سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 19 تیر 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۰    
کتمان این واقعیت که دهیاران با دغدغه های بزرگی مواجه هستند قابل تصور نیست و بیان این دغدغه ها دستکم تخلیه روحی و روانی این مدیران گمنام را می توانست درپی داشته باشد که میسر نشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۷    
مدیر مرکز توسعه فناوری آب استان یزد گفت:سمینار یک روزه "مدیریت بهینه منابع آبی با رویکرد آب مجازی" از سوی مرکز توسعه فناوری آب، وابسته به پارک علم و فناوری یزد برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر نقش هواپیماهای غیراستاندارد فرودگاه مهرآباد در آلودگی هوای پایتخت، گفت: از پرواز هواپیماهای غیراستاندارد جلوگیری شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۷    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: براساس آمار مرکز پژوهش های مجلس که با آمار دولت متفاوت است 7 میلیون نفر بیکار در کشور وجود دارد که این امر برازنده کشور ما نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۷    
منتخب کهگیلویه بزرگ : از 44 هزار نامه ای که در تهران ثبت کرده ام بیش از چهل هزار نامه تقاضای کار بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۷    
وزیر صنعت با بیان اینکه آماری که امروز از سیستم بانکی دریافت کرده ام، تاسف بار است، گفت: متاسفانه سهم صنعت از تسهیلات پرداختی بانکها به شدت کاهش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۲    
ایرج خدری پیشکسوت بلند قامت بسکتبال ایران که مدتی با بیماری و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد، درگذشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۲    
معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از تغییر زود هنگام احمد شهید خبر داد. به گزارش میزان کاظم غریب آبادی از تغییر زود هنگام احمد شهید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۲    
این بازیکن اسبق تیم ملی چند سالی بود به دلیل مشکلات مالی در یکی از میادین تهران دستفروشی می کرد و توجه چندانی به وی نشده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۲    
در راستای خدمات رسانی مناسب و شایسته به مردم عزیز کشورمان در تعطیلات عید سعید فطر و تابستان صورت گرفت
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۱    
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در استان مازندران ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است اما این ظرفیت ها تاکنون ناشناخته مانده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۸    
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بسیج مستضعفان گفت: برخی از آقایان تلاش می کنند تا عملکرد و بیلان کاری خود را در پایان سال به نام اقتصاد مقاومتی تحویل مردم دهند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۸    
رئیس سازمان سینمایی کشور نظر خود را درباره پیوستن برخی بازیگران به شبکه جم اعلام کرد. حجت الله ایوبی در حاشیه سفر به کلاردشت در گفت وگو با ایسنای مازندران در مورد علت پیوستن عده ای از بازیگر ها و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۵    
رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی رامسر درباره برگزار نشدن کنسرت بابک جهانبخش در این شهر در روز عید فطر توضیح داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۱    
علت خوشحالی روسها از تجزبه اتحادیه اروپا مشخص شد / ویدیوهای بازسازی لحظه به لحظه حملات تک تیراندازهای آمریکایی از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک لحظاتی پیش از سرنگونی یک بالگرد روسیه در نزدیکی شهر تدمر خبر داد. بر اساس این گزارش خلبانان این بالگرد جان خود را از دست داده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۷    
چاپ دوم کتاب بازگشت از قیامت نوشته ارسلان رسولی که با استقبال بسیاری از خوانندگان روبه رو شده است، به بازار نشر می رسد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۵    
وضعیت هوا در قم با ورود ریزگردها و گرد و خاک شدید در وضعیت ناسالم قرار گرفته است و این روند رو به افزایش بوده و تا سه روز آینده ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۲    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مدعی شد که سرمایه داران ایرانی حدود 800 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه دارند و پیشنهاد داد که یکی از راهکار ها برای جذب سرمایه گذاری خارجی استفاده از سرمایه سرمایه داران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۹    
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای سیاست های برونگرای اقتصاد مقاومتی، خوشه های صنعتی صادرات گرا در استان اردبیل حمایت می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در تعطیلات عید فطر امسال شاهد افزایش 15 درصدی مسافران و میهمانان فرهنگی در استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۳    
با توجه به بالا بودن آمار کنکوری ها و ثبت نام داوطلبان در کلاس های آموزشی برخی از موسسات برای اعتمادسازی و جذب داوطلبان به استفاده از شیوه ها و شگردهای تبلیغاتی اغواکننده و فریبنده روی می آورند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۰    
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: کشور نیازمند قرارگاه جهاد علمی است و بسیج علمی و پژوهشی به دنبال ارائه طرحی برای تحقق این ضرورت است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۲    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خاور و افتادن آن بر روی یک دستگاه خودروی پراید در جاده میانه-تبریز، پنج نفر جان باختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتوالی از برپایی اردوی آمادگی این تیم برای حضور در المپیک 2016 ریو خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۲    
پژمان قلعه نویی دو و میدانی کار گلستانی که در ماده ی پرتاب چکش در رقابت های انتخابی بلاروس شرکت کرده بود، با پرتاب 77 متر و 18 سانتی متری، سهمیه ی المپیک را به دست آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۰    
ترکی الفیصل رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد. الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان همسر مرحومتان یاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۸    
رقابت های روز سوم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی به پایان رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۸    
مهاجمی که در دربی پایتخت گل حساسی را به ثمر رسانده بود با تیم فوتبال ذوب آهن قرارداد بست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۶    
استاندار اردبیل گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شاخصه بهره وری از مهمترین مؤلفه هاست که تولیدکنندگان ما باید بیش از هر زمان دیگر به آن بها بدهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۴    
همزمان با تعطیلات تابستانی و به همت سپاه حضرت عباس (ع) و شهرداری اردبیل نمایشگاه و بوستان فرهنگی نشاط و تعالی در بخش های مختلف فعالیت خود را آغاز کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۵    
پرویز پرستویی اجرای آیین بدرقه و ادای احترام به عباس کیارستمی را برعهده دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۵    
به گزارش تابناک یزد ؛ به نقل از العربیه، ترکی الفیصل رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس ، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۵    
وزیر دادگستری گفت: بحث فیش های حقوقی، آبروی نظام است و اگر اینگونه اتفاقات در نظام بماند، بی آبرویی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۵    
هافبک باسابقه ژرمن ها بعد از اشتباه بزرگ در بازی با فرانسه از مردم کشورش با نوشتن یک نامه احساسی عذرخواهی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۳    
تیم های فوتبال نفت آبادان و فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی به تساوی رسیدند. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۲    
مهدیه الهی قمشه ای بعدازظهر امروز (شنبه) درگذشت. افشین علا - شاعر و پژوهشگر - در گفت وگو با خبرنگار ایسنا این خبر را تأیید کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۲    
رئیس فرهنگ ترافیک پلیس راهور ایلام گفت: خواباندن فنر خودرو و دودی کردن شیشه ی اتومبیل تخلف است و به ترتیب 30 و 50 هزار تومان جریمه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۰    
فرماندار دهلران بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در آموزش وپرورش و تلاش در این مسیر تاکید کرد وافزود: نقش فرهنگیان در این زمینه مهم است وباید این مهم را مد نظر داشته باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۸    
پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود در اوکراین مقابل حریف خود شکست خورد. به گزارش تابناک ورزشی، سرخپوشان در سومین دیدار دوستانه خود در اوکراین از ساعت 17 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۲    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با اشاره به ضرورت معرفی ابعاد مختلف شخصیتی مهدی آذریزدی، از برگزاری برنامه ای به مناسبت سالگرد درگذشت این نویسنده و چاپ آثار به جامانده از او خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۰    
آتش نشانان گرمازده شده از آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۷    
باور کنید یا نه، این عدد واقعی است؛ آنقدر واقعی که انتظار عذرخواهی مسئولان بابت شکست برنامه هایشان را داشته باشیم و چشم انتظار رقم خوردن تغییرات فراوان بر مبنایش باشیم!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۱    
درنیمه مهر سال 91 با حمایت همه جانبه مسئولان وقت دولتی در شهرستان ابرکوه، پروژه ساخت پالایشگاه GTL ابرکوه با حضور شریک ترکیه ای و سرمایه 57 میلیارد ریالی مردم شروع شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۹    
روابط عمومی شرکت تعاونی فراگیر ملی کارگری سروقامت ابرکوه در نامه ای به تابناک یزد توضیحاتی پیرامون خصوص روند شکل گیری شرکت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۹    
در نوزدهمین روز از تابستان هوای اغلب مناطق استان اردبیل روز شنبه پاییزی شده و دمای هوا تا هشت درجه کاهش یافت و این درحالی است که هواشناسی برای روز سه شنبه بارش برف در قله سبلان پیش بینی کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر تصادف بین دو دستگاه خودروی سمند در محور لالی - مسجد سلیمان (تونل اول) در ظهر روز شنبه هشت نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۷    
بخشدار سراب میمه با اشاره به ظرفیت های گردشگری این بخش و اب و هوای معتدل آن گفت:فراهم کردن امکانات برای گردشگران می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران با توجه به ظرفیت های این بخش داشته باشد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۴    
به گزارش تابناک یزد ، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی پیامدهای پدیده بیوتروریسم با حضور مسئولان امنیتی در این کمیسیون خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۳    
در کوران موضوع فیش های حقوقی محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت در گفت و گویی اظهارات جنجالی زیادی درباره کیفیت، قیمت خودروهای داخلی و همچنین کمپین نخریدن خودرو داشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
هواپیماهای عراقی با پخش اعلامیه هایی بر فراز شهر موصل از مردم خواستند با نیروهای امنیتی در جریان آزادسازی این شهر همکاری کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۵    
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در تمرین این تیم حضور یافت. به گزارش تابناک ورزشی، محرم نویدکیا پس از تلاش چند روزه عبدالله ویسی و مسئولان باشگاه سپاهان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از آغازساخت سومین مرکز مجهز تشخیص بیماریهای دامی در شهرستان آبدانان خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۶    
پیش از انتخابات هیأت رئیسه مجلس، از ما خواسته شد در جلسه ای به دعوت دکتر لاریجانی حاضر شویم که بعداً اعلام شد، این جلسه فراکسیون ولایت بوده و ما هم به شدت اعتراض کردیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۶    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی در خوزستان با آب استوار است و بی مهری و انتقال آب خوزستان با وجود مشکلات فراوان جای سؤال دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۰    
مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان با بیان این که به علت عدم رهاسازی آب در حوضه مارون و زهره تاکنون کشت تابستانه در سطح 200 هکتار انجام شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۰    
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان به فولادخوزستان پیوست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه حذف اعتبارات کلان دفاعی در نهایت به استقلال کشور ضربه می زند، گفت: به طور حتم امنیت و استقلال کشور به مقوله تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور گره خورده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۷    
آب گرفتگی شدید معابر و خیابان ها در نوشهر و چالوس سبب کندی عبور و مرور و ترافیک شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۴    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند:خسارت بزرگترین سانحه تاریخ پتروشیمی ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تراکتورسازی قصد دارد به خاطر مطالباتش از استقلال شکایت کند. به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی می گوید استقلالی ها مطالبات که هیچ حتی مالیات وی را هم نمی دهند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل گمرکات استان ایلام از شروع فعالیت صادراتی درمرز مهران پس ازسه روز تعطیلی خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۸    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۵    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: از آغاز برداشت گندم در کشور تاکنون بیش از 6 میلیون تن گندم مازاد از کشاورزان خریداری شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۰    
هشتاد نفر از معتادین متجاهر و آسیب دیده منطقه 17 با همکاری شهرداری منطقه و کلانتری 161 ابوذر از سطح محدوده جمع آوری شدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۹    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۹    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۳    
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی یک اقدام موفق پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۹    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان پس از دوساعت تلاش مستمر مار یک و نیم متری را که در موتور یک خودرو سواری پنهان شده بود، خارج کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرگ یک رزیدنت ارتوپدی اناق عمل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک که در حین کار به دلیل تزریق مواد مخدر سنگ کوب کرده است، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۳    
شرکت رایانه ران آذر در سال 1370 با هدف طراحی و تولید سیستم های کنترل فرمان آسانسور تأسیس گردید و در سال 1378 فعالیت خود را با هدف ارائه انواع قطعات آسانسور با نام "گروه پارلیفت" توسعه داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۵    
در این جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان به تشدید بازرسی نظارتی دستگاهها تاکید کرد و گفت: جهت رفاه مسافران با متخلفان بصورت قانونی برخورد و همچنین بر بازار جهت جلوگیری از تخلفات نظارت خواهد شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۶    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مانه و سملقان از به روی صحنه رفتن نمایش بوی بهشت به کار گردانی هادی داربوی و نویسندگی حسن عابدی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۳    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بجنورد در بازدید از مراکز انتشاراتی به مناسبت روز قلم گفت: حمایت از ناشران و مولفان با هدف بالا بردن توانایی ناشران شهرستان و ایجاد مبادلات فرهنگی و معرفی اهل قلم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: 30 فروشگاه در مشهد همچنان مبادرت به فروش لباس دست دوم دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۷    
تابناک: این حادثه بر اثر ترکیدگی خط انتقال 400 اینچی آب فضای سبز (در مسیر بلوار ملت تا بوستان کوهستانی صفه) روی داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۱    
نایب رئیس شورای شهر یاسوج با انتقاد از مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک های یاسوج گفت: ضعف مدیریت فضای سبز پایتخت طبیعت ایران مشهود است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۵    
رئیس اداره بنیاد مسکن سبزوار گفت: تنها 24 درصد از روستاهای سبزوار از طرح هادی بهره مند هستند، سال گذشته تنها یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی به شهرستان سبزوار اختصاص پیدا کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۲    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به رسیدگی به اعتراضات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی، از تهیه نامه برای دفتر حقوقی وزارت بهداشت جهت پیگیری کارنامه های تقلبی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نقده از دستگیری یک نفر شکارچی متخلف در سواحل جنوبی پارک ملی دریاچه ارومیه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
هدیه ای از طرف ملت ایران شامل یک تخته فرش ابریشم تبریز و دو کوزه فرش منقش به شمایل ویژه یورو 2016 و تیم های حاضر در آن روز شنبه طی مراسمی با حضور علی آهنی سفیر ایران در پاریس به نوئل له گریت رئیس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اجرای برنامه های مختلف در حوزه مدیریت آب خوشبختانه وضعیت آب دریاچه ارومیه در حال حاضر به تثبیت رسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۰    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش می گوید این وزارتخانه در سال جاری و در قالب دو طرح جداگانه بنا دارد جمعاً 20 هزار معلم دیگر را به استخدام در آورد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۴    
همواره کاربران اینترنت شرکت مخابرات لرستانه با قطعی ها و کندی های متعدد مواجه بوده و در سرویس دریافتی خود اختلالات متعددی مشاهده می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۴    
فرد موردنظر در تعقیب وگریز پلیسی، برای فرار از چنگال پلیس، با چاقو به سمت سرباز انتظامی حمله کرده و یک ضربه چاقو به قلب وی وارد می کند که باعث شهادت این سرباز انتظامی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۰    
مهدی طارمی و رامین رضاییان در تمرینات ریزه اسپور ترکیه حضور دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با تاکید بر نهادینه شدن خودکنترلی در جامعه، اظهار داشت: عفاف و حجاب نقش و اهمیت بسزایی درامنیت اخلاقی، سعادت و سلامت خانواده و حفظ آرامش بین زن و مرد دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۸    
در حمله مهاجمان نقابدار در شهر استانبول، 17 خودرو به آتش کشیده و نابود شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۹    
بهداد لاهوتی که مجسمه اش به سرقت رفته است، گفت: آن طور که دوستانم به من گفته بودند، وضعیت نگهداری اثرم در معاونت هنری مناسب نبود و آن را زیر پله گذاشته بودند! امیدوارم حداقل که کسی آن را دزدیده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۷    
هشتاد نفر از معتادین متجاهر و آسیب دیده منطقه 17 با همکاری شهرداری منطقه و کلانتری 161 ابوذر از سطح محدوده جمع آوری شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۵    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار پراید با موتورسیکلت در اتوبان سعیدی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۶    
رویای قرار گرفتن در مسیر توسعه و ترقی و همچنین کابوس عقب ماندگی از استانهای دیگر، همواره دغدغه ی ذهن هر اردبیلی بوده و هست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۰    
فتوایی از آیت الله مکارم شیرازی در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن در صورت الزام دانشگاه های خارج از کشور به دانشجویان متدین اجازه ترک حجاب داده می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷    
در نخستین نگاه، گویا اوضاع در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس آرام و با ثبات است؛ دست کم در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه ...