جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 14 آذر 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 10 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 11 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 14 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 16 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 18 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 19 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 20 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 21 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 22 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 23 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 25 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آذر 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۰    
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران سه ماه باقیمانده از سال جاری را برای تحقق درآمدهای مصوب شهر بسیار حساس و مهم خواند که تفویض اختیار شهردار به مناطق به تحقق کسب درآمدهای مصوب شهرداری تهران کمک ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۷    
من و پدرم همیشه با یکدیگر جر و بحث داشتیم؛ پدرم همیشه از من ایراد می گرفت. شب جنایت من از ایراد گرفتن های پدرم بشدت عصبانی شده بودم؛ با بالا گرفتن جر و بحث ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۵:۰۴    
ابراهیم یکی از بهترین افراد روایتگر داستان و فیلمبرداری بود. او داستان های کودکان درعا را می شنید و آن ها را فیلمبرداری و روایتگری می کرد. ابراهیم بار ها تهدید به مرگ شده بود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۵    
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به این که 893 واحد مسکن مهر در اردبیل در چرخه تکمیل قرار دارد گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۸    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله کالای قاچاق 7 میلیارد ریالی در لرستان توقیف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در 8 ماهه امسال به چهار هزار و 187 نفر که اغلب از اقشار محروم و بی بضاعت بوده اند توسط شرکت تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی مهرپرور خدمات پزشکی و ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۵    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کاهش عاطفه یکی از معضلات مهم جامعه است، گفت: مادر قلب خانواده و کالبد جوامع است که می تواند پیوند دهنده عواطف باشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۰    
اظهارات رئیس جمهور محترم در سفر اخیرشان به استان سمنان در برخی موارد با واقعیات موجود فاصله بسیاری داشت و در آن از مشکلاتی که توده های مردم، این روزها با آن رو به رو هستند خبر چندانی نبود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: تاسیسات شهری و عمومی از نظر مناسب سازی ویژه معلولان شرایط خوبی ندارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۱:۵۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسائلی که مانع پیشرفت جامعه اسلامی می شود شامل اشرافی گری، اختلاف و تفرق است که پرهیز از آنها باید سرمشق مسئولان باشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۳۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و هیلاری کلینتون رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در مراسم تشییع جنازه جورج بوش پدر به طور ملموسی از رویارویی با یکدیگر اجتناب کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۳۴    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به رونمایی از یادمان شهدای فوتبال سمنان گفت: اسطوره های ورزشی با تهیه یادمان و تندیس ها به نسل های بعدی انتقال پیدا می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۲۵    
عضو کمیته مدیریت جامع حوزه آبخیز سازمان جنگل ها گفت: سند راهبردی طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز تدوین شده و منتظر تصویب نهایی در ستاد سازمان جنگل ها است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۲۵    
معاون استاندار لرستان گفت: رویداد استارتاپ هفته پژوهش در دانشگاه لرستان برگزار می شود و از تعدادی از ایده های برتر شناسایی و تجلیل خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۱    
شاگردان محمد ناظم الشریعه به جایگاه پنجم رده بندی جهانی فوتسال صعود کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۵۲    
سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه امید مردم همواره پشتوانه بزرگی برای نظام انقلاب اسلامی است گفت: تقویت امید و انگیزه مردم برای مقابله با تحریم ها ضروری است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۹    
در گردهمایی نقشه راه انقلاب در دانشگاه تبریز سخنرانان با تاکید بر اینکه نمی شود بر پایه بنیان ها غربی برای پیشرفت جامعه اسلامی برنامه ریزی کرد گفتند: بایددر علوم انسانی و انگیزش برای تغییر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۷    
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: بازی در ورزشگاه های ارومیه برای هر تیم والیبالی سخت است ولی توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۷    
تیم والیبال شهرداری ارومیه علی رغم حضور پر شور هواداران خود یازدهمین هفته لیگ را هم با باخت پشت سر گذاشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۷    
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مطمئن باشید سایپا در هفته های آتی به جمع مدعیان لیگ اضافه می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۷    
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: انتظار داریم که داوری یک بازی حداقل سالم باشد تا اعصاب ما تا آخر بازی به هم نریزد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تعطیلات زیاد دانشگاه ها در ایام سال کیفیت آموزشی را پایین آورده است گفت: استاد محوری در دانشگاه ها می تواند به یک آسیب تبدیل شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اگر ظرفیت های کشور دستاویز سیاست نشود به موفقیت های بزرگی در کشور می رسیم گفت: ضعف بسیار بزرگی در نظام اداری و در بحث کارکردی در کشور داریم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۶    
مدیر نمایشگاه گل و گیاه شهرستان دزفول، گفت: نمایشگاه گل وگیاه، نخستین نمایشگاه در شهرستان دزفول بوده که در حال برگزاری است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۴    
تیم والیبال دورنای ارومیه در یازدهمین هفته لیگ برتر والیبال هم باخت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۱    
بیست و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل با حضور استاندار و نهادهای مرتبط در سازمان صنعت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۱    
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: روحیه مطالبه گری دانشجویان حلال مشکلات جامعه است چرا که دانشجویان بهتر و صریح تر می توانند مشکلات جامعه را به نمایندگان مردم انعکاس دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۱    
آمار رو به افزایش تلفات جاده ای اردبیل موجب شده تا این بار مسئولان در کنار مردم از وضعیت تصادفات ابراز نگرانی کرده و بر اجرای برنامه جامع تاکید کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۱    
گردهمایی شهرسازان و معماران جوان با همکاری دانشگاه های استان و مرکز معماری اردبیل و با تاکید به ضرورت برنامه ریزی جامع جهت اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی اردبیل برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبرداد و گفت: بارش ها علاوه بر ارتفاعات و گردنه های مرتفع در برخی نواحی به شکل برف خواهد بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تمام سختی های پیش رو و فشارهای آمریکا بر ایران را با اقتدار پشت سر خواهیم گذاشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان بستر ارتقای بانوان در ساختار کارشناسی ادارت را فراهم کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور کارشناسان و متولیان امر اولویت های پژوهشی این استان در سال 97 مشخص شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج پیشنهاد داد تا 4 نفر از 1800 پیمانکار هم استانی با هزینه میلیاردی یک هواپیما اجاره کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۱    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دستیابی کشورمان به تکنولوژی ها و فناوری های نوین دنیا با فعالیت شرکت های دانش بنیان داخلی تسهیل می شو د.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۱    
مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با کمک گروه های جهادی این قرارگاه، پروژه آبرسانی به چند روستای دوررافتاده تالش در استان گیلان اجرا و به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۱    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که گفتگوهای صلح یمن از فردا پنج شنبه به میزبانی استکهلم پایتخت سوئد آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شکست های سنگین مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه های مختلف خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۱    
همایش طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کرمان در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: امسال 200 میلیارد ریال در حوزه اشتغال معلولان گلستانی تسهیلات پرداخت شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۸    
سرپرست استانداری یزد با تاکید بر نقش دانش آموزان در اثرگذاری برخانواده ها گفت: آموزش مدیریت مصرف آب در بین دانش آموزان جدی گرفته شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به ضرورت آگاهی مردم از وضعیت نامناسب منابع آب استان گفت: سطح آبهای زیرزمینی یزد با افت نیم متری مواجه شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه تصویر جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت درست نیست گفت: بخش غیر دولتی در بحث خدمات بهزیستی موفق تر از بخش دولتی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از فرآوری 44 درصدی محصول چغندرقند که امسال تولیدشده در کارخانه های قند پنج گانه خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۱    
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: از سوی این سازمان دوره های آموزشی و تفریحی ویژه معلولان مرکز مازندران اجرا می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل سازمان صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: مدیران کل برنامه حضور در حاشیه شهرها و شنیدن درد دل مردم را جایگزین برنامه های روتین و کم اثر کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اظهار نگرانی از بالا رفتن قیمت جهانی نفت، ابراز امیدواری کرد که اوپک میزان تولید خود را کم نکند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
متخصصان آشنا با سیاست آمریکا می گویند عراق در بحبوحه تحریم های آمریکا علیه ایران معلق رها نمی شود و آمریکا احتمالا معافیت از تحریم های ایران را برای عراق تمدید می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به راه اندازی بازارچه مهربانی در شیلات بوشهر گفت: در این بازارچه ضمن عرضه آبزیان به قیمت مناسب کالاهای اساسی با ارز دولتی نیز عرضه می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر مناسب سازی محیط شهری برای دسترسی بهتر معلولان از اماکن گفت: مناسب سازی فضای شهری برای جامعه معلولان در اولویت برنامه شهرداری بوشهر قرار دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی و صنفی در 8 ماه امسال 2 هزار پرونده تخلف صنفی به ارزش 125 میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به ظرفیت های کارآفرینی گفت: اعتبارات و تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی تامین شده که بر این اساس لازم است ظرفیت های کارآفرینی بر اساس ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
فرماندار دشتی با تاکید بر توانمندسازی معلولان و مددجویان بهزیستی گفت: در 8 ماه امسال 8 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی دشتی پرداخت شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶    
قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که تیمش نه خوب بازی می کند و نه خوب نتیجه می گیرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶    
نماینده فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت حرف گوش نمی دهد و نمی خواهد کاری انجام بدهد بودن ما نیز در مجلس وجهی ندارد و بنابراین استعفای خود را اعلام کردیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶    
رئیس نظام پزشکی استان اصفهان با اشاره به عقب افتادن هزینه های سازمان های بیمه گفت: 16 ماه است که این طلب عقب افتاده و بیمارستان ها با وجود طلب داشتن حق بیمه از آنها ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توافق هلال احمر استان با دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای مجهز کردن داروخانه هلال احمر به داروهای خاص خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۳    
کادر فنی و معاون اجرایی باشگاه استقلال از کلینیک جدید استقلال بازدید کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۰    
در دومین روز از سفر هیئت دولت رئیس جمهور در شورای اداری استان سمنان حضور یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۰    
با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلنگ احداث هتل پنج ستاره کوه نور در مهدیشهر به زمین زده شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: شدت بارش ها در استان لرستان سبب آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن رواناب های محلی می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: از عملکرد برخی مسئولان دستگاه های فرهنگی استان نقد دارم و در جلسه شورای فرهنگ عمومی نیز مطرح کردیم و بازهم مطرح می کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۸    
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سومین کاروان از سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی بازمانده از دفاع مقدس اعزام شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: بزرگ ترین صندوق حمایت و توسعه بخش کشاورزی در شهرستان تاکستان تشکیل شده که اعتبار آن
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۶    
رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: پیرو جلسه ستاد سرمایه گذاری استان در زمینه همکاری با شروع مراحل واگذاری زیرساخت ها و صدور مجوز تأسیس پروژه تولید پی وی سی از کک جواز تأسیس این کارخانه صادر شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۷    
مهناز افشار که با انتشار ویدیو در مورد آمپول نالوکسان جنجال به پا کرد حالا می گوید داریوش اقبالی این آمپول را به او معرفی کرده است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
خندوانه در سه روز پخش خود با اتفاقات مختلفی مخاطبین را همراه خواهد کرد؛ از گفتگو با یک بازیگر زن تئاتر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تخلفاتی را که منجر به توقیف و انتقال خودرو به پارکینگ می شود، تشریح کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران با اشاره به اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت گفت: تمام دستگاه هایی که از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند موظف به اجرای این قانون هستند چرا که عدم اجرای این ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور از راه اندازی سامانه پیامکی به شماره 3012322 برای ارائه مشکلات معلولان در حوزه مناسب سازی خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
بیژن زنگنه، وزیر نفت برای شرکت در یکصدوهفتادوپنجمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش تهران را به مقصد وین ترک کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از وزارت ارتباطات توقع می رود قابلیت استعلام فروشگاه های اینترنتی را فراهم کند که در صورت بروز تخلف تعزیرات ورود کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
شورای نگهبان از نماینده تهران به دلیل نشر اکاذیب به دادستانی تهران شکایت کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
طرح ترامپ برای محاصره نفتی ایران با یک مشکل اساسی مواجه است و آن خودداری اروپا از حمایت از این تحریم هاست، ولی عدم اقدام مؤثر بروکسل برای دفاع از روابط تجاری با ایران ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در اعتراض به رفتار خشونت آمیز پلیس فرانسه با مردم این کشور مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح نخستین نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته از 14 تا 17 در مجموعه شهر آفتاب خبر داد و این در حالیست که روزانه در سطح شهر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در یک ساختمان 25 طبقه در حال ساخت واقع در غرب تهران خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از رفع تصرف 25 هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند به ارزش 75 میلیارد تومان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
یک رسانه روسی بازی تیم های انیسی کراسنویارسک و احمد گروژنی در هفته شانزدهم لیگ برتر این کشور را رسوایی برای فوتبال روسیه دانست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی است، کل هزینه این تیم در فصل جاری یک دهم دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر هم نبوده.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
ورزشکاران هاکی به صورت رایگان در رقابت ها شرکت کرده و جوایزی دریافت نمی کنند و منبع درآمدی از این ورزش ندارند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
مدیر کل گمرکات استان اردبیل گفت: ارزش صادرات از گمرکات استان در هشت ماهه نخست امسال بیش از 42 میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 75 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: یکی از مهمترین پروژه هایی که در شهرستان کوثر در حال اجرا بوده پروژه پایاب سد گیوی بوده که برای تکمیل این پروژه بیش از 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
معاون آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پروژه های آب و خاک اجرا شده در
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: بزرگ ترین مجتمع گلخانه ای کشور در استان در حال راه اندازی است و این واحد بزرگ گلخانه ای یک هزار و 600 هکتار مساحت دارد که فاز نخست آن با اعتبار 20 میلیارد تومانی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تایید دلال بازی در حوزه دارو و درمان اتباع خارجی گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان از اتباع خارجی نظارت بر اماکن درمانی اردبیل تشدید می ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
- اخبار استانها - به گزارش ذاکرنیوز از اردبیل ، یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار داشت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اردبیل برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
سرپرست استانداری البرز پاشنه آشیل اقدامات و برنامه ها را در استان تولید شغل دانست و گفت: بر این اساس با توجه به برنامه ها و اهداف، اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۱    
اطلاعات و آمارهای بلومبرگ نشان می دهد که سرمایه گذاران خارجی در سال 2018 میلادی سرمایه گذاری در بازار سهام قطر را نسبت به بازار سهام عربستان سعودی ترجیح داده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه می بایست بعد از دوران دفاع مقدس در حوزه اقتصادی بهتر عمل کنیم که نکردیم گفت: دولت ها در حوزه اقتصادی در کشور ما معدل خوبی ندارند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۲    
رئیس بیمارستان سیدالشهدا(ع) کرمان از آغاز طرح توسعه بیمارستان منطقه ای پلیس کرمان خبر داد و گفت: بخش های جدید بیمارستان سیدالشهدا(ع) کرمان تا دو سال دیگر به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۳    
رئیس هیئت شمشیربازی استان مرکزی گفت: اردوی تیم ملی شمشیر بازی جوانان و
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای کلانشهر اراک برای سومین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه های سنی حساس قرار گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۳    
آلودگی هوا و وارونگی هوا در کلانشهر اراک مدارس نوبت عصر این شهرستان را به تعطیلی کشاند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۳    
به راستی امدادگران فرشته نجات جان انسانها در شرایط سخت و دشوار هستند که در تمامی ایام سال آمادگی کامل دارند و در هر حادثه ای نقش هلال احمر و امدادگران پررنگ است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۳    
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: امشب در اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی سه کتاب از جمله "چهل خاطره رزمندگان خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس" که به عربی ترجمه شده است رونمایی می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تغییر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۰    
معاون بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: اجتماع 3000 نفری دانشجویان بسیجی مشهد در دانشگاه فردوسی برگزار می شود.