چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای طبس نیوز 21 فروردین 1396 - tabasnews.ir

طبس نیوز 29 اسفند 1394 طبس نیوز 1 فروردین 1395 طبس نیوز 1 اردیبهشت 1396 طبس نیوز 1 خرداد 1396 طبس نیوز 31 تیر 1396 طبس نیوز 11 مرداد 1396 طبس نیوز 19 دی 1396 طبس نیوز 1 فروردین 1396 طبس نیوز 2 فروردین 1396 طبس نیوز 3 فروردین 1396 طبس نیوز 4 فروردین 1396 طبس نیوز 5 فروردین 1396 طبس نیوز 6 فروردین 1396 طبس نیوز 7 فروردین 1396 طبس نیوز 8 فروردین 1396 طبس نیوز 9 فروردین 1396 طبس نیوز 10 فروردین 1396 طبس نیوز 11 فروردین 1396 طبس نیوز 12 فروردین 1396 طبس نیوز 13 فروردین 1396 طبس نیوز 14 فروردین 1396 طبس نیوز 15 فروردین 1396 طبس نیوز 16 فروردین 1396 طبس نیوز 17 فروردین 1396 طبس نیوز 18 فروردین 1396 طبس نیوز 19 فروردین 1396 طبس نیوز 20 فروردین 1396 طبس نیوز 21 فروردین 1396 طبس نیوز 22 فروردین 1396 طبس نیوز 23 فروردین 1396 طبس نیوز 24 فروردین 1396 طبس نیوز 25 فروردین 1396 طبس نیوز 26 فروردین 1396 طبس نیوز 27 فروردین 1396 طبس نیوز 28 فروردین 1396 طبس نیوز 29 فروردین 1396 طبس نیوز 30 فروردین 1396 طبس نیوز 31 فروردین 1396 
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۲    
طبس نیوز: پته دوخته شده توسط بانوان هنرمند کرمانی در ستاد بازسازی عتبات عالیات نگهداری می شود و قرار است با اتمام کار ساخت گنبد جدید حرم امام حسین (ع) این اثر نفیس روی ضریح مطهر گسترده شود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۰:۴۲    
طبس نیوز: دیپلماسی اقتصادی با توجه به رویکرد دولت ها در ارتباطات تجاری بین المللی، جایگاه ویژه ای یافته است ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۸    
طبس نیوز: مسئول برگزاری ستاد اعتکاف از ثبت نام 790 نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف امسال خبر داد و گفت: تعداد 540 نفر خانم و تعداد 250 نفر آقا در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کردند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۸    
طبس نیوز: نشست تبیین شاخصهای انقلابیگری درحوزه علمیه و مقابله بانفوذ با حضور ائمه جماعت خراسان جنوبی
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۸    
طبس نیوز: بذرپاش گفت: دولت یازدهم، قصورا یا تقصیرا متهم است نسبت به چالش ها و مسائلی که سرمایه انسانی کشور را در سال های اخیر به شکل فزاینده با آن مواجه کرده است ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۸    
طبس نیوز: می خواهیم شما را با بلند ترین درخت جهان آشنا کنیم.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۸    
طبس نیوز: تنها نماینده ایرانی عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی برای حضور در جلسه این کمیته راهی کره جنوبی می شود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۸    
طبس نیوز: سفرترزامی به خاورمیانه به ویژه به برخی کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عربستان با توجه به ادامه حملات ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها ضد ملت بی دفاع یمن قابل تامل است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۸    
طبس نیوز: وزیر خارجه آلمان ضمن هشدار به آمریکا درباره اقدام نظامی بیشتر در سوریه گفت که آنچه لزوم دارد این است که طرفین را پای میز مذاکره حاضر شوند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۸    
طبس نیوز: پیام قدرت نرم این است که پکن در تلاش است تا دولت های آفریقایی را متقاعد کند که چین قدرتی نیکخواه است که از کشور های کوچکتر و ضعیف تر حمایت می کند و روابط هماهنگ با دیگران را ترسیم می ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۸    
طبس نیوز: به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری امروز دوشنبه از آغاز مجدد عملیات ارتش سوریه در غرب حلب خبر دادند ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
طبس نیوز: نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA، گفت: حریف برزیلی ام 55 بازی حرفه ای انجام داده و با تجربه است، اما میروم تا از سد این حریف نیز بگذرم.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
طبس نیوز: نماینده مردم سمنان در مجلس با بیان اینکه عملکرد بنیاد برکت نشان دهنده تلاش برای مقابله با محرومیت و ایجاد آبادانی است ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
طبس نیوز: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، همزمان کمک نظامیانش به تروریست ها در مرز سوریه، امدادرسانی رسمی به مجروحان معارضان سوری را بررسی کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
طبس نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر عضو کمیسیون امنیت ملی مبنی بر لزوم اقدام فوری مجلس در مقابل توطئه آمریکا در سوریه گفت: این آتش دامن خودشان را می گیرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۸    
طبس نیوز: تازه ترین رمان محمد رضا کاتب با عنوان بالزن ها از سوی نشر هیلا روانه بازار کتاب شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۸    
طبس نیوز: صنعت سینما یکی از صنایع مهم جهان است. هالیوود در این بین پردرآمدترین صنعت سینمایی به شمار می آید ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۸    
طبس نیوز: جبهه النصره که در حال حاضر وضعیت خوبی در اردوگاه یرموک ندارد، از طریق واسطه ها به دولت سوریه اعلام کرده که حاضر است بر اساس توافق سال 2015، از این اردوگاه خارج شود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۸    
طبس نیوز: روزنامه تلگراف در مقاله ای با اشاره به استفاده آمریکا از 26 هزار بمب در منطقه از جمله در سوریه و عراق در طول فقط یکسال نوشت: با وجود تحولات اخیر در عرصه سوریه ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۸    
طبس نیوز: وزیر خارجه آمریکا که 2 روز دیگر عازم مسکو خواهد بود، در راستای اعمال فشار به روسیه برای قطع حمایت از دولت دمشق، مدعی شد کوتاهی روسها حمله شیمیایی خان شیخون را رقم زد!
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۸    
طبس نیوز: تروریست های تکفیری در حالی از عملیات انتحاری موفقیت آمیز خود خبر دادند که راننده آن خودرو را رها و فرار کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۸    
طبس نیوز: هرچه از بحران سوریه می گذرد، ابعاد جدیدی از این بحران برملا می شود که ثابت می کند غرب به رهبری آمریکا چه توطئه خطرناکی نه تنها برای سوریه بلکه برای سراسر منطقه تدارک دیده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۸    
طبس نیوز: گروه فرهنگی: در عصر حاضر که جهان بر محور علم می چرخد، اگر قید یا صفت تهیوئی به علوم داده می شود چیزی از اهمیت آن ها نمی کاهد ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۸    
طبس نیوز: ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا در دیدار مقابل مالاگا با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۸    
طبس نیوز: گروه فرهنگی: معاون فرهنگی_ مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری هفتمین دوره کنگره شعر از توس تا نیشابور به صورت ویژه تر در ماه اردیبهشت خبر داد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۸    
طبس نیوز: با مصدومیت 2 مدافع اصلی تیم فوتبال رئال مادرید، حالا 2 مدافع دیگر رئالی ها هم در آستانه محرومیت قرار گرفته اند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۷:۰۸    
طبس نیوز: مربی تیم ملی کاراته با انتقاد از صحبت های رئیس سابق این فدراسیون گفت: سمندر با استعفایش لطف بزرگی به جامعه کاراته کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۶:۱۸    
طبس نیوز: عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: دستورالعمل استفاده از تلگرام در انتخابات اردیبهشت ماه در این کمیته تدوین شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۵:۴۸    
طبس نیوز: به دنبال تاکید دوباره روسیه و ایران بر حمایت از سوریه، مشاور امنیت ملی آمریکا میگوید که تغییر حکومت دمشق بخشی از استراتژی واشنگتن در سوریه است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۴:۴۸    
طبس نیوز: به گفته برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین این احتمال وجود دارد که محرومیت فوق ستاره تیم ملی این کشور کاهش پیدا کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۳۸    
طبس نیوز: در این نوشته به بازخوانی سخنان مولانا درباره امام علی(ع) پرداخته می شود و پیش از آن نیم نگاهی به زندگینامه و تطوراتی که ایشان برای رسیدن به قله های معرفت طی نموده است خواهیم ...