پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۲۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 6 شهریور 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 شهریور 1396 توریسم آنلاین 2 شهریور 1396 توریسم آنلاین 3 شهریور 1396 توریسم آنلاین 4 شهریور 1396 توریسم آنلاین 5 شهریور 1396 توریسم آنلاین 6 شهریور 1396 توریسم آنلاین 7 شهریور 1396 توریسم آنلاین 8 شهریور 1396 توریسم آنلاین 9 شهریور 1396 توریسم آنلاین 10 شهریور 1396 توریسم آنلاین 11 شهریور 1396 توریسم آنلاین 12 شهریور 1396 توریسم آنلاین 13 شهریور 1396 توریسم آنلاین 14 شهریور 1396 توریسم آنلاین 15 شهریور 1396 توریسم آنلاین 16 شهریور 1396 توریسم آنلاین 17 شهریور 1396 توریسم آنلاین 18 شهریور 1396 توریسم آنلاین 19 شهریور 1396 توریسم آنلاین 20 شهریور 1396 توریسم آنلاین 21 شهریور 1396 توریسم آنلاین 22 شهریور 1396 توریسم آنلاین 23 شهریور 1396 توریسم آنلاین 24 شهریور 1396 توریسم آنلاین 25 شهریور 1396 توریسم آنلاین 26 شهریور 1396 توریسم آنلاین 27 شهریور 1396 توریسم آنلاین 28 شهریور 1396 توریسم آنلاین 29 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 شهریور 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۱    
داستان برزویه طبیب که کلیله ودمنه را از هند آورد یا سفرعرفانی ارداویراف را که همه شنیده ایم، نمونه هایی از این داستان هاست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۸    
معمولا زمانیکه اسم مرز به گوش ما میخورد، یاد ماموران مسلح، سیم خاردار، سگ های آموزش دیده و کنترل پاسپورت میفتیم. اما مرزها همیشه مانند تصورات ما نیستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۹    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان جزئیات آثار تاریخی کشف شده هفته گذشته در اندیمشک را تشریح کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پایگاه جهانی شهر تاریخی یزد بازدید کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود یک فوریت طرح حمایت از مرمت و احیای بافت های فرهنگی تاریخی را تصویب کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به روند افزایش دما در غالب نقاط کشور گفت: دمای هوای غالب نقاط کشور تا پایان هفته گرم تر خواهد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۴    
معاون رییس جمهور با اشاره به ضرورت حمایت از صنعت گردشگری، گفت: گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی ایران است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۴    
با پایان نمایشگاه "ایران، فرهنگ کهن بین آب و بیابان" در شهر بُن آلمان، سناریوی بازگشت 446 شیء تاریخی به کشور نوشته شده و این آثار قطعا تا قبل از 20 شهریور به ایران بازگردانده خواهند شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۴    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد بدروم در کشور ترکیه، در شهریور ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۹    
با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اقامتگاه بوم گردی نقره در شهر جهانی یزد افتتاح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۹    
علی اصغر مونسان در جلسه شورای اداری استان یزد با تبریک هفته دولت گفت: خوشحالم از این که اولین سفرم را به استان یزد داشتم. شهری که همه آن را به عنوان شهری دین مدار و دارای هویت می شناسند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۴    
نخستین و حجیم ترین نمایشگاه صنایع دستی حصیری استان خوزستان حاصل کار هنرمندان آبادانی، خرمشهری و مینوشهری در خرمشهر افتتاح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۹    
هنر مشبک کاری در ایران قدمتی پنج هزارساله دارد.ایرانیان با ذوق و حوصله فراوان انواع و اقسام اجسام مانند فلز ،چوب،شیشه ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۹    
"جان بیسبی" هنرمندی است که 30 سال از عمرش را صرف جوش دادن و پیوند میخ های 12 اینچی برای خلق مجسمه های هنری خود کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۴    
کشف مکان های جدید، دیدن عجایب ،کشف منحصر به فردها و یافتن شباهت دل مشغولی یک گردشگر واقعی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۴    
فلفل تند یا به اصطلاح "چیلی" میوه ای گیاهی است که علت تندی بیش از حد آن وجود ماده ای به نام "کاپسیسین" است که باعث می شود شما در دهانتان احساس سوختن کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۴    
پوشاندن سر توسط انسانها به زمانهای بسیار دور باز می گردد که اغلب برای محافظت ازعوامل مختلف استفاده می شد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۴    
حتماً همگی شنیده اید که در سوریه و بعضی کشورهای دیگر جنگ است و یک عده ای از ترس جان خانواده ی خود را برداشته اند و مهاجرت کرده اند سمت اروپا و این وسط هم تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان خَیر ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۴    
مشاور املاکی در محله ما هست که اعضایش با من رفاقتی دارند. صبحی آنجا نشسته بودم. از قضا گدایی آمد. هزار تومان کمکش کردم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۴    
توریسم آنلاین: گوریل های کنجکاو باغ وحش لندن که برای اندازه گیری قد و وزن سالیانه در انتظارند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۴    
توریسم آنلاین: تماشاچیانی که در ورزشگاهی در "ایلینوی"-آمریکا- برای تماشای کسوف کامل آمده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۴    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آنتالیا در کشور ترکیه، در شهریور ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۴    
شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده. نرخ بالای بیکاری یکی از معضلات اساسی اقتصادی کشور است و تازه بیش از چهار میلیون دانشجو هم به زودی به ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۹    
دیروز، روز بسیاری از ما با دیدن عکس های عجیبی از بهاره رهنما در شبکه های اجتماعی شروع شد. عکس هایی که در آن ها رهنما، با پیراهن و تور عروس و لبخند به لب ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۹    
استارت آپ های مختلفی در دنیا ایجاد می شوند. آنها کسب و کار جدیدی را شروع می کنند؛ اما برای شروع آن به پول نیاز دارند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۹    
اوبر بزرگترین شرکت خدمات تاکسیرانی آمریکا اعلام کرد که 'دارا خسروشاهی' ایرانی مقیم آمریکا را به عنوان مدیر اجرایی خود برگزیده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۴    
97 سال از نخستین باری که غذای هواپیمایی باب شد می گذرد.اولین بار در سال 1919 در پرواز بین لندن –پاریس از مسافران با غذای هواپیمایی پذیرایی شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۴    
تپه های ماسه ای پارک ملی "لنکوآس ماراهنسس" واقع در ایالت "مارانیائو" –برزیل- در فصل های بارانی دچار تغییرات شگفت انگیزی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۴    
سوئد،سومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا بعد از فرانسه و اسپانیا است. این کشور با وجود برخورداری از قدرت نظامی 2 قرن است که در هیچ جنگی شرکت نکرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۴    
مسافر" ،"گردشگر" و یا جهانگرد" کلماتی که در ابتدا همگی دارای یک معنی به نظر می رسند اما وقتی عمیق شویم می بینیم که دارای تفاوت های جالبی هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۹    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از جا به جایی 115 میلیون و 692 هزار و 648 مسافر از سال 92 تا فروردین 96 خبر داد و گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۹    
مفهوم کلی توسعه پایدار ازجمله مفاهیمی است که بحث های طولانی درباره معنی آن وجود دارد و از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۴    
فیلم سینمایی به سوی زندگی بهتر به کارگردانی زک براف در فرهنگ سرای اندیشه اکران می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۹    
عکاسی از عالم ذرات و جزئیات ریز مورد علاقه خیلی از عکاسهاست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۹    
نخستین مجموعه هتل کپری جهان برگرفته از مصالح بومی منطقه جنوب کرمان در شهرستان قلعه گنج آماده بهره برداری است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۹    
"آگاتا گری" جهانگرد عکاسی است که با سفر به کشورهای مختلف از سوژه مورد علاقه اش عکس می گیرد و در بازگشت همه را به هم می چسباند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۴    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد قشم، در شهریور ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۹    
انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه کتاب بدان، اَیَّدَک الله را از تاریخ 6 الی 8 شهریور با 40 درصد تخفیف عرضه می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان رسالت تهران در شهریور ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۴    
معاون جدید گردشگری کشور با تاکید بر این که برنامه هایش نفی کننده رویه پیشین نیست، گفت: نیامده ام که دوباره چرخ را اختراع کنم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۹    
"لس آنجلس" یا شهر فرشتگان که به خاطر صنعت فیلم سازی و هالیوود شهرت دارد و خیلی ها آن را دیده یا ندیده شهر رویاهایشان می دانند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۹    
"ریم درایو" منطقه ای دیدنی در پارک ملی دریاچه در جنوب اورگن-آمریکا- است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۹    
بیشتر ما در بچگی تجربه دل انگیز بازی روی ماسه های ساحلی را داشته ایم و از نقاشی تا ساختن قلعه های شنی خاطرات فراموش نشدنی در ذهن داریم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهر جهانی یزد را به عنوان اولین مقصد سفر خود انتخاب کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۱۹    
آنان می خواهند با این کار از وضعیتی که برایشان قابل پیش بینی نیست مطلع شوند. آنها البته برای صلاح اندیشی و مشورت نیز این کار را انجام می دهند. ...