یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 1 خرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۸    
شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب 1397 خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
وزیر خارجه امریکا ضمن دهها تهدید و تهمت و دروغ به جمهوری اسلامی 12 مطالبه را از ایران طرح کرد که بعضاً واقعیت هم ندارد، اما به فرض صحت نیز 90 درصد آن هیچ ربطی به امریکا ندارد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل ارشاد استان مرکزی آخرین وضعیت سینماها در استان را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۴    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش گفت: آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی را روایت می کند که بی منت و بی ادعا، با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۱    
لیگ ملت های والیبال درحالی قرار است از فردا آغاز شود که تیم ایران در نخستین بازی خود در این مسابقات به مصاف فرانسه می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۵    
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اشتغال پایدار با رونق تولید داخلی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 46 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های تولیدی در استان گلستان پرداخت شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۲    
گردشگردی دریایی، حوزه ای از صنعت گردشگری است که امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر اکثر کشورهایی که به نوعی به یک دریاچه یا دریا دسترسی دارند مشغول سرمایه گذاری در این حوزه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۶    
اسرائیلی ها قبلاً می گفتند ایران با 20 موشک مراکزی را در جولان اشغالی هدف قرار داده اما حالا می گویند با 32 فروند موشک حمله کرده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۵    
ساخت پتروشیمی در منطقه بکر زاگرس باعث نابودی محیط زیست آنجا خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۲    
نخستین دانشگاهها و مدارس عالی با حضور حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) در حوزه علمیه مدینه، پایه های یکی از باعظمت ترین و پرشکوهترین مراکز علمی اسلامی و اولین دانشگاه تمدن اسلامی گذارده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مسئله فلسطین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه از مسائل راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و تحولات اخیر نیز نشان داد که فلسطین نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای کل جهان نیز از اهمیت بالایی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۴    
حجت الاسلام سهراب مظفری گفت: مسوولین باید بدانند که خدمت به خلق خدا از جایگاه والایی نزد خداوند یکتا برخوردار است وخلاف این مساله نیز موجب عقوبت خداوندی خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۹    
اینفوگرافیک کشورهایی که بیشترین و کمترین ساعات روزه داری ماه مبارک رمضان را دارند، منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما همانند کره شمالی نیستیم که با مقداری کمک مالی بخواهند ما را تطمیع کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۱    
"نبیه بری" سیاستمدار کهنه کار بعد از 26 سال ریاست بر پارلمان لبنان، بار دیگر برای یک دوره 4ساله رئیس پارلمان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۱    
یک رسانه آلمانی خبر داد که 6 بانک از مجموعه فولکس بانک های آلمان با وجود خطر تحریم ها از طرف آمریکا می خواهند همچنان به تامین اعتبار در مبادلات تجاری با ایران ادامه دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲    
نیمه های شب دوباره ابراهیم را دیدم؛ گفت: عنایت مولا رو دیدی؟ فقط یه الله اکبر احتیاج بود تا دشمن فرار کنه.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۸    
رئیس جهاد کشاورزی نهاوند گفت: در سال 97 بیش از پنج هزار قطعه ماهی گرمابی (کپور و آمور) در بین استخرهای ذخیره آب نهاوند توزیع شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۵    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس از ارسال 4هزار و 200 میلیارد تومان طرح مصوب توسط کمیته های اشتغال روستایی و عشایری به بانک ها خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین خسارات سیل و تگرگ هفته گذشته در شهرستان های خوسف، بیرجند، بشرویه، طبس و درمیان بوده گفت: سیل و تگرگ 61 میلیارد تومان به تاسیسات ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۷    
در جلسه عصر روز گذشته وزارت ارتباطات، ضرب الأجلی برای شرکت های اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه در نظر گرفته شد تا شاید راهی برای برون رفت از اختلالات اینترنتی باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۶    
در کمیسیون تخصصی شورای عالی اشتغال، همکاری کلیه دستگاه های اجرایی در تسهیل مجوزها و رفع تنگناهای پیش رو برای متقاضیان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۹    
حامد ولیزاده، نفر اول مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برای ایام ماه مبارک رمضان ربنایی متفاوت برای روزه داران و علاقه مندان به چنین آثاری تدارک دیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۴    
دُم دُم سحری یکی از سنت های دیرینه ماه مبارک رمضان است که صدای دل نواز آن روح روزه داران بوشهری برای ادای فریضه الهی در سحرگاهان را نوازش می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۵    
در سه نمایشگاه کاخ گلستان در هفته میراث فرهنگی - قدیمی ترین اثر، مربوط به پاکت و سربرگ مظفرالدین شاه و برچسب زمان ناصرالدین شاه به نمایش گذاشته می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۵    
به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه های ویژ ه ای از دوربین و صدای شبکه خاوران به روی آنتن می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۵    
اولین دوره لیگ ملت های والیبال 2018 از چهارم خرداد تا هفدهم تیرماه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۵    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: براساس آمارها در سال زراعی جاری بیش از 172 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت محصولات زراعی پاییزه گندم، جو و کلزا رفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۵    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی تحریم رئیس کل بانک مرکزی کشورمان از سوی خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۸    
مراسم یادبود مرحوم محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان عصر امروز برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۳    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی موارد پنچ گانه ای در خصوص ثبت سفارش با تخصیص ارز بانکی ابلاغ کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات از تصویب برگزاری گشت های مشترک این سازمان با حضور نماینده دادستانی تا زمان کنترل بازار در نشست دادستان عمومی و انقلاب تهران و رئیس سازمان تعزیرات خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۱    
گفت و شنود امروز کیهان را در ادامه می خوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۴    
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: 200 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی با فعالیت ستاد بازسازی در عتبات عالیات به بهره برداری رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۲    
عضو شورای عالی آب گفت: طبق مطالعات انجام شده در سال 2013 ما در مدیریت اکوسیستم های آبی شامل تالاب ها و رودخانه ها بین 232 کشور رتبه 231 را آوردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۲    
معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف با بیان اینکه طی سه سال باید همه موقوفات کشور سنددار شوند، گفت: در سال 96 بیش از 100 هزار رقبه سنددار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تاکنون 703 طرح اشتغال زای روستایی در کمیته فنی استان مرکزی به تصویب رسیده و به بانک های عامل معرفی شده اند که قرار بر این است که 236 میلیارد تومان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و برویراحمد اعلام کرد: با توجه به آغاز زایش حیات وحش در مناطق گرمسیری تحت مدیریت، مراقبت بیشتر از این جانوران پیش بینی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۶    
تحریم های اقتصادی احتمالی آمریکا علیه ایران هر اندازه که شدید باشد قادر به براندازی نظام ایران نخواهند بود و کشورهای حاشیه خلیج فارس یکی از بارزترین قربانیان این استراتژی جدید آمریکا علیه ایران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۷    
شاخص فرابورس در دومین ماه امسال با رشد 43 واحدی در ارتفاع 1107 واحد قرار گرفت تا بازدهی خود را طی دوره یک ماهه به 4 درصد و از ابتدای سال به یک درصد برساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۰    
مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه یکی از بیشترین پرداختی های ستاد دیه درباره چک های برگشتی است، از مذاکره با مجلس برای اصلاح قانون چک خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۲۶    
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان خوزستان گفت: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به خدمات دهی به افراد زیر پوشش نیست و مردم و افراد خیر در این مسیر می توانند کمک بسیار زیادی به این زمینه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۴    
آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بود؛ 27اردیبهشت 97. آقای روحانی در اردبیل با طعنه و کنایه گفت؛ بابا جمعه تموم میشه و شنبه میاد. چه جور آب و صابون بیاریم، رویتان را بشوریم؟.. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۹    
مایک پمپئو وزیر خارجه جدید امریکا طبق اعلام قبلی در اندیشکده هریتیچ از مجموعه سیاست ها، تهدیدات و درخواست های امریکا از ایران در قالب آنچه استراتژی جدید امریکا در قبال ایران نامیده می شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۲:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: حماسه فتح خرمشهر استکبار جهانی را را در بهت و سردرگمی فرو برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۱:۲۵    
جمعی از نمایندگان مجلس با تدوین طرحی خواستار تحقیق و تفحص از" مذاکرات پنهانی دولت" با مدیر تلگرام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۲    
مدیرکل دفتر جذب سرمایه و تجهیز منابع وزارت راه با اعلام نرخ مصوب عوارض آزادراه های مشارکتی در سال 97 گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۹    
اروپایی اعلام کرده اند که آماده اند برای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران حساب باز کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۶    
10 خبر پربازدید اقتصادی تسنیم در 24 ساعت گذشته را ببینید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۵    
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: قطعا کادرفنی و بازیکنان ما برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده اند، اما اکثر رقبای قدرتمند ما در آسیا حضور دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۵    
چین قول داده خریدش از امریکا را به طور قابل توجهی افزایش دهد، اما کارشناسان و مقامات ارشد می گویند که مشکلات کلیدی هنوز حل نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی از آنچه آن را "روز پس از نبود ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان می نامند و تأثیر آن بر اوضاع امنیتی کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بر حمایت کشورش از توافق هسته ای (برجام) تا زمانی که به گفته وی، ایران به تعهدات خود عمل کند، تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۸    
رسانه های خارجی از اخراج کاردار سفارت آمریکا از ونزوئلا خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۳۱    
6 امتیاز از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای فصل آینده لیگ دسته اول کسر خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۰۸    
رسانه های خبری از ممانعت دستگاه های امنیتی سودان از سفر یک هیئت رسانه ای به عربستان خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۷    
اشکان دژاگه امروز در بخشی از تمرین تاکتیکی تیم ملی کنار سایر بازیکنان حضور داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۸    
مدیر کمیته نهادهای مردمی و تشکل های صنفی نمایشگاه قرآن از حضور بخش رسیدگی به مؤسسات مردمی و ایجاد فضای رقابتی در نمایشگاه قرآن خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس جمهور گفت: ورزشکاران کشور در رشته های مختلف ورزش قهرمانی همواره برای ملت ایران و جوانان امیدآفرین بوده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۶    
سازمان های حقوقی از گسترش دامنه بازداشت فعالان حقوق زن عربستانی توسط رژیم سعودی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۳    
رسانه های خارجی از اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم پنج شهروند ایرانی در ادامه سیاست های خصمانه کاخ سفید علیه جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۸    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به تمرینات آماده سازی خود در باشگاه بشیکتاش ترکیه ادامه دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۰    
مراسم تجلیل از ورزشکاران با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۸    
4 کماندار ایران به دور سوم مسابقات کامپوند جام جهانی ترکیه صعود کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۷    
دادستان کل کشور گفت: درخواست وزرا برای رفع فیلتر توییتر در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح نمی شود چون با دستور قضایی فیلتر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۰    
فرماندار اصفهان گفت: ما به طور قانونی نمی توانیم برای مدارس تعیین کنیم که مبلغ مشخصی را از والدین دریافت کنند، بنابراین دریافت هزینه از والدین باید با درایت مدیر و اعضای هیئت امنای مدارس صورت بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۱    
به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۰    
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: چابهار در حال تجهیز به تجهیزات استراتژیک بندری است که افق جدیدی در تجهیزات استراتژیک بندری کشور ترسیم می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۰    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن به طور رسمی هدایت سپاهان را به عهده گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۸    
رییس سازمان زندان ها گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، 73درصد زندانیان فقر، 53درصد دوستان ناباب و محیط ناامن، 43درصد بیسوادی و فقر فرهنگی و 17درصد نیز رفتارهای پرخطر را علت ارتکاب جرم اعلام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۸    
دادستان کل کشور گفت: در ماجرای مؤسسات مالی به برخی موارد برخوردیم که حتی وعده سود 70درصدی برای جذب مشتری داده شده بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۳    
رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان گفت: 318 زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته با پادرمیانی شورای حل اختلاف استان گلستان از زندان آزاد شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۲    
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با ابراز "دیده می شود که بدون هماهنگی با دستگاه های متولی و اجرایی شاهد افزایش قیمت و احتکار بعضی از کالاها در بازار هستیم" گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۲    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی مهم ترین موضوع منطقه است، گفت: جمعیت دانش آموزان منطقه 6 طی 4 سال گذشته از 29 هزار نفر به 34 هزار دانش آموز رسیده و هم اکنون وضعیت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۰    
مرد جوانی که در پوشش مسافرکش چندین زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۶    
محفل شعر مناجات با حضور بابایی مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم و شاعران پیشکسوت استان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۴    
اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان با بیان اینکه پدران و مادران شهدا سرمایه های عظیم میهن اسلامی هستند، گفت: یکی از مسائلی که جوامع بشری را تهدید می کند تحکیم و مدیریت خانواده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۵    
نخست وزیر عراق گفت که بین ائتلاف النصر و ائتلاف سائرون برای تشکیل دولتی قوی، همسویی وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه خوابی از دیدگاه اسلام ارزش دارد که به دنبال آن کار و تلاش در راه درست و کسب روزی حلال برای خانواده باشد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: چند بازیکن مدنظرمان هستند که اگر بازیکنان آزاد خودمان برای تمدید قرارداد به باشگاه نیایند با آنها جا ی شان را پر خواهیم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: اگر بخواهیم مردم را به دین اسلام دعوت کنیم باید منطق محکمی داشته باشیم و اگر این گونه نباشد موفق نمی شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان، ادبیات دیپلماتیک وزیر خارجه آمریکا را ادبیاتی بی ارزش و بی اهمیت دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طی 4 ماه گذشته 800 میلیارد تومان توسط سه بانک برای اجرای طرح اشتغالزایی روستاها پرداخت شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بخشی از گزارش اولیه تفحص از معادن را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان کرمان احتکار و گرانفروشی بازی در زمین دشمن دانست و گفت: آمریکا جزء به تسلیم محض ملت ها در برابر استکبار به چیز دیگری راضی نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۸    
نخستین جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) در آذربایجان غربی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۶    
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس را به بعد از جام جهانی موکول کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۴    
منابع میدانی سوریه با اشاره به برقراری امنیت کامل در دمشق و اطراف آن اعلام کردند، هدف بعدی نیروهای ارتش استان "درعا" واقع در جنوب سوریه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از بررسی آخرین وضعیت صادرات نفت پس از خروج آمریکا در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۷    
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل گفت: شهرستان آمل با دارا بودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی از پتانسیل بالایی برخوردار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آمار و گزارش های دولتی در خصوص نرخ تورم اصلاً با جیب مردم همخوانی ندارد.