جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۶    
افکار پلید و عدم نیت خیر موجب اتخاذ سبک های زندگی بد و ناسالم خواهد شد که در نتیجه باعث ورود رادیکال های آزاد به درون جهان سلولی باعث تشکیل سلول های سرطانی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف بیش از 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در مشهد خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۴    
معاون جدید امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی در نخستین نشست با فعالان اقتصادی استان حرف های تازه ای داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
ناظر حفظ و حراست از ورزشگاه های شرکت مس می گوید سکوهای ورزشگاه شهدای مس فاقد استانداردهای لازم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با بیان اینکه پرونده متخلفان چهارشنبه سوری خارج از نوبت رسیدگی می شود گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
سیمین دانشور بعد از دیدار کانون نویسندگان با امام چنین روایت می کند من، حضرت خمینی رهبر انقلاب مردم ایران را کلمه الحق می دانم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس حج و زیارت از رایزنی ها با مقامات سعودی برای پرداخت دیه شهدای منا و مسجدالحرام خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان به راه اندازی 3 پایگاه ثابت و موقت درطرح امداد و نجات اشاره کرد و گفت: یک پایگاه به صورت ثابت و دو پایگاه به صورت پست موقت راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 2018 طی روزهای 25 تا 27 اسفند ماه در روتردام هلند برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۹    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: ماموران پلیس این استان با انجام کار اطلاعاتی بیش از 327 هزار عدد انواع موادمحترقه را کشف کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: والدین و مسئولان واحدهای آموزشی با هشدارهای خود نوجوانان و جوانان را از خطرات و عوارض وحشتناک بازی با مواد محترقه و منفجره آگاه کنند .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
خانه طراحان انقلاب اسلامی، پوستر موشن فیلم سینمایی به وقت شام را منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۳    
رئیس بنیاد مستضعفان از ضرورت تخریب ساختمان 5 طبقه پلاسکو خبر داد و گفت:کسبه پلاسکو اگر می خواهند این ساختمان را بازسازی کنند زمین آن را از ما بخرند و بسازند، بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۷:۴۷    
این روزها سخن از مبارزه با فساد و بی عدالتی فراوان شنیده می شود. افراد و قوای مختلف در این باره مسابقه گذاشته اند و می کوشند خود را پیشتاز عدالت نشان دهند و همه چیز را به جمعیتی دیگر مربوط کنند!.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
دبیر مجمع فعالان جهاد و شهادت گفت: کارهای بسیار خوبی در زمینه جهاد و شهادت صورت می گیرد که به دلیل نبود بانک اطلاعاتی و بی اطلاعی مؤسسات از فعالیت های یکدیگر برخی از ظرفیت ها مغفول واقع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵    
کار شرط بندهاست... این اولین پیش داوری در مورد قضاوت یعقوب مالزیایی بود که یک تنه مقابل توفان استقلال ایستاد و اجازه نداد العین در خانه اش شکست بخورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 3 میلیارد ریالی پیش فروش خودرو خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۹    
مستنداتی در اختیار جوان قرار گرفته که نشان می دهد مدیریت مترو بنا دارد راهبران قطار شهری را کاهش دهد موضوعی که نه تنها خلاف قانون است بلکه مخاطرات امنیتی و غیرامنیتی را هم در پی خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی سال با استیضاح وزرای راه و شهرسازی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی هفته ای طوفانی را برای دولت رقم زده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
اخبار و مقالات تخصصی در حوزه حقوقی و قضایی را در سایت خبری تحلیلی حقوق نیوز دنبال کنید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت بارش ها در سال آبی جاری، 30 شهر و یک هزار و 151 روستای استان دچار کم آبی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی عامل کلاهبرداری از دختر جوان در یکی از شبکه های اجتماعی با ترفند بخت گشایی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
بانک ها در ارائه تسهیلات به زلزله زدگان سستی می کنند. این گزاره ربطی به سفر من در منطقه صفر مرزی کرمانشاه و روستاهای سه گانه کوییک ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۱    
تهیه کننده همیشه خونه درباره پرداخت قیمت های هنگفت برای حضور سلبریتی ها در برنامه ها و خصوصا ویژه برنامه های نوروزی گفت: این پول یک هزینه سنگین را به برنامه تحمیل می کند که هیچ بازگشتی هم ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
نخستین نمایندگان ایران در پارالمپیک زمستانی 2018 به رتبه های هفدهم و بیستم در ماده بُردکراس رسیدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان گفت: هم زمان با نوروز 1397 طرح نوروزگاه در کاشان انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در کاشان فعالیت در کانونهای فرهنگی هنری مساجد را کاری مبارک خواند و گفت: بالاترین جهاد، جهاد فرهنگی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس پلیس فتا استان قم از شناسایی و دستگیری دو نفر که با وعده های سفر و اقامت در کشورهای ترکیه، ارمنستان و گرجستان از افراد کلاهبرداری می کردند، خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۹    
سرمایه در گردش، مجموعه مبالغی است، که در دارایی های جاری یک شرکت، سرمایه گذاری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۹    
استقلال امشب در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی به دنبال تلافی ناداوری و انتقام شکست سال گذشته مقابل العین است و ذوب آهن نیز برای تکرار پیروزی مقابل الوحده به امارات رفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
شش ماه از استقرار تیم جدید شورای شهر تهران گذشت. با نگاهی به وعده های شهردار تهران و اعضای شورای شهر برای آبادانی و توسعه شهر تهران و حل مشکلات آن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۲    
در حالی که با گذشت بیش از 10 سال هنوز نیمی از اقساط دولت به عنوان شرط آزادسازی سهام پرداخت نشده است، معاون اول رئیس جمهور از مردم خواست سهام عدالت 2/5 میلیون تومانی خود را نفروشند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
این روزها مساله حجاب با عنوان داشتن و نداشتن روسری در جمع مرکز نشینان پر رنگ شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۴    
با نظارت امور برق شهرستان کاشان و سرمایه گذاری شرکت آینده سازان سیاره سبز، نیروگاه تولید برق خورشیدی با ظرفیت تولید یک مگاوات در منطقه سن سن به بهره برداری رسید و وارد مدار توزیع برق شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم کودک کش سال هاست که به یک عرف در بین اهالی ورزش تبدیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
شهید عبدالله علایی در عملیات خیبر به شهادت رسید. جایی که زمستان سال 62 آتش و خون برپا بود. 13 سال بعدکسی باور نمی کرد که از جمع این شهدا، یک نفر از آنها با چهره ای سالم به خانه برگشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
هفته پایانی لیگ برتر تکواندو بانوان با قهرمانی لوازم خانگی کن به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
در حالی که حسن روحانی حدود یک ماه پیش از نبود کسری بودجه در سال جاری خبر داده بود، روز گذشته بانک مرکزی در جدیدترین آمار خود از کسری نزدیک به 33 هزار میلیارد تومانی بودجه (فقط در 10 ماهه امسال) پرده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
به دنبال برگزاری اجراهای موفق گروه آلمانی شیلر در ایران توسط پایگاه خبری ریتم نو ، یک پیانیست برجسته ایتالیایی برای دو شب اجرا به ایران می آید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
بنابر اعلام مقامات بهداشتی کشور فرانسه، 2 میلیون نفر از مردم این کشور مبتلا به زوال عقل هستند و میزان مصرف الکل میان دانش آموزان دختر فرانسوی به نسبت 5 سال گذشته، حدود 2 برابر افزایش یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۶    
هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با صدور بیانیه ای 9 پیشنهاد برای بهبود محیط کسب وکار کشور ارائه دادند که در آن به فساد گسترده در اقتصاد اشاره کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۲    
سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: افزون بر 34 میلیون و 125 هزار تن کالای غیر نفتی به ارزش 13 میلیارد و 388 میلیون دلار از گمرمات استان بوشهر صادر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۰    
مهدی باکری در حالی که مشغول خواندن دعا بود، حرف مرا رد کرد. دوباره اصرار کردم. برگشت و گفت: مگر عقلت را از دست داده ای؟ از اینجا کجا برگردم ؟!
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به راه اندازی 550 باب کانون در مساجد شهری و روستایی، گفت: 61 درصد کانون های مساجد استان کرمانشاه روستایی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۵    
اتحادیه اروپا می گوید به موجب قوانین بین المللی تسلط اسرائیل بر اراضی اشغالی 1967 از جمله قدس شرقی را نمی پذیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به پاکستان اهداف خود از این سفر را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۳:۰۲    
یک سال پر رویداد برای کشور ما سپری شد. از انتخابات و تشکیل دولت جدید که عملا برای 5-6 ماه موضوع بحث های سیاسی بود تا راهپیمایی های دشمن شکن 22 بهمن و اربعین.... .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۲:۵۴    
محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع سعودی، بعد از بازگشت از بریتانیا پیامی به ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، فرستاده و...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۳    
مدیرعامل هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: لاشه هواپیمای سقوط کرده ترکیه و اجساد پیدا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۵    
سرمربی یوونتوس از پیروزی تیمش مقابل اودینزه ابراز رضایت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: راهیان نور یک اتفاق یا یک مقطع نیست بلکه یک مکتب است و باید گفت راهیان نور یعنی زنده نگه داشتن یاد شهدا که امام خامنه ای تأکید داشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۳    
سرمربی آرسنال از اینکه تیمش با پیروزی در لیگ برتر انگلیس آشتی کرده، خوشحال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
جامعۀ باستان شناسی، تخریب و تغییر هویت و اصالتِ ابنیه امامزادگان، بقاع متبرکه و گورستان های تاریخی کشور را بی احترامی به باورهای دینی و میراث فرهنگی و معنوی می داند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه تدفین اموات در آرامستان های غیرمجاز تبدیل به معضل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:وزارت بهداشت تنها 25 درصد در تأمین سلامت مردم و ارتقا آن در جامعه نقش دارد و 75 درصد دیگر در اختیار خود مردم است لذا باید به سلامت خود بیشتر توجه کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
پیکرهای پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، در غرب مازندران تشییع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۴    
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بعد از زلزله اصلی حدود هزار و 800 پس لرزه در کرمانشاه رخ داد، گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
11 سرنشین جت شخصی ترکیه ای که در دقایقی قبل در ارتفاعات استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرده نامعلوم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
فرماندار شهرستان کیار گفت: سخت گذر بودن مسیر و وجود برف امدادرسانی را با مشکل روبه رو کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: هنگامی که حوادث این چنینی مانند زلزله کرمانشاه در کشور رخ می دهد، شاهد اتحاد و وحدت مردم در همدلی و یاری رساندن به حادثه دیده ها می شویم که یکی از نکات مهم و قابل توجه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
در رقابت های لیگ یک فرانسه، تیم فوتبال گنگان در خانه اش توسط نیس تحقیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از رایگان شدن قطار گردشگری تبریز جلفا به مناسبت نوروز 97 خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر نوشت که محبوبیتش از رئیس جمهور سابق این کشور بیشتر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار سختی برابر الوحده داریم و پیروزی برابر این تیم راه پیروزی را برای ما آسان می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت 18:30 به مصاف الوحده امارات می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز تمرین تیم شان حلقه اتحاد تشکیل دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: 7.5 میلیارد تومان برای تجهیز استادیوم آزادی بیرجند نیاز است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۰    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: هواپیما به دلیل احتراق موتور دچار سقوط شده که اهالی روستا هواپیما را رویت کردند که در حال سقوط بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۹    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران در دیدار فردا با العین امارات مراقب کسانی که ممکن است روی سکوها حاشیه ساز شوند، باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: پروژه ساخت 800 واحد مسکونی برای ایثارگرانی که فاقد درآمد هستند در بهارستان شروع شده و تاکنون 296 واحد آن درحال ساخت است و پیگیری اخذ پروانه مابقی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۷    
استاندار کرمانشاه گفت: عملیات امداد و نجات را با مشارکت 10 هزار سپاهی و ارتشی به صوت مطلوب انجام دادیم به همین علت می توانیم بگوییم که ورود ارتش و سپاه در امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه یک ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۱    
استاندار تهران گفت: طبق قانون جامع حمل ونقل می بایست تاکنون 430 کیلومتر قطار شهری و اکسپرس حومه ای در شهر و استان تهران ایجاد می شد؛ اما در این مدت تنها 209 کیلومتر خط ریلی در شهر تهران احداث شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۰    
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: حرکت در فضای وحدت و هم دلی باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا از اعزام 5 هزار دانشجوی آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
بانوی پیر با شکست تیم فوتبال اودینزه صدر جدول رده بندی سری A ایتالیا را از ناپولی گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 106 رسانه در استان فعال است و بیرجند بیشترین رسانه را در خراسان جنوبی دارد گفت: رسانه ها از ظرفیت ها و پتانسیل خراسان جنوبی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
مراسم چهلمین روز شهادت جانباز دفاع مقدس حاج سید مصطفی علمدار در ساری برگزار می شو.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
امام جمعه قم با تأکید بر اینکه در ابتدای رخ دادن حادثه همگان انگیزه خدمت و مشارکت در امدادرسانی به آسیب دیدگان را دارند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
نشست بانوان فرهیخته استان با حضور استاندار خوزستان برگزار شد که در آن تخصیص بودجه برای پیاده سازی ایده های بانوان و پایلوت شدن استانداری خوزستان برای جذب سهمیه 30درصدی استخدام بانوان پیشنهاد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۴    
در جلسه شورای آموزش پرورش استان از طرح تعطیلی مدارس استان در نوبت عصر روز سه شنبه پایانی سال برای کاستن از حوادث احتمالی تأکید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۴    
امام جمعه شهرستان کهنوج گفت: شجاعت شهید شهسواری در کشور نمونه و بی نظیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
فرمانده انتظامی مازندران از کشف سه میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات گسترده پلیس آگاهی در 72 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم های ارزیاب اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری به محل حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای اعزام شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: 5 تیم عملیات کوهستان هلال احمر استان به منطقه سقوط جت در شهرستان کیار اعزام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
با حکم استاندار اردبیل محمد صادق محمدی به عنوان فرماندار شهرستان کوثر منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
به مناسبت هفته درختکاری و در استقبال از بهار، انواع نهال، بوته و گل ها از طریق هشت پایگاه توزیع در سطح شهر در اختیار مردم قم قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
دقایقی قبل یک فروند هواپیمای متعلق به ترکیه در نزدیکی شهر کرد سقوط کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
فرمانده انتظامی استان قم از انهدام 5 باند بزرگ و کشف 200 فقره سرقت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
استاندار قم گفت: تعطیلی مدارس استان به ویژه مدارس مقطع ابتدایی در نوبت عصر روز سه شنبه قابل قبول است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
ارتش سوریه توانست افراد مسلح در شهر دوما در غوطه شرقی را به محاصره کامل خود در آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۵    
مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از دستگیری متکدی 67 ساله که بیش از 31 گرم طلا و داشتن حساب بانکی 120 میلیون ریالی خبر داد.