چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۵۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 9 دی 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۱    
سعیدرضا عاملی به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: ماهواره پیام ساخت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای انجام آزمایش سازگاری به پژوهشگاه فضایی ایران تحویل داده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۶    
وزیرامورخارجه کشورمان گفت:انگلیسی ها 40 سال است در بازپرداخت پول مردم ایران عقب افتادگی دارند و این موضوع در مراحل قضایی است و به نتایج خوبی رسیدیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۱    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۰۷    
محمد دهقانی فیروزآبادی، از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان، و آموزش پزشکی به دانشگاه ارتقا یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
باشگاه های پرسپولیس و استقلال طلبکاران زیادی دارند که می توانند دارایی های موجود را ضبط کنند و به همین دلیل سند زدن ورزشگاه و ساختمان اداری هنوز اجرایی نشده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۰    
از زندگی در خانواده فرهنگی چخماقی گویندگی مادر و برنامه سازی پدر در تلویزیون تا مسیر خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران تا خبرگزاری صدا و سیما
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۰    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی نقدی برای 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته و مستمری بگیر این سازمان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: تخلف دانشگاه آزاد اسلامی در نحوه اعلام قبولی دانشجویان پزشکی بدون وجود ظرفیت و زیرساخت محرز است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت:یک ریال از هر آنچه که از یارانه نقدی حذف می شود به تهران بازنمی گردد و برای پرداخت یارانه بیشتر به نیازمندان همان استان هزینه می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۷    
محسن ناصحی از شاعران کشورمان که اشعار در مناسبت های مختلف اغلب انعکاسی شایسته داشته و مورد استقبال قرار می گیرد، همزمان با حماسه 9 دی شعری سروده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۴    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: رای آوردن مهره غیر آمریکایی و متمایل با ایران در انتخابات اخیر عراق نشان از تفاوت قدرت نرم ما و دشمن دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری معتقد است که با برگزاری رویداد ها و همایش های علمی، جذب توریسم علمی در کشور افزایش می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت تا پایان شش ماه اول سال جاری اعتباری بالغ بر پنجاه و هفت میلیارد ریال در قالب یارانه دارو به بیماران خاص اختصاص داده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۴    
علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده به دلیل مصدومیت به دیدار شاگردان کی روش مقابل قطر نمی رسند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش به کمپین همه برپا با شعار کلاس گرم- مدرسه امن که از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور راه اندازی شده است، پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در هفدهمین دوره ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
مدیران باشگاه شارلوا به هیچ عنوان حاضر نیستند این بازیکن را به صورت قطعی به استقلال بدهند و انتقال او تنها به صورت قرضی امکان پذیر خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی سازمان امدادونجات هلال احمر اعلام کرد: تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی ال 90 در اتوبان قم - کاشان 5 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از رشد بی سابقه 110 درصدی در برگزاری رویش های دانشگاهی در بازه زمانی این جشنواره 15 آبان تا اوایل دی ماه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۷    
تفاهم نامه همکاری توسعه کسب وکار داده های زیستی میان مرکز همکاری های تحول و پیشرفت، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و مرکز راهبردی فناوری های همگرا معاونت علمی امضا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۱    
دبیر علمی یازدهمین کنگره سکته مغزی با اشاره به 3 علامت اصلی وقوع سکته مغزی گفت: زمان طلایی نجات بیمار و درمان موفقیت آمیز تا 4.5 پس از سکته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
وزیر دادگستری ترکیه تاکید کرد که این کشور تا حصول نتیجه پرونده قتل جمال خاشقجی، نویسنده منتقد سعودی را پیگیری خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۵    
وزیر علوم گفت: توجه به بخش آموزش در مجموعه پرسنلی و هم در سایر بخش های دانشگاه ها در حوزه مدیریت سبز به اثر بخشی موضوع مدیریت سبز کمک می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۲    
ابوالقاسم طالبی کارگردان قلاده های طلا در توئیتر نوشت: رهبر معظم انقلاب ضمن تمجید دوباره از این فیلم فرمودند سلام مرا به بازیگران فیلم برسانید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۳:۳۰    
علی مطهری می گوید نباید از 9 دی بهره برداری سیاسی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۴۲    
چند روزنامه عربی و تعدادی از تحلیلگران عرب اعلام کرده اند که آمریکا به عربستان و امارات کلک زده و هم پول کلانی از این کشورها گرفته و هم آنها را رها کرده و رفته !
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۳۶    
عملیات فریب یک عملیات واقعی است و نه یک رزمایش، این عملیات، با هدف گمراه کردن دشمن و کشاندن و دور کردن نیروهای نظامی حریف از منطقه اصلی عملیات صورت می پذیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۱۲    
داوطلبان نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم 97-98 دانشگاه آزاد تا امروز 10 دی ماه برای ثبت نام مهلت دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۰۶    
منابع نظامی یمن از شلیک چهار فروند موشک زلزال-1 به سمت محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جازان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آیا ندیدیم که هدف دشمن در فتنه 88 تضعیف کشور و رهبری بود و انتخابات را بهترین فرصت برای جمع آوری سفره انقلاب اسلامی دیده بود؟ تقلب را آنقدر گفتند که خودشان باور کردند و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که این کشور تروریست ها را در غار های خود شکست داده و به آن ادامه می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۷    
سفیر سابق انگلیس در سوریه تاکید کرد که زمان عادی سازی روابط با سوریه فرا رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۷    
4 عضو یک خانواده در ایالت میسوری آمریکا که دو نفر از آن ها کودک بودند با شلیک گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۵    
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از تصمیم این حزب برای نحوه ورود و حمایت از نامزدها در انتخابات آتی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۰    
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی صدور حکم محرومیت برای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه و در ادامه احکام دیگری که مرتبط با بازی سپاهان صادر شده بود، بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۱    
توئیتر رسمی لیگ ستارگان قطر مدعی شد که بغداد بونجاح در سال 2018 از لیونل مسی و کریس رونالدو بیشتر گل زده است و او برترین گلزن فوتبال جهان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بخش گفتگوی ویژه خبر 21 شبکه یک سیما در مورد حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۷    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای حضور در تلفیق بودجه 98 انتخاب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۷    
منچستر یونایتد در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل بورنموث به پیروزی پرگلی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بخش گفتگوی ویژه خبر 21 شبکه یک سیما در مورد حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در سال 2018 کارت قرمز مستقیم دریافت نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۶    
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه با توجه به میزان تورم مشکل بودجه قابل پیش بینی نیست، گفت: بودجه دانشگاه شهید باهنر کرمان به اندازه حقوق کارکنان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۰    
استرالیا در دیداری دوستانه مقابل عمان به پیروزی پرگل رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۷    
جلسه آینده شورای انقلاب فرهنگی برای رأی گیری دبیر جدید برگزار می شود، گزینه ای که برای جایگزینی مخبردزفولی درنظر گرفته شده است، سعیدرضا عاملی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشانان توانستند یک کارگر که در اثر تخریب چاه در زیر آوار گرفتار شده بود پس از گذشت 7 ساعت به صورت معجزه آسایی نجات دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۵    
چلسی با تک گل سه امتیازی کانته موفق شد از زمین پالاس با دست پر خارج شود و ضمن حفظ رتبه چهارمی، موقتا فاصله با سیتی را به یک امتیاز کاهش دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۵    
منچسترسیتی موفق شد بعد از چند هفته ناکامی، با نتیجه 1-3 ساوتهمپتون را مغلوب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
شاید محمد درازهی متوجه نباشد که توجیهات و دروغ های سریالی اش نه تنها او را تبرئه نمی کند؛ بلکه وزنه جرمش را نیز سنگین تر می کند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۰    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 3 هزار و 200 مورد ماده اولیه و قطعات مورد نیاز تولید برای واردات به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ثبت سفارش معاف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۲    
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون از بخش نامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۷    
بسیج دانشجویی جزیره کیش طی نامه از اقدام سریع و قاطعانه علی عسگری بابت پیگیری اعتراض این تشکل نسبت به پخش فیلم مستهجن در صدا و سیمای این جزیره تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۵    
کلیات طرح تشکیل مجمع عالی اصلاح طلبان (پارلمان اصلاحات) در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تصویب رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۵    
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: اتوبوس های دانشگاه صنعتی کرمانشاه مربوط به دهه 50 و 60 است و این احتمال وجود دارد که قربانی بعدی حوادث رانندگی، دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رسانه های خبری از توافق بغداد و دمشق بر ارتقای سطح همکاری امنیتی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۵    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا گفت: بعضی از خواص سیاسی که قرار است باری از دوش کشور برداشته و حافظ آن باشند، همچون گلوله های مشقی در خشاب نظام جا خشک کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فق های شورای نگهبان منصوب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس اسبق صدا و سیما ضمن یادآوری اینکه فتنه 88 فتنه خواص بود، خاطرنشان کرد: کسانی هم بودند که جاهلانه وارد این فضای فتنه شدند و گول برخی ظواهر را خوردند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۱    
بند 3 شیوه نامه مصاحبه اختصاصی داوطلبان ورود به دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از سوی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری کشور ابطال شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۵    
بسیج اساتید دانشگاه های تهران در بیانیه ای اعلام کرد: ضروری است تمام دلسوزان کشور ضمن بازخوانی مواضع و بیاناتی که از تریبون های رسمی و غیر رسمی مطرح کرده اند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۷    
رییس دومین جشنواره پرچم طی احکام جداگانه ای دبیران 5 بخش این جشنواره شامل پوستر ، عکس ، نقاشی کودک و نوجوان ، شعر و فیلم کوتاه را منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۷    
سردار دکتر علی محمد نائینی گفت: این مقطع مهم ترین و سرنوشت سازترین مقطع جنگ بود. اگر کربلای چهار نبود، دستاورد های کربلای پنج را نداشتیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۱    
در فاصله دو هفته تا بازی حساس گروه D. جام ملت های آسیا خرید بلیت ورود به ورزشگاه کوچک آل مکتوم به بازار سیاه کشیده شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
نشست تخصصی ابعاد علمی - اقتصادی باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
محققان علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موفق شدند با استخراج سلولز از نوعی باکتری و ایجاد یک نانوکامپوزیت کاغذی چندلایه حاوی یک نوع رزین پلیمری، نانوساختار هایی با خاصیت عایق الکتریسیته تولید کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه شانگ های چین تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۶    
شهرداری تهران پس از آن که از پاسداشت راهپیمایی جاماندگان اربعین جاماند، این بار در پاسداشت حماسه 9 دی خواب ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۶    
3243 قلم کالا بر اساس مصوبه هیئت دولت و ابلاغ وزیر صنعت، در صورت ورود به مناطق آزاد تجاری نیاز به ثبت سفارش در وزارت صنعت ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۶    
درپی اهمال و بی توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد با دستور علی عسکری، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
بازی ایران و عراق در مرحله گروهی جام ملت های آسیا برای بسیاری از طرفداران فوتبال در قاره کهن جذاب خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
بازار ارز و سکه امروز روند افزایشی را ازخود نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۷    
کریس رونالدو با درخشش برابر سمپدوریا در تیم منتخب هفته سری آ جای گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۷    
سردار غیب پرور در آیین افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در تبریز، مساجد را محل رشد و بالندگی خواند و اظهارداشت: نباید بگذاریم مساجد مورد بی مهری قرار بگیرد که همگی متضرر می شویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پروژه تله کابین نه برای بهره بردن دانشجویان، بلکه با مقاصد تفریحی در زمان مدیریت وقت طرح ریزی و به صورت ناقص اجرا شده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادس مجلس گفت: نمایندگان مردم به ویژه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دغدغه مدیریت منابع و مصارف خصوصا برای معیشت مردم را مدنظر خود داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۵    
بانک مرکزی از کاهش 25 درصدی آمار چک های برگشتی در آبان 97 در کل کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۲    
هیأت هواپیمایی امارات اعلام کرد کمیته اعزامی این هیأت در حال بررسی وضعیت فرودگاه دمشق برای ازسرگیری پرواز ها میان دمشق و ابوظبی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۶    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال قطر اعلام کرد تیم ملی ایران قهرمان جام ملت های 2019 آسیا خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۰    
معاون پزشکی باشگاه استقلال اعلام کرد که بازیکنان قبل از شروع تمرینات در تست های پزشکی شرکت خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیام حماسه نهم دی، بصیرت، ولایتمداری و زمان شناسی مردم ایران اسلامی است که همیشه می تواند حافظ میهن و ارزش های الهی باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و در پی مسائل مطرح شده در بازی با ذوب آهن که مورد اعتراض مقام های باشگاه سپاهان نیز بود (!) از یک جلسه همراهی پرسپولیس محروم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۷    
برخی از اعضای پارلمان اردن امروز تقویت روابط ارن و سوریه و بازگشت روابط دو کشور به وضعیت پیش از آغاز بحران سوریه را خواستار شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد کردستان گفت: در پی دعوت معظم له مبنی بر عدم تبعیت از دشمنان اسلام و نظام، وحدت و همدلی مثال زدنی میان ملت ایران شکل گرفت و حماسه عظیم 9 دی شکل گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۷    
مسئول بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه شیخ بهایی اصفهان گفت: مردم ایران در 9 دی 88 بار دیگر توانستند استقامت و ایستادگی در راه نظام و انقلاب را به جهانیان نشان دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۱    
پس از پایان بیانات رهبر انقلاب و به هنگام ترک حرم امام، آقای هاشمی رفسنجانی که از سخنان رهبر انقلاب خوشحال به نظر می رسید به یکی از فرزندان رهبر انقلاب می گوید صحبت های آقا انصافا خیلی خوب و کامل بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۱    
نخستین جشنواره پایان نامه های دانشجویی با موضوع مسائل و آسیب های اجتماعی در ایران برگزار می شود، همه دانشجویان دانشگاه های کشور در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند شرکت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
فتح خرمشهر ؛ اثر سعید سعید صادقی در دهمین دوره حراج تهران چکش می خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
امیرحسین فتحی در خصوص آخرین شرایط باشگاه استقلال سخن گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
قائم مقام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم تا افق 1404 باید 25 هزار کیلومتر شبکه ریلی در کشورمان داشته باشیم .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
منابع عراقی فاش کردند رئیس جمهور فعلی و سابق آمریکا هنگام سفر از قبل اعلام نشده به عراق در رصد اطلاعاتی و تیررس نیرو های مقاومت عراق قرار داشته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۲    
یک نماینده پارلمان اردن ضمن استقبال از عبور سخنگوی دولت این کشور از روی پرچم رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که در مقابل هر گونه فشار های این رژیم بر دولت اردن خواهند ایستاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۲    
ثبت نام چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان از 13 آبان امسال آغاز شده است و جشنواره پایانی نیز در اواخر فروردین 98 برگزار می شود.