شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 19 خرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۳    
هیئت دولت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را مجاز دانست که تعداد 196 قلم از آثار تاریخی و هنری را بطور موقت از ایران خارج کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه امروز طی سخنرانی خود در شهر "نیغده" به طور رسمی اعلام کرد که عملیات نیروهای نظامی این کشور در ارتفاعات قندیل عراق آغاز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۴    
فروشگاه اینترنتی زنبیل 5 ساله شد. عملکرد این فروشگاه از شروع فعالیت نشانگر رویه ای متفاوت بود و بر همین اساس از ابتدا توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور مطرح و این ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۸    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند حرفه ای سوداگران مرگ و کشف یک تن و 190 کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۵    
دیدار فعالان و نخبگان دانشجویی با رهبر انقلاب، امسال هم همچون رمضان های سالهای گذشته با نشاط و حاشیه های پررنگ برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۶    
مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از شاگردان امام خمینی(ره) در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۶    
عوامل کنترلی بهداشت، ایمنی و محیط زیست "Hse man " منطقه 5 با شعار" ایمنی برای همه" ، با هدف تقویت ایمنی و ایجاد محیط عاری از خطر برای شهروندان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از پر شدن 99 درصد از حجم مخزن سد اکباتان خبر داد و گفت: با پر کردن 50 حلقه چاه غیرمجاز بیش از 2 میلیون مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۹    
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از امروز تا اواخر هفته ارتفاع موج دریای عمان 1.5 تا 2 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این دفتر از کارکرد محوری به سمت مسأله محوری حرکت کرده، افزود: وقتی صحبت از تحکیم نظام خانواده می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی از ارائه تخفیف تا سقف 80 درصدی در بخش حقوق و عوارض بندری و هزینه های مترتب بر کشتی های لاینر بندر چابهار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۱    
میزان زکات فطره از سوی دفتر رهبر انقلاب اعلام شد که بر اساس آن، حداقل مبلغ فطریه برای هر نفر 8هزار تومان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی استان فارس گفت: پیشنهاد این است کلیه برنامه ها و فعالیت های خود را برای ایام دهه کرامت با محوریت خانواده پیش ببریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۸    
چند روز دیگر، 32 تیم ملی از گوشه وکنار جهان در مسابقات باشکوهی شرکت می کنند که به آن می گویند جام جهانی فیفا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۶    
معاون استاندار کرمانشاه گفت: تلاش ایران و عراق بر بازگشایی مرز رسمی خسروی به روی زائران عتبات عالیات تا پیش از اربعین امسال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۳    
رئیس کارگروه محیط زیست ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر ضرورت رسیدن به یک ایده مشترک بر مبنای علم وفناوری برای تبدیل تهدید گرد وغبار و تالاب بین المللی هامون به فرصت تاکید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی (پالرمو) را تصویب کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰    
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری عاملان کلاهبرداری که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی، طعمه های خود را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مبلغ 10 هزار دلاری صدور مجوز شکار قوچ از نظر ما ناچیز است، صدور مجوز شکار قوچ برای شکارچیان آمریکایی را تایید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۳    
اولین نشست تخصصی با موضوع حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب با پیام آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۵    
رئیس تشریفاتی امارات متحده عربی، که در وضعیت سلامتی وخیم تری قرار دارد، پس از 5 ماه غیبت در انظار عمومی ظاهر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۳۵    
واقعیت این است مشکلات اقتصادی کشور در جمع گرگ های بین المللی حل نخواهد شد و دولت و مجلس محترم می بایست راه دیگری را برای حل مشکلات اقتصادی کشور پیدا کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۶    
قاسطین یا دشمنان بنیادین انقلاب و نظام، جریاناتی هستند که از ابتدا با این انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن مخالف بودند و اصولاً خیزش مردم انقلابی برای کنار زدن بخشی از اینها رخ داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین موسوی خوئینی ها در کانال تلگرامی خود در پاسخ به یک سوال به سابقه تشکیل حزب توسط روحانیون و استخراج از نظر امام در سال 57 اشاره می کند و می گوید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۶:۱۹    
روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با انتشار اطلاعیه ای از مردم خواست در فصل زایش وحوش از نزدیک شدن به محل زیست آنها خودداری کرده و در صورت برخورد با هرگونه تخلف طی تماس با شماره ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۲:۴۱    
کاروان کشورمان به دو مدال دیگر در رقابت های بین المللی شنای معلولان در آلمان دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۱:۱۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر در مجموع واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل بیش از 20 هزار و 230 نفر در حال فعالیت و مشغول به کار هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۳    
بعد از استفساریه مجلس در خصوص حداقل حقوق کارمندان دولت، هیئت دولت حداقل حقوق کارمندان دولت را 42 هزار تومان افزایش داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۶    
بر خلاف شایعات مطرح شده، بازیکن فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز در لیست استقلال قرار ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۸    
تیم ملی فوتبال مراکش پیش از رویارویی با ایران در جام جهانی 2018 روسیه در بازی تدارکاتی به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۸    
مقام های آمریکایی مدعی شده اند هکرهای وابسته به دولت چین بعد از هک رایانه های مربوط به یک پیمانکار نیروی دریایی آمریکا مجموعه انبوهی از اطلاعات بسیار حساس مربوط به جنگ افزارهای زیردریایی را به سرقت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۵    
حریف ایران در گروه B جام جهانی 2018 روسیه وارد شهر کوچک کراتوو شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۱۲    
تیم فوتبال سایپا از فردا تمرینات خود را شروع خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۹    
شهردار سنندج در خبرگزاری بین المللی تسنیم در استان کردستان حضور یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۴    
تیم ملی والیبال روسیه در بازی عصر امروز خود موفق به شکست چین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی ما توسعه دهنده و ترویج دهنده فرهنگ خیراندیشی و کمک به هم نوع است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۳    
جوان روسی اهل مسیحیت با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان به دین اسلام مشرف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۳    
بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: جسد کودک سوخته شده که در خرمشهر پیدا شده بود توسط والدین کودک مفقود شده در بندر امام خمینی(ره)، شناسایی و توسط پزشکی قانونی اهواز تایید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۱    
جمعی از طلاب و اقشار مختلف مردم در اعتراض به تصویب لایحه FATF در مقابل دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در قم تجمع کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۰:۳۸    
در پایان روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان استانبول، مهدی خدابخشی و صالح اباذری نیز به دیدار نهایی راه یافتند تا در هر 5 وزن مسابقات نمایندگان کشورمان فینالیست باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۲    
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سال 96 متاسفانه 219 نفر در سطح استان بر اثر تصادفات رانندگی کشته شدند که البته این آمار طی 10 سال گذشته روند نزولی به خود گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از ایجاد فروشگاه های متعدد برای فروش مبل استان قم در شهرهای مختلف کشورهای عراق و عمان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی عالیقدر و دانشمند حجت الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۹    
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به ذوب آهن پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۸    
مسعود ابراهیم زاده بازیکن سابق نفت آبادان راهی تیم ذوب آهن شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۷    
رؤسای جمهور ایران و روسیه در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای درباره برجام گفت وگو کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۷    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاران جهت ایجاد اشتغال و توسعه لحاظ شود گفت: صادرکنندگان طبق قانون باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را پس بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۳    
یکی از مهمترین سؤالات برهه زمانی پس از رحلت پیامبر(ص) این است که اساساً موضع امیر المؤمنین(علیه السلام) چه بود و آیا با خلفای مزبور تعاملی داشتند؟ و کیفیت این تعامل چگونه بوده؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل امور عشایر استان اردبیل با اشاره به برخی از مشکلات عشایر استان اردبیل من جمله راه های ییلاقی و قشلاقی گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۸    
برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در بزرگراه جناح چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه کاریابی ها در استان به وظایف خود عمل نمی کنند، گفت: کاریابی ها روند اشتغال برای جویندگان کار را طولانی می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۶    
مدافع تیم ملی کلمبیا به فهرست بازیکنان بدشانسی اضافه شد که در آستانه آغاز جام جهانی 2018، فرصت سفر به روسیه را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۶    
دو پسر در پوشش مسافرکش و با همدستی دختر جوان، اقدام به سوار کردن مسافر کرده و از مسافران زورگیری می کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۶    
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از عملکرد بانک ها انتقاد کرد و با تاکید بر اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و رونق تولید عملکرد استان ضعیف است گفت: این رتبه و عملکرد قابل دفاع نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: محور بیرجند- قاین در اولویت نخست باید به بزرگراه تبدیل شود و در این راستا 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۲    
فرماندار سمنان گفت: نخستین همایش سازمان های مردم نهاد کشور به میزبانی شهرستان سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اراضی عباس آباد به دلیل وجود سازه هایی که با رویکرد فرهنگی در آن شکل گرفته، به قلبی برای هنر و گردشگری شبانه تهران در ماه رمضان مبدل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۹    
مذاکرات تراکتورسازی با سروش رفیعی به بن بست خورده و وی از باشگاه تبریزی 15 روز وقت خواسته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
فدراسیون جهانی فوتبال در نظر دارد برنامه ای را پیاده کند که به موجب آن برای باشگاه ها محدودیت هایی را در حوزه نقل و انتقالات ایجاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
معاون پرورشی و سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای توسعه و ارتقاء شاخص سواد در استان بیش از 17 برنامه تلویزیونی در قالب مستند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۵    
ذوق و شعف خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در پذیرایی از روزه داران ماه مبارک رمضان وصف ناپذیر بوده و آنان این پذیرایی را افتخاری بزرگ برای خود می دانند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۳    
از سال گذشته تا کنون بالغ بر 35 ملیارد تومان اتوبوس برای شهر قزوین خریداری شده که این مبلغ خرید اتوبوس در سطح کشور بی سابقه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۹    
دلیل عدم حضور هافبک پیشین پرسپولیس در تراکتورسازی مشخص شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۹    
شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان با صدور جوابیه ای اعلام کرد 100 روستای منطقه بلوچستان تا شهریورماه از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۸    
وزیر دفاع آمریکا بطور رسمی در نشست وزرای دفاع ناتو از پیوستن امارات و قطر به ماموریت حمایت قاطع نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۸    
مهدی شریفی بازیکن سابق سپاهان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۸    
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی خراسان جنوبی با بیان اینکه سهم صنایع دستی استان در صادرات 12 میلیارد تومان است گفت: امسال تلاش داریم صنعت "زیلوبافی" را احیا کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۶    
هواداران تیم تراکتورسازی پس از حضور جان توشاک در این تیم در انتظار جذب 4 بازیکن خارجی تأثیرگذار برای برطرف کردن مشکلات این تیم هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۶    
شرکت خودروسازی پورشه در هفتادمین سالگرد تاسیس خود با انتشار خبر تولید مدلی به روزشده از یکی از محصولات قدیمی خود علاقمندان را شوکه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۴    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به تهران بازگشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۴    
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی نیازمند اعتبار است و تاکنون 8 اجلاسیه برای برگزاری این کنگره تشکیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۳    
استاندار زنجان تزریق منابع دولتی برای ایجاد اشتغال را امری بیهوده دانست و گفت: زنجان در اجرای طرح رونق اقتصادی جزو چهار استان برتر کشور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۲    
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۲    
درحالی چندی پیش آمریکا به صورت یکجانبه از توافقنامه برجام خارج شد که روابط اخیر تجاری این کشور با سرزمین اژدها به عنوان اصلی ترین شریک تجاری ایران می تواند تعامل اقتصادی کشورمان با چین را وارد مرحله ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۸    
با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، مالکیت باشگاه سپیدرود رشت از مالک کنونی این باشگاه گرفته خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 97 تا ساعت 24 روز سه شنبه 22 خرداد تمدید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۸    
یک مسئول محیط زیست از اقدام فرهنگی و زیست محیطی شکارچی پلدختری مبنی بر تحویل اسلحه شکاری خود و اعلام آمادگی برای همکاری با محیط زیست خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی استان گفت: ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی استان برای واردات مواد اولیه و نوسازی ماشین آلات از سوی بانک مرکزی تأمین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۶    
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم ملی فوتبال با برگزاری 10 دیدار تدارکاتی پای به رقابت ای جام جهانی 2018 روسیه گذاشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام با تبلیغات منفی است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۳    
بررسی وضعیت افغانستان یکی از مسائل محوری در نشست سران اعضای سازمان شانگهای محسوب می شود و هیئت مقامات افغان به ریاست اشرف غنی نیز برای حضور در سلسله نشست های این سازمان به چین سفر کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر خارجه سابق انگلیس که اخیرا به بنگلادش سفر کرده و از نزدیک شاهد اوضاع سخت و دشوار پناهندگان روهینگیایی در این منطقه بوده است تصویر تیره و تاری را از شرایط کمپ پناهندگان در این منطقه ترسیم کرده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تاثیرات فعالیت های قرآنی بر جامعه موضوع مهمی است و باید فعالیت های قرآنی در جامعه توسعه یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل کار استان زنجان با بیان اینکه طرح کارورزی در کل کشور و زنجان موفق نبوده است گفت: شبکه بانکی استان باید نسبت به پرداخت کامل تسهیلات تعهد شده در حوزه مشاغل خانگی عمل کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
نقدها درباره اظهارنظرهای مهمان غیرتخصصی یک برنامه تلویزیونی و دست اندرکاران آن، در جای خود پابرجاست، ولی نباید مطالب علمی و دانشی در حوزه سلامت؛دستخوش حواشی اجتماعی و فضای مجازی شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
در حالی که چین به دنبال افزایش واردات خود از آمریکا در سال جاری میلادی است، رشد خرید نفت این کشور در حال کمک به متوازن شدن تراز تجاری دو کشور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: 57 مرکز ترک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که با توجه به فعالیت این مراکز و سایر حوزه ها آمار معتادان کاهش یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز بخشی از مطالب منتشرشده خود را به ایران و مسائل مرتبط با ایران اختصاص دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
جشنواره هنر خط در تار و پود با هدف ایجاد نگاهی نو در طراحی پارچه با بکارگیری صحیح و اصولی خط برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
خانه طراحان انقلاب اسلامی تعداد 4 موشن گرافیک با موضوع فلسطین، تولید و منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) دماوند برای سومین سال متوالی با پهن کردن سفره های افطاری ساده به پذیرایی از روزه داران می پردازد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
فرمانده انتظامی دامغان گفت: باند توزیع مواد مخدر در دامغان منهدم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی و مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در بحث ساخت زائرسرا در مشهد مقدس اعتبار اولیه مورد نیاز 400 میلیون تومان است .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر کشور در حکمی جواد رحمتی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب و جایگزین محمدصادق پورمهدی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
یک رسانه معتبر تلویزیونی ورزشی لهستان تیم ملی فوتبال ایران را دارای توانمندی لازم برای مبارزه با بهترین های جام جهانی 2018 دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
یک رسانه خبری ژاپنی در مطلبی ضمن اشاره به دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی نوشته است که این نشست یک آزمون بزرگ برای دیپلماسی ژاپن خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
بارش های بامداد شنبه که با رعد و برق شدید و با تگرگ همراه بود، منجر به آب گرفتگی معابر در برخی مناطق شهر اهر و ورود آب به مغازه ها و خانه ها شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
نماینده مردم دامغان از احداث باند دوم محور دامغان – جندق خبر داد و گفت: 4.3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های راه سازی دامغان لازم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: سال گذشته بالغ بر 10 میلیارد تومان زکات در استان لرستان جمع آوری شد.