سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۸May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 تیر 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۳:۵۳    
به گزارش جماران، سکوی نفتی بلال در 94 کیلومتری جنوب غربی جزیره لاوان و در مجاورت مرز آبی با کشور قطر در جایی به عمق تقریبی 67 متری آب قرار دارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۷    
نصب کارتخوان در امامزاده برای دریافت نذورات مردمی را در تصویر زیر مشاهده می کنید که در نوع خود جالب و عجیب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۳:۲۹    
در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمام محورهای مازندران سنگین است که این موضوع سبب کلافگی و سردرگمی بسیاری از مسافران در جاده ها شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۷    
تابناک رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت:با توجه به وجود کارخانه الومینیوم در استان مرکزی کارخانه صنایع پایین دستی مورد نیاز آلومینیوم با جذب سرمایه گذار در فراهان احداث می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۳    
رییس اداره راه وشهرسازی آمل خبر اعتراض مردم آمل از بستن جاده هراز را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۶    
مهمان ناخوانده مشهور؛علیرغم بدی هایی که دارد،این بار با خوبیهایی همراه بود؛از این حیث که توانست قدوم مبارک معاون رییس جمهور ورئیس سازمان حفاظت محیط زیست را برای ساعتهایی به استان ایلام بازکند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۱    
انفجار در پتروشیمی بوعلی سینا و در مخزن 801 بر اثر نشتی گاز اتفاق افتاده، اگرچه با وسعت قابل توجهی همراه بوده اما تا این لحظه مصدوم یا کشته ای بر جای نگذاشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۹    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ریزه اسپور آبی پوش شدند. به گزارش تابناک ورزشی،تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه که امسال در سوپرلیگ ترکیه پیکار خود را آغاز خواهد کرد در حضور دو ستاره ایرانی خود مهدی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۸    
مقامات بحرینی، شیخ خباز را به دنبال بازگشت از زیارت عتبات عالیات در عراق، بازداشت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۰    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای علیه سلسله اقدامات اخیر مقامات رژیم آل خلیفه در بحرین از جمله سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم موضع گرفت و نسبت به این اقدامات اظهار نگرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۸    
تعدادی از مردم آمل در اعتراض و درک نکردن چرایی یک طرفه شدن جاده، مسیر را روی مسافران آمل بستند. ظاهراً آملی ها در تعطیلات رسمی عمدتاً به ییلاق جاده هراز سفر می کنند، ولی یک طرفه شدن جاده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۴    
در درگیری ساعاتی پیش مرزبانان در منطقه مرزی پیشین از توابع شهرستان سرباز و هنگ مرزی جکیگور، 4 تن از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۴    
فریدون زندی که به تازگی مربی تیم زیر 23 ساله های باشگاه سن پا ئولی شده در حال تجربه کردن فضای جدیدی از فوتبال است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۴    
جواد نکونام نسبت به خبر حضورش روی نیمکت تیم ملی واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی، جواد نکونام درباره خبری که در چند روزز گذشته در خصوص حضورش روی نیمکت تیم ملی مطرح شده گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۹    
امام جمعه نیر گفت: عید فطر تجلی و نمایش وحدت حقیقی و قلبی ملت است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۰    
دروازه بانی که 2 سال است در استقلال بازی نکرده در تمرین استقلال حاضر شد. به گزارش تابناک ورزشی، با نظر علیرضا منصوریان،حسین آشنا عصر امروز در تمرین استقلال در ارمنستان شرکت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۷    
امام جمعه خلخال گفت: عید فطر جشن پیروزی فطریت انسان بر ناپاکی ها است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۴    
مسئول روابط عمومی فرمانداری خداآفرین از آتش سوزی اراضی خداآفرین خبر داد و گفت: عصر دیروز بیش از 10 هکتار از اراضی زراعی و مرتعی بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین در آتش سوخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۴    
یکی از افرادی که در مستند دستگیری اعضای داعش در تهران تصویر او به عنوان عامل ساخت بمب منتشر شده است، دانش آموخته مهندسی شیمی از یک دانشگاه صنعتی مهم تهران بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۶    
سرمربی تیم نفت تهران گفت:امیدوارم تا در این مدت بتوانیم عقب افتادگی مان را جبران کنیم. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۱:۰۳    
جشن معارفه بازیکنان جدید تیم ریزه اسپور برگزار شد. به گزارش کاپ،عصر امروز مراسم معارفه بازیکنان جدید ریزه اسپور برگزار شد که در آن رامین رضاییان و مهدی طارمی هم حضور داشتند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۶    
مردم عراق به بی تفاوتی اکثر کشورهای عربی درخصوص انفجار خونین بغداد واکنش نشان دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۲    
وزیر خارجه آمریکا از تصمیم دولت سوریه برای اعلام آتش بس 72 ساعته در این کشور استقبال کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۱    
روانه شدن فاضلاب در 48 ساعت گذشته در توریستی ترین جاده جنوب کشور کام مسافران و گردشگران عید فطر را تلخ می کند و به نوعی مسافرت به سی سخت با استقبال فاضلاب در جاده روبه رو است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۲    
کمیته تحقیقات انگلیس درباره جنگ عراق گزارش خود درباره دخالت بریتانیا در جنگ عراق را منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۲    
یک فعال اقتصادی گفت: بازار مسکن در گذشته سقف قیمتی را زده است بنابراین افراد ترجیح می دهند بازارهای دیگری را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و اوراق رهنی هم نمی تواند در این بین تحولی را ایجاد کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۲    
کشت هر نوع گیاه، دستکاری ژنتیکی حیوانات، تولید محصولات و افزودن مواد شامل این بخش (تراریخته) در محصولات و فرآورده های غذایی در روسیه جرم اعلام شد و محکومیت قضایی در پی دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۲    
منابع یمنی امروز (چهارشنبه) اعلام کردند در اثر حمله افراد مسلح به یک پایگاه نظامی در نزدیکی فرودگاه بین المللی عدن در جنوب یمن 26 نفر کشته شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی ناجا در مورد حادثه جکیگور، شهادت 4 تن از مرزبانان ناجا و پیگیری و مطالبه از رده های امنیتی و مرزی پاکستان به منظور دستگیری تروریست ها سخن گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۸    
قیمت طلا در مبادلات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها 14 دلار افزایش یافت و هر اونس از این فلز گران بها 1370.3 دلار قیمت گذاری شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۸    
موسسه ریستاد انرژی اعلام کرد: در آخرین ارزیابی صورت گرفته، آمریکا با پشت سر گذاشتن روسیه و عربستان بزرگترین دارنده ذخایر نفتی قابل برداشت جهان شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۸    
تولید نفت اوپک در ماه ژوئن سال جاری افزایش 240 هزار بشکه ای در روز را تجربه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۸    
قیمت نفت در مبادلات امروز بازار جهانی انرژی روند کاهشی را پیمود و هر بشکه نفت برنت 47.72 دلار قیمت گذاری شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۳    
دو شهید از مجموع چهار شهید درگیری امروز مرزبانان با اشرار مسلح در شهرستان مرزی سرباز سیستان و بلوچستان از فرزندان خراسان شمالی هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۲    
درگیری پلیس با قاچاقچیان در شهرستان عسلویه باعث کشته شدن یکی از قاچاقچیان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۳    
'جان کری' وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه از اعلام آتش بس 72 ساعته در سوریه استقبال کرد و گفت:به همراه روسیه و دیگران برای تبدیل این آتش بس 72 ساعته به آتش بسی دائمی تلاش می کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۸    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه تریلی با بار آهن در نزدیکی پلیس راه کرمانشاه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۵    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از ایجاد مشکل تنفسی برای تعدادی از مسافران مانده در تونل کندوان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۹    
وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه دو نامه در ارتباط با انفجار تروریستی در حسکه برای دبیرکل سازمان ملل فرستاد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۹    
شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای انفجارهای رخ داده در عربستان سعودی را محکوم کرد و همکاری کشورها برای مبارزه با تروریسم را خواستار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۹    
رهبر حزب کارگر تاکید کرد جنگ با عراق یک تجاوز نظامی بود که اگر نمایندگان انگلیسی علیه آن رای می دادند، مسیر تاریخ عوض می شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۹    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در مورد فتوای دیروز خود مبنی بر ' توضیحی در مورد فتوای حجاب دختران در خارج برای تحصیل' در برخی رسانه ها و فضای مجازی بازتاب داشت، توضیحاتی را ارائه داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۶    
آتش سوزی جنگل ها و مراتع ثلاث باباجانی را از دیروز در بر گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۶    
واژگونی خودروی پراید در کمربندی 72 تن قم، دو کشته و دو مجروح داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۴    
دبیرکل جدید اتحادیه عرب در سخنانی اعلام کرد که سفر نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به 4 کشور آفریقایی تنها برای از بین بردن انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۴    
سفر هیئت چهار نفره مجلس سنای آمریکا به سرپرستی جان مک کین با هدف راستی آزمایی ادعای اسلام آباد در مبارزه با تروریستها در منطقه وزیرستان شمالی صورت گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۴    
دبیرکل سازمان ملل در پیامی خطاب به حیدرالعبادی نخست وزیر عراق ضمن محکومیت انفجارهای تروریستی در الکراده بغداد، هدف از این اقدامات را ایجاد فتنه و اختلافات طائفه ای دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۴    
فرماندهی کل ارتش سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از بامداد روز چهارشنبه تا پایان جمعه شب به مدت 72 ساعت در تمامی نقاط سوریه آتش بس برقرار می گردد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۳    
به گزارش تابناک یزد ، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره فیش های حقوقی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۳    
متأسفانه ظهر امروز در درگیری مسلحانه مرزبان های ایرانی با اعضای یک گروه تروریستی که قصد ورود به کشور از مرزهای شرقی را داشتند، چهار تن شهید شدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۷    
اتوبوس حامل سربازان که در جاده شهرستان شیروان در حال حرکت بود، به دلیل در رفتن لاستیک عقب، دچار سانحه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون اصل نود خواست موضوع حقوقهای غیر متعارف را بررسی کرده و بعد از دو هفته گزارشی را همراه با طرح پیشنهادی برای جلوگیری از این پدیده ارائه شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۸    
براساس گزارش پلیس راهور، محورهای شمالی کشور همچنان از حجم ترافیک سنگین برخوردار هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۳    
اسلحه ای که امروز رهبر معظم انقلاب حین ایراد خطبه های نماز عید فطر به دست داشتند، یک قبضه "برنو" بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۹    
همزمان با بزم بندگی در عید فطر، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در مشهد به دیدار خانواده شهید سید محمد حسن حسینی(سید حکیم) از شهدای مدافع حرم رفت و از آرزوی خودش برای شهادت گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۵    
این حکم امروز به مسی و پدرش ابلاغ شده و این دو می توانند تقاضای فرجام خواهی کنند. بدین ترتیب تا مشخص شدن نتیجه اعتراض، جریمه زندان شامل حالشان نخواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۶    
100 هزار فلسطینی امروز (چهارشنبه) نماز عید فطر را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۳    
اگرچه این روزها فقط مدیران صاحب فیش های حقوقی نامتعارف عزل یا برکنار می شوند! اما رهبر انقلاب در مورد برخورد با عاملان دریافت حقوق های نجومی خواستار سه نوع مجازات شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۳    
هلاکت 76 تروریست در جریان آزادسازی زنکوره در الرمادی، تامین امنیت مرزهای بابل و الانبار و 3 کشته و 10 زخمی بر اثر وقوع 2 انفجار تروریستی در بغداد از جمله اخبار امنیتی عراق است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۰    
اتحادیه اروپا و سازما ن های امدادی در طول یک روز 4500 پناهجوی سرگردان در آب های شمال آفریقا تا سواحل ایتالیا را نجات دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۴    
دولت سوریه اعلام کرد از امروز چهارشنبه به مدت 72 ساعت در سراسر این کشور آتش بس برقرار خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۱    
بیانیه رئیس جمهور محترم نکات مثبت و امیدآفرین زیادی دارد. در حدّی که من می توانم آن را عیدی روز فطر رئیس جمهور به مردم بنامم
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۸    
معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار فردیس از تشکیل اتاق فکر اقتصادی شهرستان به منظور بهره گیری از دیدگاه کارشناسان اقتصادی و علمی خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۲    
رییس جمهور ترکیه با انتشار پیامی در توییتر، عید سعید فطر را به مسلمانان جهان تبریک گفت. به گزارش ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۲    
این روزها عده ای تبلیغات زودهنگام خودرا برای بدست آوردن رای مردم وشورای شهرشدن درسطح شهر راه انداخته اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج با بیان اینکه قرار داد همکاری با پیمانکار قطار شهری کرج فسخ شده که مورد اعتراض پیمانکار قرار گرفته است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۰    
پیش بینی ما این است که بر اساس شکایت قبلی دولت ها نسبت به نقض حقوقشان و اختلافاتی که درباره تفسیر اجرای یک معاهده در ارتباط با ممنوعیت دستبرد به منابع مالی و پولی داشته اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۱    
یک منبع آگاه، درگیری امروز مرزبانان با اشرار مسلح را تایید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه گفت: اطلاع رسانی به مردم درباره ریزگردها از طرف سازمان محیط زیست کمتر انجام شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۶    
در درگیری ساعاتی پیش مرزبانان در منطقه مرزی پیشین از توابع شهرستان سرباز و هنگ مرزی جکیگور، 4 تن از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۳    
مسوت اوزیل بازیکن مسلمان آرسنال و تیم ملی آلمان با انتشار این عکس عید فطر را تبریک گفت
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۷    
روسیه از آمادگی این کشور برای همکاری با عربستان در مبارزه علیه تروریسم بویژه داعش اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۴    
اتحادیه صنف آسانسور٬ تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تنها مرجع صدور پروانه کسب جهت واحدهای صنفی براساس قانون نظام صنفی هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۱    
تابناک: محمود زمانی قمی در یکی از جلساتی که در ماه مبارک رمضان با مدیران استان داشت درخواست کرد که در جلسات، جمله با قبولی طاعات و عبادات را عنوان نکنید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۹    
یادداشت از حسین امیدیان غم سنگین فجایع عراق و سایر کشورهای اسلامی در بمب گذاری ها و عملیات های تروریستی .. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۶    
علی رغم اعلام پلیس راه استان البرز مبنی بر یک طرفه شدن جاده چالوس این محور در ساعت 21 شب گذشته یک طرفه نبوده و همین امر موجب سردرگمی رانندگان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۶    
دومین ویژه برنامه عید فطر مجموعه دورهمی امشب با حضور یک خواننده، یک بازیگر و یک ورزشکار ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۳    
هرچند هیچ ناظر منصفی خواستار تعطیلات دوازده روزه نیست، انتظار می رود ایران به اندازه کشورهای اطراف یک تعطیلات سه تا پنج روزه برای ایام پس از ماه مبارک رمضان در نظر بگیرد تا علاوه امکان فرصت بهره ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۱    
امید است همگی ما با دعا و دینداری و ایمان، امت خود را از خشونت و تنفری که توسط کوته اندیشان تندرو ترویج می شود، پاک کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۸    
جمهوری اسلامی ایران آماده است روابط خود را در همه عرصه ها و تا سطحی راهبردی با دهلی نو ارتقاء بخشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۵    
دروازه بان فصل گذشته صبای قم به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. به گزارش تابناک ورزشی،میلاد فراهانی، دروازه بان پیشین تیم فوتبال صبای قم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در ساعات بعدازظهر در استان های اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان های سمنان و تهران به علت وزش باد شدید موقتی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۲    
امشب، اختتامیه جشن بزرگ رمضان در مجموعه چالیدره طرقبه با حضور مرجانه گلچین، بانوی مطرح سینما و تلویزیون ایران در حالی برگزار می شود که قرار است تجلیل و تقدیری مردمی از وی صورت پذیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۶    
تصاویر: پایگاه خبری چهاربهاران
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۰    
تابناک: ساعت 13:31 ظهر امروز زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر خور و بیابانک از توابع شرقی استان اصفهان را لرزاند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۸    
به مناسبت عید سعید فطر، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۲    
وزیر صنعت با صدور دستوری خواستار تک شغله کردن معاونان و مدیرانی شده است که در هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه وزارت صنعت حضور دارند.این خبر را مهر منتشر کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۲    
مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره فیش های حقوقی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۹    
کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس با تأکید بر اینکه پرداخت حقوقها در هر سطحی، طبق قانون نظام هماهنگ پرداخت نباید بیش از 20 میلیون تومان و 150 ساعت اضافه کار در ماه باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۹    
پس از اعلام خبر درگذشت عباس کیارستمی هنرمند و کارگردان مطرح ایرانی سایت اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گفت وگویی با دکتر رضا پایدار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۷    
یک قطعه ساز خودرو با بیان این که چیزی به عنوان تولید خودروی چینی در داخل نداریم گفت: آن چیزی که در داخل انجام می شود واردات خودروی چینی به صورت سی بی یو است و تنها کاری که در ایران انجام می شود بستن ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۴    
دیلی صباح نوشت: هزاران ایرانی به شهر وان در نزدیکی مرز شرقی ترکیه سفر کرده اند تا تعطیلات عید فطر را در این شهر بگذرانند که باعث خوشحالی فعالان اقتصادی محلی از افزایش فروششان شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۴    
در حالی که از شب گذشته و در پی انتشار خبر درگذشت عباس کیارستمی رسانه های معروف و معتبر جهانی به ان واکنش نشان داده و اخبارش را پوشش دادند در ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۱    
سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا اولین نماینده ای بود که تریبونش برای اخطار باز شد.وی گفت: در تمام کشورهای دنیا وقتی اتفاقی می افتد بالاترین مقام از مردم عذرخواهی می کند یا به مجلس پاسخگو است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۸    
تابناک: اگر دوست دارید، صدای خروش آبشاری پرآب در کوهسار را بشنوید و به تماشای ریزش آب از کوه و لاله های سرخ واژگون و شکوفه های رنگارنگ و بستر سبز کنار جوی ها بایستید، به سمیرم در استان اصفهان بروید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سالانه 300 تا 400 کودک معلول در استان متولد می شوند و این میزان 2 درصد از میانگین کشوری که 30 تا 40 هزار کودک در سال است، بیشتر می باشد.