پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 21 فروردین 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 2 فروردین 1395 تدبیر و امید 3 فروردین 1395 تدبیر و امید 4 فروردین 1395 تدبیر و امید 5 فروردین 1395 تدبیر و امید 6 فروردین 1395 تدبیر و امید 7 فروردین 1395 تدبیر و امید 8 فروردین 1395 تدبیر و امید 9 فروردین 1395 تدبیر و امید 10 فروردین 1395 تدبیر و امید 11 فروردین 1395 تدبیر و امید 12 فروردین 1395 تدبیر و امید 13 فروردین 1395 تدبیر و امید 14 فروردین 1395 تدبیر و امید 15 فروردین 1395 تدبیر و امید 16 فروردین 1395 تدبیر و امید 17 فروردین 1395 تدبیر و امید 18 فروردین 1395 تدبیر و امید 19 فروردین 1395 تدبیر و امید 20 فروردین 1395 تدبیر و امید 21 فروردین 1395 تدبیر و امید 22 فروردین 1395 تدبیر و امید 23 فروردین 1395 تدبیر و امید 24 فروردین 1395 تدبیر و امید 25 فروردین 1395 تدبیر و امید 26 فروردین 1395 تدبیر و امید 27 فروردین 1395 تدبیر و امید 28 فروردین 1395 تدبیر و امید 29 فروردین 1395 تدبیر و امید 30 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور ترکیه گفت: "جهان شاهد خدمات و فداکاری هایی است که ما به مظلومان در سوریه ارائه می دهیم. هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که چنین مسئولیتی را قبول کند."
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۲    
تراز تجاری ایران برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در کل طول سال 1394مثبت ماند و ارزش صادرات کشور به میزان 916 میلیون دلار از واردات پیشی گرفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۵    
وزارت دادگستری اتریش اعلام کرد؛ پناهجویانی که چند همسر دارند، طبق بند 24 قانون اساسی اتریش تنها می توانند یکی از ازدواج های خود را در ثبت کنند و بقیه سندهای ازدواج آنان به صورت خودکار باطل می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس از فردا به منظور بررسی بودجه دو شیفته خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
عضو انجمن سرطان شناسی ایران گفت: سالانه 90هزار ایرانی به سرطان مبتلا می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که روحانیت باید بداند که همه هستی اش از انقلاب اسلامی است، گفت: حوزه علمیه و روحانیت ستون فقرات نظام اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
ستاره شناسان یک سیاهچاله عظیم با وزن 17 میلیارد جرم خورشید را در نقطه غیرمنتظره ای از فضا شناسایی کرده اند که دومین سیاهچاله بزرگ کشف شده در جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
رقابت های فوتبال اروپا امروز برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۸    
بسیاری از افراد در سراسر دنیا علاقه فراوانی به کارهای عجیب و دلهره آور دارند و انجام این امور گاهی حتی زندگی آنها را نیز به خطر می اندازد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۲    
وزیر نفت از دعوت ایران برای شرکت در نشست اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در دوحه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری در دقایق پایانی بازی با ملوان گفت: قبل از دربی احساسی بهتر از این برد وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۱    
نیروهای ویژه ترکیه پس از اینکه از طریق ادلب وارد سوریه شده و حاکمیت این کشور را نقض کردند، امروز شنبه در شهر حلب مستقر شدند تا از ترویست های جبهه النصره حمایت کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۱    
رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران عنوان کرد: واردات ژلاتین خوکی ممنوع است و به هیچ عنوان مجوزی برای آن داده نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۹    
سفر ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی به مصر و توافقات و قراردادهای حاصل شده در این سفر، طی یکی دو روز اخیر به شدت در مرکز توجه مطبوعات و رسانه های مختلف قرار گرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۶    
روایت است کسی که در رجب در وقت صبح هفتاد مرتبه و در وقت پسین نیز هفتاد مرتبه بگوید: أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ وَ أَتُوبُ إِلَیهِ و چون تمام کرد دست ها را بلند کند و بگوید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۳    
روش جدید جاسوسی سازمان CIA با بکارگیری لوازم آرایش، هشداری برای کشور ما تلقی می شود، زیرا ایران سومین مصرف کننده لوازم آرایش در خاورمیانه و هفتمین وارد کننده لوازم آرایشی جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۰    
هافبک کروات استقلال برای بازی با سپاهان از لیست 18 نفره آبی ها خط خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۰    
سیاست خارجی عربستان دیگر محافظه کارانه نیست. احتمالا آنقدر این جمله را در یکی دو سال اخیر شنیده اید که برایتان تکراری شده است. رویکرد دیپلماسی خاورمیانه ای این کشور کاملا تهاجمی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۴    
پادشاهِ 67 سالۀ یکی از کشورهای آفریقایی، یک مکانیکِ ساکن آلمان است که از طریق اینترنت بر قومِ خود حکومت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۰    
تیم فوتبال نفت تهران با برتری مقابل پدیده مدعی کسب سهمیه آسیا باقی ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۴    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان در وقت های اضافه به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خبری از افزایش چنددرصدی نرخ خودروهای تولید داخل ندارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۱    
سهم صندوق توسعه ملی در بودجه سال جاری از 30 به 20 درصد کاهش می یابد. این تغییر بر اساس درخواست رئیس جمهور از مقام معظم رهبری و موافقت ایشان با این درخواست عملی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۸    
ایران برای پس گرفتن سهم خود در بازار نفت، قیمت نفت خود را نسبت به رقیبی همچون عربستان پایین آورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۰    
وزیران نفت ایران و هند سند همکاری های دو کشور برای فعالیت در بخش های مختلف صنعت نفت و گاز، پالایشگاه و ... را امضا کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
رئیس سازمان هواپیمایی کشور از پیشنهاد سه کشور سازنده هواپیما برای همکاری با شرکت های هوایی کشورمان خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال، هشت یا 9 فروند هواپیمای مسافربری وارد ناوگان هوایی کشور می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
تروریست های گروهک موسوم به جماعت انصارالله وابسته به گروه تروریستی داعش و گروهک تروریستی جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه امروز (شنبه) به شدت در اردوگاه یرمومک واقع در حومه دمشق درگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۴    
وزارت بهداشت کنیا اعلام کرد طی پنج ماه گذشته٬ 216 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری وبا ٬ جان خود را از دست دادند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۱    
موزه ی لوور سالانه 230 میلیون یورو از دولت فرانسه اعتبار می گیرد و رئیس آن را مستقیما رئیس جمهور انتخاب می کند. این موزه هیچ شیء قاچاقی از ایران در انبارهایش ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آخرین روزهای فعالیت مجلس نهم وارد بررسی لایحه بودجه 95 می شوند؛ لایحه ای که شاید بتوان آن را آخرین فرصت تعامل مجلس نهم با دولت یازدهم دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۶    
صفحه اینستاگرام آیت الله احمد علم الهدی با ارائه توضیحی، پوستری که روز پیش درباره مقایسه حجاب و اختلاس منتشر کرده بود، حذف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سالانه 8000 زوج در کرمان از یکدیگر طلاق می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۱    
رییس ستاد دیه کشور از اعمال دیه با نرخ 253 میلیون تومان از امروز - 21 فروردین - (اول رجب) خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۵    
آیا انسان شادی هستید یا اینکه فکر می کنید،شادی به اندازه کافی در زندگی تان وجود ندارد.اگراین 9 نشانه در زندگی شما وجود دارد، یعنی اینکه زندگی خوب و شادی دارید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۳    
دکتر همتی اظهار داشت: بر بازگشت تبصره (20) به بودجه نیز اصرار داریم، اما افزایش سرمایه بانک ها از طریق استفاده از محل حساب مازاد حاصله از ارزیابی خالص دارایی های خارجی بانک مرکزی از اهمیت ویژه ای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۸    
مساله حذف یارانه 24 میلیون نفر در حالی در مجلس مطرح شده که به گفته اعضای کمیسیون تلفیق درآمد بالای 35 میلیون در سال و شغل افراد معیار حذف یارانه هاست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۱    
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۶    
طارق عباس پیش از آنکه پدرش رییس تشکیلات خودگردان شود یکی از کارمندان حقوق بگیر در این کمپانی بوده است و در سرمایه گذاری ها دخالتی نداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس فدراسیون فوتبال بعد از نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کی روش گفت: هیات رئیسه استدلال های کی روش را پذیرفت و قرار شد نامه ای به او بزنیم. ما حاضر به فسخ قرارداد کی روش نیستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۹    
تصویر زیر خنده آیت الله هاشمی در جلسه امروز مجمع در کنار ناطق نوری و ولایتی را نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
سازمان مجاهدین خلق(منافقین) که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن شعار مبارزه با استبداد را سر می دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
سفر ملک سلمان به مصر در سایه اختلافات سیاسی عمده میان قاهره و ریاض در حالی صورت می گیرد که سعودیها پس از سلسله شکست های متعدد در منطقه به حمایتهای سیاسی مصر بسیار نیازمندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۳    
شش هوادار فولادی تیم محوبشان را در ورزشگاه ثامن مشهد تنها نگذاشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۱    
از ایران فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند در بخش دیگری از جشنواره ی استانبول حضور دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۱    
جشنواره قرآن کریم در مسجد جامع مسکو برگزار شد و حدود پنج هزار نفر از مسلمانان و غیر مسلمانان از آن دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۸    
وی تنها چند ساعت پس از انتشار این مطلب، عذرخواهی کرده و گفته بود که مردی صلح طلب است و هرگز به کسی آسیب نمی رساند
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اظهارات کی روش گفت: جلسه خوبی بود بود اما کی روش هم مثل همه ما برخی اوقات احساساتی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
وی افزود: به همین دلیل افسران نادو امروز شنبه 21 فروردین به درخواست ما و بدون اینکه وزنه برداران اطلاع داشته باشند در کمپ تیم ملی حضور پیدا کردند و از 4 ملی پوش آزمایش دوپینگ گرفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
هیات دانشگاهی کشور ایتالیا که از دانشگاه تهران بازدید کرد متشکل از مدیر دفتر ارتقا برنامه ریزی و هماهنگی تحقیقات بین المللی وزارت آموزش، دانشگاه و تحقیقات ایتالیا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
ارتقای میزان رضایتمندی گردشگران را بیش از هر موضوعی باید ناشی از سیاست دولت دکتر روحانی در توجه به این جزیره دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۲    
محمود علیزاده طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت پرونده فاطمه هاشمی گفت: هنوز تاریخ احضار وی به دادگاه مشخص نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
بورس اوراق بهادار تهران که در ابتدای معاملات امروز روند مثبتی را آغاز کرد و تا مرز 81 هزار واحدی بالا رفت، در نیمه معاملات روند کاهشی به خود گرفت و منفی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
برای این کشور که سال گذشته میلادی (2015) کاهش زیادی در بخش صادرات را تجربه کرده است، دستیابی به این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
رونق اقتصادی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی فضای آرام و بدون تنش را در کشور می طلبد. جدل های بی حاصل سیاسی و رو در رو قرار دادن مسئولان و ارکان نظام نه تنها کمکی به اقتصاد کشور نمی کند بلکه در فرایند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۴    
او افزود: امیدوارم فدراسیون فوتبال راهکارها و راه حل های بهتری را برای آینده بازیکنان تیم ملی اتخاذ کند و همین طور باید بگویم آینده من و تیم ملی فوتبال ایران در دستان هیات رییسه فدراسیون است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۱    
به گفته دکتر نبوی این ویروس در منطقه حفاظت شده خوجیر شناسایی شده و می بایست هر چه سریع تر برای واکسینه کردن دام ها اقدام شود از طرفی این ویروس به انسان منتقل نمی شود و ویروسی حیوانی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۶    
این اولین بار است که یک مقام قضایی پرداخت حق السکوت برای پنهان کردن تعرض جنسی از جانب هاسترت را که بین سال های 1999 تا 2007 رییس مجلس نمایندگان آمریکا بوده است ، تایید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۶    
نیکی کریمی برای شرکت در جشنواره فیلم استانبول به ترکیه سفر کرده است.بازیگر دو زن یک عکس از خود در کنار پدر و مادرش در این سفر منتشر کرد و در توضیح آن نوشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۳    
ثریا حکمت با نام اصلی آذر مهدی قلی خانی متولد 1332 در خوی بود که پس از اخذ مدرک منشی گری از اوایل دهه 50 فعالیت بازیگری اش را آغاز کرد که تا اواخر دهه 80 ادامه داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۳    
به نقل از آرچ دیلی، این رشته های کربنی مصنوعی و معدنی با رزین های حرارتی پوشش داده شده اند این مواد در خارج از مرکز Komatsu Seiten استفاده شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۰    
صفحه طرفداران سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اینستاگرام به تازگی تصویر کمتر دیده شده از ایشان در حال استراحت کردن و نوشیدن چای را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۷    
فرمانده انتظامی سنندج ضمن اشاره به مرگ پسربچه، خاطرنشان کرد: در این حادثه، مرد میانسال نیز که قصد نجات جان پسر خردسال خود را داشت، از ناحیه پا به شدت مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۴    
وزیر نفت و گاز هند از تمایل به سرمایه گذاری این کشور در پروژه های ایران از جمله توسعه پروژه گازی فرزاد ب در بندر چابهار خبر داد و گفت: کشور هند همچنین علاقه مند است درخصوص انرژی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
مدیر روابط عمومی بیمارستان امام خمینی ساری تصریح کرد: توسعه فیزیکی بیمارستان در حال انجام است و خاکبرداری و تعمیرات با ایمنی انجام می شود و در این مورد نیز محل تخلیه شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش با اشاره به اعمال برخی اصلاحات به روی دفترچه راهنمای رشته ها خاطرنشان کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۲    
رییس دیوان محاسبات اتریش برای توسعه همکاری های دوجانبه با امین حسین رحیمی، رییس دیوان محاسبات کشورمان به ایران سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۰    
به نقل از "رویترز"، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز شنبه به منظور کاهش تنش ها و جلوگیری از شکل گیری بحران سیاسی بر سر پیمان وحدت میان مقامات افغانستان در سال 2014 میلادی که خود میانجی گر آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۷    
نکته قابل توجه این است که عکس افسانه پاکرو در سایت عربی بیش از 45 هزار لایک گرفته است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
اسنپ چت، واتس اپ (که متعلق به خود فیس بوک است) و یا تلگرام و ... آلترناتیوهایی هستند که باعث شده تا کاربران از فیس بوک روی گردان شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۵    
روز گذشته واژگونی کامیون در کیلومتر دو جاده سبزوار -شاهرود به 110 اعلام و بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی قصبه شرقی به همراه تیمی از پلیس راه به محل اعزام شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۲    
وزیر دفاع گفت: اگر کری قدری تأمل کند دچار فراموشی و تحلیل غلط نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۹    
وزیر نفت افزود: به گفته وزیر نفت هند، هندیها قرار است از گاز این میدان برای مصارف خود و یا عرضه به بازارهای جهانی استفاده کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۹    
وی ادامه داد: این مسئله تابع اراده درونی نظام ما است که توسط مقام معظم رهبری شکل می گیرد و حمایت های مردم را دارد. در این موضوع تجلی قدرت موشکی ما مشاهده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۶    
بر پایه گزارش خبرگزاری فرانسه، طرح نهایی بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 در تاریخ 25 آوریل اعلام خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
حجت الله ایوبی و محمدعلی موحد ساعت 12 روز شنبه 21 فروردین به عیادت عباس کیارستمی رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی مذکور را 24 ماه اعلام و اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده 12 درصد از زمان خرید کالای ایرانی محاسبه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۴    
هر گرم طلای 18 عیار با 900 تومان افزایش، به قیمت 105 هزار و 350 تومان معامله می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۲    
از مجموعسه3 میلیون و 700 هزار مرگ و میر مرتبط با دیابت، 43 درصد افراد مبتلا، پیش از سن 70 سالگی جان خود را از دست می دهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۲    
وی اضافه کرد: پرچمداری کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک در نوع خود افتخاری بزرگ و ارزشمند است که در این دوره با توجه به اینکه این افتخار نصیب یک بانویی شده که در دوره گذشته بازی های پارالمپیک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۰    
معاونان و مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه 21 فروردین ماه) با حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار کردند. این دیدار به مناسب سالروز تاسیس بنیاد مسکن انجام شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۱    
براساس اطلاعات اعلام شده بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها از صبح فردا به شکل همزمان از طریق سامانه اینترنتی و نمایندگی های فروش سراسر انجام خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۵    
علی باقری طراح پوستر فیلم سینمایی نفس برخلاف سنت معمول در طراحی پوستر فیلم های سینمایی از عکس استفاده نکرده و طرح حاضر نقاشی است که با قلم نوری کار شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۲    
پله که معتقد است تعداد فوق ستاره های فوتبال جهان نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده، در گفت و گو با نشریه دیلی تلگراف انگلیس گفت: امروز تنها سه فوق ستاره در سطح فوتبال جهان هست، مسی، رونالدو و شاید نیمار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره، اعضای هیأت عامل و اعضای هیأت مدیره هر بانک نیز در مقابل صاحبان سهام و مشتریان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۱    
همچنین حضور در طبقه دوم ورزشگاه و پشت دروازه طبقه اول برای افرادی که با ارسال کد ملی خود عضو سامانه 3090 هستند رایگان خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۹    
سرانجام ماموران که راهی جز تیراندازی نداشتند با شلیک 11 گلوله دزدان خشن را متوقف کرده و یکی از تبهکاران که از ناحیه پا دچار جراحت شده بود، روانه بیمارستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۶    
به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالقادر کامل محمد، نخست وزیر جیبوتی اعلام کرد، اسماعیل عمر گله، رئیس جمهور این کشور روز جمعه توانست برای چهارمین بار در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
وی در این باره که چقدر به پرداخت بدهی از سوی این متهم نفتی امیدوار هستید، افزوده بود: بستگی به آنها دارد؛ وزارت نفت هرگونه همکاری با آنها را جهت پرداخت بدهی شان انجام داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۲    
رضا باکری اظهار کرد: اواخر اسفندماه سال گذشته 12 تن پنیر سخت توسط یکی از شرکت های تایید شده ایرانی به روسیه صادر شد و هم اکنون نیز 12 تن دیگر از طریق این شرکت برای صادرات به روسیه آماده شده که تا چند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
وی با اشاره به صحبت هایی که نامزدهای جمهوریخواه در مخالفت با مسلمانان و همچنین اقلیت نژادی هیسپانیک اظهار می کنند، گفت: این دو با تبلیغات افراطی خود جمهوریخواهان سنتی را هم به دردسر انداخته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۹    
نعمتی ادامه داد: احمدی نژاد و هوادارانش از هر فرصت و موقعیت برای اظهارنظر و خبرسازی استفاده می کنند تا گذشته را پاک کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۶    
بنا بر ادعای دادستانی فدرال آلمان، این دو با نام های میثم پ و سعید. ر، اطلاعات کسب شده از گروهک تروریستی منافقین را به سرویس های مخفی جمهوری اسلامی انتقال داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۳    
به گفته وی، حضور وزیر امور خارجه در راستای ارائه توضیحاتی درخصوص روند اجرای برجام و تحولات رخ داده در سطح منطقه و بین الملل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
تصاویری که در رسانه های چینی منتشر شده اند لاشه یک اتوبوس را نشان می دهد که با دو دستگاه کامیون که در اتوبان اصلی شهر شنیانگ چین حرکت می کردند، برخورد کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۶    
این در حالی است که وزارت دفاع جمهوری خودخوانده قره باغ نیز امروز (شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که آذربایجان به نقض آتش بس ادامه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
"هیلاری کلینتون"نامزد پیشتاز دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا روز گذشته در اقدامی تبلیغاتی سوار مترو نیویورک شد و با مسافران دیدار و گفتگو کرد.