پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۰۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 12 شهریور 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 شهریور 1396 توریسم آنلاین 2 شهریور 1396 توریسم آنلاین 3 شهریور 1396 توریسم آنلاین 4 شهریور 1396 توریسم آنلاین 5 شهریور 1396 توریسم آنلاین 6 شهریور 1396 توریسم آنلاین 7 شهریور 1396 توریسم آنلاین 8 شهریور 1396 توریسم آنلاین 9 شهریور 1396 توریسم آنلاین 10 شهریور 1396 توریسم آنلاین 11 شهریور 1396 توریسم آنلاین 12 شهریور 1396 توریسم آنلاین 13 شهریور 1396 توریسم آنلاین 14 شهریور 1396 توریسم آنلاین 15 شهریور 1396 توریسم آنلاین 16 شهریور 1396 توریسم آنلاین 17 شهریور 1396 توریسم آنلاین 18 شهریور 1396 توریسم آنلاین 19 شهریور 1396 توریسم آنلاین 20 شهریور 1396 توریسم آنلاین 21 شهریور 1396 توریسم آنلاین 22 شهریور 1396 توریسم آنلاین 23 شهریور 1396 توریسم آنلاین 24 شهریور 1396 توریسم آنلاین 25 شهریور 1396 توریسم آنلاین 26 شهریور 1396 توریسم آنلاین 27 شهریور 1396 توریسم آنلاین 28 شهریور 1396 توریسم آنلاین 29 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 شهریور 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۱    
جانشین مدیر عامل کیش ایر از برقراری 6 پرواز فوق العاده رفت و برگشت در مسیر تهران - کیش ویژه عید غدیر خبر داد که با هدف و در راستای ممانعت از افزایش کاذب قیمت ها و رفاه حال شهروندان در روزهای 13 و 14 ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل شرکت رجاء از رونمایی طرح جدید برای فروش بلیت قطارهای مسافری خود خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۱    
جشن طلاق مراسمی است که ابتدا در آمریکا سر و کله اش پیدا شد. روانشناسان آمریکایی اعتقاد داشتند این جشن، زهر جدایی و تلخی اش را می گیرد و تحمل رنج زندگی پس از طلاق را می کاهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۱    
مرد هفتاد ساله ای بعد از یک عمر تجرد سرانجام با وساطت همسایه ها و کسبه محل تَن به ازدواج داد اما این زندگی مشترک بیش از یک هفته دوام نیاورد و مرد خواستار بازگشت به دوران تجرد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۱    
شاید شما هم از سلفی هایی که می گیرید ناراضی باشید و پیوسته چند عکس بگیرید تا بلکه یکی از آن ها خوب از آب دربیاید! اما شاید برایتان جالب باشد که این اتفاق یک دلیل علمی دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فارس رتبه اول فرونشست زمین در جهان را دارد و ادامه این وضعیت به خطر نابودی تخت جمشید در آینده خواهد رسید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۶    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به ارزآوری آسان و کم هزینه بخش گردشگری گفت: در حوزه گردشگری باید با زبان اقتصادی ارزش افزوده ایجاد شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۵    
نخستین همایش ملی اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری پایدار از سیزدهم شهریور با حضور فعالان و مسئولان گردشگری در مجموعه اقامتگاه بوم گردی خانه نقلی کاشان برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران طی شهریور ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
در پی به نمایش گذاردن توانمندی های استان فارس در حوزه های گوناگون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه از روز 16 تا 20 شهریور 96 در محل ارگ کریمخانی برپا می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی صاحب صلاحیت و مولد در بناهای تاریخی بهره وری را در حوزه احیا بناهای تاریخی افزایش خواهد داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه جریانات خنک شمالی امروز وارد کشور شده است، گفت : طی دو روز آتی بخشهایی از مازندران، گیلان، گلستان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۰    
سفال های دوره تاریخی ساسانی و اشکانی، اشیای مفرغی و تعداد معدودی سفال متعلق به عصر آهن در گورستان باستانی اسب ریسه استان گیلان کشف شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۳۰    
دو پرواز شرکت هواپیمایی تابان که بنا بود شب گذشته و صبح امروز انجام شود، به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر مواجه شد که یکی از آن ها با پیگیری های شرکت، انجام شده و دیگری در دست اقدام است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۵    
هر جهانگردی، ساکن هر جایی که باشد یک شهر محبوب در ذهن و دلش دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۵    
بلو جین یکی از محبوب ترین تولیدات صنعت پوشاک است که بیشتر مردم نو و کهنه اش را دوست دارند و تقریبا می توان این چنین گفت که دیاری بدون جین پوش ها روی زمین وجود ندارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۰    
تعجب نکنید، شما خودتان می توانید قرص لاغری بسازید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۰    
یک فوق تخصص قلب اطفال با بیان اینکه عفونت های کلیوی شایع ترین علت افزایش فشارخون در کودکان است، تاکید کرد: فشارخون در کودکان اگر بیش از 95 درصد نسبت به سن، جنسیت و قد فرد باشد، بالا تلقی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۰    
روغن زیتون و آجیل دو کلید طلایی برای افزایش قدرت ذهنی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۵    
با دور شدن هرچه بیشتر زندگی شهری از جهان طبیعی،آرزوی نگه داشتن برخی از این اتصالها و ارتباطات با طبیعت سبب شده تا نیاز به خلاقیت های الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی بیشتر از پیش احساس شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۵    
توجه به آرامش ،راحتی موجود در حمام به عنوان یکی از مهمترین فضاهای داخلی خانه، اهیت زیادی دارد زیرا یک حمام آب داغ می تواند خستگی بدنی و نا آرامی روحی را تسکین بخشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۵    
در شلوغی مترو یک نفر با صدای بلند این جملات را فریاد می زد: آقایون محترم توجه کنید! نه آب می خواد. نه علف می خواد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۵    
در روستایی به منزل رعیتی ساده وارد شد.دید کاسهای نفیس و قدیمی دارد که درگوشهای افتاده و گربه در آن آب میخورد .دید اگر قیمت کاسه را بپرسد رعیت ملتفت مطلب میشود و قیمت گرانی بر آن مینهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۰    
توریسم آنلاین: تصویری از ایستگاه فضایی از طوفان هاروی در ساحل تگزاس
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۵    
توریسم آنلاین: آموزش عمومی کار با اسلحه توسط نظامیان در کاراکاس-ونزوئلا-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه بلوار فردوس تهران در شهریور ماه 96 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۵    
بسته تحریک تقاضای مسکن در بافت فرسوده با دو هدف رونق بخشی به بازار ملک و تشویق عرضه در هسته شهرها طراحی شد. محتوای این بسته از تسهیلات خرید مسکن صندوق یکم رفع نقص خواهد کرد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۵    
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی از برقراری حج عمره برای زائران ایرانی به احتمال قوی خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
یکی از مسایل مورد علاقه خانم ها، طرز تهیه غذاهای متنوع است. رسانه ها-چه رسانه های مکتوب و چه رسانه های آنلاین و چه رسانه های تصویری مانند تلویزیون-همواره این مهم را مد نظر قرار داده و مطالب و برنامه ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
مراسم عروسی ،شبی به یادماندنی در زندگی هر فردی است که چه با تشریفات باشد و چه بدون آن به هرحال در ذهن ها می ماند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
دتاکس یا دتوکس واتر نوشیدنی است که این روزها در اغلب رستوران ها موجود است.این نوشیدنی دارای خاصیت سم زدایی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
از نظر شما یک خانه ایده آل چه خانه ای است؟به نظر شما ،فضا و متراژ خانه می تواند در کیفیت زندگیتان تاثیر داشته باشد؟
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
"Rahel Schelb" یک بانوی 33 ساله ،توانسته است دیوار ماسه سنگی 304 متری(واقع در استان یون نان،چین) را بدون وسیله و با دست طی کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
هنگامی که اسم جهانگردی به میان می آید ناخودآگاه اول از همه به فکر شغلتان می افتید که باید آن را رها کرده تا به رویایی همیشگیتان که سفر به دور دنیا است واقعیت ببخشید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
"بنین" کشوری است در غرب آفریقا که جادوی سیاه از در و دیوار شهرهای آن می بارد.زبان مردم این سرزمین فرانسوی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۵    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد کیش، در شهریور ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر رشت در شهریور 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۳    
"فلوریان لدوکس" عکاس 28 ساله فرانسوی است که یک خرس قطبی را دنبال کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۰    
پارک ملی بسیار تماشایی" تورس دل پین" در جنوب پاتاگونیا-شیلی- با وسعت بیش از 181 هزار هکتار قرار دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۰    
آنان می خواهند با این کار از وضعیتی که برایشان قابل پیش بینی نیست مطلع شوند. آنها البته برای صلاح اندیشی و مشورت نیز این کار را انجام می دهند. ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۰    
پیش از اینکه برنامه ریزی برای سفر را آغاز کنیم، بهتر است اندکی به حساب و کتاب سفر خود بیندیشیم؛ زیرا با برنامه ریزی و تفکر پیش از سفرهای بین المللی، می توانیم از پول خود بهترین بهره را ببریم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۰    
برترین تنسیور زن جهان نخستین فرزندش را به دنیا آورد.