دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۰۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 28 مهر 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 مهر 1397 صبحانه انلاین 2 مهر 1397 صبحانه انلاین 3 مهر 1397 صبحانه انلاین 4 مهر 1397 صبحانه انلاین 5 مهر 1397 صبحانه انلاین 6 مهر 1397 صبحانه انلاین 7 مهر 1397 صبحانه انلاین 8 مهر 1397 صبحانه انلاین 9 مهر 1397 صبحانه انلاین 10 مهر 1397 صبحانه انلاین 11 مهر 1397 صبحانه انلاین 12 مهر 1397 صبحانه انلاین 13 مهر 1397 صبحانه انلاین 14 مهر 1397 صبحانه انلاین 15 مهر 1397 صبحانه انلاین 16 مهر 1397 صبحانه انلاین 17 مهر 1397 صبحانه انلاین 18 مهر 1397 صبحانه انلاین 19 مهر 1397 صبحانه انلاین 20 مهر 1397 صبحانه انلاین 21 مهر 1397 صبحانه انلاین 22 مهر 1397 صبحانه انلاین 23 مهر 1397 صبحانه انلاین 24 مهر 1397 صبحانه انلاین 25 مهر 1397 صبحانه انلاین 26 مهر 1397 صبحانه انلاین 27 مهر 1397 صبحانه انلاین 28 مهر 1397 صبحانه انلاین 29 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۳    
به گزارش صبحانه ، سرهنگ نادر سهیلی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: مأموران دریابانی آبادان حین گشت زنی در آبراه اروند و دهانه بهمنشیر به سه فروند شناور صیادی که قصد خروج از آب های ساحلی کشورمان را ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۰    
امسال 5518 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد و همچنین 21.2 میلیون مترمکعب اضافه برداشت غیرقانونی آب در چاه های مجاز کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۰    
جانشین فرمانده سپاه شهرستان کاشمر از کشف 5 کوزه سفالی و 15 سکه قدیمی در کاشمر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۹    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو206 تیپ 2 در بازار را دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۹    
ارزانی قیمت، کیفیت پایین خودروها و نبود زیرساخت های حمل ونقل عمومی از جمله دلایل بالابودن مصرف بنزین در کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۳    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی با اشاره به وضعیت بازار جهانی نفت اظهار کرد: موضع گیری مشتریان ایران از جمله چین، هند، ترکیه و حتی اروپایی ها حاکی است که عزم خود را برای ادامه خرید نفت ایران جزم کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۵    
طبق گفته مسوولان فرودگاه حضرت امام(ره) پروازهای اربعین از اول آبان ماه شروع و تا 18 آبان ادامه خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۵    
سرپرست تیم سازنده مورسیه لاگوی داخلی می گوید توان تولید سالی 150 لامبورگینی ایرانی را داریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۰    
قهرمان بوکس هولناک ترین جنایت خانوادگی سال 97 تهران را رقم زد. مرد 47ساله سر چهار عضو خانواده اش را برید. قاتل به تشریح این جنایت هولناک پرداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۱    
فرمانده انتظامی اسفراین از کشته شدن راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با شیئی ثابت در این شهرستان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۶    
این روز ها تئاتر بینوایان حسابی خبرساز است و مدام به این کار نمایشی حمله می شود. قیمت بالای بلیت این کار و استفاده از ستاره های زیاد برای شان حاشیه های بسیاری ساخته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۶    
قائم مقام معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سالانه 80 میلیارد تومان برای تهیه کاغذ دفترچه های بیمه هزینه می شود که اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک منجر به صرفه جویی قابل توجهی در این ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۶    
شرکت گاز استان خوزستان اعلام کرد گاز برخی نقاط شهرستان اهواز برای فردا یکشنبه قطع می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۱    
شب گذشته نزاعی در پارک مجیدیه شهرداری بندرماهشهر خوزستان رخ داده که در این نزاع یک جوان ماهشهری بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۱    
بخشی از پله های برقی پل روگذر عابر پیاده پیش از عملیات راه اندازی، در عرض خیابان اصلی شهر بومهن شهرستان پردیس از توابع استان تهران جمعه شب به سرقت رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی سازمان اورژانس از مصدومیت 11 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه مینی بوس در مشهد خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۰    
معاون دادستان کل کشور گفت: در قانون برای قاچاقچیان الکل و این نوع کالای ممنوعه، مجازات سختی پیش بینی و تا 50 سال حبس، شلاق و جزای نقدی برابر ارزش عرفی کالا، در نظر گرفته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند حرفه ای قاچاق و کشف 2 تن و 122 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس شهرستان نیکشهر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: کیفرخواست پرونده فوت دختربچه 5 ساله در شهرستان فلاورجان صادر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۵    
کاهش 70درصدی مشتریان رستوران های پایتخت؛ یک پرس چلوکباب حداقل چند؟ رستوران های شمال شهر تهران حدود 30 درصد و رستوران های جنوب شهر 60 تا 70 درصد مشتریان خود را از دست داده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک کارگاه تولیدی در میدان امام حسین خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مراجعه 23 نفر به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۰    
در دستورالعمل تقویت و اجرای فرهنگ نماز در مدارس آمده است: ترتیبی اتخاذ شود تا در همه مدارس نماز جماعت تا حد امکان در وقت شرعی اقامه شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۰    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: اختلافمان با بانک مرکزی فقط روی برآورد نرخ رشد اقتصادی و نرخ تورم است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۰    
رئیس کلانتری 151 یافت آباد دستگیری 2 توزیع کننده اسکناس های جعلی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۴    
امید پارسا رئیس مرکز آمار ایران در باره علت اختلاف آمار مرکز آمار با بانک مرکزی وعدم انطباق نرخ تورم با احساس مردم توضیح داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۲    
نایب رییس انجمن پسته ایران گفت: با توجه به کاهش 50 تا 90درصدی تولید پسته در کشور برای حفظ بازار و فرار از جریمه عدم پایبندی به قراردادهای خارجی مجبور به واردات از کشورهای ثالث برای صادرات هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۲    
مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: کوهنورد 35 ساله که هنگام کوهنوردی در ارتفاعات کلکچال دچار سانحه شده بود، باعملیات نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر شمیرانات نجات یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۷    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: با توجه به اینکه سوریه تعرفه صفردرصدی برای صادرات کالا به دیگر کشورهای عربی دارد از این ظرفیت می توانیم برای صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای عربی استفاده کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۷    
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک انبار حاوی مقادیر زیادی کالای احتکار به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۷    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از انفجار یک واحد مسکونی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۲    
اطلاعات مربوط به بازار کار در چین در ماه سپتامبر، کاهش نرخ بیکاری و افزایش شغل را نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۲    
دبیرکل سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه هیچ عدد، رقم و اطلاعاتی محرمانه نیست و همه مردم باید بدانند وضعیت آسیب های اجتماعی چگونه است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۲    
دبیرکل یونسکو حادثه قتل خاشقچی را به شدت محکوم کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۲    
رییس کلانتری 152 خانی آبادنو از دستگیری مردی که طی یک سال اقدام به سرقت دریچه های چدنی فاضلاب در جنوب تهران کرده بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۲    
رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور گفت: مشمولان قانون منع بکاگیری بازنشستگان در صورت بکارگیری و دریافت حقوق تحت تعقیب قضایی و مجازات قرار خواهد گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۰    
شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشد 5646 واحدی به 188 هزار و 575 واحد رسید و ارزش بازار سهام نیز با افزایش روبرو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۰    
سفیر ایران در عراق، با بیان اینکه روند حرکت زوار ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی در مرزهای چذابه، مهران و شلمچه به صورت روان و بدون مشکل خاصی در جریان است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۰    
راهنمایی و رانندگی استان بصره از جراحت بیش از 6 زائر ایرانی بر اثر واژگون شدن خودروی حامل آنها خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۰    
گروه صنعتی ایران خودرو اقدام افراد و یا شرکت های متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیرقانونی اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: قیمت نان افزایش نمی یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۵    
انتشار خبری از زبان رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان گلستان مبنی بر اینکه کارگران شرکت زمزم که بازنشسته می شوند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۴    
طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش از 72 میلیون و 941 نفر در ایران از اینترنت باندپهن استفاده می کنند و ضریب نفوذ این فناوری به حدود 89 درصد رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که شاخص ایران در آزادی های اقتصادی از رتبه 149 با 19 پله صعود به 130 رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۴    
شنیده ها حاکی از آن است که جایگزین وزیر مستعفی راه و شهرسازی از استان مازندران می آید، ضمن آن که رئیس جمهوری نیز طی روزهای آینده سرپرست وزارت راه و شهرسازی را منصوب خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۹    
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به تفاوت آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار از شاخص های واحد اقتصادی این مساله را به دلیل تفاوت نمونه آماری ارزیابی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۹    
محمدهادی رضوی سرمایه گذار فصل اول شهرزاد می گوید آن زمان به سوپراستار های سریال ماهی 25 میلیون تومان دستمزد داده که رقم نامتعارفی نبوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۹    
روز گذشته خبری مبنی بر دستور یک بانک برای پرداخت وام صد میلیاردی معادل ده میلیارد تومن به محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شد، اما طبق پیگیری های صبا مشخص شد این خبر کذب است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۴    
رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو با اعلام قیمت واکسن آنفلوآنزا در بازار، گفت: به نظر می رسد اکثر واجدین شرایط تاکنون واکسن آنفلوآنزا را دریافت کرده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۴    
با تمهیدات پیش بینی شده توسط بانک مرکزی، هر فرد می تواند 100 هزار دینار با نرخ 96 ریال را برای سفر معنوی خود دریافت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص استفاده از سایت ها و کانال های متفرقه مشاوره سربازی هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۹    
جالب است بدانید که 250 میلیون یورو ارز دولتی به شستا رسیده است و دولت از این شرکت به عنوان یکی از دریافت کنندگان ارز دولتی جهت واردات گوشی، اسمی نیاورده است!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۴    
رئیس سازمان غذا و دارو ضمن هشدار به متخلفان، تاکید کرد: قطعا پرونده متخلفان، جهت رسیدگی قضایی، اداری و انتظامی به مراجع ذی صلاح مربوط ارجاع می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۹    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای به دارندگان خودروهایی که بدهی آنها بابت عوارض طرح ترافیک به بیش از یک میلیون تومان رسیده است، هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۹    
قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) اطلاعیه ای صادر و نکاتی حائز اهمیت را برای زائران حسینی(ع) عنوان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۴    
همان طور که پیش بینی می شد آیفون 749 دلاری 10 آر که ارزان تر از مدل مکس 1099 دلاری و آیفون ایکس اس 999 دلاری است، با دو هفته تأخیر در برخی بازارها به دست مشتریان می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۴    
بورس تهران اولین روز کاری هفته را با رشد قیمت سهام شروع کرد. در این بازار بار دیگر صف های فروش در خودرویی ها به صف های خرید بدل شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۹    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کاهش خروج غیرقانونی کالاهای اساسی که در ماه های گذشته ناشی از نوسانات ارزی شتاب بالایی گرفته بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
دولت باید چند اقدام اساسی انجام دهد: کنترل مواد اولیه خودرو که در داخل تامین می شود، خصوصی سازی واقی خودروسازان و تثبیت قیمت ارز برای جلوگیری از تحمیل گرانی دلار بر قیمت تمام شده خودرو
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
مشاور عالی معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اعلام آمادگی بانک مرکزی ایران برای معاملات تجاری بین ایران و سوریه با پول ملی دو کشور گفت: تأسیس بانک های مشترک بین دو کشور در دستورکار قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک در بازار را دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۸    
مدیر کل کنترل، هماهنگی و پایش شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با توجه به نرخ ارز تعرفه های تماس تلفنی خارجی نیز تغییر کرده اما برای مکالمه زائران اربعین از 20 مهر تا 20 آبان نرخ های قدیم را در تعرفه های ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش نرخ مکالمه به دلیل افزایش نرخ ارز خبر داد و گفت: تماس های دو سیم کارت ایرانی در عراق بسیار گران می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۸    
مسئول یکی از شرکتهای ترخیص کالا در گفت و گو با آفتاب یزد در پاسخ به این پرسش که مثلا یک لامبورگینی 24میلیاردی چگونه ممکن است به راحتی وارد کشور شود گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۸    
برخی از رستوران داران تهرانی هم می گویند غذاهای گرانقیمت مشتریان خود را از دست داده اند و این روزها مردم بیشتر از همیشه به قیمت غذاها توجه می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۳    
رییس سازمان برنامه با تاکید برلزوم استفاده از ظرفیت کشور برای خنثی کردن اثرات تحریم، گفت: یکی از برنامه های دولت، نوسازی 100 هزار واحد مسکونی بافت های فرسوده با هدف رونق تولید و اشتغال است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۳    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 270 هزار تومان رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۸    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۸    
ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی سال 96 وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت نامی خود را دریافت نکرده اند، از امروز می توانند نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود اقدام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۸    
بخشی از پله های برقی پل روگذر عابر پیاده پیش از عملیات راه اندازی، در عرض خیابان اصلی شهر بومهن شهرستان پردیس از توابع استان تهران جمعه شب به سرقت رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۲    
به گفته رییس اتحادیه فروشندگان خودرو، یکی از معدود شرکت هایی که هنوز دفترشان پلمب یا تعطیل نشده، داتیس خودرو است که در هفته گذشته نیز چندین شاکی برای پیگیری پولهای خود به اتحادیه مراجعه کردند و مشخص ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۶    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در واکنش به خبر دستگیری متهم اختلاس در بانکرینگ بوشهر توضیحاتی ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی که در هفته های اخیر جزو خبرسازترین اعضای کابینه دولت دوازدهم بوده و شایعه هایی درباره استیضاح یا استعفای وی به طور متناوب مطرح می شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۰    
یکی از معدود جگوار "F-type" های ایران در جزیره ی کیش که به تازگی هم کاور هفت رنگ شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۵    
بررسی قیمت روز مسکن در پایتخت حاکی از آن است که یک واحد 43متری در آگاهی با قیمت 145میلیون تومان و واحد 50متری در خاوران نیز با قیمت 150میلیون تومان معامله شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بخشنامه بودجه سال 98 آماده است، گفت: به جای تخصیص قیر به پیمانکاران، در بودجه سال آینده درآمد حاصل از صادرات قیر به این بخش پرداخت می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی از افزایش عرضه ارز برای تأمین واردات طی روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد که از ابتدای امسال بیش از 27میلیارد دلار از طریق بانک مرکزی و سامانه نیما برای واردات تامین شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
رییس انجمن صنفی صنعت تایر ایران از ثبت سفارش تایر خودروهای سنگین با ارز 4200 تومانی خبر داد و اعلام کرد که التهاب بازار در این بخش تا یک الی دو ماه آینده فروکش خواهد کرد و در حال حاضر نیز مشکلات ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه هم اکنون 5 نرخ برای ارز در اقتصاد ایران وجود دارد، گفت: بانک مرکزی اسامی صرافی های معتبری که قابلیت معامله ارز صادراتی را دارند، اعلام کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
آن طور که روزنامه آفتاب یزد گزارش کرده در برخی فروشگاه های تهران که البته تعدادشان هم کم نیست آب معدنی هایی با مارک های خارجی به فروش می رسد با قیمت 28 هزار تومان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید به دنبال افزایش ریالی حقوق کارگران نیستیم و معتقدیم در شرایط امروز اقتصاد بهترین راه تقویت قدرت خرید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
قیمت خودرو باید شفاف، به روز و منصفانه باشد این آخرین اظهار نظری است که یکی از مدیران خودروسازی کشور در جلسه معارفه خود مطرح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
حجم بی سابقه ای از نفت ایران به سمت چین ارسال شد تا این ماه و اوایل نوامبر، قبل از اجرای تحریم های آمریکا، در بندر دالیان تحویل بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
اضافه شدن اینترنت شبانه به بسته های اینترنتی اپراتورها که تغییراتی را در هزینه هایشان ایجاد کرده، اگرچه مخاطبانی هم دارد اما ظاهرا در آستانه ی حذف شدن قرار گرفته که علت آن نارضایتی برخی کاربران و هم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۶    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران روز گذشته در مصاحبه ای، به طور شفاف از توقف قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت خبر داد و سازمان حمایت را مسوول تعیین قیمت خواند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۶    
برخی از افراد بر این عقیده اند که بنزین سوپر بهتر از بنزین معمولی است و عملکرد خودرو را بهبود می بخشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس اتحادیه قصابان البرز با اشاره به توزیع گوشت های منجمدی برای تنظیم بازار که از آن تحت عنوان گوشت برزیلی نام برده می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
دور جدید فروش 50 هزار دستگاه خودروی سایپا از 8 صبح امروز در شرایطی آغاز شد که ظرف مدت 41 دقیقه 5700 نفر ثبت نام قطعی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۵    
اگرچه بانک مرکزی تاکنون یکبار بخشنامه شیوه بازگشت ارز حاصل از صادرات را اصلاح کرده، اما اکنون دوباره زمزمه های تغییر مجدد این بخشنامه که با عدم اعمال نظر بخش خصوصی ابلاغ شد، به گوش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۴    
نخستین قطار اربعین حسینی از تهران به مقصد کرمانشاه بامداد امروز به راه افتاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۸    
به گفته یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، عرضه ارز یورو در بازار ثانویه کم شده است.