چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای طبس نیوز 14 فروردین 1396 - tabasnews.ir

طبس نیوز 29 اسفند 1394 طبس نیوز 1 فروردین 1395 طبس نیوز 1 اردیبهشت 1396 طبس نیوز 1 خرداد 1396 طبس نیوز 31 تیر 1396 طبس نیوز 11 مرداد 1396 طبس نیوز 19 دی 1396 طبس نیوز 1 فروردین 1396 طبس نیوز 2 فروردین 1396 طبس نیوز 3 فروردین 1396 طبس نیوز 4 فروردین 1396 طبس نیوز 5 فروردین 1396 طبس نیوز 6 فروردین 1396 طبس نیوز 7 فروردین 1396 طبس نیوز 8 فروردین 1396 طبس نیوز 9 فروردین 1396 طبس نیوز 10 فروردین 1396 طبس نیوز 11 فروردین 1396 طبس نیوز 12 فروردین 1396 طبس نیوز 13 فروردین 1396 طبس نیوز 14 فروردین 1396 طبس نیوز 15 فروردین 1396 طبس نیوز 16 فروردین 1396 طبس نیوز 17 فروردین 1396 طبس نیوز 18 فروردین 1396 طبس نیوز 19 فروردین 1396 طبس نیوز 20 فروردین 1396 طبس نیوز 21 فروردین 1396 طبس نیوز 22 فروردین 1396 طبس نیوز 23 فروردین 1396 طبس نیوز 24 فروردین 1396 طبس نیوز 25 فروردین 1396 طبس نیوز 26 فروردین 1396 طبس نیوز 27 فروردین 1396 طبس نیوز 28 فروردین 1396 طبس نیوز 29 فروردین 1396 طبس نیوز 30 فروردین 1396 طبس نیوز 31 فروردین 1396 
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۹    
طبس نیوز: براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش از 743 تن مسواک دندان از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۳    
طبس نیوز: نویسنده افغانستانی، به مناسبت روز جهانی کتاب کودک، گفت: کودکان افغانستان، نیاز به مطالعه کتاب دارند که با طرح جدید اجرا شده باشد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۲۳    
طبس نیوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: در طول ایام نوروز سال 96، یک هزار و 802 نفر زائر و مسافر به زیارت امامزادگان شهرستان مشرف شدند که از این تعداد 6 هزار و 563 نفر از ظرفیت زائرسراها ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۳    
طبس نیوز: جانشین ستاد اسکان فرهنگیان طبس گفت: از 28 اسفند 95 تا 13 فروردین امسال، 12 هزار و 350 خانوار در قالب 46 هزار و 10 نفر در 70 آموزشگاه این شهرستان اسکان یافتند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۸    
طبس نیوز: حیدرپور گفت: بخشی از منافع ملی ایران، امنیت تجاری ماست که توسط ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی این اقدام صورت می گیرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۸    
طبس نیوز: رئیس فدراسیون جهانی ووشو و نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک، مهدی علی نژاد را به عنوان رئیس کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ووشو منصوب کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۸    
طبس نیوز: مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بینندگان از تماشای دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد لذت بردند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۸    
طبس نیوز: علیرضا قربانی خواننده مطرح موسیقی ایرانی هفتم آوریل در یک فستیوال معتبر بین المللی موسیقی کشور فرانسه کنسرتی را برگزار می کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۸    
طبس نیوز: سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال ایران، گفت: دغدغه فعلی ما بازی تدارکاتی و کنار هم بودن است که امیدوارم این اتفاق در اردوهای پیش روی تیم ملی برای حضور در جام جهانی رخ دهد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۸    
طبس نیوز: ارتش سوریه در شرق حمص موفق شد ارتفاعات ابوضهور را آزاد و در شرق این استان نیز بر سد ابوقله و منطقه وادی الحسو سیطره آتشباری پیدا کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۸    
طبس نیوز: ملی پوش شمشیربازی کشورمان در رنکینگ جهانی دو پله سقوط کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۸    
طبس نیوز: وزیر اسبق جهادکشاورزی با بیان لزوم برگزاری رزمایشی با عنوان جهاد اقتصادی و با رمز عملیاتی حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۹    
طبس نیوز: بر اساس اعلام برنامه مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی زیر 23 سال جهان، تیم ایران نخستین دیدار خود را هجدهم خردادماه برابر استرالیا برگزار خواهد کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۹    
طبس نیوز: گروه فرهنگی: مدیر اداره تبلیغات اسلامی بیرجند گفت: ثبت نام مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی از امروز 14 فروردین آغاز و تا 19 فروردین ادامه دارد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۹    
طبس نیوز: همزمان با آغاز برگزیت، نخست وزیر انگلستان برای تقویت پیمان های تجاری و امنیتی لندن راهی منطقه است تا با مقامات اردن و عربستان دیدار و رایزنی داشته باشد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۹    
طبس نیوز: نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد با فشار بر روسیه و ایران باید نفوذ آنها در سوریه از بین برود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
طبس نیوز: مرحله سوم لیگ جهانی کاراته درحالی با قهرمانی ایران به پایان رسید که نتایج برخی کاراته کاها نگرانی هایی را در آستانه حضور در بازیهای کشورهای اسلامی ایجاد کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
طبس نیوز: بزرگترین خورشید مصنوعی جهان در مجموع می تواند یک ده هزارم خورشید واقعی انرژی تولید کند و دمای آن تا 3 هزار درجه سانتی گراد افزایش میابد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
طبس نیوز: امینی نوشت: کاراکتر رئیسی و رویکرد مردمی و محرومیت نوازی او در مسئولیت کنونی اش در آستان قدس رضوی به وی اجازه می دهد در طبقات ضعیف و مستضعف اجتماعی که گسترده ترین طبقات ناراضی از روحانی ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
طبس نیوز: تکاپو برای توسعه بیمه های عمر و زندگی در حالی در سیاست گذاری ها کلان کشور و اقدامات بیمه گران آغاز شده است که موفقیت آن در چالش با تورم پایدار اقتصاد با ابهام روبروست.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۰    
طبس نیوز: گروه اجتماعی: عضو فرهنگی شورای شهر بیرجند گفت: خداوند در قرآن کریم از انسان ها خواسته است به سیر و سیاحت در روی زمین بپردازند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۰    
طبس نیوز: گروه اجتماعی: حفظ احترام مهمان توسط میزبان و پذیرایی از مهمان در حد توان و غذا خوردن همراه مهمان از جمله آداب مهمان نوازی در اسلام است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۰    
طبس نیوز: چگونگی بهره برداری از منابع آبی در منطقه مهم ترین موضوع سفر میرضیایف است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۰    
طبس نیوز: تنیسور مشهور جهان بعد از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات میامی با غلبه بر نادال گفت: رافائل یک روز در این تورنمنت قهرمان خواهد شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۰    
طبس نیوز: اختلال اوتیسم را نوعی اختلال در رشد عنوان می کنند که مربوط به رفتارها و روابط اجتماعی است و اختلال در برقراری ارتباط، هسته اصلی اختلال اوتیسم محسوب می شود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۰    
طبس نیوز: همسر شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد با بیان این مطلب که من هرگز مانع حضور آقا مصطفی در سوریه نشدم، گفت: با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۰    
طبس نیوز: شاه عربستان به طور معمول سفرهای پرهزینه ای را انجام می دهد و اخیرا نیز در سفر یک ماهه خود به برخی کشورهای آسیایی به کشور اندونزی و جزیره بالی سفر کرد که یکی از مناطق خوش آب و هوای جهان ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۰    
طبس نیوز: وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۲:۱۰    
طبس نیوز: دموکراسی فقط آن چیزی نیست که در مغرب زمین رایج است و همچنین، دموکراسی دارای معیارهای جهان شمول نیست و هر نظامی متناسب با ارزش ها، ایده ها و شرایط و مختصات خود و مردمانش ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۱:۵۰    
طبس نیوز: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: دست پشت پرده نداریم. با تشکیل پرونده به رای محرومیت مان اعتراض کردیم و بعد از بررسی که صورت گرفت مانعی برای حضور هواداران در ورزشگاه وجود ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۰:۴۰    
طبس نیوز: دیپلماسی ورزشی به دلیل صدای بلندی که در رسانه های دنیا دارد توسط بسیاری از کشورها زبان سیاست می شود. جردن باروز در کرمانشاه غافلگیر شد و علیه ترامپ موضع گرفت.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۰:۴۰    
طبس نیوز: رئیس فدراسیون جودو گفت: مشکلات زیادی که در سالهای قبل شاهد آن بودیم باعث شد برای کمک به رشته ورزشی مورد علاقم و بدون آنکه کسی از من بخواهد برای انتخابات ثبت نام کنم.