جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 26 مهر 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 مهر 1397 وکیل ملت 2 مهر 1397 وکیل ملت 3 مهر 1397 وکیل ملت 4 مهر 1397 وکیل ملت 5 مهر 1397 وکیل ملت 6 مهر 1397 وکیل ملت 7 مهر 1397 وکیل ملت 8 مهر 1397 وکیل ملت 9 مهر 1397 وکیل ملت 10 مهر 1397 وکیل ملت 11 مهر 1397 وکیل ملت 12 مهر 1397 وکیل ملت 13 مهر 1397 وکیل ملت 14 مهر 1397 وکیل ملت 15 مهر 1397 وکیل ملت 16 مهر 1397 وکیل ملت 17 مهر 1397 وکیل ملت 18 مهر 1397 وکیل ملت 19 مهر 1397 وکیل ملت 20 مهر 1397 وکیل ملت 21 مهر 1397 وکیل ملت 22 مهر 1397 وکیل ملت 23 مهر 1397 وکیل ملت 24 مهر 1397 وکیل ملت 25 مهر 1397 وکیل ملت 26 مهر 1397 وکیل ملت 27 مهر 1397 وکیل ملت 28 مهر 1397 وکیل ملت 29 مهر 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۵۲    
وکیل ملت: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۵۴    
وکیل ملت: عکاس خبرگزاری آناتولی تصویری از مقابل کنسولگری سعودی در استانبول گرفته است که در آن بنظر می رسد یک فرد در هنگام ورود به کنسولگری با شمشیرهای نماد عربستان به دو قسمت تقسیم شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۰    
وکیل ملت: مدافع تیم پرسپولیس در جریان دیدار با سرمربی نود ارومیه درگیری لفظی پیدا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: میزان اثرات تجمعی انرژی تشعشعات ناشی از آنتن هی تلفن همراه و فرستنده های رادیو و تلویزیون در کشورمان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: مهناز افشار در توئیتی به یک خبر کذب واکنش نشان داد. او چنین گفته ای را با استناد به یک سند ساده رد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: جوان شیطان صفت با فریبکاری در فضای مجازی و خیابان های پایتخت دختران جوان را هدف نیت شوم خود قرار می داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: شیما قاسم عبدالرحمان ملکه زیبایی سال 2015 عراق تهدید به مرگ شد و به اردن فرار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۲۱    
نوراللهی: کاری می کنیم که بازی با السد تاریخی شود همه فکر و ذکر پرسپولیسی ها در بازی برگشت با السد خلاصه می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: بهمن کشاورز، حقوقدان و وکیل دادگستری در روزنامه اعتماد نوشت: در اصل 20 قانون اساسی آمده است: همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی ، سیاسی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: استقبال کم هواداران از بازی با نود ارومیه باعث دلخوری کاپیتان پرسپولیس شده بود که در تایید گلایه های او، سیامک نعمتی هم می گوید:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: بعد از بازی پرسپولیس و نود ارومیه وقتی خبرنگاران محمد انصاری را دوره کردند تا درباره گلزنی اش بپرسند، با خنده پاسخ گفت: از دستم در رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: حسام الدین آشنا در توئیتی به توئیت سعید جلیلی واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: وزارت تحقیقات، فناوری و علوم هم جعلی بودن مدارک تحصیلی مهدی هاشمی را تایید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: در حال حاضر قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن 61 تا 63 هزار تومان داد و ستد قرار می شود. اوراقی که با قیمت 61 هزار تومان داد و ستد می شوند به انتهای سر رسیدشان نزدیک شده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: یارا شهیدی بازیگر ایرانی تبار هالیوود
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۹    
وکیل ملت: قاچاق روزانه سوخت در کشور تا امروز به میزان 10 تا 20 میلیون لیتر در روز برآورد شده بود اما پایگاه اطلاع رسانی دولت با انتشار کلیپی کوتاه این آمار را بین 20 تا 40 میلیون لیتر اعلام کرده و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۵    
وکیل ملت: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به احتمال فراوان کامیابی نیا به دیدار برگشت مقابل السد خواهد رسید اما برای مداوای دائمی این بازیکن او باید کتفش را به تیغ جراحان بسپارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: هوشنگ گل مکانی روزنامه نگار، با انتشار مطلبی در فضای مجازی خود به بحث داغ این روزهای فضای مجازی یعنی اختلاف میان عادل فردوسی پور و مهران مدیری پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۳    
وکیل ملت: با بالا گرفتن احتمال قتل فجیع جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در ترکیه، دولت های آمریکا و بریتانیا هم رسما از حضور در کنفرانس سرمایه گذاری که قرار است هفته آینده در ریاض برگزار شود انصراف ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۵    
وکیل ملت: ترانه برای فرار از رفتارهای زننده برادرانش از خانه فرار کرد اما در چنگال مرد کثیفی به نام احسان گرفتار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۲    
وکیل ملت: محسن کیایی با انتشار عکس زیر تولد باران کوثری را تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۳    
وکیل ملت: یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور به ولیعهد سعودی 72 ساعت فرصت داده که تحقیقات درباره ناپدیدشدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد این کشور را به پایان برساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در حالی که از سوی جامعه بین المللی به خاطر ناپدید شدن جمال خاشقجی تحت فشار قرار دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت: یکی از سعودی های مظنون به دست داشتن در ناپدید شدن جمال خاشقجی در یک حادثه رانندگی کشته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۷    
وکیل ملت: باور کردنی نیست، این گونه کمر به قتل روزنامه نگاری بستن. اگر حدس ها صحت داشته باشند، باید بر عمق جهالت و دنائت و شناعت آدمی در بخشی از جهان گریست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۷    
وکیل ملت: معاون اوّل رئیس جمهور گفت: یکی از مقامات منطقه از روحانی پرسیده بود که آمریکایی ها می گویند به زودی کار ایران تمام است و آقای رییس جمهور جواب داده بود که یک صدم توان کشور و مردم را هم برای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۴    
وکیل ملت: داستان جمال_خاشقچی روزنامه نگار مفقودالاثر سعودی به جای حساسی رسیده. قصدم بررسی سیاسی ماجرا نیست و می خواهم به این بهانه ریشه های تاریخی داستانی همچنان معاصر را پیگیری کنم هرچند به قول ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، استقلال کشور را زیر شدیدترین فشارها سالم نگه داشته است گفت: در انقلاب اسلامی حتی شکم پرستان نیز منتفع شده اند بطوریکه پیش از انقلاب ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۶    
وکیل ملت: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس از اختصاص 25میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس شرق مازندران خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۸    
وکیل ملت: جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "لس آنجلس تهران" به نویسندگی و کارگردانی "تینا پاکروان" در دومین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۵    
وکیل ملت: قبل از ازدواج بهتر است دو طرف سعی کنند یکدیگر را بیشتر و بهتر بشناسند تا پس از شروع زندگی با برخی رفتارهای تازه از یکدیگر آشنا نشوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۲    
وکیل ملت: اخیرا خبری جذاب از سوی شرکت اچ تی سی به گوش می رسد که نشان می دهد که این شرکت قصد دارد از اولین گوشی بلاک چین خود رونمایی کند. گفته شده این گوشی شباهت بسیاری به گوشی U12+ دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: کارشناسان و فعالان بازار مسکن یک هشدار جدید خطاب به متقاضیان بازار پیش خرید واحدهای مسکونی از بابت وجود احتمال زیان در این بازار مطرح می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: نزول شاخص های سهام منجر به افزایش تقاضا در بازار طلا شد. همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا از تداوم رشد نرخ بهره برخلاف رویکرد دونالد ترامپ حکایت داشت و شاخص دلار را تقویت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۰    
وکیل ملت: باتوجه به تعویق دیدار پرسپولیس - پیکان و شاید یکی دو بازی دیگر، کار سرخ ها برای صدرنشینی پیش از انجام بازی های معوقه سخت و سخت تر خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۰    
وکیل ملت: سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه لغو بازی با برزیل تصمیم درستی بوده است، گفت: اگر برزیل بخواهد تلافی کند و به ایران نیاید تیم قدرتمندتری را دعوت می کنیم!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۷    
وکیل ملت: رسانه های فوتبال آلمان شوخی زشت و تمسخر آمیزی را در قبال سرمربی آلمانی استقلال انجام داده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: سایت فاکس اسپورت 3 بازیکن ملی پوش کشورمان را استعدادهای دیروز تعبیر کرد که امروز به ستاره های تیم ملی تبدیل شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: صحبت های برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس در آستانه رویارویی آسیایی با السد قطر مورد توجه یک روزنامه این کشور قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۱    
وکیل ملت: ترانه علیدوستی در توییتر خود نسبت به حواشی پیش آمده برای ماجرای ورود زنان به ورزشگاه آزادی و تماشای فوتبال واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۸    
وکیل ملت: دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلایلی در درون دروازه آبی پوشان قرار نمی گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال الاهلی قطر از سوی مدیران این تیم مورد اولتیماتوم قرار گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۹    
وکیل ملت: نتایج تحقیق نشان می دهد که با تغییر و تحولات تکنولوژیکی که ایجاد شده، تبدیل شدن روابط عمومی به سازمانهای رسانه ای و نیز استفاده از قالبهای ژورنالیستی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۲    
استقبال از "مگان مارکل" عروس جدید خانواده سلطنتی بریتانیا و شاهزاده هری همسرش، در ملبورن استرالیا مراسم آیینی هندوها در بنگال غربی هندوستان بازرسان ترکیه ای مشغول بازرسی از اقامتگاه سرکنسول عربستان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
وکیل ملت: یکی از نقاط ضعف استقلال شفر نداشتن یک کاشته زن تخصصی است که بتواند گره از کار این تیم در مواقع بحرانی باز کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۰    
وکیل ملت: در تقابل های دایی با استقلال آمار استقلالی ها بهتر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۳    
وکیل ملت: پس از ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول، اگر چه بحث بر سر تزلزل جایگاه سیاسی محمد بن سلمان شاهزاده سعودی بالا گرفته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
وکیل ملت: دروازه بان فقید تیم ملی ایران در جام ملت های 1972 و 1976 به عنوان یکی از نامزدهای بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت ها انتخاب شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۱    
وکیل ملت: بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس گفت: بازیکنان زیادی امسال به استقلال آمدند و زمان می برد تا به هماهنگی برسند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۵    
وکیل ملت: یک باشگاه پولدار ایرانی که ستاره های سرشناسی هم جذب کرده سیگنال هایی به مهدی طارمی داده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۴۰    
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۱۲    
وکیل ملت: دنیای سلبریتی ها، فضایی پر حاشیه و جذاب است و در میان آن ها، فوتبالیست های مستطیل سبز، حاشیه های فراوانی دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۰۹    
وکیل ملت: هم نام مهدی طارمی با بر تن کردن پیراهن شماره 9 پرسپولیس در مسیر ستاره شدن گام بر می دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: یدالله طاهرنژاد از فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با تسنیم: حزب کارگزاران از ابتدا با ریاست َآقای سیف در بانک مرکزی مخالف بود ولی صدای ما به جایی نرسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: بهتاش فریبا یکی از اعضای کمیته فنی تیم استقلال در خصوص وارد شدن احتمالی این تیم به کورس قهرمانی می گوید:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: شفر را باید یکی از مربیان پرتکاپوی لیگ کنار زمین بدانیم. گاهی اوقات اتفاق می افتد که این مربی بیشتر از داور بازی هم سوت می زند و این سبک و سیاق خاص او چهره ویژه ای از این مربی ساخته است.