جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 22 مرداد 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 13 مرداد 1396 تین نیوز 14 مرداد 1396 تین نیوز 15 مرداد 1396 تین نیوز 16 مرداد 1396 تین نیوز 17 مرداد 1396 تین نیوز 18 مرداد 1396 تین نیوز 19 مرداد 1396 تین نیوز 20 مرداد 1396 تین نیوز 21 مرداد 1396 تین نیوز 22 مرداد 1396 تین نیوز 23 مرداد 1396 تین نیوز 24 مرداد 1396 تین نیوز 25 مرداد 1396 تین نیوز 26 مرداد 1396 تین نیوز 27 مرداد 1396 تین نیوز 28 مرداد 1396 تین نیوز 29 مرداد 1396 تین نیوز 30 مرداد 1396 تین نیوز 31 مرداد 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۸    
مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان برنامه پروازهای ورودی و خروجی یکم شهریور امسال فرودگاه های استان را اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۳:۳۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر قزوین گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین نرخ کرایه تاکسی های تحت نظارت این سازمان 6 تا 10 درصد افزایش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۹    
تجاری سازی این برنامه، بین سال های 2020 تا 2025 و در واقع در زمان رونمایی آن انجام می شود. این اقدام از طریق خدمت رسان های حرکتی ما یا تحت همکاری با سایر شرکت های خدمات حمل و نقل، صورت می گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۹    
وبلاگ محسن حاجی میرزایی-امروز آخرین جلسه هیات دولت یازدهم به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد. در این جلسه رئیس جمهور به نمایندگی از ملت شریف و قدرشناس ایران از اعضای دولت و تلاشهای ارزنده و تاثیر گذار آنان ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۸    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مجوز تاکسی بیسیم به علت اشباع این صنف در استان دیگر صادر نمی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۴    
مواردی همچون عدم تناسب حق بیمه با ریسک های ناشی از الگوی رفتاری دارندگان وسایل نقلیه و به اصطلاح نبود عدالت در نظام تعیین و اخذ حق بیمه شخص ثالث و یا بیمه نبودن بخش قابل توجهی از وسائط نقلیه موتوری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۰    
با اقدام سریع یکی از مدیران شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، مسافر پرواز فلای دبی از مرگ نجات یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۰    
در بیست ونهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با حضور در جمع نمایندگان بخش خصوصی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۱    
رویترز با اشاره به اظهارات قایم مقام وزارت راه و شهرسازی درباره خرید هلیکوپتر های غیر نظامی از ایرباس نوشت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۳    
چمران گفت: تعداد زیادی از محلات نامگذاری مردمی شده بودند اما این نامگذاری تثبیت قانونی نشده بود و برخی دیگر نیز می خواستند نام محله شان تغییر کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۳    
سامانه صدور پروانه های شهرسازی آغاز به کار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان غربی از اعزام بیش از 2500 زائر تمتع از این استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۱    
سامانه هوشمند درخواست تاکسی کارپینو که پیش از این در تهران فعالیت می کرد، با کسب مجوزهای لازم ارایه خدمات خود را در مشهد آغاز کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۳    
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس در خصوص جابجایی شهردار در قدس گفت، شهردار عالی ترین مقام مدیریت شهری است و باید فردی که دارای توانایی بالای اجرایی است برای این سمت در نظر گرفته شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۰    
رئیس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دولت به بازار بدهی، به عنوان یک منبع درآمد نگاه می کند، گفت: متاسفانه دولت وارد بازی خطرناک نرخ سود موهومی شده است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۴    
منتخبین شورای پنجم با شروع بکار شورای جدید، گزارش دقیقی از شهری که تحویل گرفته اند، به مردم تهران ارائه خواهند داد تا پایتخت نشین ها بدور از آمار و ارقام های ضد و نقیض از چهره واقعی شهرشان در 12 سال ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از مذاکره تلفنی لاریجانی با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو های مسلح درباره عدم اجرای ماده قانونی مربوط به اخذ گواهینامه متقاضیان بدون کارت پایان خدمت در قانون بیمه شخص ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۰    
فرماندار آستارا گفت: نگهداری حدود 20 کیلومتر از گردنه حیران محور آستارا - اردبیل در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است که با توجه به وجود توان و امکانات لازم در آستارا ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۷    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: سیلاب 450 میلیون تومان به راه های استان خسارت وارد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۲    
خطوط هوایی دولتی عربستان قانون جدیدی را برای پوشش مسافران خارجی وضع کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۲    
سید حمید حسینی-شریعتمداری، مدیری پیگیر و اجرایی بوده و مسعود کرباسیان نیز با بخش خصوصی و مدیریت نهادهای مختلف اقتصاد کشور، آشنایی جدی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
وبلاگ محسن رنانی-در بخش پیشین، داستان جیره بندی آب و مثال بیماری را آوردیم که به علت نیاز شدید به آب و غیرقانونی بودن خریدوفروش آب مجبور شد دست به دزدی آب بزند و هنگام دزدی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۹    
سامانه صدور پروانه های شهرسازی و نقشه یک هزارم شهر تهران با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید. همچنین در مراسمی که به همین منظور برپا شده بود کتاب تهران از بالا نیز رونمایی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۰    
طی روزهای اخیر برخی شرکت های بیمه افزایش 10 درصدی حق بیمه شخص ثالث را به دفاتر خود ابلاغ و اعمال کرده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶    
این لایحه در حال بررسی در کمیسیون های مجلس است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۴    
آخرین گروه از حجاج بیت الله الحرام بامداد روز یکشنبه فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۹    
اگرچه برخی اظهارنظرها حکایت از آن دارد که برای ایجاد تحول در ساختار دستگاه ها، ادارات، سازمان ها و حتی شرکت های خصوصی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۳    
رئیس کانون انجمن های صنفی حمل و نقل مسافری کشور عدم تعامل مسئولان دولتی با تشکل های صنفی و عدم مشارکت تشکل ها در تصمیم گیر ی ها و تصمیم سازی ها را از جمله مشکلاتی دانست که در چند سال اخیر در این بخش ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۹    
مدیرکل راه آهن اصفهان از راه اندازی قطار مسافری در مسیر اصفهان- یزد- کرمان- زاهدان و بالعکس درآینده نزدیک خبر داد و با اشاره به محور توسعه بودن راه آهن ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۴    
نایب رئیس مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر ارایه گزارش عملکرد شورای و شهرداری سابق توسط مدیریت شهری جدید پایتخت، گفت: مردم تهران باید عوارضی که پرداخت کردند، کجا هزینه شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۸    
ارسال کنندگان کالا به دنبال سرعت، شفافیت، و بهره وری هستند، حال آنکه واکنش متصدیان حمل و نقل مطلوب و به اندازه کافی سریع نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۲    
اولین گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی کشور در سال 96 امروز با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۳    
شهردار منتخب شورای پنجم شهر تهران با اشاره به کاهش 10 درصدی بودجه امسال شهرداری گفت: سال 96 از نظر مالی سال دشواری برای شهرداری خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۳    
مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و مجوز ساخت 4 سازه دریایی در سواحل کشور موافقت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۷    
رییس جمهور در حکمی علی اصغر مونسان را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به تلاش دوباره برای معرفی حسابرس مشترک شورا و شهرداری ، به شورای پنجم توصیه کرد زیر بار این موضوع نرود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۱    
یکی از مقامات انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو در ایران از آمادگی قطعه سازان ایرانی برای همکاری با همتایان خود در جمهوری آذربایجان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۱    
مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای وزارت امور اقتصادی و دارایی کلیت برنامه های خود را برای تصدی این سمت در حوزه بازار سرمایه ارائه کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بهسازی یک هزار و 130 کیلومتر از جاده های روستایی استان در اولویت کار است و تاکنون 540 کیلومتر بهسازی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان جاده ای و حمل و نقل کشور با اشاره به ضرورت ارتقای سطح مدیریت ارائه خدمات مسافربری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: ما حتی در روزی که قانون برای شروع شورای پنجم مشخص کرده بود خداحافظی کردیم ولی به دلیل طی نشدن روال ابلاغ قانون تا روز مقرر، قانون پیشین مبنای کار قرار گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۶    
باتلاش اکیپ های راهداری 15 محور روستایی شهرستان زهک بازگشایی شد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۶    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، تلاش برای افزایش بیش از پیش زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات را انتظار بخش خصوصی از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۰    
به دنبال بهبود جابه جایی کانتینری، کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی HMM در سه ماه دوم سال جاری میلادی کاهش ضرر مالی را به ثبت رساند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۷    
سریع ترین کشتی حمل خودرو و مسافر جهان حامل 35 نفر از مقامات و فعالان اقتصادی کشور عمان (چهارشنبه، 18 مرداد) در بندر جاسک در قلب سواحل مکران پهلو گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۴    
عضو منتخب شورای شهر تهران در مورد سرانجام انتخابات هیات رییسه شورای شهر پنجم توضیحاتی را ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۲    
یکی از وعده های مهم گزینه نهایی شهرداری تهران تصمیم گیری های شهری به دورازسیاست بوده امامرورتاریخ بلدیه نشان می دهد سیاستمداران چه علنی چه پشت پرده درتصمیم گیری های این شهر نقش داشته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۳    
در حالی برخی مقامات مسئول اعلام کرده اند که ظاهرا دولت از تفکیک وزارتخانه ها منصرف شده که در این رابطه رئیس سازمان اداری و استخدامی عنوان می کند که دولت تصمیمی در این باره نگرفته و منصرف نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۴    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: درگذشته سیستم های شهرسازی در زمینه صدور گواهی و پروانه ها کاملا جزیره ای بود و ما به مدداطلاعات مکانی این ارتباط را در شهر تهران یک پارچه کردیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۱    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شمار جابه جایی مسافران با ناوگان عمومی استان در 4 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۸    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش 32 درصدی مجموع جرایم در استان کرمانشاه طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و خبر سرقت ریل از راه آهن کرمانشاه را تکذیب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۹    
نامزدی عضویت در شورای سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) مستلزم تصمیم گیری مشترک دستگاه دیپلماسی و نهاد فنی و تخصصی کشور است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۴    
در حالی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان می گوید ارتعاشاتِ عبور قطار شهری در محدوده چهارباغ عباسی کمتر از حد متعارف اند و خبر می دهد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۴    
در سال های اخیر با رواج کارت های بازرگانی یک بار مصرف، فرار بی سابقه مالیاتی، قاچاق سازمان یافته، بدهی های گمرکی و نوسانات ارزی افزایش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر بندرعباس را لرزاند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۹    
شنیده ها از شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که در چند روز گذشته اتفاقات و سرقت هایی در مسیرهای جاده ای کشور اتفاق افتاده که البته این اتفاق سابقه قبلی نیز دارد و قبلا نیز چنین رخدادهایی در جاده های ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۳    
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در یادداشتی خطاب به منتخبان پنجم 7 توصیه برای نظارت بهتر برشهر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۳    
میراث صنعتی یک مقوله جالب و با ارزش به حساب می آید که در ایران کمتر مورد توجه عموم قرار گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۱    
شاید بتوان ادعا کرد که استفاده از هواپیما در میدان نبرد در مقایسه با دیگر تسلیحات نظامی قدمت بسیار کمتری دارد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۱    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام شهید حججی را ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: سالانه هفت میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان جابجا می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۲    
استاندار البرز با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری کرج به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: با ورود به این پروژه متوجه شدم قرارداد از ابتدای انعقاد صحیح نبوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۳    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین از کشته شدن 2 نفر در اثر حادثه رانندگی در مسیرقم - گرمسار خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۸    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به لنچ های دارای کارگر ایرانی که صید به مقدار کافی و عملکرد شفافی داشته باشند و در زمینه فعالیت آنان هیچ نقطه ابهامی وجود نداشته باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۵    
در راستای اهداف از پیش تعیین شده و انتقال بیشتر بار از جاده به ریل اقدام به شناسایی سرچشمه های بار نموده و از صاحبان کالا و شرکتهای صاحب بار دعوت بعمل آمد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو غیرقانونی است، گفت: خسارت واردکنندگان در بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو را به صورت قانونی پیگیری قضایی خواهیم کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۲    
رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با ارسال پیامی گفت: تور دوچرخه سواری آذربایجان ایران به یکی از رقابت های ثابت و مهم در تقویم تورهای آسیایی UCI تبدیل شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۹    
روز چهاردهم اعزام های حج تمتع 96 با انجام 14 پرواز و اعزام 3741 زائر از فرودگاه های امام خمینی(ره)، اصفهان، مشهد، شیراز، کرمان و بوشهر به پایان رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۶    
اولین همایش ملی رویکردهای میان رشته ای در ارتباطات هوانوردی 31 مردادماه در دانشکده صنعت هوانوردی برگزار خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۰    
سرپرست اداره کل املاک و مستغلات گفت: با پیگیری های انجام شده، سند اراضی فرودگاه آبادان به نام شرکت فرودگاه ها ووناوبری هوایی ایران صادر خواهد شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۴    
دو دهانه زیرگذر ریلی منطقه پل گردن راه آهن شمال به بهره برداری رسید که نقش بسزایی در روان سازی ترافیک منطقه و عبور ایمن خودرو ها و قطار خواهد داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۱    
عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی فعلی و گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۱    
فهرستی که حسن روحانی برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده، نشان می دهد او از عملکرد وزیر خود در وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم رضایت دارد و او را گزینه مطلوب برای ادامه سکانداری این ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۸    
لوح تقدیری به خاطر عملکرد برتر در حوزه حقوق شهروندی به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان توسط عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اهدا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۲    
شرکت های نوپا یا استارت آپ ممکن است در هر حوزه ای ایجاد شود، ولی اغلب به شرکت هایی گفته می شود که رشد سریعی دارند و در زمینه فناوری فعالیت می کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۳    
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس با محور بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم و طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۰    
براساس اعلام ایران خودرو مرحله جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس از روز دوشنبه مورخ 23 مردادماه 1396 آغاز خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۱    
دلار به عنوان نماد قدرت اقتصاد آمریکا از ابتدای سال 2017، 10 درصد از ارزش خود در برابر دیگر ارزهای بین المللی را از دست داده است و به نظر می رسد سرمایه گذاران واقعاً در حال کنار گذاشتن دلار هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۸    
در میانه مباحث زیست محیطی و رژیم حقوقی به عنوان عواملی معمولا اختلاف برانگیز در دریای خزر به نظر می رسد تجارت و حمل و نقل تجاری در این دریا به عنوان محورهایی که ظرفیت ایجاد همگرایی در میان کشورهای ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۹    
رئیس بزرگترین ارائه دهنده مراحل دیجیتالی برای کشتیرانی کانتینری و لجستیک معتقد است، دیجیتالی شدن در صنعت کشتیرانی دیگر یک عامل تزئینی نیست، بلکه یک ضرورت است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به این که بسیاری از مشکلات مربوط به برنامه ریزی ها و نبود برنامه ریزی است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۷    
محمد سیدی مَرغکی*سوال اساسی که ذهن مهندسان و کارشناسان حوزه راه, حمل و نقل و ترافیک و همینطور پلیس راه کشور را به خود مشغول کرده است این است که چرا حوادث جاده ای در ایران به این مقدار زیاد است؟ طی 14 ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۷    
اولین جلسه کمیته استانی آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در خوزستان به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و دبیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محل سالن جلسات امور عمرانی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۱    
یکی از دغدغه های مهم بسیاری از مسوولان و فعالان صنعت گردشگری استفاده از گردشگری دریایی است اگرچه کشور ما دارای ظرفیت های غنی در این حوزه است اما تاکنون نتوانسته درآمد مطلوبی از این حوزه داشته باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۱    
درحالی شهردار جدید به ساختمان بهشت وارد خواهد شد که بودجه اداره شهر در سال 96 نسبت به سال قبل یک میلیارد نیز کاهش پیدا کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۲    
موسسه drewry اعلام کرد: صادرات نفت خام از ایالات متحده و نیجریه نرخ حمل ونقل تانکری را بالا نخواهد برد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۳    
تاریخچه جاسک به سال 326 قبل از میلاد (قرن چهارم پیش از میلاد) برمی گردد؛ زمانی که دریا سالار اسکندر مقدونی از سرزمین بدیس (جاسک امروز) عبور کرد او در این باره چنین گفته است .. ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۴    
پذیرش اتباع غیرایرانی در رشته هایی که منجر به ایجاد تعهدات استخدامی برای جمهوری اسلامی ایران شود، ممنوع است. رشته ها و مناطق ممنوعه برای تحصیل اتباع غیرایرانی در کنکور 96 اعلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۱    
در پی سقوط یک جنگنده در جریان انجام تمرینات آموزشی نیروی هوایی مصر، خلبان آن جان باخت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۱    
شفافیت اقتصادی، مبارزه با مفاسد، کاهش تصدی گری دولت، تحقق اصل44، افزایش مشارکت بخش خصوصی، پاسخگویی و رونق اقتصادی؛کلید واژه های اصلی برنامه مسعود کرباسیان درباره مسائل اقتصادی است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۵    
وبلاگ حسین عبده تبریزی-با معجزه ای روبه رو هستند که پول در بانک می گذارند و نرخ سودی می گیرند که هیچ فعالیت اقتصادی به اندازه آن نرخ بازده ندارد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۲    
آغاز وزارت بیژن نامدارزنگنه در وزارت نفت، با رونمایی از تخلف بزرگ تاریخ نفتی ایران از سوی بابک زنجانی آغاز شد و پایان آن نیز با رونمایی از تخلفات گسترده در دولت قبل برای انعقاد قرارداد 30 دکل در یک ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۲    
وبلاگ مجتبی لشکر بلوکی-فرض کنید بیماری به پزشکی مراجعه می کند و پزشک پس از معاینه می گوید به احتمال هشتاد درصد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۲    
ماجراهای مسکن مهر ظاهرا تمام شدنی نیست. ریزش ترانشه های واحدهای ساخته شده در دولت قبل، بازداشت دو دلال مسکن مهر و کارشکنی پیمانکاران مسکن مهر پردیس گوشه ای از خبرهای تأسف بار این پروژه جنجالی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۹    
وبلاگ حمید نجف-به نسبت کودکان هم سن و سال خود دیرتر شروع به راه رفتن کرد ؛ هر چه پدر تدبیر میکرد ؛ دلسوزی مادرانه آن را ذوب می نمود ؛ نه درس درستی خواند و نه سراغ کسب و کار و حرفه ای رفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۳    
رنج های جامعه ما یکی، دوتا نیستند؛ گاه فکر می کنیم که تنها از سختی معیشت رنج می بریم و گاه از وضعیت بد محیط زیست شکوه داریم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی در استان های سیل زده کشور را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰    
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از صدور 997 فقره گواهینامه دریانوردی طی 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۴    
همزمان با روز جهانی دریای کاسپین(خزر) ، جمعی از مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در اقدامی نمادین نسبت به جمع آوری زباله در حوضچه ...
  • ۱