چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع دریافت عوارض در پنج تونل شهری در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار هم با آن موافقت نکرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۷    
ضرورت گسترش و تقویت همکاری های مطالعات، تحقیقاتی و آموزشی دوجانبه در دیدار رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد کشاورزی اردبیل مورد تأکید قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
حسین شایقی، رئیس بنیاد نخبگان اردبیل و عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی برای چهارمین بار متوالی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: هماهنگی های لازم برای پرداخت 26 میلیارد ریال تسهیلات مالی به کارکنان این واحد دانشگاهی مهیا شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و سما از اعتبارات دولتی استفاده نمی کنند و متکی به درآمد های شهریه ای از دانشجویان و دانش آموزان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
با توجه به هدف گذاری این سازمان در گسترش کانال های ارتباطی خدمات غیرحضوری و به منظور سهولت ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش، امکان ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه USSD با کد دستوری #1420* ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رییس دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنا از ارسال بخشنامه پیش بینی و تدوین بودجه به تمامی واحد ها خبر داد و گفت: سال مالی دانشگاه آزاد سال آینده از مردادماه آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام در انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان گفت: بسترسازی فرهنگی، تغییر الگوی ازدواج تجملاتی و تشریفاتی از راهکار های مقابله و کنترل ازدواج سفید است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: تلقی ما این است که صادرکنندگان ارز را بازگردانده و به چرخه اقتصادی می آورند، ولی آنچه تاکنون به بازار نیما آمده حدود 7.5 میلیارد یورو ا. ست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
بر اساس داده هایی که توسط فضاپیمای کاسینی ناسا جمع آوری شده، دانشمندان سرانجام موفق به محاسبه دقیق مدت زمان هر روز در سیاره زحل شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه آهن از صدور و ابلاغ موافقت نامه پروژه احداث راه آهن رشت-آستارا توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
نمایندگان مجلس معتقدند سهمیه بندی حامل های انرژی می تواند از قاچاق سوخت جلوگیری کند، اما نباید آثار منفی در جامعه داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بعد از کشورهای چین، کره جنوبی، هند و ترکیه امروز ژاپن نیز عملیات واردات نفت از ایران را آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
شهردار تهران از ارسال درخواست ملاقات خانواده شهدای آتش نشان به بیت مقام معظم رهبری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
نیرو های ارتش عراق طی عملیاتی در شهر کرکوک موفق شدند 2 سرکرده خطرناک گروه تروریستی داعش را شناسایی و بازداشت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۷    
استارتاپ ویکند امنیت سایبری از دهم تا دوازدهم بهمن در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
برخی دولت های غربی وقیح تر از آنند که با خطاب شرم باد آقایان ظریف و عراقچی، شرمنده شوند و بدعهدی و گستاخی را کنار بگذارند. ما ناچار و محتاج آن ها نیستیم بلکه برخی از همان ها، محتاج روابط با ما هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۷    
دو عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست سرآمدان علمی کشور در سال 1397 قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۷    
اولین اشتباه محاسباتی امریکا در ماه های منتهی به پیروزی انقلاب رقم خورد که کارتر ایران را جزیره ثبات نامید، اما چند ماه بعد از این محاسبه از نوکرانشان در ایران خبری نبود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۳۲    
وزیر خارجه بحرین که کشورش به تازگی سفارت خود در دمشق را بازگشایی کرده است، می گوید که بحرین هیچگاه موضعی علیه نظام سوریه اتخاذ نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۶    
جدیدترین نظرسنجی ها در فرانسه از افت فاحش محبوبیت رئیس جمهور این کشور و افزایش میزان نارضایتی های مردمی حکایت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۳۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن دیدار با عمان انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر مهاجمی امکان دارد روزی توپ هایش گل نشود و اگر قرار بود همه موقعیت هایم گل شود باید به بارسلونا یا رئال مادرید می رفتم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۶    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ژاپن نیز واردات نفت از ایران را از امروز آغاز کرد، گفت: به تدریج درآمد های جدید نفتی به چرخه تجاری وارد می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۰    
منابع خبری از شلیک دو فروند موشک بالستیک زلزال-1 و زلزال-2 به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان تعز واقع در جنوب یمن و منطقه جازان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن می گوید که مخالفت دشمن با اجرای توافق مربوط به تبادل اسرای یمن که از جراحت و بیماری رنج می برند، حکایت از تروریستی بودن ائتلاف سعودی-آمریکایی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازی بسیار خوبی مشاهده کردیم که دو تیم رقابت زیادی داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
نماینده سابق ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف موسوم به ائتلاف بین المللی مقابله با داعش در مصاحبه ای گفت که کاخ سفید هیچ برنامه ای برای بعد از خروج نظامیان آمریکایی از سوریه ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۵    
ترابزون در غیاب ایرانی نیم فصل دوم را با شکست مقابل باشاک شهیر صدرنشین استارت زد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۱    
هرتابرلین و شالکه در هفته هجدهم رقابت های بوندس لیگا به پیروزی رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۱    
شاگردان پوچتینو در دیدار مقابل فولام در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر جزیره در دقایق پایانی به پیروزی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۵    
مادر شهیدان سیدرضا و سیدمحمد کیا از شهدای دفاع مقدس، امروز در سمنان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان صدرنشین گروه چهارم هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بود، با پیروزی برابر عمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۶    
وزیر دفاع فرانسه گفت که واشنگتن با وجود عقب نشینی از سوریه در پی حمایت از کُرد های متحد خود است و این موضوع را مهم تلقی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۷    
یک روزنامه نگار صهیونیست در مطلبی در زمینه نشست ضد ایرانی ورشو نوشت، سخت بتوان تصور کرد که این نشست کشور های عرب را به اتخاذ گام های عملی علیه ایران مجاب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۷    
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان برنامه و بودجه در واکنش به گزارش مرکز پژوهش های مجلس جوابیه ای منتشر نمود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۱    
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد: صلح در افغانستان برای منطقه اهمیت حیاتی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۵    
مقام ارشد دولت انگلیس هشدار داد که موضوع برگزیت سرانجام شکاف عمیقی را بین پارلمان و مردم این کشور ایجاد می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت راه و شهرسازی درباره نحوه توزیع قیر رایگان در استان ها بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۷    
رئیس دانشگاه شیراز به همراه مدیر حوزه ریاست، معاون دانشجویی فرهنگی، مدیر طرح های عمرانی، مدیر امور دانشجویی در بازدیدی از خوابگاه های شهدا در جریان مسائل و مشکلات این خوابگاه ها قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۱    
هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور، گزارشی از لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون جرایم سازمان یافته فرا ملی (پالرمو) و روند مراحل مختلف تصویب آن را مورد بررسی قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز تاکید شد که امیدواریم د ر آینده ای نزدیک رابطه اقتصادی و سیاسی خیلی روشن تر و بهتری ر ا با سوریه ایجاد کنیم تا بتوانیم هم حجم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی از احتمال افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان این نهاد در سال آینده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۵    
وزیر رفاه گفت:14 میلیون نفر بسته حمایتی گرفتند و 145 میلیارد تومان دیگر نیز بابت این بسته ها واریز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۶    
دانشکده دخترانه انقلاب بجنورد دارای مشکلاتی است. موضوعات رفاهی در خوابگاه ها، سلف و امکانات آموزشی نامتناسب با هر رشته، مسائلی است که ذهن دانشجویان را درگیر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۱    
معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح مهم عمرانی و صنعتی، فردا دوشنبه اول بهمن به استان کرمان سفر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۷    
رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد آمریکا امروز ضعیف تر از هر زمانی در لبنان و تمام منطقه است و همه این حقیقت را درک می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
مشاور رئیس و سفیر تونس در تهران بر مقابله با طرح های صیهونیستی در منطقه تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲    
استاد حوزه علمیه قم خظاب به جوانان در برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) گفت: سر خود را به چیز های بی خودی گرم نکنید که امروز میدان، میدان مبارزه است، مطالعه کنید تا گول دشمنان را نخورید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۶    
چهار دانشجوی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مقاطع مختلف موفق به کسب جایزه تحصیلی بنیاد نخبگان شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از انتخاب بیرانوندی و محمدی به عنوان اعضای کمیته تدوین آیین نامه استخدام نیرو های حق التدریس و نهضتی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: نمایندگان وزارت ارتباطات در کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کردند که شرکت مخابرات خصوصی شده و مشکل کارگزاران مخابرات روستایی به وزارت ارتباطات ارتباط پیدا نمی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مسیر و رویکرد انقلابی جامعه ما را تغییر دهد، گفت: به رغم تلاش های گسترده امپراتوری رسانه ای سلطه و صهیونیسم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۲    
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: باید با طرح برنامه های گفتمان محور، بطوری که قبح موضوع شکسته نشود به آگاهی رسانی خانواده ها و جوانان نسبت به آسیب های فراوان ازدواج سفید عمل کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
ترکیب تیم های چین و تایلند برای رویارویی در مرحله حذفی در جام ملت های آسیا اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تقویت بنیه علمی معلمان در دانشگاه ها باعث تقویت دانش و آگاهی دانش آموزان خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۶    
ویتنام در ضربات پنالتی با غلبه بر اردن موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا صعود کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۱    
بر اساس اعلام مرکز آمار، تعداد 2890 پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری تهران در فصل تابستان 1397 صادر شده است که نسبت به فصل گذشته حدود 5.4 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود 9 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مهلت ثبت نام و ارسال مدارک در پنجمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران تا دهم بهمن تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در فهم و عظمت این انقلاب کم آورده ایم. دیگران از بیرون بهتر می فهمند، اما ما خودمان در داخل نمی فهمیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مطمئنا شیطنت هایی در زمینه قاچاق دام زنده از جمله دام زنده مولد از کشور وجود دارد و امروز ابعاد جنگ تغییر کرده و شلیک گلوله آخرین مرحله از جنگ است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
تمرین تیم ملی فوتبال امید پیش از آخرین مسابقه تورنمنت قطر امروز در زمین ورزشگاه مسیمیر برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
فیلم پارادایس که در میان فیلم های توقیفی سازمان سینمایی قرار داشت، در حالی که قرار بود پس از ماه محرم اکران شود، سرانجام در آستانه سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر روانه سینماها خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 14 میلیون خانوار سبد حمایتی را دریافت کردند و اگر کسانی باشند که خود را مشمول قانون دریافت بسته حمایتی می دانند باید تقاضای خود به مراجع حمایتی اعلام کنند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
چهارمین اجلاس اقتصادی-اجتماعی اتحادیه عرب با حضور مقامات کشور های مختلف در بیروت برگزار شد و رئیس جمهور لبنان در سخنرانی خود به تجاوزات رژیم صهیونیستی و لزوم بازگشت امن آوارگان سوری اشاره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
داوران بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کار خود را آغاز کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نشریه اشپیگل در گزارشی در مورد بازداشت یک تبعه افغانستان به اتهام جاسوسی از آلمان، مدعی شد که برلین با این بهانه کاردار ایران را احضار کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی با رد پرداخت حقوق مازاد به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، می گوید چنین پرداختی هایی تبعیض محسوب می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
زن میانسالی که چاقی را عامل نگرانی خود عنوان می کرد می گفت: برای خلاصی از این رنج مدت ها به دنبال راهی ساده برای کاهش وزن بودم تا اینکه تبلیغات لاغری آسان در چند روز در یکی از سایت های اینترنتی در ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
واقعیت این است که آنچه درباره انتخابات 2 خرداد 76 به نقل از زاکانی منعکس شده، روایت ناقصی از سخن وی است و تنها یک قسمت آن صحت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
حداقل سود دادگاه های اخیر پرونده های اقتصادی، افشای نقش برخی پول های مساله دار در سینمای ایران است معمای بزرگ، سکوت سلبریتی هاست که با این پول ها سریال و فیلم بازی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
یکی از فرماندهان گروه حشدالشعبی عراق در واکنش به تهدید های اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به حشد اعلام کرد این رژیم با آتش بازی نکند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
یک رسانه سعودی از کار سخت تیم ملی عربستان باری صعود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ژاپن قدرتمند خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تاکید شد مدیران کشور و رسانه ها، با تشریح پیشرفت های 40 ساله تلاش ملت و اقتدار را به نمایش بگذارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
چلسی حاضر است برای در اختیارگرفتن اعجوبه برزیلی بارسلونا بیش از صد میلیون یورو هزینه کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: با جلوگیری از تقلبات بیمه ای شرکت ها ضمن پرداخت خسارت ،می توانند تا 50 درصد سود شرکت خود را افزایش دهند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
ایران و عمان امشب در دیداری حساس و مهم در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
محققان کشور در تحقیقی در زمینه بهبود استخوان تخریب شده نشان دادند استفاده از سلول های بیان کننده CD 133 می تواند در بهبود عوارض ناشی از تخریب سر استخوان ران مفید باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
راجر فدرر در دیداری نزدیک و سنگین مغلوب حریف یونانی و شگفتی ساز خود شد تا با مسابقات تنیس اوپن استرالیا وداع کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
مجموعه تلویزیونی پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی داریوش بابائیان از دوشنبه اول بهمن ماه از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس هیات مدیره انجمن نانوفناوری ایران در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش بودجه 98 این حوزه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته از سال آینده میلادی تمام مدارس وابسته به آژانس امداد و کاریابی ویژه آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل در قدس اشغالی را ببندد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران تصریح کرد که تصمیم گیرنده درباره خروج ایران از برجام یا باقی ماندن در آن، بر عهده هیات نظارت بر برجام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
دبیرکل حزب موتلفه گفت: امروز برای همه یقین حاصل شده بعد از عهدشکنی آمریکا از اروپا هم کاری بر نمی آید. آمریکا و اروپا رغبتی به انجام تعهدات خود در برجام ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
سومین دوره انتخاب کتاب سال عاشورا؛ جایزه دعبل خزاعی برای انتخاب برگزیدگان این جایزه از بین آثار منتشرشده در سال های 1396 و 1397 در 19 رشته فراخوان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد 66 درصد مردم کانادا بر این باورند که ظرفیت پایین خطوط لوله انتقال نفت در این کشور به مرز بحران رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۰    
مطالبات غیرجاری بانک ها تا مهر 97 نسبت به سال 85 ده برابر شده و به حدود 160 هزار میلیارد رسیده است، با این رقم چه کار هایی می توان کرد؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۰    
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از اعطای وام دانشجویی به بیش از 12 هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۷    
معاون اداری - مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: مبلغ بسته حمایتی به بازنشستگان، مددجویان دستگاه های حمایتی و بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز شده و این سازمان هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
مهدی طارمی همچنان زوج سردار آزمون است، آن هم در یک تورنمنت مهم دیگر. بعد از جام جهانی حالا این فرصت نصیب آن ها شده است تا در جام ملت های آسیا خودی نشان دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
عضو فراکسیون امید مجلس گفتک مجمع تشخیص مصلحت صرفا برسر اختلافات بین مجلس و شورای نگهبان باید ورود کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد داد، جلسات ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گاهی اوقات در دانشگاه ها برگزار شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
معاون آموزشی وزارت علوم گزارش طرح ساماندهی مؤسسات آموزشی و پژوهشی را ارائه و بر ادغام برخی دانشگاه ها و توجه به مشکلات پیش روی فعلی دانشگاه ها اشاره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۵    
ایران تیم بسیار قدرتمندی است و موفق شد به عنوان تیم اول با قدرت به مرحله بعدی صعود کند. آرزو می کنم تیم ملی امارات هم به فینال برسد و امیدوارم که دیدار فینال را با ایران برگزار کنیم.