جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۰May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 5 اسفند 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 1 اسفند 1395 وکیل ملت 2 اسفند 1395 وکیل ملت 3 اسفند 1395 وکیل ملت 4 اسفند 1395 وکیل ملت 5 اسفند 1395 وکیل ملت 6 اسفند 1395 وکیل ملت 7 اسفند 1395 وکیل ملت 8 اسفند 1395 وکیل ملت 9 اسفند 1395 وکیل ملت 10 اسفند 1395 وکیل ملت 11 اسفند 1395 وکیل ملت 12 اسفند 1395 وکیل ملت 13 اسفند 1395 وکیل ملت 14 اسفند 1395 وکیل ملت 15 اسفند 1395 وکیل ملت 16 اسفند 1395 وکیل ملت 17 اسفند 1395 وکیل ملت 18 اسفند 1395 وکیل ملت 19 اسفند 1395 وکیل ملت 20 اسفند 1395 وکیل ملت 21 اسفند 1395 وکیل ملت 22 اسفند 1395 وکیل ملت 23 اسفند 1395 وکیل ملت 24 اسفند 1395 وکیل ملت 25 اسفند 1395 وکیل ملت 26 اسفند 1395 وکیل ملت 27 اسفند 1395 وکیل ملت 28 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: کاپیتان پیشین سرخپوشان با اشاره به نیمکت پرسپولیس گفت: واقعیت این است که نیمکت پرسپولیس از ابتدای فصل ضعیف تر شده و این برای باشگاهی مثل پرسپولیس خوب نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۹    
وکیل ملت: در اولین بازی آسیایی پرسپولیس تیم الهلال فقط روی مهدی طارمی تمرکز و او را مهار کرده بودند اما پرسپولیس می توانست از راه های دیگر به آنها ضربه بزند مثل وحید امیری دو تا موقعیت خوب در این ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
وکیل ملت: لیموترش، بسته ای پر از مواد مغذی است. آبلیمو حاوی ویتامین سی، ب کمپلکس، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و فیبر است. جالب است بدانید لیمو ترش بیشتر از سیب و انگور پتاسیم دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: نبرد غول های آسیا برنده نداشت. پرسپولیس و الهلال عربستان، دو تن از پرهوادارترین تیم های قاره آسیا امسال هم در گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان به پست هم خوردند تا بسیاری به انتظار تماشای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۳    
وکیل ملت: درست زمانی که حادثه پلاسکو به سمت فراموشی می رفت، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی هویت یکی دیگر از جانباختگان حادثه پلاسکو خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۷    
وکیل ملت: بعد از مدتها بالاخره کمال کامیابی نیا برابر الهلال برای پرسپولیس به میدان رفت و به بحران میانه میدان این تیم پایان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۱    
وکیل ملت: پادوانی بازیکن بلند قامت استقلال در دیدار برابر الاهلی نتوانست نمایش چشمگیری در قلب خط دفاعی استقلال داشته باشد تا حضور او در برابر التعاون قطعی نباشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: تیم استقلال با دریافت 4 کارت زرد در بازی اول برابر الاهلی امارات یکی از تیم های پرکارت لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۵    
ریکاوری روحی با جشن تولد اسماعیلی بازیکنان استقلال با تصمیم کادرفنی این تیم جشن تولد فرشید اسماعیلی را در یکی از رستوران های دبی برگزار کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: تیم استقلال در اولین دیدار آسیایی حساب ویژه ای روی توانایی های امید ابراهیمی و خسرو حیدری دو بازیکن با تجربه خود باز کرده بود و در ادامه نیز به تجربه این دو بازیکن بیشتر از هر زمانی نیار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی از بازی صدرنشینان لیگ ایران و عربستان نوشت: تیم پرسپولیس در این مسابقه از ضد حمله استفاده می کرد و با همین تاکتیک آنها موقعیت های گل بیشتری را ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۷    
وکیل ملت: نفیسه روشن صفحه اینستاگرام خود را به عکسی از دیدارش با همسر شهید آتش نشان اختصاص داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: برخورد شدید شش خودرو سواری، در بزرگراه یادگار امام مصدومیت یکی از رانندگان را به دنبال داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: دزدان وقتی نتوانستند انگشتر عقیق پسر جوان را سرقت کنند، تصمیم به قطع انگشت او گرفتند. التماس های پسر جوان باعث منصرف شدن سارقان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
وکیل ملت: پزشکان شانس زنده ماندن این نوجوان را که ماه پیش توسط یک سگ هار مورد حمله قرار گرفته بود بسیار کم اعلام کرده بودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رسما با درخواست بخشش مهدی رحمتی که بعد از دربی محروم شده بود موافقت نکرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۴    
وکیل ملت: در حالی که انتقال رونی به لیگ چین تا قبل از سه شنبه آینده در صدر اخبار مطبوعات انگلیس قرار گرفته، مدیربرنامه این ستاره نیز به کشور آسیایی سفر کرد تا به شایعه ترک اولدترافورد قوت بخشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
وکیل ملت: دروازه بان شماره یک تیم ملی با بدشانسی بزرگی طی دو سال اخیر مواجه شده که او را از حضور در تیم های دلخواهش دور کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
وکیل ملت: گواردیولا بلافاصله بعد از دیدار سیتیزن ها مقابل موناکو،تیمش را راهی دبی کرد تا در 10 روز آینده مراحل ریکاوری سیتی را انجام دهد در حالی که پرسپولیس نیز در دبی به سر می برد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
وکیل ملت: وزیر آموزش و پرورش کاستن از دغدغه های درمان وارتقای کیفیت خدمات پزشکی به فرهنگیان رااز اولویت های این وزارتخانه قلمداد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۴    
وکیل ملت: با بالا رفتن سن عملکرد مغز کند می شود، قدرت یادگیری موضوعات جدید را تاحدودی از دست داده و به سختی می تواند خاطرات و اتفاقات کلیدی را به یاد آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۴۴    
وکیل ملت: مهاجم تیم ملی به جمع حامیان علی کریمی در ماجرای درگیری با مجری تلویزیون اضافه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۴۱    
وکیل ملت: امانوئل پتی، ستاره سابق فوتبال فرانسه، اعلام کرد که آنتوان گریزمان مطمئنا در پایان این فصل راهی منچستریونایتد خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۴۱    
وکیل ملت: احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در یک اقدام جالب توجه بازیگر محبوب سینما را به اردوی تیم بانوان این باشگاه دعوت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۷    
وکیل ملت: تعویض سروش رفیعی در اواخر مسابقه هم حالا به یکی دیگر از عادت های تکراری برانکو تبدیل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: لیندسی لوهان، بازیگری که برای مدتی درباره اسلام مطالعاتی داشته است، می گوید از درخواست بازرسی یک فرودگاه ترسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: کلودیو رانیری از کینگ پاور اخراج شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: محسن کریمی از اواخر لیگ چهاردهم زیر نظر امیر قلعه نویی هر از گاهی به بازی گرفته شد و توانست نظرها را به سمت خودش جلب کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: ترکیب تکراری و تعویض های تکراری در دقایق تکراری؛ شاید این کوتاه ترین مسیر برای معرفی برانکو ایوانکوویچ باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: فرزند آیت الله منتظری که چند روز پیش برای تحمل کیفر بازداشت شده بود، ساعتی پیش به مرخصی آمد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: خانواده، سن کم، تسلط و مهارت ویژه بر ایات کلام الله باعث شده تا حنانه خلفی دختر 10 ساله را نابغه قرانی بنامند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: تشکل موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب که با هدف پایان دادن به اختلاف اصولگرایان در زمینه انتخابات ریاست جمهوری آینده ایجاد شده است بعد از جلسه پر سر و صدای امروز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: شهید رضا اسماعیلی یکی از عضو لشکر فاطمیون بود که حدوداً 19 سال سن داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۰    
وکیل ملت: نوعی تفکر موثر است که بهترین کاربرد را در میان عوام جامعه دارد صاحبان این طرز تفکر به مردم وعده و وعیدهای کاذب و عوام پسند می دهد و آنها را می فریبند در صورتیکه این وعده ها هیچگونه مبنای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۸    
وکیل ملت: عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: از 10 نامزد این جبهه که قرار است امروز برای انتخابات معرفی شوند، تعهد گرفته می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت پس از درگیری های گسترده با تروریست ها، منطقه "سوق الجبس" در غرب حلب را به کنترل خود درآوردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: رییس جمهور گفت: دولت هیچ وقت مشکلات خوزستان را فراموش نکرده و برنامه های خوبی برای حل آن داریم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۳    
وکیل ملت: تلویزیون دولتی عراق از آزادسازی کامل فرودگاه موصل از دست داعش پس از چندین ساعت درگیری سنگین خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۰    
وکیل ملت: اسامی 21 نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین مجمع این جبهه برای انتخاب 10 نامزد اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
وکیل ملت: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت توانستند بعد از شهرک رسم الحرمل ، شهرک رسم الشیخ را از داعش پس بگیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: کانون وکلای دادگستری، این نهاد دیرپای مدنی که در روز هفتم اسفندماه 1331 خورشیدی بنا به اختیارات فوق العاده قانون گذاری اعطایی از سوی مجلس شورای ملی به شادروان دکتر محمد مصدق نخست وزیر وقت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: درحالی در مجلس، نمایندگان برای 2 روزه شدن تعطیلات آخر هفته چانه زنی می کنند که اقتصادهای پیشرفته در حال بررسی 4 روزه شدن روزهای کاری و افزایش تعطیلات نیروی کار هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۹    
وکیل ملت: 15 ساله هستم. درس می خواندم و به قول دوستانم، بچه مثبت بودم، اما وقتی تصاویر زشت و مطالب غیراخلاقی را مخفیانه از روی گوشی تلفن پدرم نگاه می کردم، اعصابم به هم می ریخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
وکیل ملت: جلسه کارگروه ملی مبارزه با ریز گردها دقایقی پیش با حضور رییس جمهور و مسئولان استانی و منطقه ای در اهواز برگزار شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۳    
وکیل ملت: مرد بدبین صحنه هایی را می دید که نمی دانست همسرش با دوست صمیمی اش در حال برنامه ریزی سورپرایز برای تولد او هستندو... تمام دنیا دور سرم می چرخید وقتی دیدم می خواهد سوار ماشین کسری شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
وکیل ملت: صبح امروز خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی به سرقت رفت که پلیس پایتخت مشغول بررسی و شناسایی سارقان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
وکیل ملت: جسد متلاشی شده زنی که در لاین تندرو شرق به غرب پل الغدیر یافت آباد کشف شده بود را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
وکیل ملت: همان طور که فضای مجازی می تواند محل تبادل اطلاعات میان افراد در فضای مجازی باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
وکیل ملت: محاکمه 3 مرد مسلمان به اتهام قتل یک مدل لباس 19 ساله در دادگاه اوکراین آغاز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
وکیل ملت: جوان 20 ساله ای که مدعی است پدرش را به خاطر سخت گیری در تامین هزینه های زندگی و بدرفتاری های خانوادگی اش به قتل رسانده و سپس جسد او را در چهاردیواری مخروبه به آتش کشیده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
وکیل ملت: هنوز مشخص نیست دختر جوان پیش از مرگ مورد آزار جنسی قرار داشته یا خیر؟
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
وکیل ملت: ماجرای 5 بخشش بزرگ که 5 قاتل را از اعدام نجات داد خواندنی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۸    
وکیل ملت: کمتر از یک ماه مانده به بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، کارلوس کی روش در یک تصمیم تاریخ قصد ندارد بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۵    
وکیل ملت: در تیزر تبلیغاتی سامانه پیامکی 3090 که بین دو نیمه بازی فوتبال داربی 84 بین تیم های استقلال و پرسپولیس از شبکه سه سیما پخش شد، بازیکنان هر دو با پیراهن های تیم های خود حضور داشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۵    
وکیل ملت: وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه دستورالعمل جدید هدایت تحصیلی به استان ها ارسال شده است،گفت: در هدایت تحصیلی باید به دانش آموزان شناخت کاملی از رشته های تحصیلی و شغلی بدهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۵    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس با شکایت سه بازیکن پیشین خود مواجه شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۳    
وکیل ملت: محمد شریعتمداری باز در آستانه انتخابات زیر ذره بین قرار گرفته است. از قرار، تصمیم گرفته شده که او رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۸    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس دومین جلسه تمرینی خود در اردوی امارات را در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی برگزار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۸    
وکیل ملت: پرسپولیس عصر دیروز تمرین خود را در باشگاه ایرانیان دوبی برگزار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۸    
وکیل ملت: چهارمین بار است که سودای نشستن برصندلی پاستور را درسر می پروراند. حاج محسن رضایی، کاندیدای کاندیدای1396 ریاست جمهوری می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۶    
وکیل ملت: بازیکن جداشده استقلال منصوریان را عامل جدایی اش از جمع آبی ها می داند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۶    
وکیل ملت: سعید عزت اللهی از وقتی خیلی معروف تر شد که پایش به اروپا باز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
وکیل ملت: مهاجم تیم پرسپولیس در هفته های اخیر خودش را درگیر حواشی کرده و کمتر روی بازی اش در میادین مهم تمرکز می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
وکیل ملت: خانواده بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس با آنها در دوبی دیدار کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
وکیل ملت: عضو هیات مدیره استقلال از تسویه حساب این باشگاه با بازیکنان خارجی این تیم خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۸    
وکیل ملت: با توجه به قرارداد امضا شده میان دروازه بان 30 ساله تیم ملی کشورمان و استورم گودست، وی در طول یک فصل حدود 200 میلیون تومان دستمزد می گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
وکیل ملت: مربی نفت تهران از شرایط حاکم بر تیمش اصلا رضایت ندارد چرا که بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در تمرینات حاضر می شوند اما تمرین نمی کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۹    
وکیل ملت: رای کمیته انضباطی درخصوص تجدیدنظر خواهی دروازه بان استقلال تهران اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۶    
وکیل ملت: استقلال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی مقابل الاهلی شکست خورد که دو گلی که مقابل حریف دریافت کرد روی ضربات شروع مجدد بودند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: بازیکن اسبق استقلال گفت: عملکرد منصوریان در نیم فصل دوم فوق العاده بود و باید از این جوانان حمایت شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین باشگاه الاهلی امارات برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو خوب نتیجه گرفته اما مربیان دیگر خوب نتیجه نگرفتند. به نظرم باید به مربیان ایرانی بها بدهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
وکیل ملت: دلیل اصلی برای اینکه سپاه پاسداران ایران نباید در لیست سازمان های تروریستی قرار بگیرد این است که سپاه یک سازمان تروریستی نیست...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۴۲    
وکیل ملت: تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی پنجشنبه 5 اسفند 95 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۰۶    
وکیل ملت: در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس در دوبی
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۰۶    
وکیل ملت: در حاشیه تمرین پرسپولیس در دوبی
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: مدرس مربیگری فوتبال گفت: متأسفانه تیم های ایرانی عوض اجرای تاکتیک های دفاع و حمله در کرنر به روش های منسوخ شده تأکید دارند و البته گل های مشابه هم می خورند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: شاگردان زیدان چشم به رکورد بارسلونا بسته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: سرمربی رئال مادرید پس از شکست امشب مقابل والنسیا، از شیوه بازی بازیکنانش در نیمه اول بسیار عصبانی و گلایه مند بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: تراکتورسازی با وجود مشکلاتی که برایش پیش آمده، فردا(جمعه) تلاش می کند فاصله امتیازی خود با پرسپولیس را کمتر کند تا همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: دوشنبه شب در جریان پخش بازی استقلال و الاهلی امارات، اتفاقی در تلویزیون ایران رخ داد که شاید 20سال پیش رسم بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: سال هاست که مجری نود با اصرار از مخاطبانش می خواهد موقع حضور در نظرسنجی های این برنامه، تعلقات رنگی شان را کنار بگذارند و صرفا به گزینه ای که به نظرشان درست تر است رای بدهند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: وقتی بحث بر سر برگزاری اردوی خارج از برنامه تیم ملی در امارات بالا گرفت، کارلوس کی روش هم حرف جالبی زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: استقلال در بازی نخست خود در آسیا شکست خورد تا پیشکسوتان این تیم عامل این شکست را بی تجربگی بازیکنان جوان آبی ها بدانند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: ورمزیار رییس آکادمی استقلال معتقد است که کم تجربگی باعث شکست این تیم مقابل الاهلی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: مدافع ارمنستانی استقلال مدت ها است که نمی تواند برای استقلال بازی کند و این غیبت طولانی مدت مشکوک به نظر می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۸    
وکیل ملت: تیم التعاون در رتبه ششم جا دارد و جزو تیم های متوسط این کشور محسوب می شود. آنها اما همچون دیگر تیم های عربستانی بدون توجه به جایگاه خود در لیگ داخلی با انگیزه زیادی در بازی با تیم های ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۸    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان می داند که در لیگ قهرمانان آسیا آنالیز حرف اول را می زند و رقبا به طرز دقیقی روی ضعف های تیمش کار می کنند و چنانچه به لحاظ تاکتیکی شاگردانش را آماده و مهیای بازی های آتی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: روزنامه های پنجشنبه 5 اسفند 1395 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: در جریان بازی اعلام نشد تعداد تماشاگران بازی پرسپولیس – الهلال چقدر است و عجیب اینکه تلویزیون عمان هم هرگز نمای بازی از ورزشگاه به تصویر نکشید که بدانیم در ورزشگاه 28 هزار نفری سلطان قابوس ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: حامد کاویانپور در خصوص دیدار پرسپولیس و الهلال، گفت: در گام اول پرسپولیس یک امتیاز بسیار شیرین به دست آورد در حالی که لیاقت کسب 3 امتیاز را هم داشت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: محمد انصاری در طول فصل و تا قبل از دو سه بازی اخیر پرسپولیس یکی از بهترین های تیمش بود و با بازی های درخشانش یکی از دلایل کم گل خوردن سرخ ها و آمار فوق العاده خط دفاعی این تیم بود اما مشخص ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: سروش رفیعی اولین بار وقتی در تصاویر تلویزیونی به صورت واضح و نمایان دیده شده که بینی اش بر اثر اصابت دست بازیکن حریف خونین شد و مجبور شد از زمین بیرون برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: شاید برد مهندسی شده می توانست بهترین تیتر ممکن با تصویر شادی گل مسلمان برای برد سرخ ها باشد اما ضربه سر ادواردو همه چیز را خراب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۶    
جامانده ها رفتند حامد آقایی، رضا کرملا چعب، حمید رضا طاهرخانی و احسان علوان زاده چهار بازیکن جوان که در تهران مانده بودند عصر دیروز ساعت 18 به امارات رفتند تا به اردوی پرسپولیس بپیوندند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: پرسپولیس و الهلال بعد از تساوی هر دو راضی به نظر می رسیدند. این را می شد از حرف های سرمربیان دو تیم در نشست مطبوعاتی بعد از مسابقه حس کرد و به این نتیجه رسید که هر دو تیم از اینکه روز اول ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: انتقادهایی به سبک بازی پرسپولیس وارد است و از دل این بازی ظاهرا منطقی با کیفیت متوسط رو به بالا می شود نکات منفی را هم بیرون کشید و یک نتیجه گیری هواداری داشت ...