سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۲:۳۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 14 مهر 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 مهر 1397 صبحانه انلاین 2 مهر 1397 صبحانه انلاین 3 مهر 1397 صبحانه انلاین 4 مهر 1397 صبحانه انلاین 5 مهر 1397 صبحانه انلاین 6 مهر 1397 صبحانه انلاین 7 مهر 1397 صبحانه انلاین 8 مهر 1397 صبحانه انلاین 9 مهر 1397 صبحانه انلاین 10 مهر 1397 صبحانه انلاین 11 مهر 1397 صبحانه انلاین 12 مهر 1397 صبحانه انلاین 13 مهر 1397 صبحانه انلاین 14 مهر 1397 صبحانه انلاین 15 مهر 1397 صبحانه انلاین 16 مهر 1397 صبحانه انلاین 17 مهر 1397 صبحانه انلاین 18 مهر 1397 صبحانه انلاین 19 مهر 1397 صبحانه انلاین 20 مهر 1397 صبحانه انلاین 21 مهر 1397 صبحانه انلاین 22 مهر 1397 صبحانه انلاین 23 مهر 1397 صبحانه انلاین 24 مهر 1397 صبحانه انلاین 25 مهر 1397 صبحانه انلاین 26 مهر 1397 صبحانه انلاین 27 مهر 1397 صبحانه انلاین 28 مهر 1397 صبحانه انلاین 29 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۱    
مرسدس بنز در رده بندی بهترین برندهای جهان در سال 2018 میلادی، عنوان با ارزش ترین خودروسازی لوکس جهان را از آن خود کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۸    
حدود یک ماه بعد از انتشار عکس هایی از پرواز هواپیماها با صندلی های خالی و فرودگاه هایی که کاهش تعداد مسافران را به نمایش می گذاشت ، حالا کاهش قیمت بلیت هواپیما حسابی خبر ساز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۷    
معاون وزیر ارتباطات گفت: ارائه اجباری سرویس اینترنت روی خط ثابت و انتقال مشترکان شرکت های اینترنتی خصوصی به مخابرات پس از کابل برگردان خلاف مقررات است و در این باره به مخابرات تذکر داده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۷    
مرد ثروتمند با مراجعه به دادسرای جنایی تهران در حالی که از رفتارهای عجیب همسرش شکایت می کرد گفت او مدام مرا کتک می زند و آزار می دهد، دو سال پیش هم روی من و دخترم اسید پاشید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۷    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون، 60 تا 100 درصد افزایش قیمت در لوازم خانگی رخ داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۷    
یک عملیات پولشویی با شکایت تعدادی از اهالی یکی از روستا های گرگان فاش شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۲    
معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران گفت: حفاری غیرمجاز در ارتفاعات روستای نهبندان دماوند سبب انفجار و در پی آن فوت 2 نفر و زخمی شدن یک فرد دیگر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۲    
پس از وقفه یک هفته ای از گسترش بیماری و تلفات حیات وحش در منطقه شکار ممنوع طالقان، متاسفانه از روز پنجشنبه تا کنون لاشه دو بز وحشی درگیر با بیماری طاعون در منطقه مشاهده شده که این نشانگر عدم کنترل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۲    
دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای به دانشجویان و اساتید در زمینه کلاهبرداری با نام این دانشگاه هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۶    
وزیر امور خارجه پس سفر به نیویورک و شرکت در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد دقایقی پیش به تهران بازگشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ی به وزیر امورخارجه خواستار حل مشکل صدور ویزای زائرین اربعین حسینی(ع) در استان های مختلف کشور شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۰    
بانک مرکزی هند و وزارت مالی این کشور در حال بررسی امکان ایجاد سیستم های پرداخت با پایه روپیه و یا تهاتری، در معاملات خود با کشورهای تولیدکننده نفت خام مانند ایران، روسیه و ونزوئلا است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۰    
نزدیک شدن به زمان اعمال تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران سبب شد معامله گران روی رسیدن قیمت نفت به 100 دلار برای هر بشکه حساب کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۰    
شهردار تهران گفت: تا یکسال آینده 50 کیلومتر به خطوط مترو تهران اضافه می شود و تعداد واگن ها تا 3 سال آینده به 1050 واگن می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۰    
پارس خودرو در اطلاعیه ای هرگونه افزایش قیمت محصولات این شرکت را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
در حالی که انتظار می رفت بانک مرکزی هند برای جلوگیری از سقوط روپیه، نرخ بهره خود را افزایش دهد، با بدون تغییر گذاشتن غیرمنتظره آن، روپیه را محکوم به سقوط به بدترین نرخ تاریخ خود کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
بخشدار قوشخانه شیروان گفت: جسد چوپان 25ساله این شهرستان که دیشب اسیر سیلاب و مفقود شده بود، پیدا و از آب بیرون کشیده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از مه گرفتگی و کاهش دید در محور چالوس و فیروزکوه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
به گفته رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، طبق شاخص سواد در گروه سنی 6 سال به بالا، آمار کل بی سوادان 8 میلیون و 800 هزار نفر است و از این تعداد 6 میلیون نفر بالای 50 سال سن دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۵    
در و پنجره های چندین ساختمان بر اثر انفجار شدید در خیابان جیحون شکسته شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۰    
گمرک ایران در واکنش به تداوم صادرات گوجه فرنگی از گمرکات کشور اعلام کرد: صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای با مجوز جهاد کشاورزی ممنوع نیست و ادامه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در چند ماه اخیر شاهد افزایش چشم گیر مستمری بگیران استان بوده ایم، افرادی که قابلیت بازتوانی ندارند و معلولینی که توانایی اشتغال زایی ندارند به جمعیت مستمربگیران افزوده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۰    
در نخستین ساعت های آغاز روز تهران ، قول و قرارهای چند روز گذشته بین میراث فرهنگی و شورای شهر تهران، وضعیت دوگانه ای را ایجاد کرد و برخی از بازدیدکنندگان با فکرِ رایگان بودن موزه ها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۰    
فیلم سینمایی وصل نیکان به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا امشب (شنبه 14 مهر) ساعت 21 از شبکه پنج سیما پخش می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۵    
قیمت اغلب خودروهای تولید داخل در اولین روز از هفته جاری در بازار تهران نسبت به هفته گذشته بین یک تا 2 میلیون تومان کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۵    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به این که بارش ها در استان تاکنون حادثه ای در پی نداشته است، از مه گرفتگی شدید جاده های درگز و کلات خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۵    
سمینار یک روزه گفت وگوی پزشکی MED TALK با محوریت بیماری ام اس و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد. ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین گفت: قطار قزوین تهران از ریل خارج شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش از ممنوعیت تدریس دبیران مردان در مدارس دخترانه خبر داد و گفت: استفاده از دبیر مرد در مدارس دخترانه به هیچ عنوان توجیه ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
از آنجا که قیمت ها هر 15 ساعت دو برابر می شد، ارزش پولی که مردم در جیب داشتند تا شب نصف می شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: 6 مورد آبگرفتگی در برخی مناطق مشهد گزارش شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۵    
میرمهدی کمیجانی رئیس اتحادیه فناوران رایانه گفت: کاهش قیمت دلار باعث شد که ما شاهد شوک بزرگی به بازار لوازم کامپیوتر باشیم به طوری که تاکنون 20 تا 30 درصد کلیه لوازم آی تی کاهش قیمت داشتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به فوت 5 نفر در مازندران به دلیل سیل و صاعقه، گفت: در پی این حادثه، 1400 نفر در 4 استان امدادرسانی شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۰    
درگیری دسته جمعی در پارک دانشجو یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
فرماندار رامسر با اشاره به بارش بی سابقه باران همراه با سیلاب در غرب مازندران، گفت: این حادثه 5500 واحد مسکونی رامسر را تخریب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان قزوین از کشف محموله 4 هزار عقرب در یک اتوبوس بین شهری در استان قزوین خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
در پی برخورد یک تانکر سوخت با خودرویی در جمهوری کنگو دست کم 50 تن جان باختند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰    
فعالان بازار خودرو با اشاره به اینکه با وجود طرحهای فروش خودرو عملا محصولی به دست مردم نرسیده وهمچنان بازار با کاهش عرضه روبرو هست از بازار داغ کلاهبرداری سایت های فروش خودرو و نوسانات قیمت با کاهش ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق زنی خبر داد که در پوشش مسافر و یا طرح دوستی اقدام به سرقت از رانندگان می کرد، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
مطابق آمار تا پایان تیرماه امسال قیمت تیرآهن 69.7 درصد و میلگرد آجدار 92.5 درصد گران شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آبفا وزارت نیرو گفت: افزایش جمعیت و در نتیجه آن افزایش مصرف آب فراتر از الگوی مصرف بهینه، عامل بهره برداری بسیار بالاتر از آستانه تاب آوری منابع آب بوده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
از زمانی که بانک مرکزی اعلام کرده بود که بانک ها سپرده های فاصله دوم تا یازدهم شهریورماه سال گذشته را برای یک ماه تمدید کنند که برنامه های خود در این زمینه را اعلام و اجرایی کند، چند روزی گذشته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
با وجود آغاز ثبت نام رسمی ویزای اربعین حسینی از روز 4 مهر از طریق سایت "سماح" و اعلام قبلی مبنی بر صدور ویزای متقاضیان ظرف 48 تا 72 ساعت اما تا به امروز 14 مهر ماه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: تا به امروز تصمیمی در خصوص افزایش قیمت بنزین، دو نرخی شدن و سهمیه بندی گرفته نشده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۵    
دادستان تهران و رئیس اینترپل ناجا جزئیاتی از چگونگی دستگیری مدیرعامل فراری سکه صامن را تشریح کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت خودرو های داخلی در بازار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۰    
کانون صرافان بر دستورالعمل خرید و فروش ارز در صرافی ها اعلام کرد: ارز به صورت اسکناس تا سقف 5000 یورو و یا معادل آن به سایر ارزها توسط صرافی بر مبنای نرخ بازار و ثبت سامانه سنا بلامانع است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۵    
بانکها امروز(شنبه 14 مهرماه) هر دلار آمریکا را از مردم 9500 تومان می خرند و حدود 11500 تومان هم بابت خدمات 21گانه تعیین شده از سوی بانک مرکزی، به مردم می فروشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: ثبت گوشی مسافری در سامانه ناجا که قرار بود از امروز انجام شود برای رفع محدودیت های واردکنندگان، به مدت یک هفته به تعویق افتاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۰    
نایب رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای اعلام کرد که اگر نرخ مصوب کالاها و حتی تخفیف هایی که برای خرید آنها از سوی فروشگاه های زنجیره ای در نظر گرفته می شود، رعایت نشود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۰    
یک اقتصاددان یکی از نقاط قوت دوره کنونی بانک مرکزی را عدم ورود تک بعدی به بازار ارز با مداخله مستقیم دانست و افزود: نرخ واقعی ارز حدود 7 هزار تومان است و برای اصلاح بازار ارز 2 اقدام اساسی ضرورت دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از تجهیز 580 دستگاه خودروی گشتی پلیس به سامانه AVLS در پایتخت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۵    
یک صرافی بزرگ فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی، اعلام کرده که قصد دارد از این پس به کاربران اجازه دهد سرمایه گذاری خود را با خریداری پنج نوع ارز مجازی رمزپایه تنوع ببخشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۰    
بازار طلا و سکه در نخستین روز هفته با کاهش قیمت آغاز شد و به روند هفته قبلش ادامه داد؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود و طلای 18 عیار نیز به 388 هزار تومان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۰    
معامله گران بورس تهران در حالی آغاز معاملات امروز بازار سهام را با نماگرهای سبزپوش نظاره گر بود که از میانه بازار امروز با ریزش یکباره صف های خرید و افزایش فشار فروشندگان سهام با شایعات پی در پی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۰    
هر یورو امروز برای مسافران خارج از کشور حدود 11 هزار و 800 تومان توسط بانک های عامل فروش ارز مسافرتی فروخته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل متواری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
طی 5 ماه ابتدایی سال جاری، 3.3 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده که خودرو، لوازم خانگی و مسکرات، بیشترین حجم کشفیات را به خود اختصاص داده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۵    
بازار ارز طی هفته گذشته، روند معکوسی را طی کرد و یکباره ضرب افزایشی آن گرفته شد که به گفته رییس اتاق بازرگانی ایران گرانی و ارزانی سریع و شدید ارز در بازار ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
چهار تن از عاملان گروگان گیری مسلحانه یک میلیون دلاری در منطقه مرزی شرق خراسان رضوی در عملیات برق آسای نیرو های انتظامی دستگیر شدند و گروگان نیز بدون پرداخت هیچ گونه وجهی به آغوش خانواده اش بازگشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نیازی به واردات شیرخشک به کشور نداریم، گفت: ما یک میلیون تن شیرخام مازاد داریم و ممنوعیت صادرات شیرخشک باید لغو شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۵    
طی نیمه نخست سال جاری 242 میلیون و 692 هزار دلار گوشی تلفن همراه به کشور وارد شده که طبق گفته وزیرارتباطات 700 هزار گوشی دیگر نیز در گمرکات مانده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۰    
معاون سازمان راهداری ضمن اعلام اینکه از این پس مبنای محاسبات کرایه حمل و نقل باری تغییر می کند، گفت: کلیات این طرح نهایی شده و نیاز به نظر نهایی شورای عالی حمل و نقل وجود دارد که پیش بینی می شود در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۵    
مدیر عامل بورس انرژی گفت: وزارت نفت باید تمام ظرفیت خود را برای موفقیت عرضه نفت خام بکار گیرد تا در مقطع زمانی خطیر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۵    
بازار لوازم خانگی که همچنان با کاهش توزیع کالا مواجه است، افزایش قیمت هایش از ماه و هفته به روزانه تبدیل شده و از ابتدای سال تاکنون افزایش 60 درصدی قیمت را تجربه کرده است که این شرایط باعث کاهش قدرت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۵    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه جایگاه دامپزشکان آن طور که باید در جامعه مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: ایران جزو 10 کشور اول تولید مرغ و تخم مرغ در جهان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
ایران و روسیه مصمم هستند با ریال و روبل، حکومت دلار در تبادلات مالی و بانکی بین دو کشور را کم رنگ کنند. این چکیده خبری بود که رئیس بانک مرکزی ایران پس از ملاقات خود با رئیس بانک مرکزی روسیه اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
تب نگهداری از حیوانات خاص که چند سالی است در برخی از اقشار متمول جامعه شیوع پیدا کرده است، باعث ایجاد خطرات و بیماری های بسیاری بین انسان و حیوان و حیات وحش شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
یک کارشناس بازار سرمایه با پیش بینی تداوم ورود جریان پول جدید به بازار سهام گفت: روند افزایشی نماگرهای بورسی با توجه به تأثیر با اهمیت تعدیل نرخ ارز بر سودآوری شرکت ها فعلاً ادامه خواهد یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تاثیر تدوام کاهش نرخ دلار بر قیمت مسکن گفت: در چند روز اخیر با کاهش نرخ دلار شاهد عقب نشینی برخی دلالان و سوداگران در بازار مسکن و به ثبات رسیدن قیمت در برخی از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
بانک جهانی پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایران از سال 2020 مجددا در مدار صعودی قرار می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
وزیر نیرو گفت: به هیچ وجه وزارت نیرو برای تأمین آب و برق مردم با شرایطی که پیش بینی نکرده باشد، مواجه نمی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۵    
بررسی های میدانی از وضعیت قیمتی آپارتمان های بزرگ متراژ نشان می دهد: به دنبال شروع افزایش قیمت های پی در پی در بازار مسکن، این گروه از آپارتمان ها نیز با افزایش قیمتی مواجه بوده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۵    
خسروی با بیان اینکه 85 درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل است، گفت:مردم نگرانی از بابت افزایش قیمت تمام شده مسکن نداشته باشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۰    
با وجود مقاومت صرافی ها در برابر جلوگیری از کاهش قیمت ارز، ارز دلار پایین آمد و به 10 هزار تومان هم رسید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از تجهیز و احیای بیش از2000 کارگاه قالیبافی با حمایت بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان میدهد، در نیمه نخست سال جاری، حدود یک میلیارد دلار قطعات خودرو با ساخت داخل زیر 30 درصد از گمرکات وارد کشور شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
همزمان با مرگ مرموز دختر بچه 3 ساله قائمشهری مادر این کودک و مرد جوانی که با وی ارتباط داشت بازداشت شده و جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل با اشاره به سوء استفاده هایی که از مردم در این شرایط بازار از سوی خودروسازها و برخی افراد سودجو صورت می گیرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
محمدباقر نوبخت ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت ها گفت: ما بابت نوسانات قیمت در مدت اخیر شرمنده مردم هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۰    
اکثر اعضای کمیسیون اقتصادی موافق تصویب طرح اخذ مالیات بر عایدی سرمایه CGT در بخش املاک هستند و اعتقاد دارند اخذ این مالیات ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۵    
در 6ماهه ابتدایی سال جاری واردات از ترکیه و امارات حدود 30 درصد کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۰    
بر اساس سیاست های بانک مرکزی، صاحب سپرده کوتاه مدت ارزی می تواند به تناوب، به مانده حساب واریز یا از آن برداشت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۰    
زمزمه هایی شنیده می شود که برخی سازمان ها به بهانه تحریم به دنبال واردات اتوبوس های دست دوم درون شهری هستند؛ آن هم در شرایطی که ظرفیت تولید کنندگان داخلی بلااستفاده مانده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰    
یک کارشناس حوزه کار تاکید کرد: اگر توانایی ترمیم دستمزد کارگران در شرایط فعلی اقتصاد را نداریم باید مکانیسم های حمایت از کارگران نظیر دادن سبد کالا یا وام های ودیعه مسکن را به منظور کاهش هزینه های ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰    
هفته گذشته، بازار ارز کاهش نسبی قیمت را تجربه کرد ؛ اکنون انتخاب راه برای ادامه مسیر این بازار، یکی از بزنگاههای تاریخی عملکرد تیم اقتصادی دولت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
در حالی افشار سخنگوی صندوق بازنشستگی اعلام کرده: "قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل مدیرعامل صندوق بازنشستگی نمی شود و ایشان تا بازنشستگی سنوات زیادی دارند" که مدارکی مبنی بر بازنشستگی جمشید تقی ...