جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 18 مرداد 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 13 مرداد 1396 تین نیوز 14 مرداد 1396 تین نیوز 15 مرداد 1396 تین نیوز 16 مرداد 1396 تین نیوز 17 مرداد 1396 تین نیوز 18 مرداد 1396 تین نیوز 19 مرداد 1396 تین نیوز 20 مرداد 1396 تین نیوز 21 مرداد 1396 تین نیوز 22 مرداد 1396 تین نیوز 23 مرداد 1396 تین نیوز 24 مرداد 1396 تین نیوز 25 مرداد 1396 تین نیوز 26 مرداد 1396 تین نیوز 27 مرداد 1396 تین نیوز 28 مرداد 1396 تین نیوز 29 مرداد 1396 تین نیوز 30 مرداد 1396 تین نیوز 31 مرداد 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۶    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران و کارشناسان سازمان منطقه آزاد چابهار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۴    
وزیرصنعت، معدن وتجارت با حمایت از معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه در دولت دوازدهم اعلام کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۶    
اخذ بارنامه الکترونیکی عامل اصلی امنیت کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، کاهش تلفات و برقراری عدالت جاده ای است اما اکثر رانندگان آن را تنها وسیله ای برای پر شدن جیب دولت می دانند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۹    
اگرچه براساس آخرین آمار منتشر شده بیش از 1200 نفر خلبان یکم (کپتن) و کمک خلبان در کشور فعالیت می کنند و حدود 1500 تا 2000 خلبان آموزش دیده هم بیکار هستند، اما با وجود این ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۱    
مطابق جدیدترین گزارش سازمان هواپیمایی در تیر 96 مجموعا 6102 پرواز توسط ایرلاین های داخلی انجام شد. از این تعداد حدود 48 درصد سهم پروازهای تاخیردار بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: درحال حاضر 250 اتوبوس در استان یزد مجهز به سامانه سپهتن هستند، و قصد داریم این سامانه را روی سواری تاکسی ها و تانکرهای حمل سوخت نصب کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۷    
رئیس هئیت عامل ایدرو با اشاره به اینکه در برنامه ششم فرصت های بزرگی را در پیش داریم گفت : ما در ایزوایکو یاد می گیریم که مشتری مدار باشیم و سفارش ها را به موقع تحویل دهیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما خواستیم و توانستیم ولی این حداقل است باید بیشتر بخواهیم و تلاش کنیم و از دیگر کشور ها یاد بگیریم و در داخل کشور نیز توان افزایی بکنیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۲    
برای خرید مدل های مختلف خودرو پراید در بازار باید از رنج قیمتی 8 میلیون و 500 هزار تومان تا 21 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از این به بعد انواع کشتی در حوضچه های خشک بندرعباس که کار خود را با تعمیرات آغاز کرده اند ساخته شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۴:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی طرح جامع خبرنگاران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۷    
دوره آموزشی آداب و تشریفات روابط بین الملل به مدت سه روز در بندرخرمشهر برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۱    
اولین گروه از زائران گیلانی حج تمتع سال 96در قالب دو کاروان از امروز به مدت دو روز با یک فروند هواپیمای ایرباس A300از فرودگاه رشت به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خط 8 مترو تهران از امروز به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات ارائه می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۵    
آخرین وضعیت طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور، که از روز 12 بهمن ماه 94 آغاز شده، تا 14 مرداد اعلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۲    
یکصد و چهلمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور چهارشنبه 18 مرداد با هدف هماهنگی بین دستگاه های مختلف کشور برای اجرای طرح LEZ تشکیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۹    
طی 4ماهه ابتدای سال 96، بیش از3میلیون و 71هزار تن کالا از 32 مرز فعال زمینی و آبی کشور ترانزیت شد که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 3 / 15 درصد افزایش داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۰    
همزمان با فرا رسیدن هفته دولت 10 مجتمع خدماتی رفاهی در 9 محور استان خوزستان افتتاح خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۰    
نود و سومین نشست کمیته عالی ایمنی، بهداشت و محیط زیست بندرخرمشهر با حضور مدیر کل، معاونان، رؤسای ادارات و کارشناسان HSE برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۷    
امروز کارشناسان شورای حمل ونقل استان یزد با محوریت پروژه های اقتصاد مقاومتی در بخش حمل ونقل، در محل اداره کل راه و شهرسازی استان به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل جلسه داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۹    
مدیرعامل راه آهن اعلام کرد: با ثبت قطعی میراث راه آهن در یونسکو، سندی برای آیندگان ایجاد می شود که نشان از همت و اراده ملی ایرانی ها در ساخت و توسعه راه آهن در دوران سختی سیاسی و اقتصادی و غیره بوده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۶    
معاون فنی و زیر بنایی راه آهن گفت: گامهای مثبت و مهمی در جهت نوسازی و ارتقاء وضع کیفی و ایمنی سیر ناوگان ریلی در محور جنوب برداشته شده و تا کنون بخش قابل توجهی از محور مذکور مورد بازسازی قرار گرفته ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۵    
سید رامتین باقری به سمت سرپرست اداره کل حوزه مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۲    
سامانه اتوماسیون اداری جدید سازمان هواپیمایی کشوری راه اندازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از زحمات مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان قدردانی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۶    
مدیر فرودگاه آبادان از نصب و راه اندازی تابلو برق پنج سلولی فشار متوسط با اعتبار پنج میلیارد ریالی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۳    
دوره آموزشی بهداشتی پیشگیری از سرایت بیماری های واگیردار ویژه حج، با حضور پرسنل اداره کل فرودگاه های استان گلستان، کارکنان سپاه حفاظت، پلیس فرودگاه های استان و دیگر دست اندرکاران مرتبط با عملیات حج ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۷    
تجهیز و توسعه امکانات بنادر، شکل دهی شبکه بنادر به منظور فعال سازی بنادر کوچک، توسعه خطوط ریلی در درون بنادر بزرگ از جمله برنامه های عباس آخوندی برای در بخش دریایی و در دولت دوازدهم است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۱    
مشاور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: متاسفانه کارگران عرشه های سنتی مورد غفلت تاریخی قرار گرفته اند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۱۴    
روز دهم اعزام های حج تمتع 96 با انجام 10 پرواز و اعزام 2661 زائر از فرودگاه های امام خمینی(ره)، کرمان، اصفهان و مشهد به پایان رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۶    
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ضمن بازدید از پروژه های راه سازی محور ایلام- مهران بر پیگیری تأمین اعتبار و مطالبات پروژه های این محور تأکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۰    
مدیرکل بنادر ودریانوردی سیستان وبلوچستان گفت: تنها نیم درصد کالاهای تخلیه شده در بندر شهیدکلانتری چابهار متعلق به لنج های سنتی و جامعه بازاران و اصناف مستقر در منطقه آزاد است که رقمی بسیار ناچیز و در ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: تعویق زیاد در پرداخت بدهی رانندگان گلستانی معیشت شان را با مشکل مواجه کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۲    
اتحاد جدید کشتیرانی کانتینری کره جنوبی، متشکل از 14 شرکت، شانس کمی برای موفقیت دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل راه آهن استان قم از افزایش 440 درصدی بارگیری در قم در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور به پذیرش هواپیماهای قطری اشاره کرد و گفت: این موضوع شرایط پیچیده ای است که گزارش آن را به مسؤولان عالی کشور داده ایم هر چند که ارزش درآمدی آن چنانی برای ما ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۳    
پیش بینی می شود با اجرای یکسان سازی نرخ ارز شاهد افزایش ورودی ارز به اقتصاد کشور باشیم و در صورتی که نوسان نرخ رخ ندهد و ثبات در بازار ایجاد شود به تدریج مردم ارزهای خود را می فروشند و نقدینگی خود را ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۴    
دولت آیین نامه ورود کالاتوسط ملوانان وکارکنان شناورهای دریایی با ظرفیت کمتر از 500 تن را تصویب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۲    
رییس کل بانک مرکزی معتقد است با اقدامات صورت گرفته، بازار غیرمتشکل پولی به طور کلی ساماندهی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۲    
دقایقی پیش، سریع ترین کشتی حمل خودرو و مسافر جهان در بندر جاسک پهلو گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۴    
هادی حق شناس گفت: کرباسیان از مجریان و مدیران بسیار قوی محسوب می شود. با توجه به این که اقتصاد کشور در بخش های مختلف نیاز به جراحی دارد باید وزیری قوی و باتجربه هدایت کار را عهده دار شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۳    
وانت نیسان فوتبالیست های نوجوان کرگانی در جاده کرگان به سمت مرکز بخش بندزرک میناب واژگون شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۰    
تمرکز بر روی مازاد عرضه در بازار LNG و ادامه رشد ظرفیت صادرات این محصول نگذاشته است که رشد مداوم تقاضای LNG دیده شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۲    
اوپک اعلام کرد، کشورهای عراق، امارات و قزاقستان که از تعهدات خود به موجب توافق کاهش تولید تبعیت نکرده بودند، در نشست ابوظبی بر تعهد خود نسبت به توافق کاهش تولید تاکید کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۴    
تین نیوز: دومین نمایشگاه بین المللی حمل نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته Iran Trans Expo 2017 از 26 الی 28 آذرماه در سالن شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۴    
ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی گفت:در چهار ماهه اول امسال گمرکات گیلان توانست 135 هزار و 250 تن کالا صادرات کند و نسبت به مدت مشابه افزایش 11 درصدی ترانزیت خارجی را شاهد باشیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۱    
جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور کابینه پیشنهادی را کابینه ای بسیار خوب، کارآمد و با ترکیبی از مدیران باتجربه و دارای اندوخته بسیار خوب از تجربیات دولت های گذشته دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۸    
بخشدار بخش بنذرک میناب از کشته وزخمی شدن هشت نفر از اعضای یک تیم فوتبال محلی در روستای کرگان بر اثز واژگونی خودرو حامل آنها خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: امروز 12 نفر بدنبال تصادف پراید و پیکان در مسیر باغ بهادران به شهرکرد مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۱    
در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان طرح اصلاح مواردی از آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، پس از استماع سخنان مخالفان و موافقان به دلیل ترک تعدادی از نمایندگان حاضر در صحن علنی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۲    
میتسوبیشی موتورز قرار است در اوایل پاییز ورژن کم مصرف هیبریدی اوتلندر اسپرت را به بازار ایران عرضه کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۲    
گروه کشتی سازی ژیانجین چین به موجب سازمان دهی جدید و کاهش تعداد کارگران، 50 درصد از نیروهای خود را تعدیل می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۶    
معاون سفیر استرالیا در کشورمان گفت: بعد از برجام روابط ایران با استرالیا در سطح عالی گسترش یافته و شاهد بهبود روابط تجاری و بازرگانی دو کشور هستیم .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۳    
15 هزار نفر از شهروندان خلخال و کوثر با امضای طوماری از وزیر راه و شهرسازی خواستند تا نسبت به بازگشایی مسیر کلور (خلخال) - درام (زنجان) اقدام و زمینه ارتباط آسان سه استان اردبیل ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۰    
شرکت راه آهن ج.ا.ا با همکاری دانشکده مهندسی راه آهن سلسله نشست هایی با نام ایستگاه دانش و تجربه برگزار خواهد کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۷    
سرمایه گسترده ملی و بین المللی در توسعه فرودگاه امام خمینی (ره)، افزایش و توسعه ناوگان هوایی فعال تا پایان برنامه ششم، فعال سازی فرودگاه های کوچکتر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۱    
عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فرود اضطراری یک فروند بوئینگ 787 متعلق به شرکت هواپیمایی ایرایندیا در این فرودگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۱    
با وجود پشت سر گذاشتن دو استیضاح و چند بار حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم که از روزهای ابتدایی با معرفی روحانی کار خود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۸    
تیر ماه امسال تولید انواع مینی بوس و میدل باس در خودروسازان داخلی به طور میانگین 5.8 درصد کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۲    
بر اثر تصادف اتوبوس با تریلی در جاده اسکله شهید رجایی هرمزگان 23 نفر مجروح شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۷    
عضو ناظر مجلس در کمیته نظارت بر انتشار اوراق بهادار با رای اکثریت اعضای مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرفی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۱    
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی هما با بیان اینکه با توجه به کمبود ناوگان در پروازهای حج تمتع هفته ی سختی را سپری کردیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۱    
سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) با اشاره به مزیت های هواپیماهای ای تی آر(ATR) در شبکه پروازی این شرکت گفت: براساس قرارداد با سازنده این هواپیماها ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۳    
عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در بخش مخابرات دریایی بندر نوشهر گفت: این امر می تواند الگوی خوبی برای سایر بنادر کشور باشد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه از امشب ایستگاه دروازه دولت شبانه روزی می شود، گفت: مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) می توانند از این ایستگاه وارد خط 1 شده و به فرودگاه امام خمینی (ره) ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با تبریک این روز گفت: توسعه بدون خبر، یک تصور واهی است و از همه خبرنگاران این خواهش را دارم که تاریخچه یک اتفاق یا اظهارنظر را در نظر بگیرند تا آگاهی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۸    
تهران در حداقل یک دهه اخیر درگیر دو مسئله اساسی ترافیک و آلودگی هوا بوده و میل و جهت گیری مسئولان و تصمیم سازان مدیریت شهری و دولتی به سمت رفع مشکلات در این دو حوزه بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۲    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نظر نمایندگان کمیسیون بهداشت را در خصوص وزیر پیشنهادی مثبت ارزیابی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۹    
معاون مسافری شرکت راه آهن با بیان اینکه در حال انجام مطالعاتی برای دست یابی به سرعت سیر بالا در راه آهن تهران-همدان هستیم گفت: طبق برآورد معاونت مسافری شرکت راه آهن ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۹    
عضو اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: دولت و نمایندگان مجلس و تشکل های بخش خصوصی از ادامه کار زنگنه حمایت خواهند کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز، لایحه الحاق دولت ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا را مورد بحث و بررسی قرار داده و با 181 رأی موافق ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل قطار شهری مشهدمقدس گفت: خط سه 6 هزار 500 میلیارد تومان پول و خط چهار قطار شهری مشهدمقدس 4 هزار و 500 میلیارد پول نیاز دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
حسینی شاهرودی از اجاره هواپیما از سوی ایران ایر برای بازگشت حجاج ایرانی از عربستان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور بخش قطور شهرستان خوی امروز 8 بار لرزید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: از ابتدای سال تاکنون 588 هزار و 362 تن بار از طریق خطوط ریلی جنوب شرق جا به جا شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: با وجودی که کابینه پیشنهادی رییس جمهور نظر اصلاح طلبان را تأمین نکرده است، اما این جناح سیاسی در هر شرایطی از حسن روحانی حمایت می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۹    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از سه برابر شدن عملیات کانتینری و افزایش 65 درصدی صادرات غیر نفتی در کارنامه عملیاتی بندرلنگه طی چهارماهه نخست سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۳    
همان طور که اخبار و پیش بینی ها حکایت می کرد، کابینه دوم حسن روحانی روز گذشته به مجلس معرفی شد. او اسحاق جهانگیری را بار دیگر به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۷    
یک کارشناس صنعت خودرو از فشار لابی واردکنندگان خودرو به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش قیمت خودروهای وارداتی خبر داده و از این وزارتخانه خواست در برابر فشارها مقاومت کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۴    
12 نفر در اثر نشت مواد خطرناک اشتعال زا از یک فروند شناور کانتینربر در بندر لانگ بیچ آمریکا آسیب دیدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۸    
جاده ایلام-مهران به عنوان مهمترین مسیر ارتباطی زائران اربعین در حال چهار بانده شدن است، این پروژه برای اینکه ظرف دو سال آینده به بهره برداری برسد نیازمند تزریق مالی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۸    
وبلاگ فرشاد مومنی-او همواره یکی از منتقدان سیاست های تعدیل اقتصادی بوده است. به همین دلیل همیشه از سوی برخی از اقتصاددانان نئولیبرال مورد حمله قرار گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۹    
احداث راه ارتباطی مستقیم دو شهرستان مشگین شهر و سرعین به عنوان قطب های گردشگری استان اردبیل سال ها است تأکید می شود و بااین وجود اراده ای برای احداث آن نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۰    
دبیرخانه پنجمین نمایشگاه و همایش ملی تخصصی لیفتینگ - جرثقیل - بالابر - لیفتراک - تجهیزات وابسته از برپایی 6 کارگاه آموزشی در این نمایشگاه که قرار است 1 و 2 شهریور برگزار شود خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
رئیس کشتیرانی APL سنگاپور گفت: به دنبال فرصت های رشد در اقیانوسیه و آتلانتیک و در عین حال افزایش حضور خود در خاورمیانه و شبه قاره هند هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۴    
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارخطه پلدختر- خرم آباد باید ظرف دو سه سال آینده به اتمام برسد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به پیشرفت 88 درصدی احداث 13 کیلومتر نهایی بزرگراه تاکستان- رزن- آوج از افتتاح سه پروژه راه روستایی همچنین 671 واحد مسکن مهر همدان در هفته دولت خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
بعد از رونق پرشتاب بورس در سال 92، مدت ها است رفتار بازار سهام نوسانی شده و خبری از معاملات پرشور نیست؛ به طوری که روندهای مثبت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۹    
سازمان حمل ونقل لندن در 45 نقطه از شهر با خطای دید، سرعت گیرهای مجازی طراحی کرده که هدف آنها کاهش سرعت رانندگان است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۳    
منازعه اقلیت مجلس شورای ملی با رضاخان رئیس الوزرا و وزیر جنگ که از هفتم مرداد ماه 1303 آغاز شده بود در 18 مرداد آن سال شدت یافت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۷    
جمهوری اسلامی ایران به اصلاحیه کد جیبوتی راجع به دزدی دریایی و حملات مسلحانه علیه کشتی ها در خلیج عدن و آب های سومالی و نقش آفرینی IMO در این رابطه اعتراض کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۵    
نرخ کرایه حمل در بازار فله خشک با جهشی دوباره به سطح هزار واحد بر روی شاخص بالتیک خشک BDI رسید، در این میان بازار شناور کیب سایز پیشگام بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۲    
خواب آلودگی راننده در جاده سرخه – آرادان سه نفر را به کام مرگ فرستاد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۹    
گروهی از دانشجویان هلندی با استفاده از رزین چغندر قند خودرویی قابل تجزیه زیستی ساخته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۳    
گزارش جدیدی که از سوی سازمان گردشگری سازمان ملل متحد منتشر شده است، سریع ترین مقاصد گردشگری به لحاظ رشد در سال 2017 را معرفی کرده است؛ مقاصدی که برخی از این موارد موجب شگفتی خوانندگان می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۷    
آقای روحانی وزرای خود را معرفی کرد. با نگاهی به اسامی معرفی شده این گونه به نظر می رسد آقای رئیس جمهور در انتخاب وزرا ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۲    
ژاکلین کاکرن (به انگلیسی: Jacqueline Cochran) (11 می1906 - 9 اوت1980) یکی از پیشگامان صنعت هوانوردی آمریکا بشمار می آید ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۲    
فینال دو روزه انتخاب شهردار جدید تهران از امروز با حضور 4 نامزد شهرداری در جلسه شورای شهر پنجم شروع می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۳    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد یک دستگاه اتوبوس مان با 27 سرنشین با کامیون بنز خبر داد.
  • ۱