چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای طبس نیوز 18 فروردین 1396 - tabasnews.ir

طبس نیوز 29 اسفند 1394 طبس نیوز 1 فروردین 1395 طبس نیوز 1 اردیبهشت 1396 طبس نیوز 1 خرداد 1396 طبس نیوز 31 تیر 1396 طبس نیوز 11 مرداد 1396 طبس نیوز 19 دی 1396 طبس نیوز 1 فروردین 1396 طبس نیوز 2 فروردین 1396 طبس نیوز 3 فروردین 1396 طبس نیوز 4 فروردین 1396 طبس نیوز 5 فروردین 1396 طبس نیوز 6 فروردین 1396 طبس نیوز 7 فروردین 1396 طبس نیوز 8 فروردین 1396 طبس نیوز 9 فروردین 1396 طبس نیوز 10 فروردین 1396 طبس نیوز 11 فروردین 1396 طبس نیوز 12 فروردین 1396 طبس نیوز 13 فروردین 1396 طبس نیوز 14 فروردین 1396 طبس نیوز 15 فروردین 1396 طبس نیوز 16 فروردین 1396 طبس نیوز 17 فروردین 1396 طبس نیوز 18 فروردین 1396 طبس نیوز 19 فروردین 1396 طبس نیوز 20 فروردین 1396 طبس نیوز 21 فروردین 1396 طبس نیوز 22 فروردین 1396 طبس نیوز 23 فروردین 1396 طبس نیوز 24 فروردین 1396 طبس نیوز 25 فروردین 1396 طبس نیوز 26 فروردین 1396 طبس نیوز 27 فروردین 1396 طبس نیوز 28 فروردین 1396 طبس نیوز 29 فروردین 1396 طبس نیوز 30 فروردین 1396 طبس نیوز 31 فروردین 1396 
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
طبس نیوز: روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۵:۲۰    
طبس نیوز: هم مقامات دولت ترامپ و هم مقامات سایر کشورهایی که از حملات موشکی امریکا به سوریه حمایت کرده اند به خوبی می دانند که دولت سوریه در حمله شیمیایی به خان شیخون واقع در حومه ادلب نقشی نداشته ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۰۰    
طبس نیوز: گروه اجتماعی: آیت الله قربانی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب برگزار می شود، گفت: فرصت بسیار مناسبی ایجاد شده تا انسان با حضور در مسجد خود را برای یک سال بیمه کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۰    
طبس نیوز: این که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صراحت اعلام می کند که کشورهای اروپایی نمی توانند در مقابل بحران یمن کاری انجام دهند ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۰    
طبس نیوز: وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حملات هوایی این کشور علیه مواضع ارتش سوریه، اعلام کرد دولت واشنگتن گام ها برای کنار زدن بشار اسد از ریاست جمهوری سوریه را آغاز کرده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
طبس نیوز: حمله آمریکا به پایگاه هوایی شعیرات حمص واکنشهای بسیاری را در پی داشته، اما مبرهن است که هدف واشنگتن از چنین حملاتی فقط خدمت به گروههای تروریستی به ویژه داعش است ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
طبس نیوز: ویکتور اوزیروف رئیس کمیته امور دفاع و امنیت مجلس روسیه ضمن محکومیت تجاوز نظامی آمریکا به سوریه تأکید کرد: آنچه واشنگتن انجام داده ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۰    
طبس نیوز: ائتلاف معارضان سوری ضمن استقبال از حملات موشکی ارتش ایالات متحده به سوریه خواستار تداوم این تجاوز نظامی شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۰    
طبس نیوز: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که در حال حاضر برنامه ای برای حملات بیشتر علیه سوریه ندارد. در حال تکمیل....
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۰    
طبس نیوز: رکس تیلرسون، مدعی شد که از دولت آمریکا از عاملیت دولت سوریه در حمله شیمیایی به ادلب مطمئن است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
طبس نیوز: تنها چند ساعت پس از حمله موشکی آمریکا به سوریه، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از این حمله اعلام حمایت کامل کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰    
طبس نیوز: استاندار حمص اعلام کرد حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه نظامی در این استان که در راستای منافع گروهک های تروریستی صورت گرفت به هیچ وجه منجر به تغییر در مواضع سوریه نخواهد شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۰    
طبس نیوز: مجلس در حالی معافیت خودروها از معاینه فنی را 4 سال اعلام کرده که مرکز پژوهش ها در گزارشی بر ضرورت های کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروهای نو در کشور تاکید دارد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۰    
طبس نیوز: پنتاگون اعلام کرد: قبل از حملات موشکی، به روسها اطلاع داده شده بود که پایگاه الشعیرات را ترک کنند و به نیروها و تجهیزات ارتش روسیه آسیبی وارد نشده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۰    
طبس نیوز: وزیر بهداشت با اشاره به شعار امسال روز جهانی سلامت، گفت: بیشت از 300 میلیون نفر در دنیا از افسردگی رنج می برند و این آمار طی 10 سال اخیر تقریبا 20 درصد افزایش یافته است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۴۰    
طبس نیوز: به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام آمریکایی مدعی شد که پیش از حمله موشکی بامداد جمعه به پایگاه ارتش سوریه، روس ها از این موضوع آگاه شده بوده اند ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۰    
طبس نیوز: به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که دستور حمله به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را صادر کرده می گوید این حمله در راستای منافع حیاتی ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۰    
طبس نیوز: معاون وزیر توسعه اقتصادی لهستان گفت: اکنون گردش مالی میان دو کشور در حدود 300 میلیون دلار است و انتظار می رود این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۰    
طبس نیوز: آمریکا یک پایگاه هوایی ارتش سوریه در استان حمص را هدف موشک های کروز قرار داد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۶:۳۰    
طبس نیوز: سقف نرخ بیکاری استانهای کشور از 17.4 درصد در سال 94 به 22 درصد در سال 95 افزایش یافت؛ در عین حال نرخ بیکاری پنج استان نیز دو رقمی شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۶:۱۰    
طبس نیوز: نمایندگان دائم روسیه و آمریکا در سازمان ملل، طی نشست مذکور بر سر اتهام زنی های غرب به دولت قانونی سوریه در خصوص حادثه خان شیخون جدال لفظی داشته اند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۶:۰۰    
طبس نیوز: وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران گفت: به مسابقات جهانی 2017 نمی رسم و تمام برنامه هایم برای سال آینده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۶:۰۰    
طبس نیوز: به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست شورای امنیت در خصوص حادثه خان شیخون بدون رأی گیری پایان یافت ولی مباحثات داغ نمایندگان روسیه و آمریکا در خلال این نشست ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۵:۴۰    
طبس نیوز: نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد با دستور بررسی سه قطعنامه پیشنهادی درباره حادثه خان شیخون بدون حصول نتیجه پایان یافت.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۵:۲۰    
طبس نیوز: در پی انتشار خبری به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید مبنی بر بررسی گزینه اقدام نظامی علیه سوریه، کنگره آمریکا نسبت به این اقدام به ترامپ هشدار داد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۵:۰۰    
طبس نیوز: مقام های آمریکایی با وجود اظهارات تندی که درباره ضرورت اقدام نظامی در سوریه مطرح کرده اند از بابت تبعات این تصمیم نگران هستند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۴:۱۰    
طبس نیوز: شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد کابینه این رژیم روز یکشنبه برای بحث در خصوص مداخله بشردوستانه در سوریه، نشستی اضطراری برگزار می کند!
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۵۰    
طبس نیوز: مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز پنجشنبه از روسیه به علت حمایت از دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه به شدت انتقاد کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۰    
طبس نیوز: مهلتی که از سوی فدراسیون بین المللی شطرنج برای تکمیل جوایز نقدی مسابقات زنان جهان به ایران داده شده بود، این هفته به پایان می رسد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۰    
طبس نیوز: این نوشتار ضمن رد رویکرد سکولار به فرهنگ، درصدد اثبات نقش آموزه های دینی در فرهنگ است. نکته ظریف و قابل توجه در این رویکرد آن است که دین، مبانی ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۱۰    
طبس نیوز: حزب سوسیال دموکرات آلمان سیاست های ترامپ در قبال سوریه را ضد و نقیض دانسته و به آمریکا درباره تکروی در قبال این مسئله هشدار داد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۰:۱۰    
طبس نیوز: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهر دستگردان با حضور مدیر مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس ...