جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از انجام مطالعات اکتشافی مواد معدنی در نوار مرزی استان خبر داد و گفت: در نوار مرزی زیرکوه ماده معدنی لیتیوم شناسایی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۲    
مسکن مهر جزو پروژه هایی در کشور بود که با روی کار آمدن دولت روحانی متوقف شد، رئیس جمهور اما در قبل از انتخابات وعده داد که مسکن مهر نهایی شود که این وعده محقق نشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۵    
در یک ساعت اول فیلم شخصیت نگار دارد نقش سامان را بازی می کند، اما چون دختر است و دارد نقش یک پسر را بازی می کند از آن تیزی مساله جنسی برای دولت ما کم می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۹    
برخی وقایع همچون ناآرامی های اخیر که در پی نارضایتی های مردم از عملکرد اقتصادی دولت و وضع معیشتی رخ داد، دولت آمریکا را امیدوار کرد که به تحریک اقشار مختلف مردم بپردازد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: چهار هزار و 360 نیروی جمعیت هلال احمر مازندران آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
گروهی از نیروهای مرزبانی ترکیه در منطقه ای مرزی با جمهوری اسلامی ایران گشتزنی کردند؛این افراد یک ماموریت شناسایی در منطقه الب ارسلان و در ارتفاعات 2561 متری در مرز با ایران انجام دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با معرفی نفرات برتر در سالن پتروشیمی تبریز به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه اقتصاد و بازار از افکار و جو روانی حاکم در منطقه تاثیرپذیر است به همین دلیل می توان گفت دلیل بسیاری از گرانی ها می تواند همین جو روانی حاکم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۹    
کودکان مهدهای کودک ها شهرستان لنده به یاد دو نونهال سفر کرده در سانحه هواپیمایی تهران - یاسوج با برگزاری سوگواری و روشن کردن یاد آنها را گرامی داشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۳    
آنچه از پایگاه اطلاع رسانی دولت و البته مسئولان محیط زیست انتطار می رود این است با این پیش فرض که اخبار رسانه ها بر پایه اطلاعات موثق منتشر می شود، پیش از تکذیب، خبرها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۳    
اسکندرنامه نظامی؛ یکی از نسخ خطی نفیس برای نخستین بار رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از کاهش 17 درصدی میانگین بارندگی در استان خبر داد و گفت: مقدار بارندگی از ابتدای سال تاکنون 164 میلی متر بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تعیین موعد برای انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس را قویاً محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۵    
همه مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، ممکن است روزی برای هر فردی روی دهند. بنابراین، بهترین راه برای پیشگیری از خطرات آنها، آگاهی داشتن در مورد نشانه های بیماری و روش های درمانی آنهاست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
مراسم اختتامیه ششمین دوره لاک پشت پرنده با معرفی برگزیدگان این دوره به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۹    
نمایشگاه یافته های فصل دوم کاوش گروه باستان شناسی دانشگاه کاشان در گورستان استرک- جوشقان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان رئیس دانشگاه کاشان و جمعی از مسئولان در محل نگارخانه دانشکده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
200 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۸    
همیشه یکی از انتقادات جدی کارشناسان به سیستم مدیریت کشور، تصمیماتی بوده برخی ها به نفع خودشان در یک مجموعه اتخاذ کرده اند. مثلاً نمایندگان مجلس خودشان تصمیم می گیرند که چقدر حقوق بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری یک زمین خوار و رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۴    
مدیر مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با اشاره به خیانت خاندان پهلوی به ایران و ایرانیان گفت: در دورۀ رضاخان 24 هزار مفقود سیاسی داشتیم و ما همیشه باید حقوق مردم و استقلال ایران را از رژیم پهلوی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۹    
مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در این بازارچه دانشجویان درحدود 15 غرفه انواع تولیدات دانشجویی از قبیل صنایع دستی و سنتی، طراحی، گرافیک، خوشنویسی، کتاب، البسه و پوشاک، نرم افزارهای آموزشی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۹    
منازعه تاریخی کردها و ترک ها در کشور ترکیه، تلفات و خسارات انسانی زیادی به جای گذاشته است اما باعث شده است آثاری ادبی و سینمایی مهم و درخشانی در این کشور تولید شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
نبی الله دهقان با 6 رای موافق از 9 رای اعضای شورای اسلامی شهر بوشهربه عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اینکه فعالیت های قرآنی در این وزارتخانه به صورت جدی دنبال می شود،گفت: فعالیت های قرآنی این وزارتخانه نباید محدود به معاونت قرآن و عترت باشد و همه بخش های آن باید آن را به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند قاچاق اشیا عتیقه و کشف 237 عدد سکه به همراه 50 قطعه شی تاریخی دوره ساسانی در این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
اسامی حوزه های امتحانی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم سراسر کشور اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
گویا حوزه بانکی و مالی کشور با قحط الرجال روبه رو است، زیرا برخی از مدیران در بانک های دولتی، نیمه دولتی و وابسته به دولت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۴    
قطعنامه آتش بس در سوریه سرانجام در شورای امنیت به تصویب رسید و بر اساس شروطی که روسیه اعمال کرده این قطعنامه شامل داعش و القاعده نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۷    
آنطور که رئیس سازمان بیمه سلامت می گوید سال آینده اوضاع بودجه ای این بیمه نه فقط بهتر از قبل نیست که بودجه شان کاهش هم یافته و برای مدیریت این کاهش بودجه مجلس طی مصوبه ای دایره ارائه خدمات به بیمه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور نسبت به کم کاری رئیس دو شغله ستاد مبارزه با قاچاق کالا هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷    
فروپاشی نظام اسلامی اگر چه هدف اولیه و اصلی ایالات متحده امریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است اما باید توجه داشت سطح رویارویی این کشور با ایران تنوع و گستردگی فراخ تری به خود گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه یکی از مهم ترین اولویت هایی که بر روی آن بحث شد، موضوع آب و مباحث مرتبط با آن در کشور بود، گفت: انتقال آب به همدان 13 ساله شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با الهام از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب سرباز کوچک امام دو پوستر را منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی زمین لرزه 4.6 ریشتری درحوالی عسلویه بلافاصله تیم های ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۵    
شواهد فراوانی است که نشان می دهد ایران به دنبال نوعی توافق همه جانبه برای حل مشکلات منطقه ای است که الگوی آن از سوی امریکا و قدرت های بین المللی به کشورهای منطقه تحمیل نشده باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۵    
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به خروج هوای سرد از ظهر امروز از استان، گفت: محورهای شریانی مازندران مه آلود و برفی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
اسباب کشی کار سختی است و همه هم این حرف را قبول دارند، اما رعایت برخی نکات کوچک می تواند روند این کار را کمی راحت کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
یکی از مصادیق بارز روابط بین فردی در میان جوامع اعتماد بین فردی و وفای به عهد است. بدقولی در سنین متفاوت اثرات متفاوتی را روی افراد می گذارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تزریق روحیه ناامیدی به جامعه خیانت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
ای تهران بیکران! چهره عروس خود را در هر سالی، فقط دمی یا لحظه ای از پشت آن دیو سیاه رها در آسمانت به رخ می کشی و دل داماد مردم را می بری!
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
ورزش به عنوان یکی از اهرم های قدرت کشورمان در تمام سال هایی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی در منزوی کردن ایران اسلامی داشته و دارند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
استاندار اصفهان با بیان اینکه تمامی هدف گذاری ها باید برای جابه جایی 16 میلیون مسافر در سال و اتصال قطار سریع السیر اصفهان به تهران باشد، گفت: آن چه مهم است تکمیل پروژه از اصفهان تا تهران است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۸    
هیئت داوران دوازدهمین جشنواره شعر فجر برگزیدگان در سه بخش کودک و نوجوان، بزرگسال و درباره شعر را معرفی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۴    
رئیس اتاق تعاون ایران با بیان اینکه 55درصد مرغ کشور توسط بخش تعاون تولید می شود گفت:تعاونی ها در صنایع پایین دست پتروشیمی، آبزی پروری و 55 درصد حمل و نقل کشور نیز فعالیت دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۶    
خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه باید از مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۹    
امام جمعه اهواز با تاکید برلزوم پیگیری مشکلات کارگران گروه ملی فولاد از سوی مسئولین، گفت: نماز جمعه محل حضور فعال مردم در جامعه اسلامی است و صدای اعتراض کارگران بلند تر و شفاف تر از طریق این تریبون ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۱    
فراز و نشیب تحولات، مانند دزدگیر عمل می کند. منافق گیر است، همچنان که مؤمن یاب است. دگرگونی حالات و شرایط، سنت الهی است تا عیار انسان ها و صدق و کذب دعاوی آنها معلوم شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۷    
عدالت اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی است و این شعار، برگرفته از تعالیم و آموزه های دینی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۲:۲۳    
سرمربی منچستریونایتد تیمش را لایق برتری در بازی بزرگ مقابل چلسی دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۶    
سرمربی منچسترسیتی قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را از آن شاگردانش می داند، نه خودش.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۶    
سرمربی تیم شکست خورده لندنی، قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را حق منچسترسیتی دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
تیم سابر ایران پس از کسب مدال نقره جام جهانی لهستان، در رنکینگ جهانی صعود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
احمد نجفی تهیه کننده فیلم من یک ایرانی ام درب خانه شماره 2 سینما را با گِل پوشاند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۶    
خفاش های فوتبال اسپانیا 3 امتیاز شیرین به اندوخته هایشان اضافه کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
سرمربیان تیم های رم و میلان ترکیب اصلی تیم هایشان را اعلام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۸    
تیم تازه تاسیس فوتبال آلمان پیروزی را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۵    
عضو شورای شهر اروندکنار گفت: از مسئولان انتظار داریم در جهت رونق بخشی به منطقه محروم اروندکنار این بخش را به منطقه آزاد اروند ملحق کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۴    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دلیل سقوط هواپیمای تهران یاسوج مشخص نشده است، گفت: موضوع سقوط هواپیما باید به نحو تخصصی و توسط متولیان کارشناس بررسی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۰    
دبیر همایش ملی ریحانه النبی گفت: اسامی برگزیدگان بخش شعر همایش ملی ریحانه النبی اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۸    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محور "اسپکه به فنوج" در جنوب سیستان و بلوچستان به سبب بارش شدید باران و طغیان رودخانه های محلی مسدود شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۷    
پنجمین سالگرد شهادت شهید شاطری در سمنان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۹    
نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک دانش می تواند مرکز شکوفایی اقتصادی و علمی شهرستان شود گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از روز سه شنبه موج جدید بارش ها وارد چهارمحال و بختیاری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۴    
منچسترسیتی با کسب اولین جام فصلش باز هم ونگر را در حسرت کسب جام اتحادیه نگه داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۳    
مدیر سابق شبکه جهانی ولایت گفت: نخستین معلم کودکان والدینشان هستند در نتیجه افرادی که می خواهند فرزندان صالحی را تقدیم جامعه کنند ابتدا باید رفتار خوبی با همسرانشان در خانه داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۳    
هواداران تیم صدرنشین سوپر لیگ یونان به سرمربی اسپانیایی المپیاکوس حمله کردند و باعث مصدومیتش شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۱    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تأکید بر اینکه مدیران دولتی مجریان قانون هستند گفت: مسئولان در اجرای برنامه های خود مطابق مر قانون عمل کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اطراف ما را بحران های امنیتی فراگرفته و قدرت ها و حکومت ها را به نابودی کشانده است اما در این میان ایران یک منطقه امن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه وبویر احمد گفت: نبود استراتژی توسعه صادراتی در کهگیلویه وبویراحمد یکی از مهم ترین مشکلات توسعه صادرات غیرنفتی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۸    
دو نماینده بوکس ایران با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره تورنمنت بلغارستان دست یافتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۷    
عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستر استان قم گفت: متأسفانه مؤسسات غیرقانونی نه تنها نمی توانند مشکلات حقوقی مراجعه کنندگان خود را برطرف کنند بلکه با امضا قراردادهایی در این مؤسسات افراد دچار خسارات ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۶    
یک منبع نظامی از شلیک یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 به پادگان مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در مارب خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:به منظور تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید نوروز و تهیه و توزیع گوشت قرمز و سفید نظارت انجام شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۸    
معاون استاندار ایلام گفت: برنامه های شاد و مفرح برای میهمانان نوروزی در ایلام فراهم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۷    
استاندار مرکزی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از نهادهای بسیار موفق کشور است گفت: نظارت بر ساخت و سازها در استان مرکزی افزایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۶    
استاندار مرکزی گفت: برنامه ها و مسابقات قرآنی در شهرهای استان مرکزی افزایش می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۶    
تیم لیون در آخرین ثانیه ها برتری در نبرد مشهور جنوب فرانسه را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۵    
معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: طرح مجموعه شهری اراک تصویب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۵    
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد ویژه ایام نوروز 2 برابر سال گذشته وارد بازار استان می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۲    
دبیرکل اتحادیه عرب تصویب قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۸    
یک شناور جنگی رژیم صهیونیستی با نقض قلمروی لبنان وارد آب های منطقه این کشور شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۸    
استاندار مرکزی از دیدار با خانواده 600 شهید و ایثارگر استان مرکزی در ایام دهه فجر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: آبان ماه دستور داده شده مستمری مددجویان برای 28 هزار خانواده 3 برابر، در آذرماه 2 برابر و برای آخر سال 3 برابر عیدی پرداخت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: همه 31 طرح جنگلداری استان گلستان برابر قانون برنامه ششم توسعه تعطیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۷    
معاون عمرانی و توسعه امور روستایی و شهری وزیر کشور گفت: بیش از 15 هزار کانکس در مناطق زلزله زده کرمانشاه نصب شده که 12 هزار مورد توسط دولت نصب شده که باز هم باید تلاش کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی در اردیبهشت ماه آینده، واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۳    
دادگاه جنایی عراق 15 زن داعشی را به اعدام محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۳    
سخنگوی دولت ترکیه گفت که آتش بس در سوریه بر عملیات ارتش ترکیه در عفرین تاثیر نمی گذارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۶    
شرایط بدی جوی باعث لغو بازی یوونتوس شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا تمجید ویژه ای از مهاجم گلزن پرسپولیس کرد و او را قهرمان جدید ارتش سرخ معرفی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۹    
مراسم جشن استقلال کانون وکلای دادگستری ایران و بزرگداشت روز وکیل مدافع همراه با مراسم تحلیف تعدادی از کارآموزان وکالت، با حضور وکلای محترم دادگستری و مسئولین استانی و کشوری در استان قم برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۸    
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: باند سارقان اماکن خصوصی در استان مرکزی منهدم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۱    
تیم باسکی در خانه خودش به برتری دست یافت.