شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 13 تیر 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 فروردین 1396 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 1 تیر 1396 صبح قزوین 2 تیر 1396 صبح قزوین 3 تیر 1396 صبح قزوین 4 تیر 1396 صبح قزوین 5 تیر 1396 صبح قزوین 6 تیر 1396 صبح قزوین 7 تیر 1396 صبح قزوین 8 تیر 1396 صبح قزوین 9 تیر 1396 صبح قزوین 10 تیر 1396 صبح قزوین 11 تیر 1396 صبح قزوین 12 تیر 1396 صبح قزوین 13 تیر 1396 صبح قزوین 14 تیر 1396 صبح قزوین 15 تیر 1396 صبح قزوین 16 تیر 1396 صبح قزوین 17 تیر 1396 صبح قزوین 18 تیر 1396 صبح قزوین 19 تیر 1396 صبح قزوین 20 تیر 1396 صبح قزوین 21 تیر 1396 صبح قزوین 22 تیر 1396 صبح قزوین 23 تیر 1396 صبح قزوین 24 تیر 1396 صبح قزوین 25 تیر 1396 صبح قزوین 26 تیر 1396 صبح قزوین 27 تیر 1396 صبح قزوین 28 تیر 1396 صبح قزوین 29 تیر 1396 صبح قزوین 30 تیر 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تایید خبر تمدید حکم فرماندهی خود گفت: من با صدای بلند می گویم سپاه هم به دنبال صلح است اما صلح تنها در صورتی محقق می شود که دشمن از شروع جنگ با ما درهراس باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۹    
خبر قرارداد 8 میلیارد دلاری با شرکت نفتی فرانسوی تیتر یک رسانه های داخلی و خارجی شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اقدام دادگاه کانادا به تأیید احکام غیابی دادگاههای آمریکا را مغایر رویه بین المللی و مردود خواند و گفت: ایران حق اعتراض و پیگیری این حکم را برای خود محفوظ می داند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۹    
امیرعبداللهیان گفت:بر اساس مستندات موجود، چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی (در تابستان سال 1361) در زندان رژیم صهیونیستی بسر می برند و هیچ سندی دال بر شهادت آنان وجود ندارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد نباید کسی سپاه را تضعیف و مورد حمله های گوناگون قرار دهد، نباید تداعی حرف های دوره های گذشته را کرد، زیرا امروز سینه سپاه برای ایثار در راه کشور و مردم سپر است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۹    
این قرار داد در قالب قراردادهای موسوم به ای پی سی دارای اشکالات جدی امنیتی و اقتصادی است تا انجاکه طی مدت کوتاهی حداقل 2 بار در هیات وزیران اصلاح شده است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۹    
کارشناس مسوول بهداشت محیط استان قزوین با بیان اینکه استعمال دخانیات بخصوص قلیان در فضاهای سبز هم برای طبیعت مضر است؛ گفت: متاسفانه در زمینه برخورد با این موارد با خلاء و نقص قانون مواجه هستیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۹    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معلوم نیست که برخی ها به چه قیمت اجازه داده اند که نفت، این نعمت خدادادی کشورمان را خارجی ها به تاراج ببرند و سودی بسیار کمی به ملت ایران برسد و کشورمان از این ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۹    
استاندار قزوین گفت: برای راه اندازی کامل شرکت گوشت زیاران 3هزار میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی درخواست شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۹    
رئیس کل دادگستری استان قزوین در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان بیان کرد: محدودیتی برای تشکیل شورای حل اختلاف در حوزه رسانه ها نداریم و این اختلاف مربوط به عدم وحدت بین اصحاب رسانه بوده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۹    
به نظر می رسد عمده ترین دلیلی که موجب فاصله گرفتن نسل امروز از فرهنگ دفاع مقدس و پاسداشت شهدا و ایثارگران می شود، غافل شدن از ضرورت نهادینه سازی چنین فرهنگی در جامعه است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۹    
مهم ترین برنامه مسئولین استان قزوین در حوزه کاری آنها برای سال جاری چیست؟
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر بسته شدن درهای نفوذ و نفاق در حوزه های علمیه، اظهار کرد: همانگونه که باید درهای آزاداندیشی و مناظره در حوزه های علمیه باز باشد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۹    
با حضور اقشار مختلف مردم پیکر سرباز شهید "فرشاد رمزی" در قزوین تشییع شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۹    
کارآفرین قزوینی بیان کرد: فر پرورش ماهی های زینتی شغلی است که درآمد مناسبی دارد؛ اما مردم تنها در برخی از ماه های سال از آن استقبال می کنند و ما باید براساس بازده آن در بازار برنامه ریزی و اقدام به ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۹    
نتایج آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان سال تحصیلی 971396 اعلام شد
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۹    
فیلم ویلایی ها به دلیل خوش ساخت بودن از کششی برخوردار است که بیننده را تا پایان همراه می سازد و در این جاذبه، انتخاب سوژه و مضمون مناسب، هنرمندی بازیگران و عوامل متعدد دیگر سهیم هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۹    
منابع نظامی کره جنوبی اعلام کردند که کره شمالی صبح امروز (سه شنبه) یک فروند موشک بالستیک را مورد آزمایش قرار داده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۹    
سخنرانی های سید حسن نصرالله به عنوان نخستین رهبر عرب که نیروگاه دیمونا را مورد تهدید قرار داد، در دانشگاه تل آویو تدریس می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۹    
رئیس دیوان محاسبات کشور درباره قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه توضیحات تکمیلی ارائه کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۹    
دادگاه استیناف استان انتاریو کانادا با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، حکم به قابل مصادره بودن اموال ایران به نفع عده ای از شهروندان آمریکایی داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۹    
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین بیان کرد: کارگاه پیوست نگاری فرهنگی در استان قزوین برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
امام موسی صدر سال ها در لبنان به مردم خدمت می کردند و در بین مردم این کشور محبوبیت بالایی داشتند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
طبق یک سنت که میان تعداد زیادی از علما متداول است، بنا به وصیت متوفی یا جهت احترام روی سنگ مزار نام مرحومه را نمی نویسند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۹    
او یا خیلی احمق است و یا خیلی زرنگ، این نظری است که بسیاری از تحلیل گران سیاسی این روزها درباره رفتارهای عجیب و غریب دونالد ترامپ، مطرح می کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۹    
اجرا نشدن درست و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی موجب شده تا قاچاق همچنان برای قاچاقچیان صرفه اقتصادی داشته باشد. قاچاق،بیماری مزمن اقتصاد ایران/سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود؟
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۹    
رئیس بنیاد هابیلیان گفت: ضعف یک کشور است که سیاستمدار آن در امور خارجه همزمان با نشست دشمنان آن کشور در یک محل حضور داشته باشند و حداقلی ترین اعتراض ایران می توانست عدم حضور در پاریس هنگام نشست ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۹    
سخنگوی خانه ی مطبوعات استان قزوین از برگزاری انتخابات هیئت رییسه جدید خانه ی مطبوعات قزوین و معرفی اعضای این تیم خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
در رقابت های قهرمانی جوانان کشور بانوی قایقران قزوینی صاحب مدال شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۹    
پنجمین کنفرانس بین المللی درباره سوریه با حضور کارشناسانی از روسیه، ترکیه و ایران روز سه شنبه در پایتخت قزاقستان برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۹    
عریان گویی اخیر روحانی، دیگر سهل اندیشی و اشتباه محاسباتی وی نیست؛ بلکه آشکار سازی مبانی غلطی است که هدف آن نرمالیزاسیون انقلاب اسلامی و هضم و هدم آن در جهانی سازی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۹    
مخترع الوندی با اشاره به مشکلات ثبت نشدن نهایی اختراعش گفت: بی توجهی و حمایت نکردن مدیران ارشد و مسئولان یکی از دلایل اصلی عدم ثبت و اجرا نشدن این اختراع بزرگ است.