چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۴۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 20 دی 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۵    
بهترین زمان برای مصرف ویتامین ها به نوع ویتامین مصرفی و آثار سلامت مد نظر شما بستگی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۶    
آمریکایی ها در جدیدترین حماقت و اشتباه محاسباتی خود از کارزار تحریم اقتصادی به برگزاری اجلاس با حضور تو دهنی خوردگان از انقلاب اسلامی و به عبارتی مانور پس از شکست رسیده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۱    
برای اولین بار در کشور اینورتر متصل به شبکه، پل ارتباطی مولدهای برق تجدیدپذیر و شبکه برق سراسری از سوی یکی از محققان پژوهشکده انرژی پژوهشگاه مواد و انرژی طراحی و ساخته شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۷    
ضریب جینی شاخصی اقتصادی است که از طریق آن می توان به نحوه توزیع ثروت پی برد. هرچه ضریب جینی به صفر نزدیک تر باشد به منزله برابرتر بودن درآمدها در جامعه است و هرچه به یک نزدیک تر باشد نشان دهنده آن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۷    
نوسازی بافت های فرسوده محلات کن، حصارک و باغ فیض با اقدامات ستاد بازآفرینی پایدار منطقه 5 به طور جدی در حال پی گیری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۵    
کتاب آمبولانس پنج ضلعی به خاطرات سرهنگ حمید بور بور اختصاص دارد، این اثر از ابتدای دوران دفاع مقدس تا پایان آن را در دو عرصه متفاوت به نمایش می گذارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۷    
زوج جوان بسیجی و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد نیشابور با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 180
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۳:۲۶    
سردبیر روزنامه کارگزاران به تجلیل از هاشمی پرداخت و این در حالی است که وی پیش از این با انتشار کتاب هایی از هاشمی با عنوان مافیایی پدرخوانده یاد کرده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۱    
یک جوان مسیحی از کشور ایتالیا در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد و با توجه به ارادتی که به حضرت رضا(ع) داشت نام رضا را برای خود برگزید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۲    
وزیر خارجه ایران در توئیتر به سخنان همتای آمریکایی اش در قاهره پاسخ داد و نوشت هر جا که آمریکا خالت می کند، هرج و مرج و سرکوب ایجاد می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۵    
معاونت حمل و نقل و ترافیک این هفته پیش نویس لایحه ای را به معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا های شهرداری تونل های شهری پایتخت پولی می شوندتهران ارائه کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف یک تن و 182 کیلو انواع مواد افیونی در "خاش" خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۵    
بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای، انتشار مطلبی مبنی بر ورشکستگی یکی از بانک های کشور را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۶    
پس از بررسی کادر فنی سرمربی پرسپولیس، با تغییر برنامه با بازی روز یکشنبه برابر تیم بلژیکی موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۰    
در برخورد مینی بوس با پژوه 405 حامل کارگران پیمانکاری پتروشیمی بوشهر فاز یک در محور عسلویه به شیرینو 13 نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۰    
مدال های بیت الله عباسپور به آستان قدس رضوی اهدا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۱    
نیکلاس مادورو برای دور دوم به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا سوگند یاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۶    
وزیر نفت ایران بعد از دیدار با همتای عراقی خود، با نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۱    
امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری ونزوئلا با آقای مورالس دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۲    
تیم ملی امارات با پیروزی مقابل هند صدرنشین گروه A. مسابقات جام ملت های 2019 آسیا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۶    
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی فضای مجازی را ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: باید در فضای مجازی دقت های لازم را کرد و با هدف مقابله فرهنگی با شبهات فکری با دشمن مبارزه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولایت فقیه ستون اصلی آزادی و مردم سالاری است و جایگاه رهبری در انقلاب به عنوان راهنما بوده که تبعیت ملت ایران از رهنمود های ایشان منجر به سعادت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۶    
در آئین اختتامیه نهمین دوره جشنواره فیلم عمار ، فانوس طلایی این دوره از جشنواره به محمود شهبازی سازنده مستند دریابست اهدا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۰    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی که به مسکو سفر کرده با مقامات وزارت دفاع و وزارت خارجه روسیه درباره تحولات منطقه به خصوص سوریه و یمن به گفت وگو نشست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۲    
تیم فوتبال سوریه با وجود برتری نسبی برابر اردن، مقابل حریف خود شکست داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۶    
خانه های مطالعه مدتی است که در سطح شهر بجنورد رواج داشته و از طرفی نیز با استقبال مناسبی مواجه شده است، اما خبر ها حاکی از آن است، برخی از این مراکز که تحت نظارت هیچ مجموعه ای نیستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۷    
وزیر امور خارجه ایران در توئیتر به سخنان ضد ایرانی مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا پاسخ داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۱    
استاد حوزه و دانشگاه در جمع چهارمین کاروان طرح ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت گفت: صمیمت بین زن ومرد چتر بزرگیست که می توان زیر سایه آن در مسیر خوشبختی قدم زد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۲    
20 دی ماه مصادف با یکصد و شصت و هفتمین سالگرد شهادت امیرکبیر است. امیری که در مدت کوتاه صدارت، الگویی برای دولتمردان ایرانی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۱    
با گذشت دو سال از گرفتن مجوز رسمی فعالیت مجمع عدالتخواه دانشگاه یاسوج، معاون فرهنگی این دانشگاه تشکل قانونی را از داشتن فضای دفتر، محروم کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۱    
برگزیده بخش مستند تاریخ سیاسی و فتنه 88 در اختتامیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: وضع ما مستندساز ها خوب نیست، اما خیلی بهتر از کارگردان هفت تپه، هپکو و ... است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۶    
وزیر خارجه فرانسه تحقق راه حل سیاسی در سوریه را یکی از پیش شرط های خروج نیرو های نظامی این کشور از سوریه عنوان کرد و روسیه را مسئول این راه حل سیاسی خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۷    
انتخاب نانسی پلوسی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا موجب دلگرمی حامیان دولت برای استیضاح ترامپ شده است؛ تا جایی که حتی امیدوارند با برکناری ترامپ ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۵    
وزیر نفت ایران طی کنفرانس خبری مشترک با همتای عراقی خود، اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران و مقصد این صادرات غیر قابل مذاکره است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۷    
امروزه سکونت گاه های انسانی در مناطق شهری و روستایی ساماندهی شده و هرکجا که نبض زندگی میزند، تقاضای محصولات کشاورزی ایجاب می کند که به تولید محصولات کشاورزی باید اندیشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۰    
تیم ملی اردن در نیمه اول بازی با سوریه به پیروزی رسید تا در آستانه دومین بردش باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۲    
بسیج دانشجویی تربت جام طی بیانیه ای خطاب به جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم این شهرستان در مجلس، نسبت به اظهارات اخیر وی درباره حضور منطقه ای ایران واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۱    
سازوکار ویژه اروپا (SPV) قرار بود با دور زدن تحریم های آمریکا کانال های پرداخت ایران با اروپا از جمله صادرات نفت را تسهیل نماید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۲    
تیم ملی تایلند در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 مقابل بحرین به پیروزی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه سازمان وابسته به فتح الله گولن به زودی از بین می رود، وعده داد که دیر یا زود رهبر این سازمان به ترکیه منتقل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نصریح کرد: غربی ها باید با "شوکی" مواجه شوند که بدانند به هر قیمتی در تونل یکطرفه برجام کنونی نخواهیم ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۷    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در نامه ای خطاب به سرپرست این دانشگاه، خواستار ادامه روند اقدامات مثبت دوره ریاست قبلی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۵    
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای دومین بار در بیستمین دوره مسابقات برنامه نویسی acm رتبه نخست را کسب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۲    
حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم تمرکز همه ظرفیت ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال درمسابقات جام ملت های آسیا گفت: همه باید تیم ملی را برای قهرمانی در این رقابت ها حمایت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی از دستور حل مشکل عدم پرداخت تسهیلات مسکن مهر از سوی بانک مسکن خبر داد و گفت: برای تعادل بخشی به بازار مسکن باید عرضه تقویت شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از امروز با تمام انرژی برای بازی با ویتنام تمرکز می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۲    
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس برای حضور بین دانشجویان و بازدید از مناطق محروم و کارتن خواب ها همراه با آن ها دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۶    
صد و شصت وهفتمین شماره ی نشریه خط حزب الله با عنوان محاسباتی با نتایج معکوس منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۵    
وزیر امورخارجه کشورمان تاکید کرد که ایران به برنامه های هوافضا خود ادامه می دهد، چراکه هیچ قانون بین المللی چنین برنامه ای را ممنوع نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۶    
دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه بر ضرورت تداوم همکاری ها میان ایران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۶    
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به ترور نافرجام به رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خاطرات روزانه آیت الله هاشمی در 37 دفترچه نوشته شده و این نشان می دهد که وی چطور زندگی روزمره اش را بدون هیچ سانسوری در اختیار مردم قرار داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۱    
در اولین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیما های شکاری بمب افکن اف 5 و صاعقه اهداف مهم و حیاتی دشمن را منهدم کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۵    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و نقاشی روز ملی کودک صبح امروز در باغ کتاب تهران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۲    
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برنامه های مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۱    
جریان دانشجویی نوین امروز با نگاه حل مشکل و به دور از نق زدن های بیجا علاوه بر گفتمان سازی و تصمیم سازی دوشا دوش مسئولان برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی تلاش می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد کرج گفت: با تفاهم نامه های اخیر، به زودی دانشجویان عراقی در واحد کرج حضور خواهند یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۶    
داور سنگاپوری دیدار ایران با ویتنام را قضاوت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰    
وزیر دفاع برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ونزوئلا در صدر هیئت عالیرتبه وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۷    
کارمندان کنونی و پیشین وزارت خزانه داری آمریکا می گویند، بی ثباتی تفکرات و سیاست های رئیس جمهور این کشور باعث ایجاد موجی از استعفا و مهاجرت از این وزارتخانه شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۲    
مجلس قانونگذاری فلسطین در جلسه خود در نوار غزه، به سلب صلاحیت سیاسی رئیس تشکیلات خودگردان رأی داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهور گفت: هنگامی که برجام به ثمر رسید و توانستیم به توافق دست پیدا کنیم، هاشمی به من گفت که امروز من دیگر راحت می میرم چرا که امروز فهمیدم کشور استقرار یافت و سایه جنگ از کشور برداشته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بارش برف در هشت محور مواصلاتی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۲    
دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شایسته است سامانه ای برای شفافیت تراکنش های مالی و اداری مرتبط با منابع مالی خدمات قرآنی راه اندازی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۶    
امروزه با وجود اینترنت و سایت های خبری گوناگون، دیگر نیازی نیست روزانه، ساعت های زیادی را منتظر باشیم و راس ساعت خاصی و تنها از طریق رادیو یا تلویزیون، از اخبار جدید مطلع شویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۶    
هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی 3 پیشنهاد جدید نمایندگان برای افزایش میزان حقوق کارگران در سال 98 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۷    
جامعه اسلامی 4 دانشگاه تبریز در نامه ای به علی لاریجانی خواستار بررسی موضوع اخلاقی منتسب به یکی از نمایندگان این شهر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۵    
وزیر نفت ایران در سفری رسمی به عراق، صبح پنجشنبه وارد بغداد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۶    
طی انفجاری شدید در پایگاهی در لحج یمن، رئیس ستاد مشترک دولت مستعفی زخمی شد و چند فرمانده عالیرتبه دیگر کشته شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۷    
مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش فداییان حریم ولایت، صبح امروز آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۷    
مهلت ثبت نام و ویرایش فرم ثبت نام آزمون آزمایشی الکترونیک ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی خطاب به مردم کرانه باختری اشغالی بر پایبندی مقاومت به عهد و پیمانی که با مردم فلسطین در راه دفاع از آرمان های آنها و آزادی سرزمینشان از ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۵    
برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه باید وحدت بین جریان ها را حفظ کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم، گفت: برخلاف نظر شیطان صفتان جمهوری اسلامی در چهلمین سال تولدش قدرتمندتر از گذشته در حرکت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۲    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (20 دی ماه) در شرایط سالم است و احتمال می رود وزش باد شدید در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۲    
مقررات ثبت نام و جزئیاتی از بیست و دومین دوره طرح ملی همسفر تا بهشت اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰    
سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی امروز خبر استعفای خود را اعلام کرد تا دیگر با سرخ پوشان تبریزی همکاری نداشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۶:۵۵    
نماینده مردم ورامین با بیان اینکه طرح استانی شدن انتخابات به معنای حاکمیت لیست است، گفت: مگر در حال حاضر کیفیت نمایندگان 30 نفره تهران که به صورت لیستی و حزبی انتخاب شده اند خیلی بالا است؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۶:۵۵    
عضو کمیسیون فرهنگی گفت:جشنواره عمار بدون تکیه بر اعتبارات سنگین دولتی توانست آثار درخشانی را در حوزه داخلی و بین المللی رقم بزند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۶:۵۲    
کارشناس مسائل خاورمیانه عقب نشینی آمریکا از منطقه را مشابه عقب نشینی ناپلئون از روسیه دانست و گفت: این عقب نشینی نویدبخش فروپاشی امپراطوری ایالات متحده در قرن بیست و یکم خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۵:۲۵    
برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی یک هفته گذشته در حوزه فناوری و آموزش با ما همراه باشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۵:۰۷    
عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه سمنان با بیان اینکه توانسته است که انحصار کنترل ویلچر برقی را از انحصار آمریکا خارج کنند، گفت: از وام های ربوی برای ساخت این محصول استفاده نکردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۳:۲۵    
یک میلیاردر آمریکایی که زمانی قصد داشت برای گرفتن قدرت رئیس جمهور آمریکا نامزد انتخابات شود اکنون گفته به جای این کار 40 میلیون دلار برای استیضاح او اختصاص خواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۲:۵۲    
رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم مقابل لگانس به برتری دست یافت و برنده یک روی سکه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۲:۲۵    
یک سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفته که تحریم های جدید اروپا تأثیری روی فعالیت های اماکن دیپلماتیک ایران نخواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۲:۱۰    
سن ژرمن با تحمل شکست مقابل گنگام از صعود به مرحله بعد لیگ کاپ باز ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۵۵    
ویارئال در خانه مقابل اسپانیول در دیدار رفت به تساوی دست یافت و ختافه نیمی از راه صعود را رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۴۰    
منچستر سیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس در دیدار مقابل برتون آلبیون آتش بازی راه انداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۲۵    
افزایش ناگهانی صفحات با محوریت رقص در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام یکی از سوالات کاربران بی شمار این شبکه اجتماعی پرطرفدار است. اما واقعا چرا در یکسال گذشته محتوای رقص در این شبکه زیاد شده است؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا دیدارش با دو نماینده ارشد حزب دموکرات در کنگره آمریکا برای پایان دادن به اختلافات و بازگشایی دولت فدرال را اتلاف وقت توصیف کرد.