پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۲۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 19 شهریور 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 شهریور 1396 توریسم آنلاین 2 شهریور 1396 توریسم آنلاین 3 شهریور 1396 توریسم آنلاین 4 شهریور 1396 توریسم آنلاین 5 شهریور 1396 توریسم آنلاین 6 شهریور 1396 توریسم آنلاین 7 شهریور 1396 توریسم آنلاین 8 شهریور 1396 توریسم آنلاین 9 شهریور 1396 توریسم آنلاین 10 شهریور 1396 توریسم آنلاین 11 شهریور 1396 توریسم آنلاین 12 شهریور 1396 توریسم آنلاین 13 شهریور 1396 توریسم آنلاین 14 شهریور 1396 توریسم آنلاین 15 شهریور 1396 توریسم آنلاین 16 شهریور 1396 توریسم آنلاین 17 شهریور 1396 توریسم آنلاین 18 شهریور 1396 توریسم آنلاین 19 شهریور 1396 توریسم آنلاین 20 شهریور 1396 توریسم آنلاین 21 شهریور 1396 توریسم آنلاین 22 شهریور 1396 توریسم آنلاین 23 شهریور 1396 توریسم آنلاین 24 شهریور 1396 توریسم آنلاین 25 شهریور 1396 توریسم آنلاین 26 شهریور 1396 توریسم آنلاین 27 شهریور 1396 توریسم آنلاین 28 شهریور 1396 توریسم آنلاین 29 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 شهریور 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۰    
خسروآبادی گفت: بخشی نگری دلیل وضع نامناسب بنا های تاریخی است و با همگرایی می توان این غفلت را جبران کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۵    
با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی، احتمال کاهش مدت سپرده گذاری در بانک مسکن از شش به پنج ماه قوت گرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۱    
نشست معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تشکل های غیر دولتی صنایع دستی برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۶    
کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست بزودی صاحبت سومین فرزند خود خواهند شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۱    
گویا زنی که با وین رونی ارتباط غیراخلاقی برقرار کرده بود با مروان فلاینی بازیکن منچستریونایتد هم در ارتباط بوده است!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۶    
این زن 61 ساله با پسر 10 ساله ازدواج کرده به گفته خودشون اجداد مرده بهشون دستور دادن که با هم ازدواج کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وجود جریانات خنک شمالی و بارش باران تا روز سه شنبه خبرداد و گفت: بخشهایی از 10 استان کشورمان در روزهای آینده با بارش باران و رعد و برق مواجه می شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۱    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد دهلی در کشور هندوستان، در شهریور ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۶    
دومین کمپ داوطلبانه یونسکو با حضور داوطلبانی در داخلی و خارجی به میزبان باغ جهانی پهلوان پور یزد برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی در نشستی با اتحادیه ها و تشکل های صنایع دستی از ایجاد 70 هزار شغل در این حوزه خبر داد و افزود: دست استمداد خود را به سمت بخش خصوصی دراز می کنیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس شورای حکام مرکز میراث ناملموس تهران در پنجمین نشست سالانه هماهنگی مراکز مقوله 2 یونسکو در موضوع میراث فرهنگی ناملموس که هم اکنون در شیراز در حال برگزاری است تأکید کرد که روح کنوانسیون 2003 تقویت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۲    
مشاهدات میدانی از سطح شهر نشان می دهد التهابات و هیجانات حاصل از کاهش سود سپرده بر بازار اجاره مسکن که به کمیاب شدن فایل های رهن کامل منجر شده بود، فروکش کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۱۷    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ضمن اشاره به توسعه حمل و نقل ریلی در 4 سال آینده گفت: یکی از برنامه های مدیریت شهری در دوره جدید راه اندازی خط تراموا است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۱۲    
مهرها و فرامین عهد قاجار برای معرفی اموال فرهنگی و تاریخی کاخ گلستان در موزه مردم شناسی به نمایش گذاشته می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۷    
سازمان هواشناسی از بعد از ظهر فردا با تقویت جریان های خنک شمالی برای استان های گیلان، مازندران و مناطقی از اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ابرناکی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۲    
شرکت حمل و نقل ریلی اعلام کرد: فروش بلیت قطارهای این شرکت حدفاصل تاریخ های 11 تا 30 مهرماه 96، از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20 شهریور ماه آغاز می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۳    
اولین بارم بود که این کار را می کردم. منظورم پر کردن کپسول گاز است. جای نسبتاً دورافتاده ای بود. جاده خاکی بود و در اثر باران همه جا را آب برداشته بود. پر از گِل و شُل ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۳    
یک سایت معروف که مختص نام گذاری است یک نظر سنجی برگزار کرده و از کاربرانش خواسته قشنگ ترین اسامی دخترانه و پسرانه اصیل ایرانی را انتخاب کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۳    
توریسم آنلاین: رهبر کره شمالی- کیم جونگ یون- در حال بررسی پوشش های فلزی گلوله ها و تجهیزات موشکی/این عکس توسط خبرگزاری کره شمالی با ادعای تولید بمب هیدروژنی منتشر شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۸    
توریسم آنلاین: جشنواره بالن های داغ در منطقه تاریخی "کاپادوکیا" –ترکیه-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۸    
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان اینکه استان فارس دارای پایگاه و تاریخچه عظیم مذهبی است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان راه آهن تهران طی شهریور ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۳    
عباس آخوندی که برای بار دوم وزیر راه وشهرسازی دولت روحانی شده، در همین اوان کار، پیشنهاد جدیدی را (البته در راستای تقویت طرحی قدیمی) به رئیس جمهور ارائه داده تا از این طریق ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۸    
خلبان برزیلی، دانیل چنتنو، با سلفی های خطرناک خود که هنگام پرواز از کابین خلبان معلق می شود به نظر می رسد عکس های سلفی را به نقطه جدیدی رسانده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۸    
شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما شرکت هایی وجود دارند که از آدمیزاد به عنوان دکور و آکسسوار استفاده می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۳    
این نامه با حروف عجیب و ناشناخته ای در سال 1676 میلادی نوشته شده است. گفته می شود فردی به نام کنسه زیونه آن را نگاشته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۳    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد ارمنستان، در شهریور ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در سهروردی تهران طی شهریور ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۸    
گفته می شود بازار خرید و فروش موبایل پررونق ترین بازارها در کشورمان است و علاقمندان و خریداران گوشی تلفن همراه معمولا در هر شرایطی اقدام به خرید این وسیله کوچک اما کارا می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۳    
اگر می خواهید برای خودروی خود لاستیک نو و جدید تهیه کنید و از قیمت های انواع لاستیک خودرو خبر ندارید این مطلب به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۸    
در گزارشی از سوی سازمان توریسم جهانی، دستاوردهای کشورهای مختلف جهان در صنعت گردشگری سال 2016 بررسی شده؛ صنعتی که مجموع سود آن از 1200 میلیارد دلار عبور کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۸    
به دنبال آتش گرفتن گورستان باستانی خالدنبی در گلستان مدیرکل میراث فرهنگی این استان تأکید کرد که اتفاقاتی از این دست لزوم حفاظت شبانه روزی از این مجموعه را بیشتر می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۳    
برای تجار و بازرگانان و البته کسانی که گردشگرند و قصد سفر به کشورهای مختلف را دارند آگاهی از نرخ ارز لازم و بلکه ضروری است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۳    
شهرهای زیادی در دنیا هستند که مقصد دسته اول گردشگری اند و شما آن قدردرباره شان شنیده اید که قبل از رفتن می دانید که با چه چیزهایی روبه رو می شوید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۷:۴۸    
قدیم تر ها که چاپ عکس متداول تر بود ، سرگرمی هیجان انگیزی وجود داشت به نام سرک کشیدن به آلبوم های قدیمی و تماشای خاطرات ثبت شده در یک قاب!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۷:۴۸    
در مسافت های طولانی و جاده های دوردست ،یافتن مغازه ای کوچک که چیزهای مورد نیاز مسافران را دارد،نعمت بزرگی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۷:۴۳    
قیمت بلیت سیستمی هواپیما در کل دنیا برای مسیرهای یکسان متفاوت است؛ یعنی شرکت ها و آژانس های هواپیمایی با کف و سقف مشخصی در قیمت بلیت، اجازه دارند بلیت خود را طبق کلاس یا سایر خدمات پروازی ...