پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 17 فروردین 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 2 فروردین 1395 تدبیر و امید 3 فروردین 1395 تدبیر و امید 4 فروردین 1395 تدبیر و امید 5 فروردین 1395 تدبیر و امید 6 فروردین 1395 تدبیر و امید 7 فروردین 1395 تدبیر و امید 8 فروردین 1395 تدبیر و امید 9 فروردین 1395 تدبیر و امید 10 فروردین 1395 تدبیر و امید 11 فروردین 1395 تدبیر و امید 12 فروردین 1395 تدبیر و امید 13 فروردین 1395 تدبیر و امید 14 فروردین 1395 تدبیر و امید 15 فروردین 1395 تدبیر و امید 16 فروردین 1395 تدبیر و امید 17 فروردین 1395 تدبیر و امید 18 فروردین 1395 تدبیر و امید 19 فروردین 1395 تدبیر و امید 20 فروردین 1395 تدبیر و امید 21 فروردین 1395 تدبیر و امید 22 فروردین 1395 تدبیر و امید 23 فروردین 1395 تدبیر و امید 24 فروردین 1395 تدبیر و امید 25 فروردین 1395 تدبیر و امید 26 فروردین 1395 تدبیر و امید 27 فروردین 1395 تدبیر و امید 28 فروردین 1395 تدبیر و امید 29 فروردین 1395 تدبیر و امید 30 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۳    
وزیر خارجه کشورمان و همتای ترکیه ای اش در رامسر با یکدیگر دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از غرق شدن سه خواهر خردسال در استخر آب کشاورزی یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۵    
رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری دو جاعل مدارک و اسناد دولتی در رشت خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۵    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه گفت:در جلسه عصر امروز کمیسیون کلیات برنامه ششم توسعه به تصویب رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۵    
پلیس فدرال آمریکا در پرونده هایی که نیاز به بازکردن قفل تلفن های همراه شرکت اپل دارد به پلیس محلی این کشور کمک می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۸    
وزیر اطلاعات در نشست با نخبگان و سران عشایر عرب هویزه گفت: دولت تدبیر و امید در پاسخ به لبیک مردم خوزستان به ولایت فقیه، توجه ویژه ای به حل مشکلات مردم این استان دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۵    
نام بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که گفته می شود قصد مهاجرت به انگلیس را دارد فاش شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۵    
ترکیه که خود یکی از متهمان به حمایت از گروه تروریستی داعش است برای بازداشت 23 نفر از اعضای این گروه 14 میلیون دلار جایزه تعیین کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۹    
رییس جمهوری دراولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بااشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان 'اقتصاد مقاومتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۱    
وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات یک مقام بلندپایه آمریکایی، تأکید کرد که مسکو فروش جنگنده و تانک به ایران را خلاف قطعنامه شورای امنیت نمی داند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۱    
انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در شمال شهر ساحلی ریو دو ژانیروی برزیل 5 کشته و 13 زخمی بر جای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۰    
در پی انتشار اسرار موسوم به اسناد پاناما که حکایت از رسوایی های جهانی در حوزه مالی داشت، نخست وزیر ایسلند به عنوان اولین قربانی این افشا گری های استعفا داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
تنها یک روز پس از آنکه انتشار مدارک مربوط به یک شرکت حقوقی پانامایی سیگموندور گونلاگسون نخست وزیر ایسلند را در مظان اتهام فرار مالیاتی قرار داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
بیش از 2000 تن از مردم بی گناه اسیر در دست این گروه تروریستی آزاد شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۲    
عطاران به دلیل دستیابی به این سطح از موفقیت، در سال 1394 با قراردادهایی حول و حوش 300 میلیون تومان مواجه بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان طالقانی خبرداد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۹    
خالد بحاح نخست وزیر خودخوانده و سپس برکنار شده یمن، برکناری اش از سوی منصور هادی را رد کرده و آن را خلاف قانون اساسی دانسته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۶    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزهای کشورمان با جمهوری آذربایجان و ارمنستان امن، آرام و فاقد تنش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۶    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که عناصر تروریستی تکفیری داعش از ابتدای سال جاری میلادی سه بار از گاز خردل در عراق و سوریه استفاده کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۱    
دادستانی آلمان اعلام کرد که سه شهروند آلمانی به اتهام صادرات لوله به یک شرکت ایرانی که مسوول ساخت راکتور اراک بوده است را تحت تعقیب قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۸    
تیم معالج عباس کیارستمی در جدیدترین اطلاعیه ، وضعیت جسمی این هنرمند را که این روزها در بیمارستان بستری است، اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش بعضی برای القاء اختلاف در بین مسؤولان عالی نظام، گفت: تفرقه انگیزی برای انقلاب سم است و هرکس در هر مسؤولیتی که هست باید برای تقویت وحدت تلاش کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۹    
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی از تدوین 12 برنامه ملی همسو با اقتصاد مقاومتی در قالب بیش از 250 پروژه خبر داد و گفت: به دلیل نامگذاری سال 1395 قرار شد از این مجموعه 50 پروژه در اولویت قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۶    
وزیر نفت گفت: دکان قاچاق گازوئیل و مازوت را می بندیم و استانداران نیز برای اجرای این برنامه با وزارت نفت همکاری کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۳    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم مناطق شهری کشور در سال 1394 را 11.3 درصد اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال 94، 15 هزار میلیارد ریال اعتبار برای بخش های مختلف مرتبط با احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۰    
افشاگریهایی که توسط ICIJ یا کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی، سازمان غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن درباره فرار مالیاتی افراد مشهور و ثروتمند جهان انجام شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۰    
روزنامه رسالت - روزنامه سعودی الشرق الاوسط در گزارشی مدعی شد دولت ایران قصد دارد ترکیب جمعیتی استان خوزستان را تغییر دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برنامه های اقتصادی دولت برای سال 1395 را اعلام کرد و گفت: قرار است هفت هزار واحد تولیدی راکد با بهره گیری از تسهیلات ارزان قیمت فعالیت خود را آغاز کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: درسال 95 با تولید مضاعف قدرت نرم وسخت باید دشمن را درتحریم، تبلیغ و نفوذ ناکام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۷    
ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران امروز (سه شنبه) در شهر فرانکفورت آلمان با ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۴    
چاپ کاریکتاتور ناراحت کننده ای در روزنامه متعلق به آل سعود (شرق الاوسط) نشان دهنده خشمی است که پشت تصمیم ریاض در لغو کمک چندین میلیارد دلاری به ارتش لبنان و دست کشیدن از دهه ها وخامت در شرایط پیچیده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۴    
بعد از پایان چهارمین نشست مشترک وزیران خارجه ایران، آذربایجان و ترکیه، مقامات سه کشور تصمیم گرفتند کمیته راهبری دائمی برای پیگیری و اجرایی کردن مصوبات نشست مورد اشاره و نشست های قبلی و آتی را تشکیل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۳    
محمدرضا غیاث آبادی، بازیگر مجموعه مختارنامه امروز 17 فروردین ماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان امام حسین(ع) درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۸    
رئیس سازمان زندان ها با اشاره به این مطلب که بیش از 51 هزار نفر در نوروز به مرخصی رفتند گفت: از مرخصی بابک زنجانی در ایام عید اطلاعی ندارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۴    
فرمانده بسیج مستضعفین ادامه داد: بعد از اینکه توافق با کشورهای غربی صورت گرفت کشور آمریکا به بهانه های مختلف در سیاست داخلی کشور دخالت کرد و پس از این توافق 11 لایحه را به بهانه برقراری دمکراسی در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۲    
در پایان چهارمین نشست اجلاس سه جانبه وزیران خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان که بعد از ظهر سه شنبه در رامسر برگزار شد، بیانیه ای صادر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۹    
رویترز گزارش داد که مقام ارشد امنیتی عربستان در حمله تروریست های داعش کشته و جسد وی در غرب ریاض (پایتخت) پیدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۳    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، توضیحاتی درباره علت تغییر نام ایستگاه متروی چهار راه ولیعصر و همچنین سرانجام خانه شهریاران جوان را ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۷    
وحیدزاده با اشاره به موفقیت های سایپایدک در سال 94، یادآور شد: باید با همت و تلاش بیشتر، این مسیر موفقیت را در سال جاری نیز ادامه دهیم تا در پایان سال کارنامه خود را پربارتر کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۴    
حمیدرضا گنگوزهی، معلم روستای مرزی نوکجو در استان سیستان و بلوچستان در اولین روزهای پس از پایان تعطیلات نوروزی، جانش را برای نجات دانش آموزانش از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۴    
چهارمین نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه در محل هتل بام سبز رامسر آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۱    
وزیر امور خارجه آمریکا با دفاع از توافق هسته ای گفت که ایران نمی تواند خطرناک تر از گذشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۱    
به نظر می رسد هزینه ی نبرد در یمن مخارج سنگینی را به سعودی ها وارد کرده است، بطوریکه سران این کشور در پی خصوصی سازی آرامکو هستند. سران سعودی با عرضه ی عمومی سهام و به دست آوردن سرمایه ی 1 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۱    
وی با اشاره به اهم فعالیت های امور زنان در سازمان ملی استاندارد ایران ابراز ا میدواری کرد : با مساعدت سایر همکاران بتوانیم اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۲    
گروه تروریستی و تکفیری داعش با انتشار فیلمی به لندن هشدار داد که هدف بعدی حملات تروریستی خواهد بود که به اندازه قتل عام تروریستی پاریس مهلک خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
با نظرسنجی های انجام شده میزان رضایتمندی از سفر به کیش و خدمات ارائه شده در این جزیره٫ به 95 درصد افزایش یافته است که این آمار بیانگر ارتقاء کمی وکیفی گردشگری و ورود جزیره کیش به دوران جدیدی در صنعت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۸    
دکتر مونسان نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت و همدلی شیخ یعقوب شمس در طول سال گذشته گفت: همراهی و همزبانی مسئولان در بخش های مختلف عامل توسعه و پیشرفت در هر منطقه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
بر مبنای تفاهمی که در جریان سفر اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به آلمان صورت گرفته وزارت ساختمان و محیط زیست آلمان تعهد کرده تا پروژه های سکونتی و خدماتی با فناوری های جدید در ایران بسازد که ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
پروین این را گفت و ادامه داد: انتخابم در نود از همه تقدیرهایی که داشتم شیرین تر بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۹    
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با انتشار بیانیه ای به تشریح و رمزگشایی از حادثه اسید پاشی در محله سعادت آباد پایتخت پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۹    
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ او گفت: طبق یک رویه ثابت و احساس وظیفه ، شخص وزیر بهداشت و برخی از مسئولان ارشد حوزه سلامت در فواصل برنامه های کاری خود اوقاتی را برای سرکشی به بیماران که ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۶    
"وزارت دفاع قره باغ" اعلام کرد که ارمنستان و آذربایجان به توافقی برای پایان دادن به درگیری ها در این منطقه متشنج دست یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۳    
پس از دستگیری و بازداشت دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز، امروز/ سه شنبه/ سومین عضو این شورا نیز بازداشت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۰    
علی میرایی، شایعه شعار پرداخت یارانه 250 هزار تومانی را دستمایه کارتون زیر قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۰    
وی با بیان اینکه تولید کالا باید در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد، عنوان کرد: اگر تولید را بخش خصوصی انجام دهد، با نظارت دقیق بر حسن اجرا می توان محیط کسب و کار را بهبود بخشید .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
ملک زاده علل اغلب مرگ و میرها در کشور را از جمله بیماری های غیرواگیر دانست و یادآور شد: بیماری هایی نظیر فشار خون، سرطان ها، بیماری های روانی، قلبی و عروقی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
در اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: متقاضیان طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانیان - کارا کارت با مراجعه به سامانه www.samanehrefah ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۴    
کارلوس کی روش در پیامی بر لزوم حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی تاکید و عنوان کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده است. او گفت که برخی هنوز حرف های اشتباه می زنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۱    
بنابراین گزارش، ثریا حکمت از صبح روز دوشنبه (16 فروردین) در بیمارستان طالقانی در کما به سر می برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۱    
لوئیز همیلتون بریتانایی، قهرمان فرمول یک جهان با لباس عربی وارد بحرین شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۲    
وزیر اطلاعات افزود: اگر توافق هسته ای حاصل نمی شد، صادرات نفت خام ایران بطور قطع متوقف می شد و فشار ها نیز شدید تر می شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرآیند انتخاب رشته در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 از ساعت 18 امروز سه شنبه 17 فروردین ماه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۹    
به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که مقدمات برای برقراری آتش بس در منطقه ناگورونو – قره باغ در حال فراهم شدن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۹    
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اسدی در برنامه 90 به فردوسی پور می گفت، مهندس؛ عنوان کرد: خب به من چه؟!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
وی ادامه داد: خوشبختانه وزارت نفت تمکین کرد و قرار شد پیشنهادهای ما را در قراردادها بگنجاند و اصلاح شود؛ لذا بعید می دانم اگر این پیشنهادها عملی شود مشکلی وجود داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
معاون اول رییس جمهور با انتشار مطلبی در اینستاگرام تاکید کرد که دولت مصوبه ای که منجر به واردات کالاهای لوکس به کشور شود، نداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۳    
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی یک ساخت حقوقی و رسمی دارد که مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه و سایر دستگاه هاست، حفظ این ساخت رسمی لازم و واجب است اما کافی نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۸    
عبدالرحمن شاه حسینی که علاوه بر سوابق قضایی پیش از این در فدراسیون فو تبا ل نیز در سمت های مختلف حضور پررنگی داشته، قرار است با ابلاغ جدید، پیگیری های قضایی اداری و پرونده را به سرانجام برساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
با شروع فعالیت های کاری در سال95 شرایط فروش محصولات ایران خودرو در فروردین ماه اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۲    
با توجه به مقدار بسیار کم مواد کشف شده از افراد در جوامع غربی آنان مشکلی برای حذف مجازات اعدام ندارند
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۰    
محمدباقر نوبخت در اولین نشست خبری خود در سال 95 در خصوص بسیاری از مسایل اقتصادی و سیاسی اخباری را اعلام کرد. جدول زیر گزیده برخی از سخنان وی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۷    
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه بر حمایت آنکارا در جنگ قره باغ از آذربایجان تاکید کرد و گفت: دنیا بداند که ترکیه با روز قیامت در کنار آذربایجان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۴    
یک رسانه روسی به نقل از منابع نظامی از حرکت بیش از 60 تا70 داعشی تبعه جمهوری آذربایجان از الرقه سوریه به سوی قره باغ برای جنگ با ارمنستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۶    
اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی آب با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبه 9 بندی دهمین جلسه شورا در خصوص حوضه آبریز زاینده رود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۴    
عکس زیر به عنوان تبلیغ در خیابان فاطمی تهران به صورت گسترده توزیع شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۱    
این فناوری در حال حاضر تنها برای صفحه خوان های iOS که به زبان انگلیسی تنظیم شده اند، عرضه شده است زیرا این طیف از کاربران نابینا و کم بینا در حال حاضر بیشترین استفاده از فیسبوک را دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۸    
شبکه دوم سیما با حامد محمدی سریال "زعفرونی" را به تهیه کنندگی عموی خود ایرج محمدی آماده کرده بود تا عدم فعالیت خود در مدیوم سینما را به فراموشی بسپارد و موفقیتی را برای خود رقم بزند و با اقتدار در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتا استان یزد در رابطه با این خبر گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهم عنوان داشت که با نصب بدافزار روی گوشی شاکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
وی افزود: همراه کتاب های درسی لوح فشرده کمک آموزشی نیز به دانش آموزان ارائه می شود که این افزایش قیمت تنها شامل کتاب درسی است و قیمت لوح های فشرده تغییری نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم تودیع و معارفه دادستانی کل کشور گفت: باید به مردم توجه کرد، زیرا گره گشایی از کار مردم از عنایات خاص الهی به دستگاه قضایی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۰    
شبکه المیادین به نقل از فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد آتش بس در یمن از دهم ماه جاری میلادی برقرار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۷    
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره روح برجام گفت: ما در هنگام بررسی جزئیات برجام جز متن آن چیزی ندیدیم و اطلاعی از روح برجام نداریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۷    
ساعت 1:14 بامداد امروز، مسئولان بیمارستان مدرس خبر سوختگی دختر و پسری که پس از اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شده بودند را به مأموران کلانتری 163 ولنجک اعلام کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۴    
بر اساس این گزارش، بدیهی است که این بانک ها این جریمه ها را برای این پرداخته اند که کماکان دسترسی به تجارت و سیستم بانکی آمریکا را از دست ندهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۵    
اجرا نمایش فصل بهار نارنج با حضور 8 بازیگر نابینا
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
قرار است در این نشست وزرای خارجه ایران، آذربایجان و ترکیه پیرامون مسائل منطقه و روابط با یکدیگر گفت وگو داشته باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
در سال جدید تعرفه بیمه شخص ثالث خودروها افزایش یافته و به دنبال آن برخی خودروسازان نیز قیمت محصولات خود را افزایش دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۴    
این در حالی است که گفته می شود در بین تلفات درگیری های اخیر قر باغ که از 14 فروردین آغاز شده است، غیرنظامیان نیز دیده می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۱    
همچنین وی افزود: ارسلان فتحی پور نماینده مردم کلیبر در مجلس نسبت به اصابت چند خمپاره به خانه های مردم در روستای خداآفرین در درگیری ارمنستان و آذربایجان نیز تذکر داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۵    
کارت های اعتباری داخلی که در اختیار تقریباً همه ایرانیان قرار دارد و سایت های خرید و فروش اینترنتی مشهور در ایران و سادگی خرید آنلاین از دیگر مسائل مطرح شده در گزارش نیویورک تایمز است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۴    
به نقل از رویترز، مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: دولت اوباما هیچ طرح و برنامه ای نداشته است تا به ایران اجازه دسترسی به سیستم مالی آمریکا را بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
شورای بین المللی فرودگاه ها آمار شلوغ ترین فرودگاه ها را منتشر کرد که دوباره فرودگاه بین المللی آتلانتا با بیش از 100 میلیون مسافر در سال 2015 مقام اول را به خود اختصاص داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۶    
جورج اورول که خالق کتاب هایی چون 1984 و مزرعه حیوانات است، دو سال در سرویس شرقی بی بی سی فعالیت داشت و در سال 1943 با شرایطی ناخوشایند از کار خود استعفا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۸    
این اجلاس قرار است تا ساعاتی دیگر با خضور همتایان ظریف در ترکیه و آذربایجان در هتل رامسر برگزار شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۵    
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا از برخورد 2 دستگاه پراید در کیلومتر 12 محور بیرجند خراسان جنوبی خبر داد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۵    
شبکه سی ان ان روز دوشنبه اعلام کرد که پیشنهاد این شبکه برای برگزاری مناظره ، پیش از انتخابات مقدماتی نوزدهم آوریل مورد پذیرش قرار گرفته است.