شنبه ۲۳ خردادساعت ۰۳:۲۱Jun 2026 13
جستجوی پیشرفته

روزنامه کیهان

۱۳۹۰/۱۲/۰۳

پیشگیری از آلزایمر

تحقیقات نشان می دهد که به کار بستن رژیم غذایی مدیترانه ای خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد. - از سال ها پیش مشخص شده بود که رعایت رژیم غذایی مدیترانه در کاستن از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان بسیار موثر است ولی با مطالعات اخیر روشن شده که این رژیم خطر ابتلا به آلزایمر را نیز کاهش می دهد ...

... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)