دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۰:۳۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 10 مهر 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 مهر 1397 صبحانه انلاین 2 مهر 1397 صبحانه انلاین 3 مهر 1397 صبحانه انلاین 4 مهر 1397 صبحانه انلاین 5 مهر 1397 صبحانه انلاین 6 مهر 1397 صبحانه انلاین 7 مهر 1397 صبحانه انلاین 8 مهر 1397 صبحانه انلاین 9 مهر 1397 صبحانه انلاین 10 مهر 1397 صبحانه انلاین 11 مهر 1397 صبحانه انلاین 12 مهر 1397 صبحانه انلاین 13 مهر 1397 صبحانه انلاین 14 مهر 1397 صبحانه انلاین 15 مهر 1397 صبحانه انلاین 16 مهر 1397 صبحانه انلاین 17 مهر 1397 صبحانه انلاین 18 مهر 1397 صبحانه انلاین 19 مهر 1397 صبحانه انلاین 20 مهر 1397 صبحانه انلاین 21 مهر 1397 صبحانه انلاین 22 مهر 1397 صبحانه انلاین 23 مهر 1397 صبحانه انلاین 24 مهر 1397 صبحانه انلاین 25 مهر 1397 صبحانه انلاین 26 مهر 1397 صبحانه انلاین 27 مهر 1397 صبحانه انلاین 28 مهر 1397 صبحانه انلاین 29 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف بیش از 110 هزار حلقه لاستیک خودرو سبک و سنگین احتکار شده از یک انبار در شورآباد کهریزک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۷    
دو مقام مسئول با تکذیب کاهش 25 درصدی تولید شیرخام در کشور از آزاد شدن واردات شیر خشک، کره و کاهش تعرفه واردات محصولات لبنی و شیرخشک انتقاد کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۷    
سقوط قیمت ارز و سکه، روند رو به رشد مهاجرت از تهران و رکود فراگیر، باعث تنزل قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۷    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 250 نفر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۷    
نگاهی به بازار خودرو ایران در دهه 70 خورشیدی و مروری بر پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو های تولیدی و وارداتی این دوره که برخی از آن ها هنوز هم در خیابان های شهر راه می روند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۲    
فردی که در ساعت 2 بامداد دیروز به علت نوسانات قیمت دلار دچار حمله قلبی شده بود فوت کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۲    
هومن حاجی عبدالهی که در کنار حمید فرخ نژاد به عنوان بازیگر فیلم سینمایی سامورایی در برلین حضور دارد، با یک چهره پردازی متفاوت در این اثر مقابل دوربین رفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷    
نائب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش تعداد فروشندگان خودرو با کاهش قیمت این کالا در بازار خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۶    
شغل های عجیبی در دنیا وجود دارند که حتی تصور انجامش برای شما کابوس وحشتناکی خواهد بود.در دنیا مشاغل گوناگونی وجود دارند که تعداد بسیاری از آن ها برای افرادی که به انجام آن اشتغال ندارند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۵    
دبیرکل کانون صرافان ایران درباره علت خرید نکردن صرافان از فروشندگان ارز گفت: از آنجا که هیچ دستورالعملی برای فروش ارز خریداری شده نداریم خریدی صورت نمی گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۰    
رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: در 18 ماه گذشته هیچ قطعی یارانه صورت نگرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تأکید بر حفظ حقوق عابران پیاده در پروژه های شهری، به مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک دستور داد از ساخت پل های ساده و غیرمکانیزه جلوگیری کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۵    
حربق در جمعه بازار یاسوج مهار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰    
معاون دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان منوجان با اشاره به اینکه بی احتیاطی پدر در نگهداری اسلحه، فرزند 15 ساله را به کام مرگ کشاند، گفت: شوخی مرگبار این نوجوان با اسلحه کلت منجر به فوت وی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰    
مردی بدون سایه درامی اجتماعی در خصوص مشکلات عاطفی انسان امروز است که بر اساس طرحی از مهدی سجاده چی و مریم شبانی ساخته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰    
نحوه توزیع سود و اصل سهام عدالت میان وراث متوفیان مشمول توسط سازمان خصوصی سازی تعیین تکلیف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰    
عکسی از ملیکا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگران سینما و تلویزیون ایران را ببینید. حاجیان این روزها سریال بازی نقاب ها را در شبکه دو سیما دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۰    
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: از ابتدای مهرماه امسال با بررسی تخلف شرکت های حمل ونقلی جاده ای کالا، پروانه فعالیت 95 شرکت لغو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۰    
هر کیلو میلگرد 20 با مبلغ 4 هزار و 770 تومان در بازارآهن به فروش می رسد.قیمت میلگرد در بازار با کاهش همراه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۰    
در 31 اکتبر سال 2015 ناسا از ردگیری شهاب سنگی عجیب خبر داد که در اطراف کره زمین در حال حرکت بود. این شهاب سنگ 2015 TB145 نام داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۰    
معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: فردی 44 ساله در مشهد به دلیل نوسانات ارزی دچار حمله قلبی شد و جان خود را از دست داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۰    
این روزها شایعه درباره ورزشکاری که مرتکب به قتل شده، زیاد است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری کشور با تاکید بر مدیریت ضعیف آب در حوزه های آبخیزداری، از تبخیر 74 درصد آب کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۵    
دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: به هیچ عنوان صادرات خون نداریم زیرا خون ایرانی ویژه ایرانیان و بیماران نیازمند به خون در کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۵    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به افزایش قیمت سکه در ماه های اخیر گفت: بدهکاران مهریه می توانند به دادگاه ها مراجعه و درخواست تعدیل احکام مهریه را بدهند و اظهار ناتوانی خود از پرداخت آن را اعلام ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۰    
روز گذشته بازار طلا و ارز با ریزش قیمت ها همراه شد و روند کاهش قیمت تا شب نیز ادامه داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از قربانیان مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرعباس با وجود تلاش پزشکان، به علت شدت آسیب وارده به چشم، بینایی خود را از دست داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه قیمت واقعی ارز از نوع دلار بین هفت تا هشت هزار تومان است، گفت: بازار ارز پر خطر است و هرگونه نوسانات به جز این قیمت ها، توجیهی ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
سرپرست فرمانداری آبادان گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، از بیستم مهرماه جاری دیگر هیچ گردشگر عراقی با گذر از مرز شلمچه امکان ورود به آبادان را ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
رییس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری باند دماغ سارقین خودرو و موتورسیکلت در جنوب پایتخت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
سرپرست دادسرای ویژه نوجوانان از معرفی معتادان زیر 18 سال به کمپ ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: دیگر هیچ فرد زیر 18 سالی به کمپ های ترک اعتیاد بزرگسالان اعزام نخواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
زمانیکه پیک برای تحویل کالا در محل حاضر می شد، به نحوی و درحالیکه لباس کادر اورژانس برتن داشتم، پس از جلب اعتماد پیک در حالیکه کالا روی موتور یا داخل خودرو بود، اجناس را سرقت کرده و متواری می شدم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۵    
وزیر نفت گفت: ترامپ در سازمان ملل عنوان کرد که اوپک مسئول افزایش قیمت نفت است و قیمت ها را بالا برده و باید تولید را افزایش دهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۵    
تمامی زنان 18 تا 50 سال می توانند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی از حمایت های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره مند شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۵    
کارگر یک فروشگاه مرغ فروشی همکار خود را در مغازه به قتل رساند و از محل متواری شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۵    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 203 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان "نیکشهر" با قاچاقچیان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: اهمیت آموزش و پرورش مانند اهمیت اکسیژن است و نیاز به توجه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۰    
روز گذشته بازار طلا و ارز با ریزش قیمت ها همراه شد و روند کاهش قیمت تا شب نیز ادامه داشت. امروز نیز کاهش نرخ ها با شیب کندتر نسبت به دیروز تداوم یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۰    
در اجرای چهارمین مرحله از طرح دستگیری دزدان 145 نفر از دزدان حرفه ای تهران بازداشت شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۵    
با گذشت ساعاتی از نیمه روز و حضور بیشتر فروشندگان خانگی، دلال ها نیز از خرید در این محدوده قیمتی خودداری کرده و در محدوده 8 هزار تا 10 هزار تومان اقدام به خرید کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۵    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با پیش بینی کاهش نرخ دلار تا 8-9 هزار تومان گفت: نرخ دلار در بدبینانه ترین حالت روی 10 هزار تومان متوقف خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فعال شدن سامانه اینترنتی اعلام نتایج ثبت نام مرحله اول وام ضروری در سایت این صندوق خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
به دلیل افزایش یکباره قیمت گوجه فرنگی در نتیجه توقف صادرات آن از جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از شهروندان عراقی برای مقابله با افزایش قیمت، کمپین اجتماعی تحریم گوجه ایجاد کردند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
به گزارش صبحانه ، در حالی که خبرگزاری مهر و فارس نرخ خرید و فروش دلار توسط بانک ها را به ترتیب 10500 و 11200 تومان اعلام کردند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
سقوط قیمت دلار در بازار کشور و در پی آن عرضه دلار از سوی اتباع عراقی در بازار آبادان و خرشهر، نرخ هر دلار را در روز سه شنبه تا 60 هزار ریال در بازار منطقه آزاد اروند کاهش داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۰    
معاون وزیر صنعت با بیان اکنون بیش از 23 درصد ارزش بورس کشور متعلق به شرکت های معدنی و صنایع معدنی است، گفت: ایران کشوری معدنی است و این جایگاه می تواند بیش از پیش ارتقاء یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۵    
اگر می دانیم که 70 درصد قیمت محصولات پروتئینی متاثر از قیمت نهاده هایی است که امکان تولید آنها در داخل است، پس چرا وابسته به واردات آنها هستیم تا فشار گرانی ها بر دوش مردم سنگینی کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۰    
جزئیات ماجرای حمله به معلم مشهدی با قمه اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۰    
گمرک ایران توقف محموله گوشت وارداتی را تکذیب و اعلام کرد: واردات گوشت قرمز در 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: کاهش نرخ دلار فروشنده های بازار رایانه را راغب به فروش کرده اما مشتری ها خرید نمی کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
دبیر اتحادیه طلا و جواهر از افزایش عرضه سکه و طلای آب شده از سوی مردم در بازار خبر داد و گفت: از روز گذشته سکه های دپو شده به بازار سرازیر شده است اما خرید بسیار کم انجام می شود و مشتری ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
با یک هویت جعلی خودم را به دختران معرفی می کردم، پس از ارتباط گرفتن با خانمها و رد و بدل شدن شماره تلفن همراه، ارتباطم را بیشتر کرده و با آنها دوست می شدم و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه تداوم کاهش نرخ ارز می تواند زمینه ساز نزول قیمت مسکن در بازار باشد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور اخبار منتشر شده در فضای مجازی را مبنی بر افزایش میزان سکته در پی کاهش قیمت دلار تکذیب کرد و گفت: افزایشی در آمار سکته نداریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
با بخشنامه بانک مرکزی، قرار بر این است که بانکها هم از مردم دلار بخرند. بر این اساس شعب بانکی هر دلار را از مردم 10550 تومان خریداری کرده و برای مصارف خدماتی مصوب، 11200 تومان می فروشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با توجه به حضور چشمگیر شهروندان در مراکز میدان فردوسی، خیابان منوچهری وخیابان که در حوزه ارز فعالیت می کنند توصیه های پیشگیرانه ای را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۵    
معاون مدیر کل ثبت احوال استان تهران با اشاره به اینکه افرادی که کارت هوشمند ملی خود را گم کرده اند می توانند به ادرات ثبت احوال مراجعه کنند،گفت: هزینه صدور کارت المثنی هوشمند ملی 50 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۵    
معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات نفتی بین ایران و اروپا اظهار کرد: توافقات نفتی ایران و اروپا روند خوبی دارد و به خوبی پیش می رود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
در حال حاضر با شرایط اقتصادی کنونی بازار مشاغلی، چون مشاوران خرید عروسی داغ است، این افراد به شما می گویند چگونه می توان هزینه های این نوع خرید را کاهش داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
اگرچه نمی توان این مسوولیت را از اپراتورها سلب کرد که در واگذاری شماره مشترکان به شرکت های تابعه خود دقت کافی داشته باشند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
امروز در صرافی ها، هر قطعه سکه طرح قدیم چهار میلیون و 441 هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و 410 هزارتومان به فروش رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
در پی روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد، یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران با بیان این که افزایش نرخ ارز هیچ توجیه منطقی نداشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: پایین آمدن نرخ ارز و سکه باعث رونق در بازار مسکن خواهد شد و مسلما تا حد چشم گیری قدرت خرید مردم افزایش پیدا خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۶    
رییس سابق اتاق بازرگانی تهران ضمن تاکید بر اینکه دولت باید بازار ارز را به سمت قیمت واقعی آن که حدود 7000 تومان است، هدایت کند، گفت: کسانی که زندگی خود را وارد قمار بازار ارز کرده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۶    
بررسی معاملات انجام شده مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 79 متری در کوثر با قیمت 155 میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 87 متری در باشگاه نفت به قیمت 174 میلیون تومان معامله شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۶    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از کلیه بانک هایی که مجاز به عملیات ارزی هستند خواست نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت قطارهای مسافربری نداریم از تهیه بسته حمایتی برای شرکت های حمل ونقل ریلی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۱    
از صبح امروز با آغاز ثبت نام برای فروش 50 هزار دستگاه خودروی سایپا، استقبال زیادی از سوی مردم صورت گرفته به نحوی که تا یک ساعت ابتدایی آغاز این فروش، 14 هزار دستگاه ثبت نام قطعی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۱    
باران کوثری شب گذشته در اکران عرق سرد حضور داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: به کشور فشار روانی وارد می کنند و عده ای هم از این فشار روانی سوء استفاده می کنند، اما برنامه ریزی درستی که انجام شده این مشکلات حل می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
معامله گران بورس تهران هم زمان با سقوط آزاد نرخ ها در بازار ارز و سکه، امروز شاهد شکل گیری صف های فروش به نسبت پایدار در اغلب نمادهای معاملاتی بازار و سهم های پیشرو بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
بازار ارز امروز (تا ساعت 12) نیز همانند عصر دیروز شاهد حضور افراد زیادی است که تقاضای فروش دلار و یورو را دارند. این در حالی است که اکثر صرافی ها خرید و فروش ندارند و تابلوهایشان را خاموش کرده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۱    
براساس مشاهدات میدانی خبرنگاران، قیمت دلار چند هزار تومانی در برخی از کلانشهرها سقوط رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۶    
یک اقتصاددان معتقد است باید برای کاهش التهابات ارزی، طرح ضربتی 200 میلیارد دلاری برای جذب نقدینگی تدوین شود و قیمت گذاری از دست دلالان خارج شود و در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۶    
یکی از کارکنان حراست شورای شهر تهران جزئیات بیشتری را در خصوص اقدام به خودسوزی مرد میانسال در مقابل ساختمان شورای شهر تهران ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۶    
بررسی آمار بستری بیماران سکته ای در استان یزد حاکی است از روز گذشته تاکنون سی نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی یزد به دلیل سکته پذیرش شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۱    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دلیل سقوط قیمت دلار در بازار آزاد همه در بازار خودرو فروشنده شده اند اما خریداری وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به جزئیات وقوع زمین لرزه 4.6 ریشتری در چهارمحال و بختیاری گفت: تیم های ارزیاب جهت بررسی خسارت احتمالی به منطقه اعزام شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
یک مقام آگاه بانکی با بیان اینکه علت ریزش قیمت ارز در بازار به دلیل مداخله بانک مرکزی است، گفت: امیدواریم این روند تا خالی شدن کامل حباب انتظارات ادامه یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
طبق بخشنامه جدید سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، با اعلام اسامی تعدادی از برندهای غیرمجاز در حوزه آرایشی و بهداشتی؛ دستور جمع آوری این اقلام صادر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، از احتمال سقوط آزاد نرخ ها در بازارهای طلا،خودرو و مسکن خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۱    
روز گذشته یک دستگاه خودروی تویوتا به علت نامعلوم در شهر گتوند استان خوزستان با پراید تصادف کرد. متاسفانه این حادثه 2 کشته و 6 مجروح به جا گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۱    
یک کارشناس بازار سرمایه بااشاره به روند منفی بورس به سهامداران توصیه کرد بدون دلیل و از روی هیجان در صف فروش سهام قرار نگیرند، چرا که ممکن است سهامی که این روزها به صورت هیجانی در بورس می فروشند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۶    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه اختلالات ایجاد شده در حمل و نقل موجب رسوب تخم مرغ در مرغداری ها شده است، از افزایش قیمت این محصول خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۶    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی خبر از کاهش قیمت 20 درصدی گوشی های تلفن همراه در بازار موبایل داد و احتمال تداوم این روند را نیز داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۱    
تولد در روزهای خاص یا لاکچری؛ موضوعی که بسیاری از والدین اصرار دارند تا علی رغم عوارض زایمان زودرس به دلایل و نگرش های مختلف فرزندشان در این روزها متولد شوند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۱    
فعالان بازار خودرو از کاهش میانگین 50 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو خبر می دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۱    
لباس عجیب و غریب ترلان پروانه در اکران جاده قدیم را می بینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از شارژ کارت یارانه 11 میلیون نفر از نیازمندان برای خرید کالاهای اساسی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۶    
اقدام به خودسوزی فردی در مقابل ساختمان شورای شهر تهران با دخالت به موقع پلیس متوقف نشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۱    
رئیس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری برخی از مخلان اقتصادی را تشریح کرده و از شناسایی و احضار گردانندگان سایت های قیمت گذاری آنلاین سکه و ارز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۶    
در دقایق ابتدایی معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس با افت 4000 واحدی مواجه شد و تا ارتفاع 191 هزار واحد سقوط کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: قیمت گوجه به 3600 تومان رسیده و این روند کاهشی ادامه خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۱    
گمرک ایران از کاهش مهلت قانونی توقف و نگهداری کالا در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و گمرکات به دو ماه بر اساس مصوبات جدید خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۱    
از 26 شهریورماه برنامه ساخت 50 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید با برخورداری از سه ویژگی مدل منظم تامین مالی، ساخت مبتنی بر تقاضا و هوشمندسازی کلید خورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۶    
خرید خودرو این روزها به به یک مشکل بزرگ برای مردم تبدیل شده و در دو راهی خرید خودرو نو یا خرید خودرو کارکرده ماندهاند که علت اصلی آن افزایش قیمتهایی است که در این بازارها رخ داده و در بعضی از مواد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۶    
متخصص علم اقتصاد با تاکید بر اینکه عمر مفید فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران پایان می یابد، گفت: فشارهای اقتصادی علیه ایران تاریخ اعتبار دارد و با همراهی مردم نرخ دلار آرام آرام به سمت فضای تعادلی خود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۱    
فروش یک محصول توسط تولیدکنندگان به واحدهای صنفی معادل قیمت درج شده روی محصول یا با قیمتی بسیار نزدیک به قیمت نهایی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۶    
تفاوت قیمت تایر در کشور مبدا و ایران،یکی از معضلات این صنعت در چند ماه اخیر بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۶    
طبق گزارش های میدانی، دلار در بازار غیر رسمی با مبلغ 8900 تومان معامله شد.
  • ۱