷:۵۰    
استاندارمازندران گفت که پسماند سه هزار و 600 تنی در روز مازندران با اجرای طرح های فراوری در حال تعیین تکلیف است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۷:۴۰    
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اعتقاد دارد که با قطعی بیش از چهار ساعتی برق فاتحه کشاورزی و چاه های آب کشاورزی استان خوانده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۷:۱۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: صنعت استان نیازمند معماری نوین است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان و خانواده هایشان می توانند از تخفیف 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی و جهانگردی استفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰    
تلاش اپراتورهای داخلی برای حفظ مشترکان خود در ایام حج و ترغیب حجاج برای استفاده از سیم کارت های وطنی به جای اپراتورهای کشور میزبان ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تخلف 32 میلیارد تومانی شرکت های واردکننده گوشی همراه گفت: شرکتی حدود 13 میلیارد تومان تخلف داشت و شرکتی حدود 90 میلیون تومان.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۳    
کمیته ی انضباطی فدراسیون جودو، فاطمه رشیدی را احضار کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۳    
علی صوفی وزیر تعاون در دولت اصلاحات : واقعیت این است که ریشه برخی از عدم شفافیت ها خود مجلس است. شما یک بررسی کنید و ببینید چه تعداد از افراد مطرح شده در لیست انتصاب شدگان فامیلی در شستا از وابستگان ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۳    
جلسه مشترک ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی و شهرستان خنداب به ریاست استاندار مرکزی تشکیل و مشکلات خنداب بررسی شد .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۳    
واردات روغن خام طی سه ماهه بهار امسال 45 درصد از لحاظ وزنی و 48 درصد از لحاظ ارزش دلاری کاهش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی در همدان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
در جوامعی که ساختارهای آن ها نهادینه نیست، به طور طبیعی اندیشه های آن ها هم نهادینه نیست؛ چرا که مهم ترین نهاد اندیشه در جوامع خصوصاً در جوامع مدرن، نهاد دانشگاه است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
همتی در شرایطی به میرداماد می رود که سیستم بانکی و بانک مرکزی در بدترین شرایط خود در پنج دهه اخیر است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
دورنمایی که پیشتر هرگز مورد توجه دولت ها قرار نگرفته بود تا جایی که بی هیچ ملاحظه، می کوشیدیم سیاست های خودکفایی در تولید همه محصولات کشاورزی را پی بگیریم و حالا نشانه های تلخش را در بحران خشکسالی می ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس قوه قضائیه در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی سه کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان را به پارلمان معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد خبرهای منتشر شده در مورد حضور فرزندانش در کارهای اقتصادی گفت: فرزندان بنده نه کار اقتصادی می کنند نه جرمی مرتکب شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
در شب میلاد امام رضا(ع) زائران از شهرهای مختلف خود را به مشهد مقدس رسانده تا میلاد آن حضرت را باشکوه و پرشورتر از سال های قبل جشن بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
مدیر مجتمع معدنی سرب و روی مهدی آباد مهریز از ورود تمام تجهیزات فاز نخست بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه تا پایان سال جاری و نصب و راه اندازی آن ها در نیمه نخست سال آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی از شناسایی دستگاه های اجرایی برتر این استان از نظر عملکرد عمومی و تخصصی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای شهر همدان گفت: نخبگان جامعه فکر و اندیشه خود را بدون گرایش های سیاسی در اختیار مدیریت شهری همدان قرار دهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
تیم فوتبال استقلال به هیچ وجه عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشت تا جایی که هنوز فصل شروع نشده اکثر خریدهای این تیم در آستانه جدایی قرار گرفته اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیک همدان که بهمن ماه سال 93 کلنگ زنی و موعد تحویل آن پایان سال 95 عنوان شد این روزها با پیشرفت 51 درصدی در تعطیلی بسر می برد و ادامه کار معطل مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
یک مقام مسئول گفت: دخالت های بی مورد وزارت صمت، موجب شد تا مقدار زیادی دام روی دست پرواربندها باقی بماند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۳    
رئیس انجمن متخصصین پوست ایران، گفت: استاندارد سازی خدمات پوست، مو و زیبایی، در حال انجام است تا مشخص شود چه کسانی می توانند این خدمات را با هزینه های مشخص ارائه بدهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۳    
به پیشنهاد الیاس تاج الدینی و با حکم حسین شیرزاد، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، منوچهر محمدی به عنوان مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۳    
عیسی کلانتری ،رییس سازمان محیط زیست گفت: دود و غبار ناشی از آتش سوزی بخش عراقی هورالعظیم به سمت ایران می آید اما تلاش می کنیم که خود آتش سوزی به سمت ایران نرسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۳    
نمایندگان مجلس مصوب کردند دفتر حمایت از اطفال و نوجوانان در قوه قضائیه تشکیل شود
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۳    
چندی است کمبود و گرانی بطری، صنایع مرتبط با این بخش را با مشکلات زیادی مواجه کرده است؛ بررسی ها نشان می دهد تخلفی در عرضه توسط پتروشیمی ها در بورس رخ نداده و این بار نیز رد پای دلالان به چشم می خورد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۳    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و تکریم رییس سابق ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۳    
قائم مقام مرکز تحقیقات ایمپلنت های دندانی با اشاره به اینکه ایمپلنت درمان فانتزی و لوکس محسوب نمی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۳    
یازدهمین جلسه علنی رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی، مالی اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی باقری برگزار شد. متهم ردیف اول آقای الف.م ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۳    
وزیر نیرو گفت:طی چند روز آینده دو نیروگاه کاسپین در شمال کشور و همچنین نیروگاه پرند وارد مدار خواهند شد و به افزایش توان تولید برق کشور کمک خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۳    
علی ربیعی با رونمایی از سه برنامه دولت برای حفظ اشتغال در زمان تحریم گفت: در راستای تثبیت اشتغال متناسب با تحریم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۳    
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: یک هزار و 909 فقره از پرونده های تصادفات ثبت شده در سال گذشته ساختگی بود که در یک هزار و 889 مورد مردان و در20 فقره نیز زنان نقش داشتند
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۳    
شکاف جنسیتی دیجیتال در کشورهای عربی 3/ 17 درصد است، این رقم در چهارسال گذشته 2/ 19 درصد بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۳    
شرق نوشت: از افراد گمنامی که پشت پرده اقتصاد غیرشفاف ایران، پول روی پول می گذارند تا آشناترین شرکت های واردکننده خودرو که سال هاست در بازار خودروی کشور فعال هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۳    
اعتماد نوشت: تولیت آستان قدس رضوی در مصاحبه ای اعلام کرد که نهاد متبوعش یک سالی است درخواست تاسیس بانک کرده اما بانک مرکزی هنوز با این درخواست موافقت نکرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۳    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سال آینده به دلیل بازماندگان سال های گذشته و ساختار 6-3-3 دو کنکور برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۷:۴۳    
کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از نه مردادماه توزیع می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۷:۴۳    
تذکرهای مکرر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حاشیه هایی همراه بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۷:۲۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه آتش سوزی هورالعظیم در بخش عراقی این تالاب است، تاکید کرد: کاری از دست ما ساخته نیست؛ مردم ماسک بزنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۳:۴۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مشکلی در خصوص فضای مجازی عربستان بوجود آمده است که ما مکاتبه ای با وزیر حج عربستان برای حل این مشکل داشته ایم تا زائران بتوانند با خانواده های خود در ارتباط باشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۳:۴۲    
اولین بانوی موتورسوار خراسانی گفت: با حفظ شئونات اسلامی می توانیم در همه ی عرصه ها هم پای مردان وارد شویم و پیروزی را به دست آورریم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۳:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک چهارم جمعیت ایران و در برخی مواقع نزدیک به یک سوم آنها دچار علائم روانی هستند که احتیاج به مداخله برای درمان دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۱:۱۲    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث FATF را رد نکرده است و چنین موضوعی صحت ندارد بلکه بخش نظارتی مجمع نظر مشورتی و نظارتی خود را در این مورد ارائه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۱:۱۲    
در مراسمی با حضور سرلشکر جعفری ، از 10 فروند بمب افکن سوخو 22 که توسط متخصصین نیروی هوافضای سپاه و شرکت های دانش بنیان داخلی بهینه سازی و ارتقا یافته اند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۱:۱۲    
بمب خوشه ای سیمرغ، موشک بینا و بمب با قابلیت پرواز بدون موتور در کنار موشک های هوا به هوای حرارتی آر 60 ، راکت های هوا به سطح اس 8 و توپ 30 میلی متری، از تسلیحات به نمایش درآمده برای سوخو 22 بودند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۰:۲۲    
ضعف سواد حرکتی موجب مشکلاتی در سلامت و آسیب های فراوان برای دانش آموزان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۰:۱۲    
پرونده اتهام به آتش زدن جنگلهای کوه نیلکوه گالیکش توسط کارخانه سیمان پیوند گلستان روانه دادگستری شهرستان گالیکش شد .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۲    
قاسم احمدی ، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را سبب پویایی و بهره گیری از نیروی جوان در دولت دانست و گفت: خداحافظی استاندار مازندران از دولت بعید است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۲    
طرح آبیاری تحت فشار در 138 هکتار از باغ های دو روستای شهرستان قائم شهر اجرا شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۱    
وزیر نیرو گفت: توان تولید نیروگاه های برق آبی ما 50 درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است که این به علت افت ذخایر آب در مخازن سدهاست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نهایی شدن قیمت کاغذ مطبوعات و نشر در جلسه روز گذشته کارگروه کاغذ خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۱    
در حالی شرکت بهمن موتور صبح امروز اقدام به پیش فروش اینترنتی تعدادی خودروی مزدا3 کرد که طبق اعلام مخاطبان، سایت ثبت نام از دقایق ابتدایی فروش بسته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۱    
کرمعلی قندالی، رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: بسیاری از عشایر مابه ناحق مجوز مرتع از دستشان رفت و مجبور به باج دهی به افرادی هستند که دامی ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۲    
معاون مهندسی و خدمات فنی منطقه 9 عملیات انتقال گاز با اشاره به یکپارچه سازی فرآیندها در شرکت انتقال گاز ایران، گفت: در قالب پروژه پژوهشی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۰    
با توجه به رواج بی رویه شکار عقرب در پی ترویج شایعه های بی اساس در باره درآمدزایی از راه شکار این حیوان، با متخلفان برخورد جدی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۱    
نزاع یک روحانی جوان با خانواده یک سفیر بر سر شکل و شمایل یک عروسی، تبدیل به بحث های گسترده ای درباره طبقه اشراف انقلابی در فضای مجازی ایرانی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۲    
استاندار مازندران گفت: تا پایان امسال در هیچ نقطه ای از مازندران شیرابه زباله که به زمین نفوذ کند، نخواهیم داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۲    
وقتی به معمای توسعه نیافتگی ایران به رغم وجود مواهب فراوان فکر می کنیم قطعا عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... متعددی به ذهن متبادر می شود که مانع از تحقق توسعه در ایران شده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در موضوع واردات تلفن همراه تخلف نداشته و از ارز 4200 تومانی استفاده نکرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۲    
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: 550 دستگاه موتور سیکلت جدید خریداری و حداکثر تا اوایل مهرماه در اختیار محیط بانان قرار داده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۲    
وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: سال گذشته هکرهای متصل به دولت روسیه توانستند به اتاق های کنترل و فرمان تأسیسات و شبکه های برق در امریکا دسترسی بیابند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۲    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با اشاره به جبران حاشیه سود اپراتورهای موبایل در بخش صوت به جای اینترنت، تاکید کرد: اگر تعرفه صوت موبایل واقعی شود و کاهش پیدا کند، تعرفه اینترنت هم واقعی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۲    
به نظر می رسد تا بانک مرکزی مستقل نشود و نگاه قُلّکی دولت از بالای سر آن کنار نرود، انتظار اثرگذاری مستقل بانک مرکزی بر تحولات اقتصادی، غیر واقعی و آرزو اندیشانه است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
مجری مراسم چهارمین دوره حراج ملی با بیان اینکه سابقه برگزاری حراج آثار هنری در کشور ما چندان زیاد نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
محمدرضا احمدی نژاد که پیش از این سرپرست شهرداری کرج بود با 8 رای موافق، شهردار کلانشهر کرج شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس انجمن دندان پزشکان عمومی درباره مزایا و معایب استفاده از لمینت توضیحاتی داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به بارش های پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق کشور، کشاورزان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
مهم ترین عامل خارجی که موفقیت هر سازمانی را به مخاطره می اندازد، وجود رقبای قدرتمند است. در سال های اخیر در حوزه آموزش عالی نیز همانند دیگر حوزه های خدماتی یا تولیدی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
وجود ارتباط میان نیاز شرکت ها و علاقه اعضای هیأت علمی و پرداخت کمک هزینه های تحقیقاتی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فوق دکتری از مهم ترین عوامل موفقیت دانشگاه و صنعت در دانشگاه اِم آی تی و ایجاد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۳    
یک مسول وزارت بهداشت گفت: عزم جدی وزارت بهداشت بر حذف هپاتیت های ویروسی تا سال 1410 است، همچنین زندانیان بیش از بقیه در معرض خطر ابتلا به هپاتیت قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۳    
انتخاب حافظه مناسب به نیاز شما بستگی دارد. قصد داریم در ادامه این مطلب بایدها و نبایدهایی که هنگام انتخاب فلش مموری یا هارد اکسترنال باید بدانید را عنوان کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۳    
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لایحه حمایت از محیط بانان از کیفیت لازم برخوردار نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان فضا را برای اشتغال جوانان فراهم می سازد، ضمن آن که این قانون شامل افرادی که مشغول فعالیت هستند نیز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۱    
عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد محمدباقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه در تیم اقتصادی دولت هیچ دخالتی در مسائل ارز ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۲    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد، یونیسف، روز چهارشنبه با هشدار درباره "بحران" فراموشی سلامت عمومی اعلام کرد هر سه دقیقه یک دختر نوجوان 15 تا 19 ساله به ایدز آلوده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۲    
با تصویب قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و کارمندان دولت توسط مجلس تعدادی از مدیران فرهنگی و سینمایی نیز شامل این قانون می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا دیدار خود با پوتین را به سال آینده میلادی موکول کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا در توصیه به شهروندان گفت: همواره باید در استفاده از سایت های فروش کالا و نیازمندی های آنلاین، چون دیوار و شیپور مراقب و هوشیار بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارات بی پایه در خصوص ورود داروی چینی، گفت: واردات دارو و مواد اولیه دارویی کاملا تحت نظارت سازمان غذا و دارو است.