جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 6 بهمن 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 2 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 3 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 4 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 5 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 6 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 7 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 8 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 9 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 10 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 11 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 12 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 13 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 14 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 15 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 16 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 17 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 18 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 19 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 20 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 21 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 22 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 23 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 24 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 25 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 26 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 27 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 28 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 29 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۷    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای پایتخت برای سومین روز پیاپی در محدوده قابل قبول قرار دارد این در حالیست که طی هفته گذشته هوای پایتخت پنج روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهایی که مسدود هستند را تشریح کرد. به گزارش مهر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به عملیات کارگاه جاده ای که منجر به انسداد یک مهر شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۵    
خوردن مواد غذایی دارای قند بالا، شاید به صورت لحظه ای انرژی شما را بالا ببرد اما خیلی زود به عنوان سوخت در بدن شما مصرف می شود و شما بعد از چند ساعت دوباره سطح انرژی تان پایین خواهد آمد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۶    
رئیس امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: مقرر شده کودک آزاردیده با تسبیح همراه مادر و 2 خواهرش به خانه امن منتقل شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۷:۴۷    
مسعود ده نمکی با طناب دار به ماجرای سیلی زدن نماینده مجلس واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۰    
میرسلیم در حساب توییترش نوشت: این چه خفتی است که سخنگوی دولت مدعی شده، اینستاگرام یک میلیون شغل در کشور آفریده است؟ عدم خودباوری تا چه حد؟!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۳    
به کمک توصیه های زیر می توانید طول عمر خودروی خود را افزایش دهید. منبع: نورنیوز
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل دامپزشکی خوزستان از شهروندان خواست از خرید مرغ زنده صنعتی و بومی که در سطح معابر عرضه می شود به صورت جدی خودداری کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
هویت 5 کولبری که در مرز ترکیه گرفتار بهمن شدند، مشخص شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۰    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: طرح جدیدی که از سوی مدیرعامل بورس اوراق بهادار رونمایی شده است می تواند بسیاری از مشکلات زیرساختی بازار سرمایه ایران را حل کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۰    
یک کارشناس اقتصادی بر این باور است که چین به زودی و به خاطر عملکرد خوبی که در دوران کرونا داشته آمریکا را از جایگاه اقتصاد برتر جهان پایین خواهد کشید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۹    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای به شهردار تهران، درباره طرح ساماندهی خیابان ولیعصر (عج)، ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۹    
حبیب رحیم پور ازغدی، سردبیر و مجری برنامه زاویه شبکه چهار در پی حاشیه های سخنان مهمان برنامه که انتقادات فراوانی در بر داشت، از این برنامه حذف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۰    
مقامات پزشکی انگلیس می گویند: افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند هنوز هم ممکن است این ویروس را به دیگران منتقل کنند و باید به محدودیت های قرنطینه ای ادامه دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۲    
خبرنگار شبکه اسکای نیوز عربی ، عصر دیروز به نقل از منابعی در پنتاگون از طرح جدید دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره ایران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۵    
امیر قلعه نویی در ارتباط تصویری با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: ابتدا معذرت خواهی می کنم بابت اتفاقاتی که آخر بازی با تراکتور افتاد. من به عنوان مسئول فنی عذرخواهی می کنم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۳    
احمد توکلی طی یادداشتی، توضیحاتی در مورد مقاله خود با عنوان هشدار نسبت به نفوذ زرپرستان در میان علماء سرشناس دین ارائه داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۲    
در حالی که بسیاری از هموطنان ما پول های شان را برای خرید خانه در ترکیه به این کشور می برند در روز های گذشته تصویری از بنر نصب شده روی در یکی از مغازه های ترکیه منتشر شد که خشم کاربران ایرانی را به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۵    
در قسمت جدید برنامه هم رفیق، مهران احمدی مهمان برنامه شهاب حسینی بود. در بخشی از این برنامه بحث به سمت رپ فارسی می رود و این دو نفر جملاتی را می گویند که اصلا با مذاق طرفداران این سبک موسیقی سازگار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۲    
افشای طرح بایدن برای گفت وگوی مستقیم با ایران، اعلام معافیت تحریمی آمریکا علیه انصارالله یمن، تعویق افتتاح سفارت امارات در اسرائیل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۷:۵۷    
انبار نگهداری داروهای قاچاق کشف شده در اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به علت نامعلومی طعمه حریق شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۵:۰۷    
قیمت مسکن در یک سال دو برابر شد، شوک ارزی یا بنزینی؟ واکنش ها به عذرخواهی نماینده جنجالی مجلس، چگونه وضعیت ایران بسامان می شود؟ تجلیل مقام معظم رهبری از شهید فخری زاده، تور قفقازی ظریف ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۴۵    
درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی با یک سرباز پلیس راهور که مانع از استفاده غیرمجاز خودرو حامل او از خط ویژه خیابان انقلاب شده بود، منجر به حواشی گسترده ای شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۳۱    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که از طریق فروش ملک یکی از آشنایانش به دیگران 200 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۸    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه پس از دریافت نامه همتای روسی خود در خصوص حمایت از انتخابات در فلسطین گفت که تلاش هایی برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات در قدس اشغالی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۶    
نماینده دولت آمریکا در امور تغییرات آب و هوایی روز دوشنبه از اقدام دولت سابق آمریکا در خروج از توافق تغییرات آب و هوایی پاریس ابراز تأسف کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۳    
دفتر ریاست پارلمان عراق اعلام کرد که رئیس پارلمان عراق در دیدار با امیر و ولیعهد کویت به بررسی تحولات منطقه و لزوم حمایت از عراق برای دستیابی به ثبات و امنیت پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۰    
رئیس اتحادیه آفریقا از رئیس جمهور آمریکا خواست که تصمیم رئیس جمهور پیشین این کشور مبنی بر تأیید حاکمیت مغرب بر صحرای غربی را لغو کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۰    
کارشناس بازار سرمایه معتقد است برای بهبود وضعیت بازار سهام، باید به سهام داران اطمینان داده و از تصمیمات ناگهانی جلوگیری شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۸    
اگر به تازگی متوجه شده اید که به طور مرتب تشنه می شوید و باید آب بنوشید، احتمالا بدنتان سعی دارد چیزی به شما بگوید. در این نوشتار می بینیم که چه مشکلات و اختلالاتی سبب بروز تشنگی مکرر در شما می شوند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۵    
امروز مطالبی همچون، آسمان خراشی که با وزش باد می چرخد / چطور مخاطب را وادار کنید تا جواب ایمیلتان را بدهد؟ / با خالق سیستم عامل لینوکس آشنا شوید / رونمایی از اتوبوس برقی سبک وزن در خرداد 1400 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
امروز 6 بهمن 99 پالایشی یکم به مانند روز های گذشته کار خود را در منطقه سبز آغاز کرد و در نهایت به صف خرید نشست. روند صعودی ارزش پالایشی یکم همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
امروز 6 بهمن 99 بزرگان بورس تقریبا روز سبزی را پشت سر گذاشتند و از این رو شاخص کل توانست بیش از 13 هزار واحد کاهش ارتفاع را جبران کند و سبز بسته شود. به همین علت ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۵    
امروز 6 بهمن 99 اقبال سهامداران باز هم به نماد های شاخص ساز بود و حقوقی های این نماد ها نیز تا حد امکان از سهام خود حمایت کردند. به همین منظور شاخص کل امروز مثبت بسته شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۵    
عباس عبدی به اظهارات احمد توکلی درباره غسال آیت الله مصباح یزدی واکنش نشان داد و نوشت: خانه ای که در آن یک غسالخانه ویژه و طبعا لاکچری وجود داشته باشد، دیدن دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل بورس تهران از تصویب طرح جداسازی بازارهای معاملاتی یا مارکت ایمپکت با هدف جلوگیری از تاثیر رفتار معاملاتی سهامداران بزرگ بر سهام داران خرد خبر داد که به زودی اجرا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن ضمن تأکید بر لزوم پایان دادن به جنگ در یمن، تصریح کرد که آمریکا بانی و مادر تروریسم است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۴    
یکی از مقامات رژیم صهیونیستی با هشدار به واشنگتن گفت که هرگونه بازگشت آمریکا به توافق هسته ای با ایران برای این رژیم چالش برانگیز خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
با توجه به اهمیت توسعه ارتباطات و فناوری ارتباطات به ویژه در ایام کرونا و بعد از آن و در شرایطی که نیاز مردم به استفاده از اینترنت رو به فزونی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۳    
اگر کسی معتقد باشد امور وکالتی و کارشناسی، امور قضایی نیستند ممکن است مدافع تفسیر دیگری باشد و وکالت را کسب و کار بداند! ولی بنده با این تفسیر کاملاً مخالف هستم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۸    
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جاعل و کلاهبرداری خبر داد که با جعل رسید های بانکی از 15 مالباخته 4 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۷    
جمعی از مخالفان جنگ یمن، شامگاه دوشنبه با برگزاری تظاهراتی در برابر سفارت سعودی در واشنگتن خواستار توقف فوری این جنگ ظالمانه شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: فوتون ها را از طریق فیبر نوری نیز می توان انتقال داد. امیدواریم ظرف 1 الی 2 سال آینده بتوانیم از طریق فیبر نوری انتقال داشته باشیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۲    
دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس شورای امنیت ملی آمریکا تمدید معاهده استارت نو و چشم انداز های توسعه همکاری در زمینه امنیتی را بررسی کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۶    
دادگستری استان خوزستان از اجرای یک حکم قصاص در زندان دزفول خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
یک منبع آگاه آخرین وضعیت علی انصاریان بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد که بر اثر واژگونی قایق حامل پناهجویان در سواحل لیبی در دریای مدیترانه دست کم 17 نفر جان باختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۸    
در پی حملات تروریستی اخیر در عراق، یک مسئول عراقی دوشنبه شب از اجرای حکم اعدام سه فرد محکوم در پرونده های تروریستی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۶    
براثر وقوع انفجاری شدید در شهر خیردالان واقع در جمهوری آذربایجان، یک ساختمان فروریخت و برخی افراد نیز هنوز زیر آوار هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
یک بُعد از میدان وسیع جهاد، خدمت به آبادانی کشور و رفع محرومیت ها بویژه توانمندسازی اقشار و مناطق محروم در شرایط کنونی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالا های اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد، همه گیری کرونا و تغییرات آب و هوایی را دو چالش بزرگ قرن معاصر دانست و با اذعان به وجود نابرابری دسترسی به واکسن بین کشورهای پیشرفته و در حال توسعه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۳    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ضمن ارزیابی روند آموزش دانشجویان از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۱    
اتحادیه اروپا با تجدیدنظر در سیاست های خود در قبال ونزوئلا اعلام کرد از این پس خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت نمی شناسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۹    
منابع عراقی اعلام کردند که تدابیر امنیتی در کربلا به منظور مقابله با هر گونه حادثه ای، افزایش یافته و ایست و بازرسی های موقت در تمامی خیابان های اصلی این استان نصب شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۴    
این روزها هوای تهران با هفته های قبلش بسیار فرق دارد و شهروندان آسمان آبی را تجربه کردند. این تصاویر را صفحه اینستاگرام تهران منتشر کرده است. عکاس: فریاد درباد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۳    
خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده عصر امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. منبع: leader.ir
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۱    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۷    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۲    
مخزن اسید، تانکر و یا منبعی با حجم بالا بصورت ضد اسید است که به منظور ذخیره سازی اسید ها و یا مواد قلیایی متفاوت در انواع مختلف با جنس بدنه استیل، پلی پروپیلن، کامپوزیت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۵    
در این مقاله قصد داریم تا راه و چاه کار با متاتریدر 4 را برای کسب درآمد در بازارهای مالی مختلف به شما آموزش دهیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
منطقه سیاهو با وجود آب و هوای مطلوب، دارا بودن مناظر کوهستانی و طبیعی مانند غار نمک، رودخانه جاماش، باغ های نارنگی و غیره، منطقه ای بکر و مورد علاقه گردشگران است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۹    
در تصویر زیر چند مسجمه اسب های سفید در سواحل خلیج فارس را می بینید. عکس: حامد ملک پور
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۹    
راسته آهن فروشها یا حلبی سازخانه همدان یکی از راسته بازارهای سنتی و قدیمی شهر همدان است که در کنار تپه و بنای تاریخی و باستانی هگمتانه در نزدیکی میدان امام همدان واقع شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۵    
یک مقام بلندپایه دولت جدید آمریکا اعلام کرده است دولت قصد دارد با ارایه دستور العمل ها و فرمان های تازه ای برای نجات اقتصاد بحران زده این کشور که جو بایدن نیز آن را "ناگوار" توصیف کرده است، تلاش کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۳    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باندی که به صورت گسترده در سطح کشور و در پوشش میوه فروشی اقدام به 20 میلیارد کلاهبرداری از 2000 نفر کرده بودند، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۱    
مطابق قانون کار حداقل عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل 60 روز و حداکثر 90 روز است، بر این اساس امسال حداقل عیدی پرداختی به کارگران بین سه میلیون و 820 هزار تومان تا پنج میلیون و 731 هزار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۰    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. تصمیم عجیب برادر زاده ترامپ نمایش مُدِ لباس زنان عربستان+عکس نحوه خاص باز کردن کاپوت بنز افسانه ای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۰    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش 140 هزار تومانی نسبت به دیروز (یکشنبه، پنجم بهمن) 10 میلیون و 660 هزار تومان معامله شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه انواع انسولین در داروخانه های منتخب و دولتی به صورت مستمر توزیع می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۶    
معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام کرد: فردی که اقدام به انتشار عکس از کودک آزاری در فضای مجازی کرده بود، دستگیر و بازداشت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۵    
داده های اداره تبادلات خارجی چین نشان داد که در سال 2020 علی رغم پاندمی کرونا ذخایر ارزی این کشور 108.6 میلیارد دلار رشد کرده و به 3.22 تریلیون دلار رسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به دیدار خود با رئیس جمهور آذربایجان اظهار کرد: امروز در جریان سفر به باکو ملاقات بسیار مهم و مفیدی با رئیس جمهور آذربایجان داشتیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۲    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح تازه ترین وضعیت بیماری کرونا در کلانشهر تهران پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۵    
برای محاسبه حداقل عیدی باید دستمزد روزانه مصوب امسال را در 60 روز ضرب کنیم. با توجه به اینکه دستمزد روزانه 63 هزار و 680 تومان است، حداقل عیدی که باید پرداخت شود سه میلیون و 820 هزار تومان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۴    
امروزه با وجود بحران اقتصادی موجود، پیدا کردن کار مورد نظر ممکن است ماه ها زمان ببرد. طولانی شدن جستجوی شغل ممکن است باعث نگرانی و افسردگی متقاضیان کار شود و حتی کارجویان را نسبت به آینده شغلی شان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
نرخ بیکاری روسیه در دسامبر سال 2020 به میزان 34 درصد کاهش داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۰    
سال گذشته، همزمان با روز ملی کارآفرینی، اسنپ کمپین همراه زنان سرزمینم را آغاز کرد. در این طرح 417نفر از زنان سرپرست خانواده عضو ناوگان اسنپ تا پایان اسفند 1398 از پرداخت کمیسیون معاف شدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت های قطعه ساز باید بیش از پیش تقویت شوند گفت:روش های فروش خودرو در چارچوب منطقی و با رعایت حقوق تولید کننده و مصرف کننده انجام شود نه به صورت قرعه کشی.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۷    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به شناسایی یک باند اخذ رای تضمینی با عنوان فرشته نجات در کرمانشاه از دستگیری یک وکیل و برخی کارکنان دادگستری در جریان این پرونده خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۵    
فهرست مدیران غیرفوتبالی که وزیر ورزش به استقلال و پرسپولیس تحمیل کرد، یک ردیف دیگر هم طولانی تر شد و این بار مدیر قبلی شرکت مخابرات سر از هیات مدیره سرخ ها در آورد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک تیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۴    
رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با بیان اینکه احتمال سرایت ویروس کرونا از طریق مواد غذایی وجود دارد، گفت: این احتمال به خصوص در مورد غذاهای غیر صنعتی، غیر کارخانه ای و سنتی بیشتر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۸    
با گسترش و تداوم انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان، روز به روز بر میزان تقاضای مواد ضدعفونی کننده مانند الکل، ماسک، دستکش افروده می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۷    
مسئول ارزیابی واکسن ایرانی کرونا گفت: واکسن سوئدی وارداتی با فناوری Recombinant ساخته شده و مورد تایید است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۲    
فعال اصلاح طلب درباره ساز و کار ایجاد شده اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۰    
رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، برغم برخی گزارش های رسانه های آمریکایی در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، مدعی شد: هدف ما این بود که مانع از جنگ شویم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۸    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسائی محل دپو و نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال(ماینر) و کشف 6984 دستگاه ماینر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۶    
مذاکرات برای پرداخت بدهی سئول به تهران ادامه دارد، اما اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل محرومیت دیدار با ماشین سازی را از دست داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۴    
سفیر انگلیس در یمن به طرح ادعاهایی علیه ایران پرداخت .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۲    
شرکت توانیر به دنبال افزایش شدید مصرف گاز و برق در کشور اطلاعیه ای را صادر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۰    
ادعای نشریه تلگراف انگلیس درباره اخراج فرانک لمپارد از سرمربیگری تیم فوتبال چلسی درست از آب درآمد و باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای در سایت خود به صورت رسمی این موضوع را تأیید کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا، تقویم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 را مشخص کرد و این رقابت ها باز هم به صورت متمرکز برگزار می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۸    
جزئیات مطالعه فاز سه واکسن آنفلوآنزای فصلی چهار ظرفیتی که تولید یکی از شرکت های ایرانی است، اعلام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که جام ملت های آسیا زیر 16 سال و زیر 19 سال را به خاطر کرونا لغو کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۵    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجمع خیرین سلامت کشور جهت ساخت 100 پایگاه اورژانس جاده ای و بین راهی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۳    
مدیران خودرو در طرح جدید بهمن 99 همه محصولات خود یعنی خودروهای ام وی ام ( MVM ) و چری ( Chery ) را با تنوع بالا به صورت اقساطی و نقدی به فروش می رساند. خودروهای قرار گرفته در این طرح عباتند از: ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: با ارتقای موتورهای فعلی و طراحی و تولید موتورهای کم مصرف، علاوه بر کاهش آلایندگی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۰    
ممنوعیت درج قیمت ها خودرو و مسکن روی پلتفرم های آنلاین بالاخره از دو هفته پیش برداشته شد و یکبار دیگر قیمت ها به آگهی های اینترنتی برگشت ...
  • ۱