سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 22 آذر 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 2 آذر 1396 تدبیر و امید 3 آذر 1396 تدبیر و امید 4 آذر 1396 تدبیر و امید 5 آذر 1396 تدبیر و امید 6 آذر 1396 تدبیر و امید 7 آذر 1396 تدبیر و امید 8 آذر 1396 تدبیر و امید 9 آذر 1396 تدبیر و امید 10 آذر 1396 تدبیر و امید 11 آذر 1396 تدبیر و امید 12 آذر 1396 تدبیر و امید 13 آذر 1396 تدبیر و امید 14 آذر 1396 تدبیر و امید 15 آذر 1396 تدبیر و امید 16 آذر 1396 تدبیر و امید 17 آذر 1396 تدبیر و امید 18 آذر 1396 تدبیر و امید 19 آذر 1396 تدبیر و امید 20 آذر 1396 تدبیر و امید 21 آذر 1396 تدبیر و امید 22 آذر 1396 تدبیر و امید 23 آذر 1396 تدبیر و امید 24 آذر 1396 تدبیر و امید 25 آذر 1396 تدبیر و امید 26 آذر 1396 تدبیر و امید 27 آذر 1396 تدبیر و امید 28 آذر 1396 تدبیر و امید 29 آذر 1396 تدبیر و امید 30 آذر 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۰    
زمانی نژاد در ادامه این برنامه تلویزیونی افزود: بیش از 80 درصد حوادث ناشی از ایرادات دودکش است که تنها با دست زدن به دودکش و حس گرما می توان این مشکل را تشخیص داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۲    
مفسر قرآن کریم با بیان اینکه روحیه معلمی باید در بانوان طلبه وجود داشته باشد، عنوان کرد: شما از همین امروز خود را امتحان کنید و ببینید که آیا روحیه معلمی در شما وجود دارد یا نه.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۴    
متاسفانه یک سری آدم با پول وارد تئاتر شدند، هم سالن ها را گرفتند و هم سالن خصوصی تاسیس کردند که هزینه اجاره هرشب آن دو میلیون تومان است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۵:۲۰    
پیری یک پروسه ی بیوشیمیایی در بدن است و تا زمانی که نتوانیم این سلول های کوچک را هک کنیم، پیر خواهیم شد. بنابراین هنوز تا اکسیر جوانی فاصله های زیادی داریم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۵:۰۲    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، آلودگی هوا می تواند تبعات منفی برای سلامت جنین داشته باشد و موجب ایجاد نقایصی در تولد شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۳:۱۷    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، یکی از ابزارهای جنگ روانی را سیاه نمایی دانست و با بیان اینکه صرف گفتن بیماری، شجاعت نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۲    
11 درصد از جامعه ایران دارای درجاتی از معلولیت هستند و بررسی ها نشان می دهد نرخ بیکاری در میان معلولان 3 برابر افراد عادی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۵    
نداشتن پول شکایت ریزاسپور ترکیه تبدیل به دردسر بزرگی اول برای مهدی طارمی و سپس باشگاه پرسپولیس شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۸    
با اجرایی شدن برجام و از سرگیری روابط کارگزاری ها با بانک های ایرانی، امکان تجارت برای فعالان اقتصادی دوباره فراهم شد و بانک ملی ایران در راستای پشتیبانی از تجارت خارجی کشور موفق شد با 82 کارگزار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۶    
ولادیمیر پوتین اعلام کرده که برای انتخابات در ماه مارس آینده کاندید خواهد شد. او با چالشی جدی روبه رو نیست و بک دوره شش ساله دیگر در انتظار او خواهد بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۰    
یکی دیگر از مواضع ترامپ وقتی ظاهر شد که ایشان کوشنر که دامادشان هستند را برای تحقق اهدافشان به منطقه فرستادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۲    
مراسم رسمی معارفه فاضل نظری به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عصر دیروز برگزار شد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۵    
حاج احمد اقوام شکوهی که از 72 سال پیش تاکنون بی وقفه هر صبح و شام وظیفه نقاره زنی در بارگاه رضوی را برعهده داشت، ظهر دیروز درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۳    
فریبا سعادت، شاعر و دختر استاد اسماعیل سعادت، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و سرپرست دانشنامه زبان و ادب فارسی، بدرود حیات گفت. مراسم ترحیم این شاعر فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۷    
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، امروز چهارشنبه با حضور در مناطق سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب از روند بازسازی و پیشرفت پروژه ها در مناطق زلزله زده بازدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۷    
به صورت کلی در سه ماه و نیمی که افتخار خدمت به شهروندان تهرانی را داشتم، سکویی ایجاد کردیم که حالا می توانیم از روی این سکو پرش های مورد نظر خود را انجام دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۵    
حجت الاسلام حسن روحانی در این اجلاس مواضع جمهوری اسلامی ایران را در ارتباط با حرکت هدفمند دولت آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس شریف، تشریح و تبیین کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۸    
در حوزه صدور احکام از جنبه عمومی جرم در دادگستری ها، اختیاراتی به قضات داده شده است که می توان با سوق دادن این اختیارات به سمت اقدام های فرهنگی از افزایش تصادفات جلوگیری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۱۷    
اینکه برخی ادعا کردند 90 درصد دادگاهها بصورت غیر علنی برگزار می شود کاملاً خلاف واقع است زیرا اکثر دادگاههای ما علنی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۲    
یک روانشناس کودک در همدان با بیان اینکه موبایل برای کودکان علاوه بر مضراتش، دارای فوایدی نیز است، گفت: بازی های موبایلی می تواند به تقویت حافظه کودکان کمک کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۷:۴۱    
داشتن نگاهی مثبت به زندگی، جسارت و سرسختی و همچنین پرمشغله بودن، راز عمری طولانی است. محققان دانشگاه رم در ایتالیا و دانشگاه کالیفرنیا در سن دیه گو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۷:۲۰    
کلیه اندام بسیار مهمی است که فعالیت های متعددی دارد. تصفیه خون، تولید هورمون ها، جذب مواد معدنی، تولید ادرار، از بین بردن سموم و خنثی کردن اسیدها از جمله فعالیت های این اندام مهم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۷:۰۲    
خوردن یک صبحانه سلامت می تواند موتور مغز را با قدرت بسیار روشن کرده و به بهره وری و تمرکز در طول روز کمک کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۶:۲۰    
اگر سرما خورده اید، باید بوی بد سیر را فراموش کنید و از آن بیشتر استفاده کنید. سیر حاوی آلیسین فعال است که مبارزه با باکتری و عفونت را بر عهده دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۶:۰۲    
یک متخصص طب ایرانی گفت: رقیق شدن اسید معده و نقصان در سد دفاعی بدن در مقابل میکروب ها, رقیق شدن شیره معده و کاهش اثر شیمیایی آن بر هضم درست غذا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۴۱    
باید دقت داشت که فردی که قرار است حجامت انجام دهد چه سنی دارد، در روایات داریم که باید از حجامت افراد بالای 60 سال احتراز کرد و حجامت موردی برای چنین افرادی نیازمند اعلام نظر طبیب حاذق با توجه به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۲۰    
آندره آ پیرلو تصویر جالبی را مرتبط با فیلم جنگ ستارگان در صفحه خود منتشر کرده است.پیرلو با اشاره به سلاحی که از فیلم جنگ ستارگان در این تصویر در دست دارد خطاب به الکس دل پیرو نوشته است: ممنونم آله ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۵:۰۲    
هافبک کروات بارسلونا روابط نزدیکی با چهره محبوب این تیم دارد.در میان بازیکنان بارسلونا آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ ارتباط نزدیکی دارند و خارج از فضای فوتبال در کنار خانواده های خود با هم معاشرت می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۴:۴۱    
پژوهشگران پنج ژن جدید را که مسئول بیماری لو گریگ یا ALS هستند، تأیید کردند. بررسی ها نشان می دهند که هوش مصنوعی می تواند به تحقیقات آزمایشگاهی، سرعتی باورنکردنی ببخشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۴:۲۰    
تغییرات در چهره ما می توانند با افزایش سن کاملا طبیعی باشند اما همچنین می توانند نشانه ای از تغییری جدی در وضعیت پزشکی و سلامت باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۳:۴۱    
میانگین دستمزد هفتگی 7 تیم لیگ برتر جزیره منتشر شده است که حضور یک غریبه در میان بالانشینان از نکات آن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۳:۰۲    
ویتامین C سال هاست به عنوان مکملی برای جلوگیری و درمان سرماخوردگی شناخته شده است. اما اخیراً خواص جدیدی از این ویتامین کشف شده که حاکی از تأثیر آن بر سلامت پوست است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۲:۲۰    
رونالدو پس از دریافت توپ طلای خود، عنوان داشت که بهترین فوتبالیست تاریخ است؛ ادعایی که واکنش های منفی زیادی را در پی داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۲:۰۲    
پاول دورف جوان، از آینده ی درخشان برنامه ی پیام رسان موفق خود مطمئن به نظر می رسد و به هیچ عنوان قصد فروش آن را به شرکت های سیلیکون ولی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۱:۴۱    
شکستن قفل گوشی آیفون یا Jailbreaking روشی برای بهره گیری از آسیب پذیری های سیستم عامل iOS گوشی مذکور با هدف نصب برنامه های مورد علاقه ولی تاییدنشده توسط اپل، تغییر راحت رابط کاربری این گوشی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۲    
تام کروز که این سالها روزهای خوبی را در گیشه هالیوود تجربه نکرده با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت آمیز به سینما است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۱    
متین ستوده از رابطه عاطفی چند سال قبل خود گفت: برگشتم،پذیرفته نشدم،جایم پر شده بود. من دیر برگشته بودم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۰:۱۱    
25 اثر از کارگردانانی چون استنلی کوبریک ، الیا کازان ، جیمز کمرون و ... به عنوان گنجینه و میراث سینمایی، وارد فهرست ملی ثبت فیلم آمریکا شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۲    
با پدیده فرار ژن مواجهیم. یک مسئول آموزش پزشکی با اعلام این خبر وضعیت فرار مغزها از کشور را فاجعه بار خواند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۱    
سحر دولتشاهی در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم دبی.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۶    
جشن تولدی برای کیومرث پوراحمد، تمدید نمایش هایلایت ،برگزاری اولین دوره جشنواره فرهنگی سینمایی آب، تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس راه آهن و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۴    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی تازه مدعی شد که در مقدمه برجام یک نیم جمله به درخواست ایران گنجانده شده که مضمون آن این است که این توافق می تواند زیربنایی برای تعامل بر سر مسایل دیگر باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۲    
رئیس مجلس، با بیان اینکه گیلان می تواند امکان مناسبی برای سرمایه گذاری صنعتی آب بر مانند پتروشیمی باشد، گفت: صنعت مخل محیط زیست است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اعزام مینی لودر به اشترانکوه برای یافتن پیکر آخرین کوهنورد خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۶    
در حالیکه روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که برای آغاز مذاکرات بدون پیش شرط با کره شمالی آمادگی داریم ، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز گفت که اکنون زمان مناسبی برای مذاکره نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۶    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه بالغ بر 800 هزار تن برنج در گیلان تولید می شود، گفت: از این میزان، 450 هزار تن انبار شده و یک رکود وحشتناک بر بازار برنج حاکم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۲    
سید عباس عراقچی گفت: تمامی اعضای 1+5 این بار صریح و روشن به آمریکا اعتراض و تاکید کردند که تعهدات خود را طبق برجام سریع و در وقت خود انجام دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۹    
نخست وزیر استرالیا امروز (چهارشنبه) گفت، در صورتی که در انتخابات میان دوره ای در یکی از مناطق نزدیک سیدنی طی چند روز آینده شکست بخورد و نتواند مجددا اکثریت خود را به دست بیاورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۹    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه سعودی ولیعهد عربستان را به فلسطین اشغالی دعوت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۷    
حداد عادل گفت: در فرهنگستان 5.3 میلیارد برای واژه گزینی اختصاص داده اند و واژه های مصوب 276 واژه ذکر شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۷    
ویشکا آسایش پس از تماشای نمایش الیورتوئیست بازی محمد شاکری در نقش داجر را بسیار تحسین کرد و با او عکس گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۴    
خبر کشته شدن آندرانیک مددیان معروف به اندی خواننده ایرانی در تصادف رانندگی تکذیب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با جمعی از مدیران استان بصره عراق بر اهمیت توسعه و تحکیم روابط ایران و عراق در دوره پساداعش تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران لرستان از وقوع زلزله 3.4 ریشتری در نورآباد خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: کمیسیون مشترک برجام از پایبندی کامل ایران به اجرای برجام استقبال کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۳    
منابع مطلع به روزنامه المصری الیوم خبر دادند که کار ساخت نیروگاه هسته ای دبعا (ضبعه) مصر با بازگشت دانشمندان روسی به این کشور پس از تعطیلات کریسمس آغاز خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۶    
با وجود ماندگاری قیمت دلار در کانال 4200 تومان و افزایشی که به طور روزانه گاها در آن اتفاق می افتد و همچنین پیش بینی هایی که برای رشد دوباره قیمت دلار وجود دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا بار دیگر با طرح اتهامات خصمانه علیه کشورمان حمایت خود را از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خارج از توافق هسته ای اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۴    
وزیر کشور از تکمیل 2700 واحد مسکن موقت تا کنون در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: 6000 واحد نیز فونداسیون آنها تکمیل شده است و امیدواریم برابر وعده قرارگاه خاتم الانبیا ظرف 45 روز هر 8000 واحد مسکن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۴    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه ایران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۴    
بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون، رهبر این کشور خواستار افزایش توان نیروهای هسته ای پیونگ یانگ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۱    
ولیعهد ابوظبی با پادشاه عربستان سعودی در ریاض دیدار و گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۵    
2 مصدوم حادثه انفجار گاز در اسلامشهر از طریق بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۵    
معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: 97 درصد زعفران دنیا در کشور تولید می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۸    
در صورت سقوط حیس و مناطق ساحلی، استان حدیده در مدت کوتاهی به صورت دومینوار سقوط می کرد و راه ارتباطی نیروهای یمنی از شمال (استان صعده) تا جنوب قطع می شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۵    
یک بی خانمان در پایتخت فرانسه به طور اتفاقی مبلغی بالغ بر 300 هزار یورو دزدید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۹    
دبیرکل وزارت پیشمرگه کردستان عراق در خصوص اینکه تروریست های داعش صفوف خود را دوباره منظم کرده و به اشکال مختلف حملاتی را انجام دهند هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۶    
استقلالی ها از فردا اردوی شبانه روزی را به مدت 2 روز برگزار می کنند تا خود را برای دیدار با ایرانجوان بوشهر آماده کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۳    
گفتنی است مراسم تقدیر از آثار و پژوهشگران منتخب حوزه پول و بانک روز 21 آذرماه در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۰    
گروه خودروسازی سایپا در مساحتی بالغ بر یکهزار متر مربع و با نمایش بیش از 14 محصول خودرویی در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته بندرعباس حضور مقتدرانه ای دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۴    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین تغییر همه مدیران عامل بانک های دولتی را شایعه خواند و افزود: هنگامی که وزیر اقتصاد تغییرکرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۴    
بادران برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۴    
وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان با دعوت از جباری و مسئولان باشگاه استقلال، جلسه رسیدگی تشکیل می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۱    
در ماه های اخیر حرف و حدیث ها پیرامون دستگاه قضا بسیار بود و بازار اتهام زنی ها داغ، اتهاماتی که رئیس دستگاه قضا در کانونی ترین نقطه آن قرار داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۱    
انتقاد از عربستان صرفا به چهره های سیاسی و رسانه ای محدود نمی شود. روزنامه نیویورک تایمز تاکید کرد که مقامات وزارت خارجه، وزارت دفاع و اطلاعات آمریکا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۲    
ظریف در توییتی نوشت: تمام جهان اسلام در کنار فلسطینیان می ایستد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمهور ترکیه پس از پایان نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی اعلام کرد: به جهان نشان دادیم که قدس بی صاحب نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۳    
یک اقتصاددان با بیان اینکه در بخش هزینه های بودجه 1397 انتقادات جدی وجود دارد، گفت: برخی دستگاه ها هستند که رسما دولت را می دوشند و مشخص نیست که به اندازه ای که بودجه می گیرند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۱    
وزیر آموزش پرورش می گوید :تقریبا تمامی مدیران آموزشی و فرهنگی کشور حذف کنکور را تایید می کنند واساسا آن را مانعی بر سر بازدهی مناسب سیستم آموزش کشور می دانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۲    
جریان اصلاحات در دوره ای خاص از تاریخ خود بسر می برد. درسال های اخیر دولتی نسبتا همراه و با حمایت جریان اصلاحات روی کار آمد اما از گوشه و کنار صداهایی به گوش می رسد که در مورد خطرهای رویکرد رئیس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۵    
در آخرین روز معامله بورس تهران در این هفته فعالان بازار بار دیگر شاهد سقف شکنی دماسنج بازار سرمایه بودند. شاخص کل بورس در روندی بی سابقه طی ماه های گذشته توانست وارد کانال 93هزار واحدی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۵    
با انتهای ضرب الاجل کنگره برای ایجاد تغییر در برجام، اکنون سرنوشت این توافق مجددا به دست کاخ سفید افتاده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۲    
سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران می گوید تمام متهمان پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن الحجج با تودیع وثیقه از زندان آزاد شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
تمام افرادی که درس های مقدماتی دوره های روابط بین الملل را در دانشگاه گذرانده باشد، قطعاً با اصطلاح "توازن قدرت" آشنایی دارند. این تئوری پیشینه ای طولانی دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
سید احمد حسینی؛ تحلیل گرا ارشد مسائل سیاسی در نوشت: دیپلماسی ایرانی: روی کار آمدن دونالد ترامپ، همان گونه که در داخل آمریکا، شگفت انگیز و بهت آور بود، در عرصه سیاست خارجی نیز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با اعلام قدس شرقی به پایتختی فلسطین، به کار خود پایان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره بازگشایی ساختمان پلاسکوی شمالی گفت:بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام کرده که ساختمان 5 طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۷    
دهمین کمیسیون مشترک برجام پس از سه ساعت بحث و بررسی پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۴    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس از امکان تجدید نظر در رقم پیشنهادی دولت برای عوارض خروج از کشور در بودجه سال 97 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۲    
سامان قدوس، بازیکن تیم ملی در لیگ اروپا با استرسوندس مقابل آرسنال قرار می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۲    
عربستان و امارات در اجلاس امروز پاریس با هدف تسریع تلاش های مربوط به تشکیل نیروی غرب آفریقا به منظور مبارزه با گروه های افراطی، شرکت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۹    
نیویورک تایمز در تفسیری نوشت: اورشلیم (قدس) یک پیشکش رایگان به اسرائیل از طرف رئیس جمهوری کودن آمریکاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۹    
یک زن هندی تصمیم گرفت پس از قتل همسر، معشوقه اش را با کمک جراحی پلاستیک به جای شوهر خود جا بزند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۶    
الجزایر در گزارشی به کمیته مبارزه با نژاد پرستی سازمان ملل اعلام کرد : اختصاص بودجه برای مبارزه با مهاجرت غیرقانونی توسط برخی کشورها کافی نیست و الجزایر نمی خواهد نقش نگهبان مرزهای اروپا و ژاندارم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۳    
عبدالله دوم شاه اردن روزچهارشنبه درنشست فوق العاده سران سازمان همکاریهای اسلامی در استانبول ضمن مخالفت با هرگونه تغییر وضعیت قدس ومقدسات دینی گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۲    
این حق ملت فلسطین است که کشور مستقل خود را به پایتختی قدس شرقی تشکیل دهند. به نقش خود در یاری به ملت فلسطین در بازپس گیری حقوق مشروع شان ادامه می دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۶    
مدیر کل مدیریت بحران لرستان بیان کرد: از صبح امروز تاکنون زمین لرزه هایی در شهرستان های کوهدشت و نورآباد به وقوع پیوست که بیشترین آنها چهار ریشتر در شهرستان نورآباد و کمترین آن 2 ...
  • ۱