شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۲:۱۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 27 بهمن 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 2 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 3 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 4 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 5 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 6 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 7 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 8 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 9 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 10 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 11 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 12 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 13 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 14 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 15 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 16 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 17 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 18 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 19 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 20 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 21 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 22 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 23 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 24 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 25 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 26 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 27 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 28 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 29 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
به اعتقاد عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، رمز ارزها نه تنها برای اقتصاد کشور تهدید نیست، بلکه فرصتی است که باید از آن برای ترمیم بخشی از آسیب های وارد شده به اقتصاد و تجارت کشور، استفاده کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۰    
رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان خراسان شمالی به اتهام فساد مالی بازداشت شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز پنجشنبه 7 اسفند تحت تاثیر رشد سود اوراق قرضه آمریکا افت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۱    
بیست و سومین دوره رتبه بندی صد شرکت برتر ایران IMI-100 در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگذار شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (3 اسفند) به بیش از 111 میلیون و 653 هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و 472 هزار نفر فراتر رفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۹    
طرح ممنوعیت به کارگیری افراد خارجی در باشگاه های ورزشی در جلسه علنی از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد که باید برای بررسی به کمیسیون تخصصی ارجاع شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
پدر همسر این قاتل برای میانجی گری وارد نزاع خانوادگی دختر و دامادش می شود اما قاتل او را نیز بشدت مجروح کرده که هم اکنون در بیمارستان بستری است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۰    
شرکت ماد استیل موفق به ساخت دستگاه ربات فرموله در صنعت مواد شوینده و بهداشتی شده است. دستگاهی که قادر است بدون نیاز به نیروی انسانی فرمول مواد شوینده را برای مصارف مختلف به صورت خودکار انجام دهد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
آمار و میزان دقیق دارایی های بلوکه شده ایران در چین مشخص نیست. متأسفانه اعداد و ارقام بسیار زیادی در مورد میزان دقیق طلب ایران از چین در رسانه ها توسط مسئولان عنوان می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۵    
مذاکرات برای ورود مستقیم و گسترده تشکل ها در بازار سایر کشورهای هدف در دست اقدام است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۷    
هدیه سال نو یک راه معمول و البته همیشه موثر برای ارتقای فرهنگ سازمانی شماست. اما حتما تجربه اش را دارید که سخت ترین کار در این مورد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۲    
اکنون در جایگاه ها فقط دوربین های امنیتی وجود دارد که برای رصد کردن حوادث و اتفاقاتی که ممکن است در جایگاه ها رخ دهد، استفاده می شود که با دوربین های ثبت تخلف تفاوت دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۰    
دوربین های رایز (HiRISE) مدراگرد شناسایی مریخ ناسا، تصاویری خیره کننده از سطح مریخ ثبت کرده است.در تصاویر منتشر شده تپه های شنی و دره های کوچک و کریستال های یخ به رنگ های قهوه ای و آبی روشن دیده می ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۰    
تا ساعاتی دیگر حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال 1356، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی سخن خواهند گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۰    
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری از دستگیری 2 کلاهبردار و کشف 10 میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان دورود خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۰    
فیلمبرداری فیلم سینمایی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی به نیمه رسید. امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
کارت شرکت در هفتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی سال 1399 در داخل کشور و حوزه های خارج از کشور از امروز سه شنبه 28 بهمن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۲    
دادستان مرکز گیلان با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با اوباشگری و فعالیت غیرمجاز مدلینگ در گیلان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۲    
پرویز جاهد منتقد و مدرس سینما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از درگذشت غلامرضا سرکوب خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۸    
متولیان تولید و فروش میوه معتقدند که پرتقالی که الآن بالای 20هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد، دلال ها بین 5 تا 7 هزار تومان از کشاورز خریدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۰    
انتقال تخفیف بیمه نامه شخص ثالث از بیمه گذار به خودروی مشابه مالک، والدین، همسر یا فرزندان بلاواسطه، از مصوبات بسیار ارزشمند مجلس محترم شورای اسلامی به شمار می رود و گام بلندی است که در قانون جدید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
به گزارش واحد خبر آپارتمان رسانه ای شرکت انبوه سازان آرش، مهدی جوزایی مدیر دپارتمان تحقیق و توسعه و مدیر طرح طاها این شرکت در گفتگو با خبرنگاران از آماده باش نوروزی طرح طاها در منطقه زیباکنار خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دادستان بندرخمیر برای 3 تازه داماد این شهرستان که بدون توجه به ممنوعیت های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بودند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۹    
محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، وزیر خارجه قطر، دوشنبه 27 بهمن ماه با حسن روحانی، رییس جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور گفت: پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا" بخاری نفتی برچیده شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۲    
مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس، در برنامه جهان آرا حضور یافت و به درباره برخی مسائل سیاسی روز صحبت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۶:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه بونکر سیمان با سواری پژو در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۶:۰۱    
بر اساس مطالعات جدید انجام شده، 7 گونه جدید ویروس کرونا در آمریکا شناسایی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۵:۴۴    
اعلام خطر از پخش کرونای انگلیسی در اسفند، نظر مجمع درباره FATF تا پایان سال اعلام می شود، بازار خرید شب عید کانون انتقال ویروس کرونا، زنگ خطر تکرار حادثه اسلام قلعه در دوغارون، ناگفته های عارف ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۵:۳۱    
سازمان جهانی بهداشت امروز واکسن کرونای آسترازنکا-آکسفورد را در فهرست واکسن های مورد تأیید برای استفاده اضطراری قرار داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۵:۰۵    
تفاهم نامه همکاری توسعه شرکت های خلاق و دیجیتال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، برای تبدیل ظرفیت های نهفته حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به اشتغال منعقد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۴:۳۴    
شایعات مربوط به برگزاری جلساتی توسط مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برای افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی در حالی مطرح می شود که پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۴:۲۹    
رئیس جمهور از کشور قطر به عنوان دوست و همسایه خوب ایران در منطقه نام برد و بر ضرورت توسعه مناسبات دو کشور در همه زمینه ها بویژه روابط تجاری و اقتصادی تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۴:۲۸    
در پی طرح ادعا هایی در خصوص اعلام جرم دادستان عمومی و انقلاب زنجان علیه یکی از وزرای دولت، یک مقام آگاه در دادگستری استان زنجان این ادعا ها را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۴:۰۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار نماینده ویژه وزیر خارجه قطر گفت: ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشور های منطقه گفتگو می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۵۶    
منابع خبری گزارش دادند که فرودگاه بین المللی اربیل و یک پایگاه آمریکا در این فرودگاه هدف حمله راکتی قرار گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۳۲    
رئیس جمهوری عراق در دیدار با سفیر سوریه در بغداد ضمن اشاره به اینکه ثبات منطقه با ثبات عراق و سوریه مرتبط است گفت که کشور های منطقه مسؤولیت بزرگی برای عبور از بحران ها و تنش ها دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۳۱    
پس از آنکه ترکیه امروز سفیر آمریکا در آنکارا را احضار کرد، وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه تلفنی با وزیر خارجه ترکیه گفتگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۲۸    
یک روزنامه آمریکایی افشا کرد، محافظان شخصی مشاور پیشین رئیس جمهور سابق آمریکا در حمله به کنگره شرکت کرده بودند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۲۴    
رسانه ها از نزدیک شدن کشتی ها وهواپیما های جاسوسی آمریکا به شبه جزیره کره جهت پایش تحرکات موشکی کره شمالی همزمان با برگزاری رزمایش بین کره جنوبی وآمریکا خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۲۱    
بودجه اصلاح شده، همچنان در تحقق شاخص های کلان اقتصادی مانند افزایش سرمایه گذاری، کاهش نرخ بیکاری، کاهش ظریب جینی، کاهش نرخ تورم، افزایش درآمد سرانه و ... ناکارآمد جلوه می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۱۹    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی تاکید کرد: ادعای بازداشت من در فرودگاه مسکو کذب محض است و فقط برای تخریب سفر هیئت پارلمانی مجلس به مسکو، صورت می گیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۱۶    
وزارت خارجه آلمان از رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی این کشور با همتای فرانسوی خود درباره موضوعات مهم منطقه وجهان از جمله حفظ برجام خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۱۳    
یک مسئول جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که تاسیس انجمن موسوم به یهودیان عرب در منطقه خلیج فارس به منظور تثبیت حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه و توطئه برای برهم زدن امنیت آنجاست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۰۹    
رئیس جمهور روسیه و ولیعهد سعودی دوشنبه تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۰۸    
رئیس جمهوری جمهوری آذربایجان با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه های حمل ونقل در منطقه گفت، این پروژه ها به روسیه و ایران امکان ارتباط ریلی با نخجوان را می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۰    
أوضح الخبیر العسکری عابد الثور أن "تصعید القوات المسلحة الیمنیة علی العمق السعودی هو رد مشروع علی تصعید العدو السعودی ضد الیمن".
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۴    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / خودکشی دختر ورزشکار تهرانی بخاطر پسر عمه بد سرشت!/ انهدام باند فروش سلاح و مهمات غیرمجاز/ کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق/ متهم به قتل: همسرم خودش از پله افتاد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۰    
رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: ما آمادگی داریم درب زندان های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می خواهند، ببینند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۵    
ساخته تحسین شده استیون سودربرگ که برگرفته از یک مینی سریال است، اگرچه نسبتاً طولانی است اما آنچنان پرجزئیات و دقیق ساخته شده که پس از تماشایش تصور می شود این اثر به اندازه کافی طولانی نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۰    
تحقیق درباره پرونده جنایت سیاهی که منجر به خودکشی دختر ورزشکار شد در دادگاه ادامه دارد . به گزارش رکنا، سال گذشته دختر ورزشکاری به کام مرگ فرو رفت و رسانه ها مرگ وی را ایست قلبی اعلام کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۲    
ستاره شناسان یک ستاره جوان 120 میلیون ساله و مشابه خورشید کشف کرده اند که سه سیاره دور آن مدار می زنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
قانون من در آوردی وضع کردند و سطح تحصیلات تعیین کردند. آقایان هم قانون گذار و هم مجری قانون بودند و نمی گذاشتند جامعه فوتبال ورود کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف پنج قبضه سلاح شکاری خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۵    
فرمانده یگان امداد پلیس تهران از توقیف خودروی حامل کالای قاچاق و کشف 40 دستگاه کمپرسور صنعتی باد خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۰    
با اعترافات یک زندانی در اتاق بازجویی های تخصصی کلانتری سناباد، پشت پرده ده ها فقره سرقت از فروشندگان زن در مشهد لو رفت و یک باند انتقال گوشی های سرقتی به افغانستان متلاشی شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۰    
مرد جوان که به اتهام قتل همسر دومش در انتظار محاکمه بود، با جلب رضایت اولیای دم فقط از جنبه عمومی جرم در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۹    
اکنون گزینه های محدودتری به نسبت دهه هشتاد برای احداث گورستان جدید مطرح می شود که از جمله آنها، احداث گورستان در زمینی است که در شمال آرادکوه واقع شده و به گفته مسئولان شهری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۵    
مرد بنکدار بعد از قتل یکی از بستگانش خود را از طبقه سیزدهم خانه اش به پایین انداخت و به زندگی اش پایان داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۰    
سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار از تشدید بارش باران و برف، وزش باد شدید تا خیلی شدید و افزایش ارتفاع موج تا دو متر در دریای خزر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۸    
از معادلات پشت پرده کاملا آگاهیم اما داوطلب شدیم تا ثابت کنیم انتقادهای چند سال گذشته فقط شعار نبوده ، بلکه فوتبال پاک و عاری از فساد می خواهیم. افراد ناسالم نمی توانند همراه ما باشند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۳    
رییس هیات مدیره استقلال شایعه درخواست استعفای 3 عضو هیئت مدیره این باشگاه در صورت ابقای محمود فکری را تکذیب کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
این روزها در گوشه و کنار کشور شاهد آن هستیم که موسسات مشاوره تحصیلی و سایت کنکوری بسیاری ایجاد شده اند و بیشترشان در زمینه کنکور فعالیت می کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۵    
اشتباه بچگانه عیسی آل کثیر باعث شد پرسپولیس و مهاجمان تیم دچار مشکل شوند. آرمان رمضانی بچه بسیار خوبی است، اما محرومیت عیسی روی همه فشار آورد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۴    
سفیر آمریکا در آنکارا به دلیل بیانیه واشنگتن در خصوص قتل شهروندان ترکیه توسط حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) در عراق به وزارت خارجه ترکیه احضار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۳    
وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) گفت، موضع ناتو مانع از تحقق ابتکار عمل فنلاند در باره امنیت پرواز ها بر فراز دریای بالتیک می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی کرملین امروز دوشنبه گفت، جایگاه ولادیمیر پوتین و اعتماد شهروندان به او بر پایه کار های او است نه یک سری تلقین های محتوای ویدیویی درباره "کاخی" در منطقه تفرجگاهی گلندژیک در ساحل دریای سیاه.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از کاهش 12.5 درصدی آمار جان باختگان تصادفات در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی این مدت 748 نفر در تصادفات رانندگی در استان جان باختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۷    
رسانه دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، هیئت فنی اماراتی امروز، دوشنبه وارد تل آویو شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۶    
وزیر امور خارجه قطر که در راس هیئتی متشکل از وزیر راه این کشور به تهران سفر کرده است با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۳    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۰    
رویکرد مهم لایحه بحث پدیده بی سرپرستی و بدسرپرستی کودکان است که در همه کشورها به صورت یک بحران بزرگ اجتماعی، ساختارهای اجتماعی جامعه را تهدید می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۰    
چرا بازخوانی این نکات و تلاش برای یادآوری آن ها به دیگران اهمیت دارد؟ احتمالا در این روز ها پاسخ دادن به این سوال کار ساده ای باشد چراکه می دانیم نسخه های جهش یافته ویروس کرونا با سرعت و قدرت در حال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) فهرست بهترین مربیان فوتبال جهان در قرن 21 را منتشر کرد که در این فهرست ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با کسب 226 امتیاز نفر اول است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
شرکت هوآوی در آینده نزدیک از لپ تاپ گیمینگ (Gaming) خود به عنوان نخستین گام برای ورود به صنعت بازی ویدیویی رونمایی می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. اتهام رفتار ضدزنانه آقای مجری با بازیگر معروف آخرین وضعیت جسمانی محسن قاضی مرادی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
ایرانسل روز سه شنبه 28 بهمن 1399، از چهارمین سایت 5G ایران در بوستان آب و آتش رونمایی می کند. معاون فنی و مهندسی ایرانسل، در نشست تخصصی واگذاری باند فرکانسی 3500 مگاهرتز و توسعۀ نسل پنجم تلفن همراه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۲    
ائتلاف پیمان آنتلانتیک شمالی (ناتو) تاکید کرد، ماموریتش در عراق در زمینه مقابله با تروریسم متوقف نشده بلکه با توجه به وضعیت میدانی توسعه نیز می یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
نخست وزیر انگلیس گفته یکی از شعار هایی که رئیس جمهور آمریکا برای خودش انتخاب کرده نخستین بار توسط او مورد استفاده قرار گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۹    
تولید کنندگان واکسن روسی کرونا موسوم به اسپوتنیک وی اعلام کردند که این واکسن در قزاقستان مجوز های لازم را اخذ کرده و به ثبت رسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی تازه از فردا، گفت: پیامد ورود این سامانه بارش برف و باران، وزش باد شدید، کاهش دما در ارتفاعات، بارش برف در مناطق جنوبی کشور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۷    
انتشار کلیپی در فضای مجازی از کسی که با چاقویی در دست بالای سر مقتول در یکی از محلات شیراز نشسته و منتظر آمدن پلیس است تا دستگیر شود بازتاب هایی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۵    
فدراسیون جهانی ووشو اعلام کرد که فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی امیر کریمی ووشوکار تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان 2018 ماکائو را به عنوان یکی از ورزشکاران دوپینگی معرفی کرده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۵    
شرکت پرداخت بین المللی ویزا به دنبال آن است تا شرایط خرید و فروش ارزهای مجازی را برای مشتریانش فراهم کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۲    
رستم قاسمی می گوید: لایحه ای که دولت به مجلس داده لایحه ای است که تأمین منابع مالی که دولت پیش بینی کرده در حوزه نفت و یا حتی فروش دارایی های دولت، یک مقدار دور از دسترس است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
چهارشنبه شب در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پورتو در ورزشگاه دراگا میزبان یوونتوس است. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۵    
علی شجاعی بعد از اضافه شدن به پرسپولیس، تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شد. وی بابت برخی اتفاقاتی که در این مدت رخ داده ناراحت و تصمیم قطعی اش را برای جدایی گرفته است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۰    
استهدف سلاح الجو الیمنی المسیر، صباح الیوم الاثنین، مطاری جدة وأبها الدولیین بطائرتی صماد3 وقاصف2k محققا إصابة دقیقة.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۰    
معاون امور صنایع وزارت صمت در خصوص عملکرد شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: شرکت فولادمبارکه به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در کشور شناخته شده و عرضه بسیار خوبی نیز در بورس نسبت به دیگر شرکت های نوردکار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۰    
أکد الرئیس العراقی برهم صالح، خلال استقباله الیوم الإثنین ،السفیر السوری لدی العراق سطام جدعان الدندح، ضرورة تعاضد الجهود لتثبیت دعائم الاستقرار الأقلیمی، موضحا ان دول المنطقة أمام مسؤولیة کبیرة.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۵    
معاون امور صنایع وزارت صمت در خصوص نقش فولاد مبارکه در ارزآوری برای کشور گفت: فولاد مبارکه اصفهان در زمینه تولید ورق بی نظیر است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
قیمت پلاتین در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر انتظارات برای احیای اقتصادی و تقویت تقاضا برای این فلز ارزشمند و کمبود عرضه آن، به بالاترین قیمت در شش سال گذشته صعود کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
صندوق پالایش یکم، سومین روز معاملاتی هفته را سرخ پوش به پایان رساند و با 3.33درصد کاهش قیمت پایانی، به رقم 96050 ریال رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 8 میلیون و 423 هزار و 510 تومان رسید. بدین ترتیب ارزش 60 درصد سهام عدالت برای فروش حدود 5 میلیون و 54 هزار تومان می باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
یک کارشناس مسکن با بیان اینکه بازار مسکن به اشباع قیمتی رسیده و ربطی هم به عرضه و تقاضا ندارد گفت: توقف حجم کلی اقتصاد، گردش مالی بخش مسکن را مختل کرده و به این زودی ها رفع نخواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (دوشنبه) با کاهش 200 هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل (یکشنبه) به قیمت 11 میلیون و 820 هزار تومان معامله شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تشدید تنشها در خاورمیانه و امیدواری به بسته محرک مالی آمریکا و کاهش محدودیتهای کرونایی، به بالاترین حد در سه ماه اخیر صعود کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
بورس امروز یک روز منفی دیگر را پشت سر گذاشت و نامتقارن شدن دامنه نوسان در دو روز اخیر نتوانست آن گونه که باید تاثیر خود را بر روی بازار بگذارد. بورس در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۴    
در دی ماه امسال عرضه گوشت قرمز از کشتارگاه های رسمی کشور به بیش از 40 هزار تن رسیده که نسبت به ماه قبل 11 درصدی رشد دارد.