دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۳۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 9 مهر 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 مهر 1397 صبحانه انلاین 2 مهر 1397 صبحانه انلاین 3 مهر 1397 صبحانه انلاین 4 مهر 1397 صبحانه انلاین 5 مهر 1397 صبحانه انلاین 6 مهر 1397 صبحانه انلاین 7 مهر 1397 صبحانه انلاین 8 مهر 1397 صبحانه انلاین 9 مهر 1397 صبحانه انلاین 10 مهر 1397 صبحانه انلاین 11 مهر 1397 صبحانه انلاین 12 مهر 1397 صبحانه انلاین 13 مهر 1397 صبحانه انلاین 14 مهر 1397 صبحانه انلاین 15 مهر 1397 صبحانه انلاین 16 مهر 1397 صبحانه انلاین 17 مهر 1397 صبحانه انلاین 18 مهر 1397 صبحانه انلاین 19 مهر 1397 صبحانه انلاین 20 مهر 1397 صبحانه انلاین 21 مهر 1397 صبحانه انلاین 22 مهر 1397 صبحانه انلاین 23 مهر 1397 صبحانه انلاین 24 مهر 1397 صبحانه انلاین 25 مهر 1397 صبحانه انلاین 26 مهر 1397 صبحانه انلاین 27 مهر 1397 صبحانه انلاین 28 مهر 1397 صبحانه انلاین 29 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 4 میلیون و 380 هزار تومان ثبت شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه پلیس در رهایی 2 گروگان و دستگیری 3 آدم ربا در شهر زاهدان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
نوذرپور گفت: برای اولین بار طرح چیپس درختی را بجای چمن کاری در شهر تهران انجام دادیم تا به عنوان طرح نوین زیست محیطی در دیگر مناطق نیز اجرا شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) گفت: افرادی که پس از اخذ ویزای اربعین به صورت هوایی به عتبات عالیات مشرف می شوند، از مصوبه کاهش هزینه گردشگری عراق مستثنی هستند و باید در فرودگاه 10 دلار پرداخت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۶    
در حالی معاون اقتصادی و محاسبات ملی مرکز آمار تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای کشور را 25,7 درصد اعلام کرد، که یک اقتصاددان معتقد است، تورن نقطه به نقطه در شهریور 40 درصد بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۶    
تصویری زیبا از آبشار بیشه لرستان در فصل پاییز را مشاهده می کنید که گویی یک تابلوی نقاشی است!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۶    
پسر جوان در درگیری دسته جمعی در قهوه خانه ای در سیرجان با شلیک گلوله تفنگ شکاری به قتل رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۶    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از دستگیری یک زن و شوهر قاچاقچی در ورودی شهر همدان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۱    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 13 انبار احتکار کالا در استان کشف و پلمپ شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۱    
فرماندار قصرشیرین از کشف و ضبط 2 محموله قاچاق سیب زمینی و گوجه فرنگی در مرز سومار از توابع این شهرستان با هوشیاری ماموران هنگ مرزی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۱    
رییس شورای شهر دوگنبدان تاکید کرد که ضرب و شتم یکی از اعضای این شورا کذب است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۶    
محمدعلی کریمی اصل رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در توییتی از اقدام افرادی برای سرقت سردیس شهید ارمنی خبر داد و اظهار کرد: با هوشیاری و مراقبت همکارانم در شهرداری منطقه 6 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۱    
بعد از خبر اعدام سلطان سکه توسط محسنی اژه ای نرخ دلار و سکه به شدت ریزش کرد و دلار 500 تومان و سکه 300 هزار تومان کاهش یافتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۶    
آرش آمرزش پسر بچه ای 6 ساله و اهل کاشان است که سطح معلوماتش تقریبا در حد یک فرد با مدرک تحصیلی دیپلم است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۶    
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس درباره انتشار عکس کبودی بدن یک دانش آموز کازرونی در فضای مجازی گفت: این موضوع هنوز تائید نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۶    
یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۱    
توزیع بنزین سوپر که برای مدتی در سراسر کشور متوقف شده بود، از بعدازظهر امروز (دوشنبه) در تهران آغاز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۶    
یک مقام مسئول با بیان اینکه آب های ژرف می توانند به عنوان منبع آب شیرین مورد استفاده باشند، گفت: به همین منظور در سیستان وبلوچستان حفاری هایی انجام شد که نتایج آن درحال بررسی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۶    
مدیر کل دفتر سبزی و صیفی وزارت کشاورزی گفت: ممنوعیت صادرات سبب کاهش قیمت محصول گوجه فرنگی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۶    
سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی فسا بیان کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در روستای بیدزرد، ماموران انتظامی شهرستان فسا به محل حادثه اعزام شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۶    
رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: تاکنون 7 نفر از عوامل اصلی تولید و فروش مشروب الکلی دست ساز در بندرعباس شناسایی و دستگیر شده اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۱    
وزیر کشاورزی از افزایش واردات گوشت، برنج و حبوبات خبر داد و تاکید کرد که در تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و کشور دارای ذخایر خوبی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۷    
بر اساس این گزارش، آرژانتین با 60 درصد رتبه نخست و کشور ایران با 18 درصد در رتبه 4 جهان قرار دارد. همچنین منطقه یورو و ژاپن به ترتیب با 0 و 0/1- درصد کمترین نرخ بهره را دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۷    
در پی تداوم کاهش نرخ ارز در دو روز اخیر، قیمت گوشی کاهش یافته و تمایل فروشندگان برای فروش کالا بیشتر شده است،البته قیمت ها هنوز نسبت به هفته گذشته که هر دلار 14 هزار تومان بود، بالاتر است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی خراسان رضوی گفت: وضعیت خرید و فروش طلا و جواهر تقریبا صفر است. در حال حاضر همکاران ما بیکار هستند چون وضعیت بازار مناسب نبوده و این شرایط قابل قبول نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به تصویب قوانین مختلف و بازنشستگی های پیش از موعد، دوران بازنشستگی برای بخش قابل توجهی از بازنشستگان تحت پوشش این سازمان همزمان با سالمندی نیست و تعداد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف دوهزارو 556 قوطی رب گوجه در این شهرستان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۷    
بلیت رفت و برگشت قطار با یک شب اقامت در هتلی در مشهد به قیمت 88 هزار تومان.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۷    
یک مقام مسئول گفت: قیمت میوه در مغازه ها با شایعات منتشر شده در فضای مجازی، مغایرت دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۷    
سرعت رشد بورس امروز (دوشنبه) تحت تاثیر مصوبه دولت مبنی بر افزایش نرخ تسعیر بهای خوراک پتروشیمی ها به نرخ ارز بازار ثانویه (نیما) کاهش یافت؛ به طوری که شاخص با رشد 376 پله ای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۷    
پژو 206 و پژو پارس بیشترین کاهش قیمت را طی سه روز گذشته داشته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری فروشندگان اصلی موادمخدر در بزرگراه های شمال پایتخت که در پوشش پیک موتوری فعالیت داشتند، خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۲    
رییس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری باندی معروف به دماغ با 400 فقره سرقت در ابن محدوده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۷    
گزارش ها از بازار ارز نشان می دهد که قیمت دلار در تابلوی صرافی ها به 14350 تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۲    
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان این که بزودی بازار لاستیک خودروهای سنگین به تعادل می رسد گفت: همه وارد کنندگان می توانند از کشورهای همسایه به راحتی و فوریت واردات لاستیک را انجام دهند .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۲    
عضو انجمن اپتومتری ایران با اشاره به اینکه قیمت یک عدسی عینک از 40 هزار تومان به 150 تا 200 هزار تومان رسیده است،گفت: متأسفانه تجهیزاتی همچون عدسی، فریم عینک و لنزهای تماسی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۷    
بخشنامه بانک مرکزی برای تسویه مانده اضافه برداشت بانکهاآن هم در شرایط کنونی اقتصاد ایران،با اما و اگرهایی روبروست،در عین حال بانکداران آن را گامی مثبت برای نظم دهی به عملکرد بانکها می دانند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۷    
در شهریور ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان سیستان و بلوچستان با 10.2 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کرمان با 3.4 درصد افزایش است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن ارایه آمار و ارقام مصرف الکل در جهان و ایران، عوارض و تبعات آن بر سلامت را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر قرار است برای کامیون داران لاستیک تهیه شود، باید این کار سریعتر صورت گیرد و علاوه بر این با مردم سخن گفته شود تا بدانند که مسئولان به فکر حل مشکلات هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مقرر شده از مهرماه 200 میلیون دلار و از ماه های آتی 80 میلیون دلار ارز، برای واردات لاستیک جهت حل مشکل کامیون داران اختصاص یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
در شهریورماه قیمت اقلام خوراکی با تغییرات عمده ای مواجه شده است به گونه ای که برنج خارجی 45 درصد، گوشت گوسفندی 38.8 درصد، موز 170 درصد و رب گوجه فرنگی 75 درصد افزایش قیمت داشته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
واردات بطری آب معدنی از کشور نروژ و فروش آن در فروشگاه اینترنتی بامیلو با مبالغ بالایی که نشان از خروج ارز از کشور دارد مصداق بارز اتلاف منابع ملی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
تا پایان چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، از بین 31 گروه کالای منتخب اساسی 17 گروه با کاهش تولید روبرو شده اند که در این میان کمباین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۷    
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر از رایزنی برای ترخیص 15 هزار حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین در روزهای آتی خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۲    
در پی انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و نیمایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که در نیمه اول امسال دولت 24 میلیارد دلار ارز بانکی و نیمایی پرداخت کرده است که بیشترین ارز اختصاص یافته به ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۲    
گزارش امروز قیمت خودرو از کاهش یک تا یک و نیم میلیون تومانی قیمت برخی از خودرو ها حکایت دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای درباره نرخ توزیع لاستیک کامیون توضیحاتی ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
یک اقتصاددان دلایل بی نظمی در بازار را تشریح و از راه های بازگشت آرامش و ایجاد یک شرایط مناسب معیشتی و کسب و کار به بازار ایران گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۲    
مدیر علمی طرح جامع مسکن با تأکید بر اینکه پیش بینی ساخت 900 هزار مسکن در سال در طرح جامع مسکن می تواند تغییر کند اما سیاست ها همان است، گفت: مسکن وارد رکود تورمی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۷    
در سایه بی توجهی سازمان حمایت از مصرف کنندکان و تولید کنندگان قیمت هر قوطی 800 گرمی رب گوجه فرنگی در بازار در محدوده 14 هزار تومان تا 27 هزار تومان به فروش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۷    
نمایندگان مجلس دیروز ایجاد سامانه شناسایی قاچاق و ضوابط تجاری را تصویب کردند؛این سامانه ها نه تنهااز وقوع تخلف پیشگیری می کند بلکه تجار را نیز در جریان آخرین مقررات تجاری کشور قرار می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۲    
یک عضو شورای رقابت گفت: این شورا با قیمت گذاری خودرو خداحافظی کرده و ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت، مجددا این مسئولیت را به عهده گرفته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۲    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا به دنبال رشد ارزش دلار پس از تصمیم هفته گذشته بانک مرکزی آمریکا برای ادامه تحکیم سیاست پولی، کاهش پیدا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۷    
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و باقری درمنی به اعدام محکوم شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۷    
معاون وزیر نفت گفت: امیدوارم عرضه نفت خام در بورس انرژی از هفته آینده آغاز شود که در آن صورت به شکل محموله های پنج هزار بشکه ای و در مجموع یک میلیون بشکه خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۷    
معامله گران بورس تهران در حالی امروز با تداوم عرضه سهام از سوی حقوقی ها انتظار اصلاح قیمت سهام را داشته اند که قدرت پول تازه در بازار باعث شد تا ضمن جمع آوری صف فروش دوباره بازار سهام در مدار صعودی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۲    
طبق جدیدترین قیمت گذاری بنزین در کشورهای مختلف جهان (سپتامبر 2018) قیمت بنزین در ایران بعد از ونزوئلا، ارزان ترین بنزین در جهان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای موارد تامین ارز به صورت اسکناس برای بخشی از مصارف ارزی خدماتی را به 11 بانک عامل ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۲    
در حالی که مصرف کنندگان از کمبود لوازم یدکی خودرو گلایه دارند، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کمبود در این بازار را رد و اظهار کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه کاهش قدرت خرید مردم در بودجه سال 98 جبران خواهد شد، گفت: باید در بودجه ظرفیتی برای این امر ایجاد کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری دیده نشده از یک گریم در اینستاگرام منتشر کرد و درباره نقشی که قرار بوده با این گریم بازی کند، توضیحات مختصری داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۲    
طی روزهای اخیر قیمت سرسام آور گوجه فرنگی گوی سبقت را از صیفی جات امسال بازار ربود و با این افزایش قیمت، گوجه فرنگی هم به جمع لاکچری های روزگار اضافه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی به اقدام برخی از گروه های ضد انقلاب در صدور فراخوان اعتصاب و تحریک بازاریان و صنوف واکنش نشان داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷    
فعالان اقتصادی منتظر بودندحرف های مهمی درباره سیاست های جدید ارزی از زبان نوبخت بشنوند، اما وی به ارایه آمار سوخته اشتغال بسنده کرد و از بازار ارز و شرایط فعلی اقتصاد، کوتاه عبور کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره جزییات طرح تمام وقت شدن معلمان گفت: در این طرح معلمان به جای 24 ساعت 36 ساعت در هفته در مدرسه حضور خواهند داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای 10 خودرو در جاده آبعلی به رودهن خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
این روز ها تهرانی هایی که در مناطق مرکزی تهران تردد داشته اند بیشتر خبر سرقت گوشی تلفن همراه خود یا دوستان شان را نقل کرده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
تبلیغات گسترده برای آزمون استخدام بخش خصوصی در حالی انجام می شود که وزارت کار که به عنوان متولی این آزمون معرفی شده، برگزاری آن را تایید نمی کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۲    
پرویز فلاحی پور گفت: بعد از سریال شهرزاد کمی سخت گیر تر شدم چون مردم از من خواستند در هر کاری بازی نکنم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۷    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: نقشی که در حال حاضر شورای رقابت در صنعت خودرو بازی می کند کمک به جریان دلالی و واسطه گری در بازار خودرو است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
عامل قتل زوج جوان که پس از جنایت، سرهای اجساد را در زمینی خاکی حوالی خیابان شیخ بهایی رها کرده بود بزودی برای محاکمه به دادگاه می رود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
صبح روز دوشنبه، پیش از آغاز تحریم های جدید آمریکا علیه ایران که از ماه آینده اجرا می شود، قیمت نفت برنت به بالاترین رکورد خود از نوامبر 2014 تا کنون رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۷    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در آخرین گزارش مربوط به خشکسالی، وضعیت ایران را از لحاظ مساحت و جمعیت تحت تاثیر خشکسالی تشریح کرد و نسبت به خشکسالی های درازمدت در برخی استان ها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۷    
یک اقتصاددان با اشاره به کمبود برخی از کالاهای اساسی در بازار، راهکار کوتاه مدت این مساله را در کنترل صادرات این اقلام ارزیابی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۲    
یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید برخورد فعالانه با نوسانات ارزی داشته باشد، گفت: تورم حداقل 32 درصدی برای سال 97 پیش بینی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی گفت: بررسی طرحهای کمک به اقشار آسیب پذیر کشور،نشان می دهد بیش از اقشار آسیب پذیر اشخاص برخوردار از آن بهره می برند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت مصمم است که از نیمه دوم امسال 5 برنامه را برای حل مشکلات اقتصادی مردم به اجرا درآورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۲    
افزایش نرخ دلار و پایین آمدن ارزش ریال نسبت به سایر ارزهای خارجی و واحد پولی کشورهای همسایه، متکدیان خارجی را به مهاجرت معکوس، وادار کرده است! حالا سرقفلی خیابان های پرتردد پایتخت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است شرکت های بورسی که صادرات محور هستند و افزایش نرخ ارز روی قیمتشان تاثیر مثبت دارد باید از فرصت به وجود آمده استفاده و اقدام به نوسازی خود کنند تا محصولات با کیفیت تری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۷    
آن قدر قیمت مسکن بالا رفته که امروز، آن طور که گزارش ها نشان می دهد، خرید و فروش و معاملات در حداقل ممکن قرار گرفته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۲    
با گذشت زمان و گران شدن انواع کالا ها زور برخی ها دیگر به خرید نمی رسد و برخی دیگر هم سبد خریدشان را کوچک تر کردند تا در این گرانی ها دوام بیاورند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۷    
روز گذشته، قیمت دلار کشش افزایشی خاصی را از خود نشان نداد و بیشتر رو به سوی قیمت های پایین تر داشت. در دومین روز هفته ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۷    
هیئت دولت نحوه محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز طبیعی خوراک تحویلی به واحدهای پتروشیمی داخلی را تعیین کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۷    
یکی از دغدغه های همیشگی کاربران بسته های اینترنتی، احتمال کمتر بودن حجم اینترنت دریافتی نسبت به حجم خریداری شده است ...