سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 مرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 مرداد 1397 شعار سال 2 مرداد 1397 شعار سال 3 مرداد 1397 شعار سال 4 مرداد 1397 شعار سال 5 مرداد 1397 شعار سال 6 مرداد 1397 شعار سال 7 مرداد 1397 شعار سال 8 مرداد 1397 شعار سال 9 مرداد 1397 شعار سال 10 مرداد 1397 شعار سال 11 مرداد 1397 شعار سال 12 مرداد 1397 شعار سال 13 مرداد 1397 شعار سال 14 مرداد 1397 شعار سال 15 مرداد 1397 شعار سال 16 مرداد 1397 شعار سال 17 مرداد 1397 شعار سال 18 مرداد 1397 شعار سال 19 مرداد 1397 شعار سال 20 مرداد 1397 شعار سال 21 مرداد 1397 شعار سال 22 مرداد 1397 شعار سال 23 مرداد 1397 شعار سال 24 مرداد 1397 شعار سال 25 مرداد 1397 شعار سال 26 مرداد 1397 شعار سال 27 مرداد 1397 شعار سال 28 مرداد 1397 شعار سال 29 مرداد 1397 شعار سال 30 مرداد 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۰    
غلامرضا کاتب، نظرسنجی صداوسیما درباره درخواست 85 درصد از مردم برای باقی ماندن کنکور را نظر سازی عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۰    
مردی ظاهرا دیوانه که تمامی چارچوبهای بین المللی را زیرپا گذاشته است. او اینبار روسیه را در مقابل چین علم کرده، حس غرور آنها را تقویت کرده و اتفاقا موفق هم بوده.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۴:۱۴    
سرای معمار زاده به عنوان بزرگترین کاروانسرای تاریخی سبزوار، مربوط به دوره قاجار است و در بافت تاریخی سبزوار واقع شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۳:۱۰    
جناب آقای رئیس جمهور با عنایت به اینکه دولتها در ایران مسئولیت پاسخگویی به ناکارآمدی هائی را بر عهده دارند که تمامی ارکان حکومت در ایجاد آن نقش داشته اند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۱۲    
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای شهر و عضو شورای شهر گرگان و شورای استان گلستان و همچنین نماینده گلستان در شورای عالی استان ها بر ضرورت ایجاد مرکز پژوهش شورا در نطق پیش از ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۳:۱۲    
رئیس شورای شهر مشهد در نشست خبری خود گفت: بخاطر موضع عدالت محور و فسادستیز، هزینه هایی می پردازیم؛ برخی از تخریب های فضای مجازی علیه اعضای شورا و مدیریت شهری نیز ناشی از همین رویکرد است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در بازدید روز گذشته از اراضی اطراف پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران با انتقاد شدید از عمکرد این مجموعه در حوزه محیط زیست گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل با بیان اینکه تا پایان سال 530 کیلومتر مسیر ریلی را تکمیل می کنیم، گفت: راه آهن مراغه-ارومیه در هفته دولت امسال بهره برداری رسمی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۴    
کریدور بین المللی حمل ونقل شمال - جنوب ، اقیانوس هند و خلیج فارس را از مسیر ایران به دریای خزر سپس از روسیه به سن پترزبورگ و شمال اروپا پیوند می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۰    
از جوانی که همه آهن ها را پیش خرید کرده تا نقش 90 درصدی دولت در عرضه آهن در بازار
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۳۱    
با ادامه این روند احتمال می رود 10 هزار کارگر شاغل در صنایع لبنی کار خود را از دست بدهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۳    
در خبرها گاهی مطالبی را می بینیم که بعضی ها آن را جدی نمی گیرند و می گویند حساس نشو ، اما واقعیت آن است که باید نسبت به تک تک آن ها حساس شد!
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۳    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تغییرکاربری زمین های کشاورزی توسط برخی تعاونی های وابسته به دستگاه های اجرایی و دولتی خلاف قانون است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۵۰    
به بهانه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی سراغ این سوال رفتیم: چرا عنوان فعال حقوق بشر همیشه حاشیه های زیادی داشته؛ محمدصالح مفتاح روزنامه نگار و فعال فضای مجازی از تجربیاتش گفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۱    
کلیات طرح تشکیل وزارت شهدا و ایثارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۱    
مردم از مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری انتظار دارند قبل از اینکه معامله پر ابهام کشت و صنعت قطعی شود، از واگذاری آن جلوگیری شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۱    
معاون فنی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: یکی از رویکرد های این اداره کل شناسایی زمین های مستعد زنجان برای جنگل کاری است، که در این راستا 2 هزار و 500 هکتار زمین شناسایی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۳    
وزارت کشاورزی عراق امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که صدور پنج محصول کشاورزی به این کشور به دلیل کمبود تولید داخلی این محصولات آزاد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با اقدام های بهداشتی و ایمنی انجام شده، در چهار ماهه نخست امسال ابتلا به انواع بیماری دامی تب برفکی، هاری، تب مالت، سیاه زخم (شاربون) ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۳    
گمرک ایران در گزارشی آخرین وضعیت واردات کالاهای اساسی به کشور را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است نظام پرداختی معلمان باید با ارگان ها و سازمان های دیگر متفاوت باشد؛ همچون دانشگاه ها که نظام پرداختی مختص به خود دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۰    
معاون رییس دفتر خبرگزاری فرانسه در ایران از محدودیت های کار خبر در کشورمان و همچنین فشارهایی که بر روی رسانه های داخلی اعمال می شود ابراز تعجب می کند و می گوید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۰    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی امریکا که اکنون کلیدی ترین نقش در موضوع ایران را در کاخ سفید به عهده دارد، سال گذشته طرحی برای خروج امریکا از برجام و عملیاتی کردن سیاست تغییر رژیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی طرح نوآفرین را قبول کرده است و به زودی با تصویب این طرح در هیئت دولت استارت آپ ها در دوره نونهالی از مالیات معاف خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی روابط و مناسبات نادرست رایج در این استان نه تنها هیچ کمکی به توسعه آن نمی کند بلکه عامل بروز بسیاری از سوء استفاده ها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
ماجرای عجیب یک کلاهبرداری با سواستفاده از احساسات علیرضا جهانبخش
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
دور نخست تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه ایران از امروز اجرایی می شود و بی گمان اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
طبق گزارش خبرگزاری سی ان بی سی، کمیته دموکراتیک ملی آمریکا روز گذشته به کاندیداهایی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای کنگره شرکت کنند هشدار داد که از هیچ یک از دیوایس های متعلق به شرکت های چینی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
آیا قرار بود موسوی با فرستادگانی از کرات دیگر دولت تشکیل دهد؟ مگر نه این است که اعضای اصلی ستاد میرحسین همین حالا در دولت اعتدال در مصدر امور هستند؟
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۳:۳۳    
نقد خاتمی به حسن روحانی صریح و نسبتا تند است خصوصا آنجا که می گوید ضعف ها، بی برنامگی ها و حتی عدم اجرای برنامه های مصوب را نمی توان گردن رقیب انداخت و مگر جریان رقیب روحانی در این پنج سال چیزی غیر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۳:۳۳    
جهان بیگلری گفت: حال تصمیم جدید دولت در خصوص آزادسازی برخی عوامل تاثیر گذار از جمله طلا و دلار و بالاخص نوع واردات و خرید و فروش در صرافی ها، آرامش را به جامعه بر میگرداند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۳    
طبق آخرین آمار webometrics دانشگاه تهران با 67 پله صعود در بین 400 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
برای بررسی اجمالی وقایع اخیر در حوزه بحران ارزی ابتدا چند نکته بدیهی طرح و سپس نتایج آن را ملاحظه می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در گفتگوی ویژه خبری پتروشیمی های احتکار کننده ارز را نقره داغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
طرح سرباز داوطلب بسیج که درصورت تصویب آن، خدمت سربازی داوطلبانه دو تا پنج سال با دریافت حقوق خواهد بود این روزها در انتظار نظر کارشناسی کمیسیون امنیت ملی مجلس است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات محیط زیست با پوشش دسترسی عمومی در استان فعال شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۱    
انتقاد نایب رئیس شورای شهر شیراز از مدیریت سیما و منظر شهرداری شیراز حاشیه هایی ایجاد کرد که گفته می شد عدم قبول یک پیمانکار سفارشی توسط رئیس سیما و منظر شهرداری باعث این انتقاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۱    
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان از برتری استان در ورزش بدنسازی خبر داد و گفت: استان اصفهان در رشته های مختلف جزء سه تیم برتر کشور بوده و قطب بدنسازی کشور به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل ثبت احوال استان یزد از حذف مرحله ارجاع پرونده های درخواست صدور شناسنامه برای کودکان زیر پوشش بهزیستی به محاکم قضایی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۱    
معاونت حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوع پرداخت جرائم رانندگی به وزارت راه و شهرسازی پیگیری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، کاداستر (حدنگاری) اراضی ملی و ساحلی را جزو اولویت های منابع طبیعی غرب مازندران برشمرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در اتفاقی عجیب در هفته خبرنگار در حالی که رسانه ها را برای تجلیل دعوت کرده بودند، به خبرنگاران باسابقه بی احترامی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۰    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان به برداشت فندق از 18 هزار و 681 هکتار از باغات فندق استان اشاره کرد و گفت: براساس پیش بینی ها امسال 11 هزار تُن فندق از باغات گیلان برداشت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۰    
مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح سامانه نوین آبیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 178 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در کشور تحت پوشش سامانه نوین آبیاری قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه کانادا در اظهاراتی به اخراج سفیر این کشور توسط ریاض واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۰    
نام مقیمی و سرپرست معاونت سیاسی-اجتماعی استانداری تهران در فهرست بازنشسته ها قرار دارد و احتمالا بزودی شاهد خداحافظی آنها از استانداری خواهیم بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۵    
یک فعال حقوق کودک می گوید: نمی توان ادعا کرد که قصد حمایت از کودکان را داریم ولی سالی یک یا دوبار، 11 نهاد دست به دست هم می دهیم و کودکانی را که فال می فروشند و شیشه پاک می کنند را دستگیر و بعد اعلام ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۵    
در برخی موارد ابطال یا اصلاح سند با حکم دادگاه انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
تصادفات رانندگی و عدم ایمن سازی محل تردد باعث بروز مشکلاتی برای اهالی واحدهای مسکونی پادگان مهندسی بروجرد شده بود که راهداری لرستان برای رفع این مشکل پای کار آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: اجرای عملیات خط انتقال آب از چشمه سبز پوشان به اراضی پایین دست یکی از برنامه های مهم در کاهش هدر رفت و پرتی آب است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
ایران با داشتن آثار تاریخی، طبیعت منحصر به فرد و سواحل گسترده، هرگز مقصد نخست گردشگران نبوده و نیست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۰    
چندی است که سایت مرکز رسمی اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات در کشور، به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است.ماجرای عدم بروزرسانی سایت مرکز رسمی اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات در کشور چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۰    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: در صورتی که مسئولان ذیربط اجازه واردات حدود 20 هزار دستگاه خودروی پیش فروش شده را ندهند، شرکت های واردکننده خودرو مجبور به فسخ قراردادهای خود با مشتریان خواهند بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۰    
یک اقتصاددان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بانک مرکزی، با ارائه توصیه هایی به رئیس جدید بانک مرکزی، کنترل تلاطمات ارزی را تنها در حیطه اختیارات این نهاد ندانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۰    
دونالد ترامپ یک روز مانده به اولین موعد بازگشت تحریم های هسته ای ایران، فرمانی اجرایی در این خصوص امضاء و پیشنهاد امضای برجامی جامع تر با ایران را مطرح کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: خط آهن تهران - بندرعباس با صرف 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری برقی می شود که تحول بزرگی در صنعت حمل و نقل ریلی خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
استاندار گیلان گفت: در ایجاد واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی با توجه به سازگاری با محیط زیست و منابع طبیعی، استثنا قائل شده ایم و دستگاه ها در این خصوص اطلاع رسانی شایسته ای داشته باشند
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
رئیس دانشگاه فنی حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: متأسفانه ارتباطی بین علم و صنعت در دانشگاه های کشور وجود ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به بازگشایی 10 روزه سد زاینده رود برای آبیاری و نجات باغات غرب اصفهان، گفت: همچنان نگران تامین آب شرب اصفهان هستیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
بیمارستان 64 تختخوابی تکاب که از مصوبات سفر دولت نهم به استان آذربایجان غربی است در طول 12 سال فقط توانسته به 87 درصد پیشرفت فیزیکی برسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب در موردخانواده بی سرپناه دارای چند معلول توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از قدیم الایام وضع مالی ما خوب بود. ابزار فروشی داشتیم برای این در تهران خانه داشتیم چون وقتی به تهران می آمدیم در منزل خودمان باشیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، دادستان عمومی و انقلاب یزد در این رابطه با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
رئیس جامعه هتلداران ایران اظهار کرد: دو نرخی و یا ارزی شدن هتل ها، میانبری برای گران تر کردن کرایه اتاق ها نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
روز یکشنبه خبرگزاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خبری از رئیس این سازمان منتشر کرد که در آن از قول علی اصغر مونسان اعلام شده بود میزان ارزی که گردشگران خروجی سال گذشته از ایران خارج ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
رئیس اتاق اصناف ضمن رد شایعه احتکار کالا در اصناف از کمبود منابع برای پرداخت کرایه ماشین بازرسان اتاق خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نماز جمعه 12 مرداد، در تعدادی از شهرهای بزرگ به صورت هماهنگ صحنه تاختن به دولت و شخص رئیس جمهور به بهانه مشکلات اقتصادی این روزها بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
استاندار فارس با بیان اینکه مراکز علمی و دانشگاهی این استان دارای برجستگی و ظرفیت های بالایی است، گفت: توسعه این استان از مسیر مراکز علمی و دانشگاهی می گذرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
طعم تلخ تحریم های آمریکایی بازهم زیر دندان صنایع ایران رفت و این بار علاوه بر تحریم های بانکی، خودروسازان نیز طعم آن را چشیدند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
احتمالا شیطنت رسانه ها یا یکی از اعضای شورای شهر یاسوج که با نماینده بویراحمد و دنا در تناقض است باعث انتشار این نامه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران نرخ تعیین شده ستاد تنظیم بازار برای مرغ را غیرمنطقی بیان کرد و گفت: در روزهای اخیر که بازار با کاهش عرضه مرغ مواجه شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: در شناساندن جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری ساحلی استان موفقیت زیادی نداشتیم و همچنان بخش بزرگی از ظرفیت های این حوزه پنهان است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کمتر شدن خاموشی های بابرنامه برق در این استان در روزهای آینده در پیک بار مصرفی تابستان خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
استاندار گیلان گفت: مدیران عامل بانک ها با تذکر شدید به شعب خود در شهرستان ها به روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی سرعت ببخشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه طرح های اشتغال زایی گفت: بیشترین جلسات اشتغالزایی در استان بوشهر تشکیل و بیش از30 میلیارد تومان وام پرداخت شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیر هیئت دولت در 24 تیرماه سال جاری دستور دادند برای حل مشکل نقدینگی کارگروهی قوی با کار شبانه روزی تشکیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با انتقاد از عملکرد مدیران پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران در حوزه محیط زیست گفت: نفت به چاه های آب کشاورزی و زمین های اطراف نفوذ کرده و باعث آلودگی آن ها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
تنها چند سالی از هجوم آفت شپشک سفید بر دل تاغزارهای خراسان جنوبی بیشتر نمی گذرد اما این هجوم به حدی است که اگر چاره ای تدبیر نشود در آینده ای نه چندان دور خسارات جبران ناپذیری رقم می خورد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
استانداری البرز طی اطلاعیه ای از بازگشت ساعات اداری به روال قبل خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
آسوشیتدپرس نوشت، عربستان سعودی به دنبال اخراج دنیس هوراک سفیر کانادا به دلیل انتقاد وی از بازداشت فعالین حقوق زنان، از تصمیم برای قطع همه روابط تجاری میان ریاض- اتاوا خبر داد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
روزنامه جوان با دکتر محمد نظری مجری برنامه "به خانه برمی گردیم" شبکه پنج در باره حضور یکی از استندآپ کمدین های برنامه خندوانه به عنوان مجری شبکه سه مصاحبه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
باغداران طرح طوبا با گلایه از مسئولان شهرستانی اعلام کردند با وجود گذشت نزدیک به یک دهه از عمر باغات آن ها، هنوز وضعیت تامین آب آن ها مشخص نیست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان مرکزی به عنوان استان معین سنگ کشور انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۴    
عضو هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: باید در بین گروه پزشکی و تصمیم گیران به عنوان ارائه دهندگان ومردم به عنوان گیرندگان خدمات بهداشتی و درمانی به طور هدفمند فرهنگ سازی شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۴    
کاهش بی سابقه تولید پسته به دلیل گرمای بیش از حد دما و تغییرات اقلیمی مهم ترین کالای صادراتی غیرنفتی کرمان را با چالش جدی مواجه کرده و در سال جاری پسته ای برای صادرات وجود ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۴    
اظهارات روحانی در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم در فضای مجازی واکنش بسیاری را در پی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۴    
گزارشی تکان دهنده از همشهری ورزشی باعث شده تا پرونده برخورد با عملی های روی سکوها، بعد از سال ها در دستور کار باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۴    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در پست اینستاگرامی خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت: درود بر شما که جریان آزاد اطلاعات و آگاهی را در کالبد جامعه به گردش در می آورید و با آزادگی از حقوق مردم دفاع می ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۴    
تصویری از تشنج دیروز در مجلس که در پی سوال محمود صادقی درباره سود حساب های سپرده گذاری قوه قضاییه به وجود آمد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: اگر نرخ بازار ارز و ثانویه یکی شود، نوسان نرخ دلار در بازار ثانویه کمتر از 10 تومان باشد و نرخ ارز این بازار حدود 8 هزار تومان باشد صد در صد قول می دهم جنس در ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه در فهرست کالاهای گروه یکم کالاهای اساسی قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
عبدالناصر همتی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به صحبت مجری درباره پاسخ های کوتاهش، واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
هر ساله دانشگاه های جهان براساس معیارهای کمی و کیفی گوناگونی رتبه بندی می شوند که این رتبه بندی هم به صورت کلی و هم به صورت رشته ای است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از 28 مرداد ماه در جاکارتا آغاز می شود و تیم بانوان ایران با پنج ورزشکار در دو بخش ساندا و تالوی به مصاف حریفان می رود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه کارت بازرگانی باید در آینده حذف شود که البته درخصوص آن نتایجی حاصل شده است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
قائم مقام انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص جرئیات عرضه ارز پتروشیمی ها و چرایی اختلاف با آمار گمرک توضیح داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت زمین باعث ایجاد رونق کاذب برای مسکن در مدت کوتاهی شده و پس از آن دوباره رکود به مسکن بازگشته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
رئیس کل بیمه مرکزی از برنامه طراحی شده برای ادغام دو تا سه شرکت بیمه خبر داد و گفت: سهامداران باید در این رابطه تصمیم بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۳    
مدیرکل زندان های استان تهران فروش آب معدنی به مبلغ 10 هزار تومان در زندان فشافویه را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۰۳    
کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر با گذشت 10 سال از آغاز عملیات اجرایی به دلیل نبود اعتبار همچنان نیمه کاره است.