چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 2 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 3 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 4 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 5 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 6 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 7 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 8 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 9 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 10 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 11 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 12 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 13 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 14 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 15 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 16 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 17 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 18 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 19 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 20 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 21 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 22 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 23 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 24 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 25 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 27 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 28 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 29 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۱    
سریال دلدادگان در سه فاز ساخته شده که دو فاز آن روایتی از دهه 50 و 60 است و بخشی که زمان حال را روایت می کند هم قصه ای روز دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۰    
همزمان با وقوع خسوف؛ ماه گرفتگی که در ساعت 21:44:47 جمعه 5 مردادماه آغاز خواهد شد نحوه خواندن نماز آیات تقدیم علاقه مندان می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۵    
شرایط شرکت در هشتمین جایزه ادبی یوسف اعلام شد بر این اساس علاقه مندان می توانند حداکثر تا پایان شهریور 97 آثار خود را به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران اعلام کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۲    
هتل های ایران در اقدامی هماهنگ، خودرو های اجاره ای صفر کیلومتر با قیمت ارزان تر در اختیار مسافران خود قرار می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، مقامات مستثنی شده از این قانون را کاهش دادند تا دایره بازنشستگان دستگاه ها افزایش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دشمن یک لحظه بیکار ننشسته و مدام در حال برنامه ریزی برای تقابل با نظام است می طلبد مسئولین مدیریت به سبک جهادی را جدی بگیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۵    
وزارت ورزش و جوانان طی پیامی کسب مقام نایب قهرمانی جهانی تیم ایران در یازدهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهانن را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۶    
بانوی 38 ساله ای در حادثه سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی به پایین به طرز ناباورانه ای از این حادثه جان سالم بدر برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۰    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از عملیاتی شدن تغییر نحوه محاسبه کرایه حمل بار بر اساس تُن-کیلومتر که یکی از خواسته های رانندگان است تا چند روز آینده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۵    
استقلال پرونده های سنگینی از طلبکاران دارد و حالا قرار است کمیته استیناف در خصوص شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال تشکیل جلسه دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
فعالین سابق دانشجویی به بررسی تاریخچه تاسیس و فعالیت جنبش های دانشجویی بویژه بسیج دانشجویی در سال های بعد از انقلاب اسلامی و بیان خاطرات خود در قالب فعالیت های سیاسی دانشجویی پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
39 گروه یهودی در سراسر جهان حمیات خود از جنبش بین المللی تحریم کالا های اسرائیلی را اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۵    
فساد در واردات خودرو توسط عوامل دخیل در ثبت سفارش، در حالی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده که یک سند تازه نشان می دهد وزیر صنعت حمایتی ویژه و خلاف قانون از یک واردکننده خودرو انجام داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۰    
پیکر آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی صبح امروز (دوشنبه 1 مرداد) با حضور جمع کثیری از مردم تشییع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۶    
به وجود آمدن شهر های اسلامی از آن روی بود که اسلام برای انسان سازی به همه ابعاد زندگی بشر توجه داشت و هیچ گاه آخرت او را از دنیایش جدا نمی کرد ودنیای او را وسیله ای برای رسیدن به آخرت می ساخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نسل امروز باید به گونه ای عمل کند که دشمن برای همیشه از فشار اقتصادی ناامید شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۵    
همزمان با بالا رفتن سطح انتظارات مردم از غذایی که می خورند، ارائه دهندگان غذا و خدمات هم به رعایت موازین بهداشتی استاندارد، بیشتر رغبت نشان می دهند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۷    
معاون اقتصادی رئیس جمهور روحیه تعامل و همگرایی را در مسیر رفع مشکلات اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: التهابات اقتصادی را با روحیه همگرایی و تعاون می توان آرام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۲    
در دیدار هیأت کنسولی اعزامی به حج 97 با سرپرست حجاج ایرانی، علاوه بر نگاه وحدت آمیز به حج به ارائه هرگونه خدمات کنسولی به حجاج در عربستان اشاره شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
بیست ونهمین روز از اردیبهشت سال 96، دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا در سطح کشور برگزار شد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۲    
این روزها با وجود کاهش تقاضا برای میوه، قیمت محصولات باغی افزایش شدیدی داشته است!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۶    
استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه براساس آمار بانک مرکزی، نقدینگی به بیش از 1600 هزار میلیارد تومان رسیده، گفت: 95 درصد نقدینگی در دست پنج تا شش درصد افراد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مهارت افزایی و اشتغالزایی از رویکرد های اصلی فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی است و می تواند با استفاده از ظرفیت تشکل ها دوره های مورد نیاز آموزشی دانشگاهی را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۷    
روزنامه های زنجیره ای دیروز دنباله ای متقن و پر معنا از بیانات رهبری را تقطیع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۲    
برخی روزنامه های زنجیره ای و شبه زنجیره ای رهنمود رهبر انقلاب را تحریف کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۵۶    
به قول مرحوم دکتر سید جواد واحدی، استاد حقوق دانشگاه تهران بعضی ها حرف مفت می زنند ولی مفت حرف نمی زنند !
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۰۲    
جلال پیشواییان، بازیگر سینما و تلویزیون در سن 89 سالگی در آلمان درگذشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۶    
با وجود آنکه مقام های رسمی آمریکایی تا پیش از این عمدتا تلاش می کردند حمایت خود از گروهک منافقین را علنی نکنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن، نداشتن استراتژی نظامی و سیاسی ائتلاف سعودی و عدم شناخت مردم و مقاومت آن ها را از جمله علل شکست این ائتلاف در جنگ الحدیده دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۷    
دو دانشمند فلسطینی به طرز مشکوکی در داخل آپارتمانی در پایتخت الجزایر به شهادت رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه در پیام های جداگانه هفتمین قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در جهان و نیز قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوان ایران در آسیا را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
هافبک ترک تبار و ملی پوش تیم ملی آلمان رسما از مانشافت ها خداحافظی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۶    
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد مجید حسینی بازیکن این باشگاه است و حق مذاکره با تیم ترکیه ای را ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۵    
وزارت خارجه تونس امروز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تصویب قانون موسوم به کشور یهود در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، خواستار حمایت بین المللی از فلسطینیان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال پدیده در دیداری تدارکاتی حریف خود را با سه گل شکست داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۱    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با تأکید بر عزم جدی دولت برای مدیریت نقدینگی در کشور گفت: اگر رویکرد در جامعه فرافکنی و مسئولیت گریزی باشد، مشکلات حل نخواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقال اعضای گروه موسوم به کلاه سفیدها را اقدامی انسانی توصیف کرد و گفت: این اقدام به درخواست رئیس جمهور آمریکا انجام شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۵    
در آخرین روز از رقابت های جهانی والیبال نشسته هلند، مردان ملی پوش کشورمان با شکست 3 بر صفر بوسنی، رقیب بیست ساله ی فینالیست خود، برای هفتمین بار قهرمان جهان شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۵    
هم زمان با ایام دهه کرامت فاز یک زائرسرای بزرگ رضوی فردا با حضور آیت الله نوری همدانی و حجت الاسلام رئیسی به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۵    
تلفات حادثه بمب گذاری امروز در فرودگاه کابل که با ورود معاون اول ریاست جمهوری افغانستان نیز همراه بود، به 16 کشته و 60 زخمی افزایش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران به ریاست رئیس جمهور دولت با تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه رفاه و تأمین اجتماعی و کار و تعاون موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
مراسم ترحیم پدر وحید حقانیان معاون امور ویژه رهبر معظم انقلاب، عصر امروز با حضور چهره های کشوری و لشکری در مسجد نور تهران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بیداری اسلامی در منطقه به خاطر مقاومت و پافشاری بر مبانی و اصول است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۱    
فرمانده سپاه پاسداران در افتتاحیه طرح ولایت گفت: دشمنان می خواستند از صدور انقلاب جلوگیری کنند، ولی این تهدیدات برای ما تبدیل به فرصت شد و انقلاب به دنیا صادر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: سیاستگذاری سلامت یکی از حیطه هایی است که دانشگاه علوم پزشکی باید در آن تاثیر گذار باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۵    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برنامه جامع آموزش بالینی با محور مراقبت از بیمار در این دانشگاه آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
مدیر مسئول نشریه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم یزشکی یزد با بیان اینکه نشریات دانشجویی مورد اجحاف قرار می گیرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز گفت: هیچ مرجعی برای رسیدگی به تخلفات وزارت علوم وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۷    
تهران- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از خاموش شدن آتش برج پارمیس تهران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شفافیت تامین و تخصیص ارز با راه اندازی سامانه نیما از تداوم قاچاق کالا در بازارچه های مرزی خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: هر چه بیشتر از علم اقتصاد برای رسیدن به اهداف استفاده کنیم موفق تر خواهیم بود؛ اما اگر درجه سیاست زدگی را در مسائل اقتصادی بالا ببریم سرعت رسیدن به اهداف کم می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۶    
عضو هیئت علمی در آستانه اخراج دانشگاه شیراز گفت: جریان های غرب زده، بی تعهد، منتقد و مخالف دانشگاه را حیات خلوت خود می دانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۱    
ویژه برنامه ثریا این هفته در سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد و افق فناوری هسته ای کشور چهارشنبه شب 27 تیر ماه سال 1397 برنامه با حضور دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و همکار شهید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
معاون توسعه مشارکت های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد با حکم پرویز فتاح منصوب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک برج مسکونی در تهران خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
در برنامه تحلیلی امشب پایش تجربیان داخلی و جهانی مقابله با تحریم ها واکاوی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن با بیان اینکه مطالبه گری وظیفه امروز دانشجویان است، گفت: مطالبه گری می تواند به مسئولین این حس را بدهد که در زیر ذره بین دانشجویان و مردم قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط فعلی کشور این ضرورت را ایجاب می کند که در برخی امور تغییرات کوتاه مدت در نظر گرفته شود، بنابراین نباید قوانین مادر هر روز تغییر کند،
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
پیکر آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی صبح فردا از مقابل منزل این عالم ربانی تشییع می شود. کربلای معلی مدفن احتمالی این استاد اخلاق است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
شبکه رادیویی گفتگو در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ویژه برنامه عصر خمینی را با هدف تحلیل بازتاب و جایگاه انقلاب اسلامی ایران در سطوح منطقه ای و جهانی پخش می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
"کُرد اهل سنت" برای بی بی سی فقط آن دسته از برخی تروریست هایی هستند که اعدام می شوند؟!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
ارتش مصر صبح امروز عملیات نظامی گسترده ای را در شهر رفح واقع در استان شمال سیناء در نزدیکی مرز غزه آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
دولت ترکیه اعلام کرد که در مرز های خود با سوریه به مدت 15 روز، تدابیر ویژه امنیتی اتخاذ می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۲    
سینمای ایران با نمایش 10 اثر در مادرید اسپانیا مرور می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۶    
نمایش های نهایی بخش صحنه ای هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۶    
وزیر بهداشت گفت که وزارت بهداشت به دلیل کمبود نقدینگی با کمبود برخی داروها به ویژه داروهای بیماران خاص مواجه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۲    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد ابراز امیدواری کرد که در گزارش کمیسیون اقتصادی مناطق آزاد از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۶    
آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد فردا (دوشنبه 1 مرداد) میهمان برنامه " پارک شهر " از رادیو تهران خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
بیژن نوباوه امشب در برنامه زنده تلویزیونی شبکه چهار میزبان علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی سپاه تشییع شکوهمند شهدای مریوان را پاسخ مردم کردستان به تروریستها و نشانه پیوند از هم ناگسستنی سپاه و ملت دانست و تاکید کرد: مشت آهنین سپاه آماده تحمیل هزینه های مستقیم به حامیان تروریستها است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش ویژه داوطلبان ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از فردا توزیع می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به برخوردپراید با مینی بوس در لرستان گفت: بر اثر این حادثه 7 مسافر مصدوم شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
جنگنده های ارتش عراق مواضع تروریست های تکفیری داعش در شرق دیالی را هدف قرار داده و 15 عنصر تکفیری را به هلاکت رساندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، دویچه بانک آلمان را به دلیل سواستفاده از پیش انتشار در یافت سپرده گذاری برای معامله با اوراق بهادار در ایالات متحده تقریبا 75 میلیون دلار جریمه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیشنهادی فریبنده با چاشنی پیش شرط به حماس گفت: در صورت ادامه آرامی ها، اسرائیل گذرگاه کرم ابوسالم تنها گذرگاه تجاری در نوار غزه را بازگشایی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
علیرضا جهانبخش با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو در آستانه پیوستن به برایتون انگلیس است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
تروریست های حاضر در شهرک های شیعه نشین فوعه و کفریا پس از خروج تمامی ساکنان این دو شهرک، شروع به غارت منازل کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
یک منتقد تلویزیون گفت: تلویزیون ما که در خندوانه ادعای پختگی و در دورهمی ادعای نمایش های سطح بالا را داشت، الان به جایی رسیده که شوخی هایی که دستمایه قرار می دهد، سخیف ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، کسب مقام نایب قهرمانی جهان در رشته کاراته از سوی تیم دانشجویان ایران را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
سرپرست جدید باشگاه استقلال از استعفای معاون مدیرعامل قبلی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
برای چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" طرح ها و دستاورد های فناورانه دریایی با توجیه اقتصادی در 3 بخش مجزا داوری خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
یکی از مسئولان بسیج استان کرمانشاه با اشاره به وقوع زلزله در منطقه ثلاث باباجانی گفت: اگر نیاز باشد، گروه های جهادی دانشگاه رازی برای انجام خدمات به منطقه اعزام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
بازاریان مشهد مقدس مدتی است طرحی باعنوان طرح داوطلبانه اقامه نماز اول وقت را جهت احیای فرهنگ نماز اول وقت اجرا می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور، چهار پیشنهاد برای حمایت از مستاجران ارائه کرد که یکی از پیشنهادها، افزایش حداکثر 10 درصدی اجاره بها در زمان تمدید قرارداد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۷    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۷    
محققان کشور با کمک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران موفق شدند داروی درمان پارکینسون را به روش آنزیمی تولید کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۷    
مسئول آموزش بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: بسیج دانشجویی خراسان شمالی امسال توانست 38 دانشجو که متشکل از 23 دختر و 15 پسر بود را راهی طرح ولایت کشوری کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۷    
کتاب میهمان دراکولا ، ترسناک ترین داستان های برام استوکر، نویسنده ایرلندی را شامل می شود که به همت انتشارات پیدایش منتشر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۱    
مسئول علمی بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: بسیج دانشجویی خراسان شمالی قصد دارد ظرفیت دانش آموزان نخبه را در حوزه صنعت و اقتصاد فعال کند تا از دانش آموزان نیز بتوانیم استفاده لازم را ببریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۱    
یگان پهپادی یمن با اجرای عملیاتی جدید و هدف گرفتن تاسیسات نفتی آرامکو در عمق خاک عربستان، جنگ ائتلاف سعودی-آمریکایی را وارد بُعد جدیدی از رویارویی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی و دستگیری حدود 300 نفر از افراد مؤثر در ایجاد اختلال و بی نظمی در بازار سکه و ارز خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی پلیس آفریقای جنوبی اعلام کرد که افراد مسلح با حمله به تعدادی از رانندگان تاکسی های خطی در ژوهانسبورگ ، 11 نفر از آنها را به قتل رساندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
در تفاهم نامه ای میان معاونت علمی و وزارت علوم و فناوری چین مقرر شد به مدت 3 سال، حداکثر 5 پروژه مشترک تحقیقاتی سالانه تا سقف 50 هزار دلار مورد حمایت طرفین قرار گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
مسئول قرارگاه تهرانی مقدم خراسان شمالی گفت: بسیج دانشجویی خراسان شمالی قصد دارد، تیم های دانشجویی را به شرکت های تولیدی استان ارسال کند تا این تیم ها مشکلات هر صنعت را شناسایی کنند.