یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 19 دی 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 دی 1399 خبرگزاری تابناک 2 دی 1399 خبرگزاری تابناک 3 دی 1399 خبرگزاری تابناک 4 دی 1399 خبرگزاری تابناک 5 دی 1399 خبرگزاری تابناک 6 دی 1399 خبرگزاری تابناک 7 دی 1399 خبرگزاری تابناک 8 دی 1399 خبرگزاری تابناک 9 دی 1399 خبرگزاری تابناک 10 دی 1399 خبرگزاری تابناک 11 دی 1399 خبرگزاری تابناک 12 دی 1399 خبرگزاری تابناک 13 دی 1399 خبرگزاری تابناک 14 دی 1399 خبرگزاری تابناک 15 دی 1399 خبرگزاری تابناک 16 دی 1399 خبرگزاری تابناک 17 دی 1399 خبرگزاری تابناک 18 دی 1399 خبرگزاری تابناک 19 دی 1399 خبرگزاری تابناک 20 دی 1399 خبرگزاری تابناک 21 دی 1399 خبرگزاری تابناک 22 دی 1399 خبرگزاری تابناک 23 دی 1399 خبرگزاری تابناک 24 دی 1399 خبرگزاری تابناک 25 دی 1399 خبرگزاری تابناک 26 دی 1399 خبرگزاری تابناک 27 دی 1399 خبرگزاری تابناک 28 دی 1399 خبرگزاری تابناک 29 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا از قتل یک مرد در شهر هادیشهر خبر داد و گفت: پسری پدرش را با اسلحه شکاری به قتل رساند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل ترانزیت وزارت راه و شهرسازی گفت: تصمیم گرفتیم تا در پی جنگ قره باغ، شراکت های جدید چندجانبه در منطقه تعریف و کریدورهای قدیمی را تکمیل و وارد چرخه تجارت منطقه کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۵    
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی ناشی از انفجار توام با آتش سوزی یک منزل مسکونی خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اخیرا سخنگوی دولت FATF را مرتبط با واکسن کرده و خواسته فشار به مجمع بیاورد، گفت: اینطور به نظر می رسد کار سیاسی قرار است انجام شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۷    
طوفان و برف، دمای هوا را در اسپانیا به زیر صفر رساند. مادرید که بیش از یک دهه برف در آن نباریده بود، سپیدپوش شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
سرمایه گذاران در بورس طی هفته گذشته زیانی نزدیک به 2.6 درصد را تجربه کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۶    
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره خودکشی پسری جوان عنوان کرد: جوانی که قصد داشت با پریدن از روی پل هوایی به زندگی اش پایان بدهد در آخرین لحظات مردانی همچون فرشته نجات سررسیدند و مانع از مرگ حتمی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: شرکت بیمار مبتلا به کرونا در یک دورهمی خانوادگی در بندرعباس تاکنون باعث ابتلای 17 نفر دیگر به کرونا شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با تلاش مسوولان و همراهی مردم سه شهرستان اسدآباد، فامنین و بهار در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۵    
جمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای در خصوص برخی رفتارهای غیر مسئولانه در مورد سهام بانک دی تذکر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۲    
نخست وزیر کرواسی از ابراز همدردی ملت و دولت ایران به علت وقوع زلزله اخیر که موجب کشته شدن تعدادی از شهروندان و خسارات فراوان شد، قدردانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۷:۵۶    
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 2 سارق حرفه ای موبایل با 40 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۶:۳۱    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از آزادی 1000 زندانی در فرایند اجرای طرح غربالگری در این استان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۳:۳۱    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از حادثه در آزاد راه تازه افتتاح شده تبریز- سهند خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۲:۱۳    
بزرگداشت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان عصر روز جمعه (19 دی) با حضورخانواده شهید و حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور نماینده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۲:۱۲    
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در دومین روز از سفر به استان کرمانشاه روز جمعه (19 دی) با حضور در شهرستان پاوه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۵۹    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت با رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای جلوگیری از آغاز اقدامات نظامی یا حمله هسته ای ترامپ در روز های پایانی دولت او گفتگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۵۷    
هم زمان با شیوع انفجار گونه شیوع کرونا در انگلیس و اعلام وضعیت اضطراری در لندن، وزارت بهداشت این کشور روز جمعه از ثبت بالاترین آمار ابتلا و مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۵۲    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا، تصمیم گیری درباره استیضاح ترامپ را به کنگره مرتبط دانست و گفت سریع ترین راه برای برکناری وی، مراسم تحلیف ما در یکم بهمن ماه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۴۶    
-دادستان نظامی تهران اعلام کرد: مجموع یافته های ما به طور قطع نشان می دهد که در بروز سانحه هواپیمای اوکراینی در آسمان تهران زنجیره ای از خطا های انسانی نقش داشته است و این پرونده نیز بزودی برای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۲۸    
درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کنترل کامل سیاست های این رژیم در قبال ایران با واکنش های منفی در فلسطین اشغالی روبه رو شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۲۴    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که هنوز از معاون رئیس جمهور برای فعال کردن متمم 25 قانون اساسی جهت برکناری ترامپ پاسخی دریافت نکرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۲۳    
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه لبنان در سفری به ترکیه با رئیس جمهور این کشور دیدار و در مورد تحولات و چالش های منطقه و لبنان رایزنی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۱۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، حوادث اخیر در آمریکا را نشانه خسته شدن مردم از دموکراسی ادعایی این کشور دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۹    
مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در مسجد سید اصفهان برگزار شد و حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۷    
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درباره تحولات آمریکا و مسائل داخلی لبنان از جمله تشکیل کابینه سخنرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۲    
امدادرسانی به 64 نفر از گرفتاران در برف و کولاک در محور شاهرود به آزادشهر در شرق استان سمنان انجام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۵۸    
کاروان های لجستیکی ائتلاف آمریکا در جنوب بغداد و استان السماره هدف حمله بمب های کنار جاده ای قرار گرفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۵۳    
مشاوران کاخ سفید به سی ان ان گفتند که احتمال استعفای رئیس جمهور آمریکا صفر بوده و وی فکر نمی کند که مرتکب اشتباهی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۵۲    
وزیر خارجه جمهوری آذربایجان گفت که نیرو های این کشور در جریان عملیات ضد تروریستی این کشور در منطقه قره باغ، ده ها تروریست را بازداشت کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۶    
رهبر اقلیت جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا گفت که این حزب از استیضاح ترامپ حمایت نمی کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۳    
رئیس جمهور منتخب آمریکا به تصمیم دونالد ترامپ برای امتناع از حضور در مراسم تحلیف او در روز 20 ژانویه واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۲    
یک نهاد حقوق بشری در سوریه اعلام کرد که طی سه سالی که از اشغال شهر عفرین در استان حلب سوریه توسط ترکیه و گروه های شبه نظامی وابسته به آن می گذرد، بیش از 600 غیرنظامی کشته شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۰    
وزیر خارجه دولت ترامپ که تنها 11 روز دیگر در این پست باقی خواهد ماند روز جمعه با نامزد تصدی پست وزارت خارجه دولت بایدن دیدار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۳    
یک شرکت ارائه دهنده سیستم های انتخاباتی در آمریکا از وکیل سابق رئیس جمهور این کشور به خاطر ادعا هایی که علیه آن مطرح کرده شکایت کرده و اعلام کرد او باید بیش از یک میلیارد دلار غرامت بپردازد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۲    
یک پژوهشگر سیاستگذاری علم و فناوری معتقد است: موضوع قانون گذاری شفافیت اطلاعات که می بایست به عنوان یک امر حیاتی با اولویت بسیار بالا در دستور کار نظام قرار گیرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۸    
امروز مطالبی همچون ضرر پالایش یکم به چقدر رسید؟، در روز قرمز بیمه ای ها، وسرمد سبز بسته شد!، ذخایر ارزی چین بیشتر و بیشتر می شود،صعود نفت برنت به 60 دلار تا اواسط امسال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۵    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. آقازاده دشمن محیط زیست ایران + عکس ترانه ی جاودانه ی خواننده ی معروف با درآمد میلیون دلاری گیت هاب چیست؟ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۵    
در سال های قبل حداکثر رشد قیمت انس جهانی به حداکثر 18 درصد رسید، اما در سال 2020 برای اولین بار قیمت انس جهانی با 25 درصد رشد قیمتی مواجه بود و رکورد جدید افزایش قیمتی سالانه را داشتیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۵    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است مگر می شود نهاده های کشاورزی را که با ارز 4200 وارد می کردید یا حقوق گمرکی آن 4200 باشد، به یکباره 17500 تومان باشد؟ این قطعاً اثرگذار است و شکی نداریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۵    
ایلان ماسک با ثروت خالص 185 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد جهان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۹    
وزیر خزانه داری آمریکا بعد از سفر به سودان و فلسطین اشغالی راهی قطر شد و با مقامات این کشور از جمله امیر آن دیدار و درباره تحولات منطقه رایزنی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه اعلام کرد روز 20 ژانویه در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت نخواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۷    
وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را به لیست تحریم های خود اضافه کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۰    
هجوم طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا و بالا رفتن از دیوار های کنگره، آن هم در روزی که قرار بود نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور بررسی شود، نشان داد که دموکراسی ادعایی غرب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۸    
تعداد زیادی از پرسنل کنگره آمریکا پس از حمله از سوی طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا در حال پاکسازی آسیب های وارده، هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۰    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. مرد سنگدل به جای کمک، مشغول فیلمبرداری از یک خودکشی شد رود معروف و دلهره آور با قدرت باورنکردنی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: آقای وزیر صنعت بهتر است به جای قیمت گذاری دستوری در صنعت فولاد، صنایع بعد از ورق های فولادی مثل صنعت پروفیل را به بورس وارد کنند و نظارت بر آن ها را افزایش دهند تا محصول ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۱    
رهبر معظم انقلاب در بیانات امروز مورخ 19 دی 1399 به تبیین رابطه میان جوان گرایی و تجربه مداری پرداختند و در سخنان خود به 9 نفر اشاره کردند. آن نه نفر کیستند؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۰    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توییتری به واکنش مقامات آمریکایی و کشورهای متحد واشنگتن در ارتباط با حوادث اخیر آمریکا پرداخت و از استانداردهای دوگانه آن ها انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (جمعه) به تحولات بحران انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و حمله حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور به ساختمان کنگره واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۵    
رسانه روس اسپوتنیک نیز مانند رویترز به اعلام ممنوعیت واردات واکسن های انگلیسی و آمریکایی کرونا پرداخت و نوشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی، یکم تا ششم بهمن ماه برگزار می شود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۵    
علی شجاعی در نیمه اول دیدار پرسپولیس با سپاهان از ناحیه کتف مصدوم شد اما تا پایان در زمین ماند و با همین مصدومیت به بازی ادامه داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۳    
بسته ویدیویی تابناک مجموعه ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش ها و تحلیل ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و.. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۴    
یک ماساژور مصری برای تسکین درد های عضلانی مراجعان به سالن خود از آتش استفاده می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۹    
پیش از چند انجمن خیریه در کشور آمریکا بنا داشتند 150 هزار واکسن کرونا (شرکت فایزر) در اختیار جمعیت هلال احمر قرار بدهند که البته آن هم صرفا توافق اولیه بود و موضوع قطعی نشده بود که با توجه به صحبت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۷    
هجوم هواداران خشمگین رئیس جمهور آمریکا به داخل ساختمان کنگره این کشور و آسیب دیدن تعداد زیادی از مأموران امنیتی، رئیس نیروی پلیس این مجموعه را به فکر استعفا انداخته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۳    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: با اعطای چندین فقره وام و تسهیلات به واحدهای تولیدی، میزان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در 7 سال گذشته 30 برابر افزایش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۱    
پس از برقراری آرامش نسبی در روابط پر تنش چند ماهه اخیر میان یونان و ترکیه، آنکارا بار دیگر با اعلام انجام مانورهای نظامی در دریای اژه موجبات شعله ور شدن تنش یاد شده را فراهم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۵    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نسبت به انتقال مسالمت آمیز قدرت به رئیس جمهوری منتخب این کشور در 20 ژانویه متعهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۵    
این مسائل که گفتید در حیطه اختیارات من نیست شاید فدراسیون می خواهد کارمندانش را تشویق کند اما من حضور درآن محل ها که اسم بردید را تأیید نمی کنم
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) ضمن تحلیل عملکرد رسانه های داخلی و خارجی در بازنمایی شخصیت و عملکرد سردار سلیمانی، گفت: اگر کسی فکر می کند وقت یا توان هنری کافی ندارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۰    
نامزدهای پست ریاست فدراسیون فوتبال حداقل 5 تأییدیه و امضاء نیاز دارند و نواب رئیس حداقل دو تأییدیه و امضاء برای حضور در انتخابات نیاز دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیفا با حضور افتخاری کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال موافقت کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۴    
دروازه بان پرسپولیس عنوان بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. دزدی باور نکردنی از کاخ باکینگهام طرز تهیه سوتلاچ، دسر معروف ترکی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۷    
پنج واگن از دو رام قطار شهری تازه وارد به اصفهان که قرار است به خط یک مترو اصفهان بپیوندند روی ریل قرار گرفتند تا پس از انجام مراحل آزمایشی به ناوگان حمل و نقل ریلی شهر اضافه شوند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۱    
یک عضو ارشد کمیته بین المللی المپیک به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا واکنش نشان داد که با گفته های توماس باخ مغایرت دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۹    
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در پی تشویق آشوبگرانی که روز چهارشنبه به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند، میکروفون شبکه اجتماعی خود را از دست داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۸    
وزیر خارجه عراق از عادی سازی روابط میان عربستان و قطر استقبال کرده و تلاش های کویت در این زمینه را نیز ارج نهاد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۶    
دولت به منظور تنظیم بازار خودرو های وارداتی مکلف شد، ضمن شناسایی خودرو های خارجی غیرآمریکایی موجود در مناطق آزاد با اخذ حقوق گمرکی و سود بازرگانی متناسب با معیار های مشخص شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۵    
در حالی ثبت نام مرحله جدید طرح ملی مسکن از دیروز آغاز شده است که تورم مصالح ساختمانی یک چالش اساسی برای متقاضیان طرح مذکور خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۳    
یک افسر بلندپایه متجاوز سعودی توسط افراد مسلح ناشناس در استان مارب در شرق یمن دستگیر و به نقطه ناشناخته ای منتقل شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۰    
قاضی زاده نماینده مجلس فعالیتش بیشتر شده است و حضور او در انتخابات فدراسیون فوتبال احساس می شود و قصد دارد فرد مدنظر خود را در این فدراسیون بگذارد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۷    
وزیر آموزش دولت آمریکا در نامه ای خطاب به رئیس جمهور این کشور به دلیل آنچه نقش وی در تهییج خشونت های روز چهارشنبه این کشور خواند، از سمت خود استعفا کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۳    
ابتدا باید افکار خود را بشناسیم و مشخص کنیم در کدام موقعیت ها و در چه شرایطی این افکار به سراغ ما می آیند، سپس صبورانه علت افکار و یا رفتار خود را بررسی کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۹    
ساعاتی قبل سایت دانشگاه امام صادق علیه السلام هک شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۴    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (19 دی ماه) در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۲    
کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر شراکت جرم در ماجرای اخاذی از هم تیمی سابقش ممکن است با مجازاتی سنگین مواجه شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۰    
بعد از رونمایی از پایگاه موشکی سپاه پاسداران در خلیج فارس تصاویری از این پایگاه منتشر شد. سرلشکر حسین سلامی به همراه دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز (جمعه) در آیین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۰    
لیپار اولین فیلم بلند داستانی حسین ریگی است که فیلمنامه این اثر توسط خود او و حسام فرهمندجو به نگارش درآمده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۷    
رسانه های آمریکایی گزارش کردند، در حالی که دموکرات های ارشد این کشور از مایک پنس معاون ترامپ خواسته اند با به کار گیری متمم 25 قانون اساسی این رئیس جمهور آمریکا را برکنار کند، پنس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۰    
واحد پلیس کنگره آمریکا پنجشنبه شب اعلام کرد، یک افسر پلیس این واحد در اثر جراحت هایی که در جریان اعتراضات روز چهارشنبه در کنگره به وی وارد شده بود، کشته شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۰    
پسر جوانی که چند سال قبل به عنوان کودک کار مهمان برنامه ماه عسل شد و با جمله ای دردناک توجه مخاطبان را به خود جلب کرد به زندگی خودش پایان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۷    
حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در شرایطی که تا تاریخ 10 اسفند ماه این مسئولیت را به عهده دارد، برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۸    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. نوشیدنی لاکچری جدید در چین استخراج ارز دیجیتال چگونه انجام می شود؟ دو آدم غریبه، زیر یک سقف! ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۹    
یکی از پایگاه های راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۱    
دوره آموزشی وبمستران هوشمند یکی از دوره های شگفت انگیز و منحصر به فرد همیار آکادمی است و با این هدف ایجاد شد که تمام توانایی ها و امکانات لازم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پرسود را در اختیار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۱    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: معمولاً در عفونت های ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی این طور است که وقتی فردی یک بار مبتلا می شود، دیگر بیماری تکرار نخواهد شد و یک ایمنی برای فرد ایجاد می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۲    
ابراهیم افشار
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۱    
شرایط تبدیل حواله 22 محصول از تعهدات منقضی ایران خودرو فراهم شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۰    
صد و نوزدهمین مرحله یارانه نقدی، فرداشب به حساب 78 میلیون نفر واریز می شود. اما جز یارانه 45 هزار تومانی، چه یارانه دیگری در دی ماه واریز می شود؟ طبق روال یک سال گذشته و بنا بر اعلام سازمان هدفمندی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۵    
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نوزدهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۳    
ایلان ماسک با پشت سر گذاشتن جف بزوس به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۰    
بزرگ دارنده ذخایر ارزی جهان به انباشت بیشتر ارز ادامه می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۶    
نخست وزیر فرانسه گفت به دلیل تشدید همه گیری کووید 19 در این کشور محدودیت ها همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۴    
کاخ سفید یک مقام وزارت خارجه آمریکا که در رابطه با مسائل ایران فعالیت می کرد را به دلیل انتقاد از دونالد ترامپ برکنار کرد.
  • ۱