دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 14 مرداد 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 13 مرداد 1396 تین نیوز 14 مرداد 1396 تین نیوز 15 مرداد 1396 تین نیوز 16 مرداد 1396 تین نیوز 17 مرداد 1396 تین نیوز 18 مرداد 1396 تین نیوز 19 مرداد 1396 تین نیوز 20 مرداد 1396 تین نیوز 21 مرداد 1396 تین نیوز 22 مرداد 1396 تین نیوز 23 مرداد 1396 تین نیوز 24 مرداد 1396 تین نیوز 25 مرداد 1396 تین نیوز 26 مرداد 1396 تین نیوز 27 مرداد 1396 تین نیوز 28 مرداد 1396 تین نیوز 29 مرداد 1396 تین نیوز 30 مرداد 1396 تین نیوز 31 مرداد 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۳    
فرماندار قرچک بااشاره به تفاهم سازمان تاکسیرانی و شرکت پارس خودرو برای خرید 100 ون لوکس گفت: از این پس ، مردم این شهرستان درکنار تاکسی های معمولی با ون های 13 نفره جدید جابجا می شوند .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۸    
سامانه ثبت تخلفات ساختمانی و شهرسازی در آینده نزدیک در استان قزوین راه اندازی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در بازدید از مراحل صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان و کلاس های آموزشی به اجرای قوانین و مقرارت از سوی رانندگان تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۳    
امسال تابستان بعد از حدود 3 سال رکود در حوزه مسکن به نظر می رسد ( طبق بررسی های میدانی و نظر کارشناسان) که بازار مسکن تا حدودی تکان خورده است و خرید و فروش رونق گرفته ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۳    
در جلسه ای که به منظور تشریح ابهامات پروژه متروی کرج برگزار شد، پیشرفت فیزیکی این پروژه 40 درصد اعلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۳    
مدیرعامل شرکت سابیر و پیمانکار پروژه قطار شهری کرج از فروش 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری کرج برای این پروژه خبر داد و افزود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: طرح تاکسی های اینترنتی یا تلفن همراه تاکسی به صورت آزمایشی در قم از اول شهریور ماه امسال اجرایی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۹    
تعمیرات اسکله های 4 ،5و6 بندر بوشهر، عنوان پروژه برتر ملی را از آن خود کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت: پروژه های عمران شهری در بخش ماژین توسعه می یابند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۹    
عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان این که تهران رکورددار فرونشست زمین در دنیاست، گفت: فرونشست درحوزه حمل و نقل و سیستم جاده ای نیز وجود دارد و این مشکل به طورحتم معایب و تصادفات بسیاری را برای مردم به ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۴    
زمانی مهر ساخته شده در آلمان یا همان Made in Germany روی کالاهای مختلف و به خصوص بخش صنعت خودرو، در سراسر دنیا مهر تائید اعتبار و کیفیت آن محصول بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل راه و شهرسازی قم در توضیح دلایل عدم پیشرفت مناسب پروژه پل پردیسان گفت: مشکل این پروژه به بخش تملکات برمی گردد که متأسفانه شهرداری بخش تملکات را قطعی نکرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد: مشکل اصلی ما در پروژ ه های باقیمانده مسکن مهر تکمیل بحث محوطه سازی و آماده سازی آن بوده که این مشکل نیز تنها با کمک دستگاه های خدمات رسان و تکمیل فرایند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۹    
اقتصاد ترانزیت شامل تلاش برای ایجاد ارتباط پایدار میان کانون های جهانی تولید کالا و قطب های مصرف در کشورهای دیگر است که بر اساس مزیت های جغرافیایی و سرزمینی تعریف و برنامه ریزی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۴    
همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) و با حضور مهدی عبوری شهردار ساری، یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۴    
رییس جمهور پس از تحلیف، تاکید کرد: من از سوی مردم و مسئولین کشور به صراحت اعلام می کنم جمهوری اسلامی ایران آغازگر نقض برجام نخواهد بود، اما در مقابل تداوم بدعهدی های آمریکایی ساکت نخواهد نشست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۹    
وزیر اقتصاد ترکیه گفت: ایران، ترکیه و قطر در حال مذاکره برای استفاده از مسیر زمینی ایران برای تسهیل تجارت میان قطر و ترکیه هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۴    
رئیس دفتر جدید روحانی باوجود اینکه هنوز حکم رسمی او منتشر نشده کار خود را از روز گذشته آغاز کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۹    
چهارمین سفر فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران، برای شرکت در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری ایران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به زودی یک هلی کوپتر دیگر به ناوگان هوایی امدادی لرستان اضافه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۴    
در جلسه شورای ترافیک استان قزوین درخصوص برخورد با خودروهای مسافربر شخصی مصوباتی در دستور کار قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۴    
سید مرتضی نصری خبرنگار تین نیوز از قزوین: لزوم ارتقای کیفیت ساخت و ساز در ساختمان های بلند مرتبه در استان قزوین در برابر حریق مورد تاکید قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۹    
سرعت سیر به عوامل مختلفی بستگی دارد که تکنولوژی طراحی و بهره برداری از لکوموتیو و واگن، دادن آموزش های لازم و کافی به پرسنل ترافیک به منظور بروز عکس العمل به موقع در شرایط خاص از موارد تاثیرگذاری است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۹    
در گذشته که مبادلات تجاری با راه انداختن کاروانها به سوی شهرهای دور و نزدیک شکل می گرفت علاوه بر کالاهایی که در این تبادلات رد و بدل می شد ،فرهنگ، تمدن و حتی زبانهای مختلف امکان تبادل داشتند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۹    
پس از یک دهه سخت که صنعت کشتیرانی از یک وضعیت عرضه ناسالم آسیب دید، آهنگ کاهش مداوم تقاضا شروع به تغییر کرده و به نظر می رسد که شرایط در حال بهبود است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۴    
اگرچه در یک ماه گذشته چندین مطلب در مورد قاچاق مواد مقدر از طریق بارهای صادراتی و مشکلاتی که رانندگان در صورت بروز چنین رویدادی با آن مواجه می شوند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۴    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در هر نوزده دقیقه یک نفر در حوادث رانندگی در ایران کشته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی10 کیلومتر از بزرگراه محور 4 خطه اردبیل - مشگین شهر تا پایان امسال به اتمام می رسد که پس از آن شاهد بهره برداری از این مسیر خواهیم بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پرداخت تسهیلات برای نوسازی ناوگان مسافربری روستایی در همدان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۴    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم از پلمب 20 دفتر غیرمجاز حمل ونقل جاده ای مسافر و کالا در استان خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۹    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر یاسوج به شبکه آزاد "اصفهان-شیراز" متصل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۹    
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در حوزه ترافیکی مردم گیلان تاوان سنگینی را به واسطه وضعیت نامطلوب و غیر استاندارد زیرساخت ها می پردازند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۹    
پلیس ترکیه از کشته و زخمی شدن دستکم 41 تن از مسافران یک دستگاه اتوبوس بر اثر تصادف در استان آماسیا واقع در شمال این کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۹    
یک فقره تصادف رانندگی امروز در کنگاور رخ داد که بر اثر این سانحه دو نفر کشته و هفت تن دیگر مجروح شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۹    
رئیس جمهور گفت: رأی مردم در 29 اردیبشت یک حادثه نبود، نشانگر بلوغ ملت بود که باید دایره خواست جامعه ایران را دید و دستگاه اجرایی را به رنگ آن خواسته ها درآورد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۹    
مراسم تحلیف حسن روحانی در مجلس پایان یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۹    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و ترافیک روان در محور امام رضا(ع) خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امید است با رویکرد موشکافانه و دقیق و آگاهی درست از مسائل کشور دولت جدید در توسعه همه جانبه کشور در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موفق باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۹    
معاون اموربازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در چهارماهه نخست امسال میزان ترانزیت کالا ازلحاظ ارزش ارزی 35درصد نسبت به مدت مشابه آن درسال گذشته رشد داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۹    
پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و کندوان و یک طرفه شدن این دو محور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۹    
نشست خبری روسای سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه پس از مراسم تحلیف برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی، برای پاسداری از اسلام و قانون اساسی و پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سوگند یاد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۹    
یک فروند هواپیمای متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در استرالیا سقوط کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۹    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تشریح اهمیت برجام برای این اتحادیه گفت: به حفاظت از این توافق متعهد هستیم و به آن باور داریم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با ارائه گزارشی از عملکرد دولت یازدهم، گفت: دولت دوزادهم به قول هایی که به مردم داد متعهد است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۹    
رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به کاهش 14 درصدی فوتی های حوادث جاده ای استان اصفهان، گفت: این آمار در تیر ماه امسال کاهش داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات تصادفات رانندگی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۹    
عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم جلوگیری از توسعه ساختمان ها در اراضی جنوب شهر در محدوده پل راه آهن تا بهارستان، گفت: این اراضی بکر بدون برنامه و طرح کلی مصوب در حال تخریب است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
رئیس انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو از فروش مجوز های ثبت سفارش از سوی برخی نماینده رسمی واردات خودرو خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی در معابر درون شهری استان در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
سرکنسول سفارت پاکستان در ایران گفت: به شدت مشتاق گسترش روابط با ایران در بخش های مختلف اقتصادی و فرهنگی هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹    
احداث کنارگذر جنوبی تهران باهدف کاهش ترافیک و عبور این پروژه از 42 هکتار اراضی البرز که بیابان های اشتهارد و نظرآباد را تحت تأثیر قرار می دهد، در گفتگو با مهر بررسی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با تشریح جزئیات نحوه برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور، گفت که در این مراسم رؤسای قوای سه گانه سخنرانی می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹    
در سال 2017، پروژه خط 6 متروی تهران با تایید انجمن تونل ایران، به عنوان نماینده کشورمان به رقابت جهانی ITA Award 201 معرفی شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه متوسط میزان مصرف بنزین در کشور از ابتدای سال تاکنون 79 میلیون لیتر بوده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹    
اردبیل حوالی سه راهی علیلو بامداد امروز شاهد یک حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹    
وزیر مشاور در امور دولت هلند، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین گفت: در صورت موافقت وزارت نفت با کاهش 150 تومانی قیمت CNG در طول چند هفته تقاضا برای مصرف گاز در خودروها 4 تا 7 میلیون مترمکعب در روز و در 3 ماه بین 7 تا 9 میلیون ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۹    
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها با بیان اینکه سرمایه گذار پروژه آزادراه اصفهان- شیراز از ایزدخواست تا اصفهان مشخص شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کشور امروز و فردا در شرایط آرام قرار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل صدور آرم طرح ترافیک از تمدید مهلت ثبت نام موتورسیکلت ها برای دریافت آرم طرح ترافیک تا 31 مردادماه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۹    
احداث زیرگذر در مسیر شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد از مصوبات ستاد تسهیل لرستان بوده و این در حالی است باگذشت سه سال هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۹    
واژگونی یک خودرو پراید در منطقه روستای قلعه پایان در جاده بهشهر - گلوگاه پنج مصدوم برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۹    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ازن در بیشتر مناطق تهران گفت: احتمال وقوع شرایط نامطلوب کیفی برای گروه های حساس طی روز جاری (شنبه 14 مردادماه) وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۹    
معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن گفت: طبق توافق با طرف چینی در قرارداد برقی سازی راه آهن تهران-مشهد بیش از 60 درصد پروژه با تاکید بر توان داخلی انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۹    
معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش 9 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد.