جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابناک ایلام 17 آذر 1397 - tabnakilam.ir

تابناک ایلام 19 فروردین 1396 تابناک ایلام 22 فروردین 1397 تابناک ایلام 1 خرداد 1397 تابناک ایلام 31 تیر 1397 تابناک ایلام 31 مرداد 1397 تابناک ایلام 31 شهریور 1397 تابناک ایلام 30 مهر 1397 تابناک ایلام 30 آبان 1397 تابناک ایلام 30 دی 1397 تابناک ایلام 1 بهمن 1397 تابناک ایلام 1 اسفند 1397 تابناک ایلام 1 آذر 1397 تابناک ایلام 2 آذر 1397 تابناک ایلام 3 آذر 1397 تابناک ایلام 4 آذر 1397 تابناک ایلام 5 آذر 1397 تابناک ایلام 6 آذر 1397 تابناک ایلام 7 آذر 1397 تابناک ایلام 8 آذر 1397 تابناک ایلام 9 آذر 1397 تابناک ایلام 10 آذر 1397 تابناک ایلام 11 آذر 1397 تابناک ایلام 12 آذر 1397 تابناک ایلام 13 آذر 1397 تابناک ایلام 14 آذر 1397 تابناک ایلام 15 آذر 1397 تابناک ایلام 16 آذر 1397 تابناک ایلام 17 آذر 1397 تابناک ایلام 18 آذر 1397 تابناک ایلام 19 آذر 1397 تابناک ایلام 20 آذر 1397 تابناک ایلام 21 آذر 1397 تابناک ایلام 22 آذر 1397 تابناک ایلام 23 آذر 1397 تابناک ایلام 24 آذر 1397 تابناک ایلام 25 آذر 1397 تابناک ایلام 26 آذر 1397 تابناک ایلام 27 آذر 1397 تابناک ایلام 28 آذر 1397 تابناک ایلام 29 آذر 1397 تابناک ایلام 30 آذر 1397 
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۰    
عامل انتحاری چابهار که باعث به شهادت رسیدن دو نفر از پرسنل شیعه و سنی فرماندهی انتظامی این شهرستان شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۰    
کاوشگر چینی به فضا پرتاب شد. این کاوشگر در ماه 10 آزمایش از جمله کاشت سیب زمینی انجام می دهد و مواد معدنی و اشعه های آن را می سنجد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۰    
نمایی زیبا از برج ایفل پاریس در فصل پاییز
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۰    
رن روژی یک مربی کونگ فو چینی از هنر های رزمی در گاوبازی و مبارزه با گاو های خشن استفاده کرده است. ح/
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰    
افزایش قیمتی که هر ساله مسئولان با اتکا به انبار های میوه و افزایش نظارت بر بازار، وعده مهار آن را می دادند، اما امسال با وعده و وعید قابل مهار به نظر نمی رسد ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۰    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام، از حذف دفترچه های درمانی و نسخ کاغذی در استان ایلام خبرداد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
مسئول امور عشایری آبدانان گفت: این شهرستان با بیشترین رونق معیشت دامداری مبتنی بر کوچ روی، قطب فعالیت جامعه مولد عشایر استان ایلام محسوب می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
با وجود برخورداری روستاهای شهرستان ملکشاهی از مزیت های برجسته در بخش کشاورزی اما فقدان تشکل های تعاونی و مشارکتی موجب بهره وری نامناسب از منابع اب و خاک و در نتیجه شیوع بیکاری و فقر درامدی خانوارهای ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۰    
در جلسه امروز شورای اداری استان که به مناسبت حضور دکتر معصومه ابتکار برگزار شد ، روز مدیرکل های خانم استان بود ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام گفت: سهم استان ایلام برای استفاده از برنامه مجازیار یک هزار نفر بوده که تاکنون توانسته به بخش اعظمی از اهداف خود دست یابد و بر اساس آمار استان ایلام از ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۰    
این صحبتهای مدیرکل مهمترین وجدی ترین هشدار در زمینه سلامت زن وبچه های مردم محسوب می شود ،پس از این هشدار داده شده اگر اتفاقی بیافتد ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۰    
نمایی از تمساح آره نا (Timsah Arena) ورزشگاه تیم بورسا اسپور با معماری جالب در ترکیه را مشاهده می کنید.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۰    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران گفت: آجیل و خشکبار نسبت به ماه گذشته در مجموع 10 درصد ارزان تر شده است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از سلب صلاحیت بهره برداران غیر فعال معادن در این استان خبر داد و گفت: این صلاحیت به بهره برداران واقعی واگذار می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۰    
مدیر مرکز آموزشی و درمانی سرابله گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به 70 هزار نفر از خدمات بخش های مختلف اورژانس امام علی(ع) شهر سرابله بهره مند شده اند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۱    
معاون رییس جمهور در حوزه زنان و امور خانواده گفت:در این راستا افزایش توان افزایی صندوق های اعتبارات خرد ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۱    
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: 40کلاس درس در این استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۱    
استاندار ایلام گفت: 34 درصد کارکنان دولت را زنان تشکیل داده اند که بیشترین آمار اشتغال دولتی بانوان در دستگاه هایی چون جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و علوم پزشکی است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۱    
اگر این خودرو از پوشش رنگی بهره ببرد، 20 کیلو به وزنش اضافه خواهد شد. از طرفی استفاده از فیبر کربن خالص مفهوم خودروهای فیبر کربنی را به سطح جدیدی از استایل و کارایی انتقال می دهد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده گفت : در زمینه حضور زنان در ورزشگاهها خوشبختانه شاهدیم که با تدابیر صورت گرفته زیرساخت ها وملاحظات صورت گرفته برای حضور زنان در ورزشگاهها رعایت می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۱    
اکنون 29 میلیون نفر در ایران دارای چاقی و اضافه وزن هستند و این در حالی است که حدود 70 درصد مرگ های قابل انتساب به اضافه وزن و چاقی در زنان و مردان، مربوط به بیماری های قلبی عروقی و دیابت است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: الگوهایی برگرفته از فرهنگ منحط غرب در سال های اخیر بین خانواده های ایرانی معرفی شده که به تدریج بنیان اصیل خانواده ها را نشانه گرفته است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: در اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با تیر برق در بلوار دانشجو شهر ایلام راننده آن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: زنان خانه دار ایلامی با سهل ترین شرایط می توانند بیمه تامین اجتماعی شوند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از انعقاد موافقتنامه با هدف حمایت از مراکز اورژانس اجتماعی در هفته جاری با سازمان بهزیستی کشور خبر داد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۱    
معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: رعایت مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی در اکتشاف معادن ایلام ضروری است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۱    
تصویری از تعدادی مسلمان را در حال نماز خواندن در فرودگاه بین المللی فورت ورس شهر دالاس آمریکا را می بینید. ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از بازارچه صنایع دستی ایلام بازدید کرد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۱    
اسفناج یکی از غنی ترین منابع غذایی برای کوئرستین نیز است که این آنتی اکسیدان به مهار التهاب ناشی از فعالیت پروتئین های سیتوکین کمک می کند. ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۱    
مدیر ستاد بحران استانداری ایلام گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی اعضای ستاد بحران ایلام، بارندگی هفته های اخیر در شهرستان های استان چندان آسیب زا نبود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۱    
فرماندار دهلران بیان داشت: تا سال 1400 شهرستان دهلران یکی از شهرستان هایی است که در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه قرار می گیرد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۱    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: بازسازی امامزاده عباس(ع) واقع در شهرستان سیروان نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد ایلام شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۴۱    
پشت پرده عملیات تروریستی در چابهار، ارومیه سازی دریای کاسپین، شکست حَماسی آمریکا در سازمان ملل، هدف؛ سردار عبادا.. ...